EtLiteTroll Skrevet 30. desember 2021 #6061 Skrevet 30. desember 2021 Maydis8 skrev (31 minutter siden): Fryktelig mange nordmenn snakker nedlatende om Norge med tanke på været, kulda osv. Skal alle disse også flytte mener du? Så hvis du klager på været, skatten, dårlig utvalg i matbutikken, høye bensinpriser etc, så skal du flytte også? Tror samtlige i det her landet må pakke sammen da. Det er en kjensgjerning at nordmenn er mindre gjestfrie, mer lukket og er en av verstingene på netthets. Husker hun la ut en gang at norske menn ikke var menn, derfor ville hun ha svenske menn eller noe annet. Snakk om ta alle norske menn under en og samme kam da. Men ja, de gror vell ikke på trær her i Norge, om kravet er at de skal åpne døren for deg og spy ut roser på deg annenhver dag. Eller filme seg selv gi deg armbånd til mange tusen. Eller være gjennomsnittlig opptatt av å gi deg kun gaver med merkets logo trykket over det hele, så hele verden kan se hva du fikk. Hun må gå klage på hva hun vil om livet i Norge, hun er da norsk, men det kan bli i overkant negativt også. Ingen av oss tar skade av å sette litt pris på at vi har fått og hva vi har her i Norge. 13
Koskos Skrevet 30. desember 2021 #6062 Skrevet 30. desember 2021 Maydis8 skrev (1 time siden): Han har vel skapt et eget klesmerke, som gjør det ganske så bra ettersom jeg forstår/leser. Det er jo noe annet enn å "selge klær på nett". Å selge random klær på nett tror jeg ikke er så lønnsomt. Men, å skape et merke, som øker i omsetning er jo noe annet. Jeg synes det er merkelig hvordan man kan tjene så mye penger på et eget klesmerke, hvem syr disse klærene? Når det er sagt synes jeg det er flott at noen får det til!👏 1
Aidensfield Skrevet 30. desember 2021 #6063 Skrevet 30. desember 2021 Maydis8 skrev (2 timer siden): Han har vel skapt et eget klesmerke, som gjør det ganske så bra ettersom jeg forstår/leser. Det er jo noe annet enn å "selge klær på nett". Å selge random klær på nett tror jeg ikke er så lønnsomt. Men, å skape et merke, som øker i omsetning er jo noe annet. Skaper man seg ett merke så tror jeg man kan gjøre gode penger. Det samme gjelder de som skaper seg ett navn innen smykker. De gjør penger. Men jeg er også redd for at for noen så kan det brått være stopp. De må være flinke til å komme med nye produkter hele veien ellers kommer noen andre å tar over markedet. Så jeg tviler ikke på at kjæresten til isabel jobber for å hele tiden være på topp 2
Aidensfield Skrevet 30. desember 2021 #6064 Skrevet 30. desember 2021 Koskos skrev (19 minutter siden): Jeg synes det er merkelig hvordan man kan tjene så mye penger på et eget klesmerke, hvem syr disse klærene? Når det er sagt synes jeg det er flott at noen får det til!👏 Å hvem syr tøyet til HM, cubus osv osv? 4
Hatsumomo Skrevet 30. desember 2021 #6065 Skrevet 30. desember 2021 Har ikke noe imot henne og hva hun bruker pengene sine på, men de stadige Dior, LV osv handleposene begynner å bli ganske gammelt nytt. Ja, man vet hun liker ting fra de merkene, men det er utrolig lite spennende ting hun kjøper faktisk, mye av det er overraskende stygt. Enten er det smaken hennes det står på eller så skjønner jeg meg bare ikke på dette dyre greiene som ikke ser ut i måneskinn/juggel/plastikk. 14
EtLiteTroll Skrevet 30. desember 2021 #6066 Skrevet 30. desember 2021 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Har ikke noe imot henne og hva hun bruker pengene sine på, men de stadige Dior, LV osv handleposene begynner å bli ganske gammelt nytt. Ja, man vet hun liker ting fra de merkene, men det er utrolig lite spennende ting hun kjøper faktisk, mye av det er overraskende stygt. Enten er det smaken hennes det står på eller så skjønner jeg meg bare ikke på dette dyre greiene som ikke ser ut i måneskinn/juggel/plastikk. Det kan være kjempe stygt, men så lenge det er logo på så er det på ønskelisten hennes. Hun må gjerne kjøpe dyre merker, men hvorfor ikke noe som faktisk er vakkert, som oftest er uten logo? Ja de posene under juletreet. Hva er galt med fin juleaktige julegaver under treet. En disse svære gule LV posene? Og de dyrer gavene hun kjøper til familien. Er det til familien, eller er det for å vise fram til følgerne? Hvorfor skal hun vise fram hva HUN kjøper til andre? Om søstrene viser hva de får på egne kanaler er noe helt annet. Men det hun gjør er det samme som de som gir penger til tiggere og legger ut video/bilde av det på Internett. Litt samme greia. Jeg unner den alt de vil av dyre merker. Men det virker som de gjør det for å vise seg fram, ikke for de genuint ønsker å glede hverandre. Jeg kunne godt hatt noen flotte vesker selv, av kjekke dyre merker. Men hadde ikke brukt pengene på Chanel sandaler og en mindre pen strandveske bare fordi det var logo på det. 8
Maydis8 Skrevet 30. desember 2021 #6067 Skrevet 30. desember 2021 EtLiteTroll skrev (1 time siden): Husker hun la ut en gang at norske menn ikke var menn, derfor ville hun ha svenske menn eller noe annet. Snakk om ta alle norske menn under en og samme kam da. Men ja, de gror vell ikke på trær her i Norge, om kravet er at de skal åpne døren for deg og spy ut roser på deg annenhver dag. Eller filme seg selv gi deg armbånd til mange tusen. Eller være gjennomsnittlig opptatt av å gi deg kun gaver med merkets logo trykket over det hele, så hele verden kan se hva du fikk. Hun må gå klage på hva hun vil om livet i Norge, hun er da norsk, men det kan bli i overkant negativt også. Ingen av oss tar skade av å sette litt pris på at vi har fått og hva vi har her i Norge. Nordmenn er eksperter på å klage. 1
Maydis8 Skrevet 30. desember 2021 #6068 Skrevet 30. desember 2021 Koskos skrev (41 minutter siden): Jeg synes det er merkelig hvordan man kan tjene så mye penger på et eget klesmerke, hvem syr disse klærene? Når det er sagt synes jeg det er flott at noen får det til!👏 Nei, hvem syr klærne til andre kjeder? Hva tror du? 2
Koskos Skrevet 30. desember 2021 #6069 Skrevet 30. desember 2021 Maydis8 skrev (1 time siden): Nei, hvem syr klærne til andre kjeder? Hva tror du? Har faktisk ikke lest meg opp på emnet, men regner med det er fattige i U-land. 2
iansak Skrevet 31. desember 2021 #6070 Skrevet 31. desember 2021 Eksploderte ikke denne shoppingen og alle merkene når hun ble kjent med/sammen med Jack? Eller var det sånn før også? føler det da mest var konteinere med klær fra typ Nelly, men nå rr det er og konteinere med merke klær/smykker. Eller husker jeg feil? 5
delias Skrevet 1. januar 2022 #6071 Skrevet 1. januar 2022 Ved siden av de siste insta-storyene har hun også fjernet de seneste bildene med henne og Jack… hmm 😕 3
GhostHug Skrevet 1. januar 2022 #6072 Skrevet 1. januar 2022 delias skrev (13 minutter siden): Ved siden av de siste insta-storyene har hun også fjernet de seneste bildene med henne og Jack… hmm 😕 For at folk skal spekulere. Mer følgere og mer penger. Dette er «clickbait» 8
delias Skrevet 1. januar 2022 #6073 Skrevet 1. januar 2022 Twinkle~ skrev (5 minutter siden): For at folk skal spekulere. Mer følgere og mer penger. Dette er «clickbait» Sikkert. Er ikke sikkert mange legger merke til at de seneste bildene er borte en gang🤷🏽♀️ 3
Maydis8 Skrevet 1. januar 2022 #6074 Skrevet 1. januar 2022 Twinkle~ skrev (44 minutter siden): For at folk skal spekulere. Mer følgere og mer penger. Dette er «clickbait» Det tror jeg ikke. Kan nesten virke som det har skjedd noe. Det har vært veldig stille siden de kom til Dubai. Kanskje hun er dårlig, men merkelig om hun fjerner bilder osv. av Jack. Håper det bare er tilfeldig. Det var vel 1-årsdag for de to nå. 2
delias Skrevet 1. januar 2022 #6075 Skrevet 1. januar 2022 Maydis8 skrev (10 minutter siden): Det tror jeg ikke. Kan nesten virke som det har skjedd noe. Det har vært veldig stille siden de kom til Dubai. Kanskje hun er dårlig, men merkelig om hun fjerner bilder osv. av Jack. Håper det bare er tilfeldig. Det var vel 1-årsdag for de to nå. Jack postet også uten Isabel i syne. Man skal jo absolutt ikke legge for mye i internett og sosiale medier, men jeg er enig i at det kanskje ligger mer bak enn «clickbait». Normalt sett legger man ikke alltid merke til at ett par bilder plutselig forsvinner, men med Isabel sin story og at Jack postet litt mindre livlig nyttårsinnlegg så legger man merke til slikt. 2
delias Skrevet 1. januar 2022 #6076 Skrevet 1. januar 2022 *det er faktisk 7 bilder mindre på hennes instagram siden 23.00 norsk tid. Noen spor av Jack er enda der så de er vel ikke helt ferdige med hverandre akkurat. 2
Maydis8 Skrevet 1. januar 2022 #6077 Skrevet 1. januar 2022 delias skrev (5 minutter siden): Jack postet også uten Isabel i syne. Man skal jo absolutt ikke legge for mye i internett og sosiale medier, men jeg er enig i at det kanskje ligger mer bak enn «clickbait». Normalt sett legger man ikke alltid merke til at ett par bilder plutselig forsvinner, men med Isabel sin story og at Jack postet litt mindre livlig nyttårsinnlegg så legger man merke til slikt. Hun hadde ikke lagd clockbait på noe sånt. Nå husker jeg ikke helt hva slags bilder som er tatt bort, men det var i hvert fall noen der de er på båt.
Thaila Skrevet 1. januar 2022 #6078 Skrevet 1. januar 2022 Folk snakker visst om det samme på Jodel ser jeg. Har ikke fulgt med så mye, men tror dere at det er et ekte forhold til å begynne med? Han er vel også influenser eller noe sånt?
Maydis8 Skrevet 1. januar 2022 #6079 Skrevet 1. januar 2022 Thaila skrev (29 minutter siden): Folk snakker visst om det samme på Jodel ser jeg. Har ikke fulgt med så mye, men tror dere at det er et ekte forhold til å begynne med? Han er vel også influenser eller noe sånt? Har hatt inntrykk av at de er veldig forelsket, forholdet er seriøst osv. Utrolig trist hvis det har skjedd noe. 1
Gjest misssixty Skrevet 1. januar 2022 #6080 Skrevet 1. januar 2022 Har hørt rykter om sjalusi drama...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå