Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
delias skrev (9 minutter siden):

tviler på hun var alene på nyttårsaften i anledning lansering😅

Nå vet vi jo ingenting om hun var alene eller ikke eller hva som skjedde. Vi får vente å se hva hun sier selv. Poenget er at man ønsker selvfølgelig flest mulig følgere når man skal lansere noe nytt. Det er ikke første gang hverken hun eller andre påvirkere gjør et stunt. Men vi vet ingenting ennå og jeg håper hun har det bra. 

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Nå vet vi jo ingenting om hun var alene eller ikke eller hva som skjedde. Vi får vente å se hva hun sier selv. Poenget er at man ønsker selvfølgelig flest mulig følgere når man skal lansere noe nytt. Det er ikke første gang hverken hun eller andre påvirkere gjør et stunt. Men vi vet ingenting ennå og jeg håper hun har det bra. 

Neida, jeg tviler ikke på at det egentlig ikke er noe spesielt som har skjedd altså. At hun var alene baserer jeg egentlig bare på at hun så fyrverkeri midnatt alene og snappene som kom etter det. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
delias skrev (30 minutter siden):

Neida, jeg tviler ikke på at det egentlig ikke er noe spesielt som har skjedd altså. At hun var alene baserer jeg egentlig bare på at hun så fyrverkeri midnatt alene og snappene som kom etter det. 

Er vell bare et par uker siden hun sa hun ikke kunne forstå hvorfor folk antok det verste bare fordi Jack ikke var på snappene hennes hele tiden. Noe i den dur.

Endret av EtLiteTroll
Skrevet
EtLiteTroll skrev (3 minutter siden):

Er vell bare et par uker siden hun sa hun ikke kunne forstå hvorfor folk antok det verste bare fordi Jack ikke var på snappene hennes hele tiden. Noe i den dur.

Ja, men det er forskjell på det og totalen av alt som skjer nå. Det er også forskjell på å kun ta med seg selv på et bilde og bilde der man ser på hele bordet og området at det kun er henne alene.

• Liker 2
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (55 minutter siden):

Tviler sterkt på at hun hadde spekulert i henne og Jack for å skape blest, det blir å dra den laaangt. Fatter ikke at man kan slenge rundt seg med sånne kommentarer en gang. Det er åpenbart at noe har skjedd, får vondt av henne om det er sånn at det er noe i forholdet som ikke er som det skal. Håper hun får den hjelpen og støtten hun trenger. 

• Liker 1
Skrevet
EtLiteTroll skrev (23 minutter siden):

Vel*

Skrevet
delias skrev (21 minutter siden):

Ja, men det er forskjell på det og totalen av alt som skjer nå. Det er også forskjell på å kun ta med seg selv på et bilde og bilde der man ser på hele bordet og området at det kun er henne alene.

Men det er da ikke vanskelig å ta et bilde for å se ut som du er alene? Han kan ha vært bak henne, på do, på butikken, alt annet? Alle er vell alene noen minutter i løpet av en dag? 

Samme som å ta bilde av måltidet sitt, å bare ta bilde av egen mat i stedet for begges, vipps så tror alle hun er helt alene? 

• Liker 7
Skrevet

Alene eller ikke hva vet dere? Har dere kamera som ser alt? Ta og slapp av nå..

• Liker 3
Skrevet

Hvis det har skjedd noe mellom isabel og Jack hva så? Sånn er livet 

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (3 minutter siden):

Tviler sterkt på at hun hadde spekulert i henne og Jack for å skape blest, det blir å dra den laaangt. Fatter ikke at man kan slenge rundt seg med sånne kommentarer en gang. Det er åpenbart at noe har skjedd, får vondt av henne om det er sånn at det er noe i forholdet som ikke er som det skal. Håper hun får den hjelpen og støtten hun trenger. 

Såvidt jeg så skrev hun vel bare at nyttårsaften ikke ble som forventet og at det kommer en ny sjanse neste år? Jeg er ikke enig med deg at det er så åpenbart at noe har skjedd, men det er jo ingen av oss som vet noe mer, så det er ikke mye vits i å diskutere det videre. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
delias skrev (1 time siden):

Litt tekniske problemer her, ikke meninga å quote. 

Men "Sandaler byttes ut med vintersko, litt tidligere enn planlagt". Ingen legger ut noe sånt med mindre de ØNSKER å skape spekulasjoner. Uansett hva som er hendt, så er det tydelig at det er ønskelig at folk spekulerer. 

Jeg hadde foresten glemt at hun har hund (Og jeg nei, jeg kommenterer aldri den hunden, for jeg tror den har det bra. Men det har vert voldsom frareising fra dyret sitt. Kunne jo like greit gitt den til søstera). 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 15
Skrevet
Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Men det er da ikke vanskelig å ta et bilde for å se ut som du er alene? Han kan ha vært bak henne, på do, på butikken, alt annet? Alle er vell alene noen minutter i løpet av en dag? 

Samme som å ta bilde av måltidet sitt, å bare ta bilde av egen mat i stedet for begges, vipps så tror alle hun er helt alene? 

Jeg er ikke uenig med deg og jeg har alt sagt at vi overanalyserer litt nå i ferien :)
At hun var alene baserer jeg på at bordet hun filmet var "dekket" på til en person. Ett lite bord med ett glass og en flaske var alt i nærheten. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis man virkelig skal spekulere, så tenker jeg i de baner at Isabel er VELDIG i mot drugs pga. oppveksten, og at Jack kanskje har fucket opp på den måten..? Aner ikke hvordan stemninga er for partydop osv i Dubai, MEN. 

• Liker 4
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (7 minutter siden):

Hvis man virkelig skal spekulere, så tenker jeg i de baner at Isabel er VELDIG i mot drugs pga. oppveksten, og at Jack kanskje har fucket opp på den måten..? Aner ikke hvordan stemninga er for partydop osv i Dubai, MEN. 

Vel på jodel kom det fram to ryter. At Jack hadde vært utro, og at Isabel hadde hatt en dårlig LSD trip. 

• Liker 6
Skrevet
Thaila skrev (18 minutter siden):

Vel på jodel kom det fram to ryter. At Jack hadde vært utro, og at Isabel hadde hatt en dårlig LSD trip. 

Hvis sistnenvte så går hun nok veldig stille i dørene. 

• Liker 4
Skrevet
Thaila skrev (2 timer siden):

LSD?????høres jo helt vilt ut,så dum kan man jo ikke være,tror jeg hadde dementert det ryktet fort ellers så er jo hele ens navn og rykte ødelagt

• Liker 1
Gjest Lunaris
Skrevet
Velinda skrev (1 minutt siden):

LSD?????høres jo helt vilt ut,så dum kan man jo ikke være,tror jeg hadde dementert det ryktet fort ellers så er jo hele ens navn og rykte ødelagt

Umulig. Er nærmere dødsstraff for sånt i Dubai. 

Skrevet
Lunaris skrev (7 minutter siden):

Umulig. Er nærmere dødsstraff for sånt i Dubai. 

for noen dager siden avkrefta hun rykte om korona men jeg vil jo si at rykte om LSD er myyyyye verre,så lenge hun driver å legger ut det hun gjør og vil at folk ska spekulere så er det på tide å gi en liten ledetråd ellers er det fort game over

• Liker 2
Skrevet
Velinda skrev (12 minutter siden):

for noen dager siden avkrefta hun rykte om korona men jeg vil jo si at rykte om LSD er myyyyye verre,så lenge hun driver å legger ut det hun gjør og vil at folk ska spekulere så er det på tide å gi en liten ledetråd ellers er det fort game over

Game over for hva?😂

• Liker 1
Skrevet

Noe har nok skjedd siden hun plutselig er i Norge igjen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...