Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trude4
Skrevet
På 10.7.2020 den 18.59, Humas skrev:

Huff.. Håper hun blir fortalt at det er nye jobb med hund. Når det åpnes mer opp så tar nok reisevirksomheten seg opp igjen. For ikke snakke om alle ensomme timer hunden vil ha i den lille leiligheten. Nei, IR, ikke erstatt manglende mann med en krevende hund. (Mener forøvrig det er mange som ikke bør ha hund pga for lite lufting og for mye alenetid hjemme.

Tror hun har veldig nytte av en hund og at det vil gjøre henne godt. Hun er mye hos familien og hunden vil føle seg trygg der. Hun har med andre ord hundepass der

• 2 uker senere...
Skrevet

Den jenta kan virkelig ikke å kle seg 😖 Så tacky og illesittende plagg. Synd, hun er jo veldig pen! Tror hun hadde kledd litt kortere hår også 😃

• Liker 9
Skrevet
På 22.7.2020 den 0.47, Ella Peralta skrev:

Den jenta kan virkelig ikke å kle seg 😖 Så tacky og illesittende plagg. Synd, hun er jo veldig pen! Tror hun hadde kledd litt kortere hår også 😃

Enig

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hurra for Isabel Raad som er en av de som på Instagram drar frem den mindre pene historien om Monkey Bubblewafle! Har fulgt med på dette hos flere influencere og nettsiden Melk og Honning i helgen. Skremmende, og fantastisk at dette blir dradd frem!

Endret av MarianneE
  • Liker 10
Skrevet
1 time siden, MarianneE skrev:

Hurra for Isabel Raad som er en av de som på Instagram drar frem den mindre pene historien om Monkey Bubblewafle! Har fulgt med på dette hos flere influencere og nettsiden Melk og Honning i helgen. Skremmende, og fantastisk at dette blir dradd frem!

Enig. Her bruker hun stemmen sin og den massive følgerskaren til noe bra!! Hun har virkelig vokst på noen områder. 

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke hvem eller hva dere snakker om, men det høres bra ut 👍😊

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, MarianneE skrev:

Enig !

Men et lite tankekors... Hvem påvirker disse unge jentene til å stille opp, og takke ja til å ta disse seksualiserte bildene ? Se på influenserene unge jenter følger, se på SE og IR og andres bilder. De legger ut seksualiserte bilder for å selge produkter, og de er unge jenters forbilder....

• Liker 17
Skrevet
6 timer siden, Gro12 skrev:

Enig !

Men et lite tankekors... Hvem påvirker disse unge jentene til å stille opp, og takke ja til å ta disse seksualiserte bildene ? Se på influenserene unge jenter følger, se på SE og IR og andres bilder. De legger ut seksualiserte bilder for å selge produkter, og de er unge jenters forbilder....

Jeg skjønner hva du mener. I tilfellet med Boblevaffelen har jenter blitt kontaktet av driver og blitt tilbudt penger for å stille opp. 

både IR og SE er voksne og ikke barn som lar seg avbilde, skjønt taktikken deres for produktpushing er ikke stort bedre, men de selv er ihvertfall ikke barn.

• Liker 7
Skrevet (endret)
19 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg skjønner hva du mener. I tilfellet med Boblevaffelen har jenter blitt kontaktet av driver og blitt tilbudt penger for å stille opp. 

både IR og SE er voksne og ikke barn som lar seg avbilde, skjønt taktikken deres for produktpushing er ikke stort bedre, men de selv er ihvertfall ikke barn.

Jeg mener ikke å unnskylde oppførselen til eier av Bubble waffles på noen som helst måte. Det han har gjort er motbydelig. Jeg bare frykter at med forbilder som feks IR og SE og mange flere, som åpenbart spiller på seksualiserte reklamebilder, så blir unge jenter mer utsatt og sårbare ovenfor slike bedrifteiere som denne creepy vaffelselgeren.

Influensere må ta større ansvar for hvordan og hvem de faktisk påvirker.

Endret av Gro12
  • Liker 14
Skrevet

Syns ikke Isabell har så mye seksualiserte bilder egentlig? Kanskje hun hadde det før, men syns det meste er ganske påkledd (etter en rask titt på instagrammen hennes). 

Hun har noen trange kjoler innimellom og korte skjørt. Men hun poster jo mye sånn joggebukse bilder og.

• Liker 7
Skrevet

Er det Pierre som er sammen med Isabel og familien hennes ikveld? (Snapchat)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Ella Peralta skrev:

Er det Pierre som er sammen med Isabel og familien hennes ikveld? (Snapchat)

Ja :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig så Pierre blir eksponert på snapen i disse dager 🙊

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Veldig så Pierre blir eksponert på snapen i disse dager 🙊

Går an være god venn med exén sin noe hun har sakt

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Synes Isabel blir mer og mer lik Jan Thomas, det er kanskje ikke helt bra å skrive, men jeg synes de ligner mer og mer. 

Ellers vil jeg legge til at jeg har sansen for henne, hun har bein i nesa, blir mer og mer voksen jo eldre hun blir! I motsetning til visse andre. Tåler en støyt og sier i fra når det gjelder! 

Skrevet
8 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Synes Isabel blir mer og mer lik Jan Thomas, det er kanskje ikke helt bra å skrive, men jeg synes de ligner mer og mer. 

Ellers vil jeg legge til at jeg har sansen for henne, hun har bein i nesa, blir mer og mer voksen jo eldre hun blir! I motsetning til visse andre. Tåler en støyt og sier i fra når det gjelder! 

De blir gjerne litt like de som gjør for mye og putter for mye i ansiktet sitt ...
Ser hun skal få egen serie nå.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var jo en veeldig stor nyhet at hun får sin egen serie på tv2..ingen som har skjønt det med alle kameraer på slep. Fått nok betalt nå da sikkert, siden hun før har takket nei til bloggerne pga " lønn"..

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

De blir gjerne litt like de som gjør for mye og putter for mye i ansiktet sitt ...
Ser hun skal få egen serie nå.

Ja, var der jeg la merke til likheten, da det poppet opp bilder av henne på nett. Munnen hennes er god og fyldig nå. Dessverre kan det også se ut som kinnbeina hennes har vokst litt. 

Men, det er vel det indre som teller. 

Skrevet

Liker henne bedre og bedre! Hun vokser på meg til å bli en av favorittene mine!

• Liker 6
Skrevet

Det virker som pengene har gått til hodet på henne. Driver hun og handler til søsknene og moren hele tiden?

Hvordan har det seg at hun snakker hardbarka Stavanger-dialekt mens hele familien hennes snakker østlending?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...