Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bra at hun har snakket med Mads. Man blir jo faktisk sjokkert av hva som skrives på IG kontoene deres😳

Men det jeg savner er hva Isabel selv har lært av dette. Refleksjon og hennes eget ansvar rundt kroppsfiksering som jo egentlig er tema her! I tillegg til det ansvaret hun har som forbilde selv. Det er på tide at hun og andre bloggere er sitt ansvar bevisst!

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, lille humla skrev:

Problemet er vel ikke det at hun har fikset på kroppen, men det at hun har fått en fanskare (tjener penger) av at hun snakker/viser bilder/blir "krenket" av at folk reagere på at hun viser resultatet av inngrepene sine. Synes ikke hun er moden bare fordi hun har   avslutte en feid med noen på "andre siden" som er like pr-kåt som henne. Hvis det hun lever av er å vise de delene av kroppen hun har operert ganske mye og utfordrende synes jeg ikke hun er noe offer. *ikke bit hånda som mater deg*

Det du reagerer på er at hun viser for mye av kroppen sin, som hun ikke ble fornøyd med etter operasjonene hun tok? Er det dét du mener? (Jeg bare spør fordi jeg ble litt usikker på hva du mente - ikke noe passivaggressiv her ☺)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, chi skrev:

Det du reagerer på er at hun viser for mye av kroppen sin, som hun ikke ble fornøyd med etter operasjonene hun tok? Er det dét du mener? (Jeg bare spør fordi jeg ble litt usikker på hva du mente - ikke noe passivaggressiv her ☺)

Jeg reagerer på at hun spiller på kropp/ kroppsdeler (hvilket man man ikke gjøre på den måten hvis man er misfornøyd) og tjener penger på det. For så å være offer. Har jeg en kvise så er det ikke den jeg fremhever. Skrev sikkert litt kronglete, beklager. 

• Liker 5
Skrevet

Det siste insta-innlegget til Mads er ihvertfall ikke sletta ennå. Rettet mot Isabell.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg reagerer på at hun spiller på kropp/ kroppsdeler (hvilket man man ikke gjøre på den måten hvis man er misfornøyd) og tjener penger på det. For så å være offer. Har jeg en kvise så er det ikke den jeg fremhever. Skrev sikkert litt kronglete, beklager. 

Jeg tenker litt annerledes rundt dette; hun prøver å vise at hun omfavner kroppen sin likevel, selv om hun ikke er fornøyd. Mener du en skal pakke inn/ikke vise det en er misfornøyd med, av utseende/kropp? Jeg synes hun er modig som faktisk ikke bøyer seg av for alt hatet hun får. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sjokka skrev:

Hva? Forstod deg riktig nå?.Forstod du hva jeg mente? Det jeg mener er at mads ikke har mobbet Anna. Mads har kun lagt ut en gang om henne. (som jeg kjenner til) IR har han hengt ut mange ganger.

Ja jeg kritiserer Anna. Med god grunn. IR har jeg aldri lest bloggen til, så henne har jeg aldri kommentert. Jeg fikk derimot med meg hva Mads la ut om henne.

Nettopp. Nå understreker du poenget mitt. Det er høyst subjektivt hvem man støtter, selvsagt kombinert med noe kunnskap om bloggen man mener MH kan skrive om eller ikke skrive om- for de fleste iallfall. 

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, matsk skrev:

Det siste insta-innlegget til Mads er ihvertfall ikke sletta ennå. Rettet mot Isabell.

Og Isabel har flere innlegg om Mads stående. Men hundrevis av negative kommentarer om Mads.

• Liker 7
Gjest Sjokka
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nettopp. Nå understreker du poenget mitt. Det er høyst subjektivt hvem man støtter, selvsagt kombinert med noe kunnskap om bloggen man mener MH kan skrive om eller ikke skrive om- for de fleste iallfall. 

Nei vet du hva. Her er en vesentlig stor forskjell. Isabel har blitt hengt ut i over 3 år. Anna har blitt hengt ut en gang. 

Å  påstå at jeg ikke liker anna, og det er derfor jeg mener hun ikke ble mobbet? Den der beskyldningen vil jeg ha meg frabedt!

Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, adm.

Skrevet
4 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Bra at hun har snakket med Mads. Man blir jo faktisk sjokkert av hva som skrives på IG kontoene deres😳

Men det jeg savner er hva Isabel selv har lært av dette. Refleksjon og hennes eget ansvar rundt kroppsfiksering som jo egentlig er tema her! I tillegg til det ansvaret hun har som forbilde selv. Det er på tide at hun og andre bloggere er sitt ansvar bevisst!

Vel, vi får se om hun har lært noe i det hele tatt og hva hun viser på bloggen fremover. Nå har hun bestilt tur til Dubai igjen og ser frem til shopping og beach clubs i god gammel stil 😊

• Liker 3
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

All PR er god PR, de gnir seg i hendene alle .. 3

Skrevet

I dagens blogginnlegg skriver hun at hun er ganske trøtt, siden hun hadde tidlig alarm på, da dagens første møte var allerede kl.11. Litt komisk at vi har så forskjellig oppfatning av hva "tidlig" er.🙂

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, Arabella3 skrev:

I dagens blogginnlegg skriver hun at hun er ganske trøtt, siden hun hadde tidlig alarm på, da dagens første møte var allerede kl.11. Litt komisk at vi har så forskjellig oppfatning av hva "tidlig" er.🙂

Skulle ønske hun fikk seg en skikkelig jobb jeg. Tror hun hadde blitt mer voksen av det

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skulle ønske hun fikk seg en skikkelig jobb jeg. Tror hun hadde blitt mer voksen av det

Opp kl 7 hver morgen, hadde vel fått sjokk :P

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Opp kl 7 hver morgen, hadde vel fått sjokk :P

Tror nok hun er oppe relativt tidlig, men det tar tross alt ganske lang tid å få lagt den maska og stelt det håret😂.

Endret av Sandin
  • Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, Sandin skrev:

Tror nok hun er oppe relativt tidlig, men det tar tross alt ganske lang tid å få lagt den maska og stelt det håret😂.

Sant nok, men hva må hun stå opp tidlig for egentlig? Utenom et møte i uka og rekke flyet. Husker en gang hun var så sur for hun ble vekket kl 8 av en fyr som skulle levere en pakke fra Nelly  :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Først nå har Seher en artikkel om at Isabel fikk møte sitt store idol Kim K, som hun møtte tilfeldig utenfor butikken hennes. De får det til å virke som hun møtte henne og fikk prate med henne. Sånn meet and greet. Var lang kø utenfor butikken, så Kim hadde neppe tid til å ta bilde med fansen, siden hun ville ha bilde med Kim. Jaja, hun fikk i alle fall et lite glimt av Kim og gråt litt :)

• Liker 9
Skrevet
29 minutter siden, smalls skrev:

Først nå har Seher en artikkel om at Isabel fikk møte sitt store idol Kim K, som hun møtte tilfeldig utenfor butikken hennes. De får det til å virke som hun møtte henne og fikk prate med henne. Sånn meet and greet. Var lang kø utenfor butikken, så Kim hadde neppe tid til å ta bilde med fansen, siden hun ville ha bilde med Kim. Jaja, hun fikk i alle fall et lite glimt av Kim og gråt litt :)

He He! Ja dette melker hun for alt det er verdt. «Jeg møtte Kim Kardashian» sveip opp! Hun sto altså på et kjøpesenter bak en sperring sammen med flere hundre andre oppmøtte, og Kim K gikk bare forbi dem og vinket mens de fremmøtte sto og hylte. Hun håndhilste ikke på noen. Så at hun «møtte» Kim K er en sannhet med store modifikasjoner! 

• Liker 30
Skrevet
17 minutter siden, Viking-girl skrev:

He He! Ja dette melker hun for alt det er verdt. «Jeg møtte Kim Kardashian» sveip opp! Hun sto altså på et kjøpesenter bak en sperring sammen med flere hundre andre oppmøtte, og Kim K gikk bare forbi dem og vinket mens de fremmøtte sto og hylte. Hun håndhilste ikke på noen. Så at hun «møtte» Kim K er en sannhet med store modifikasjoner! 

Så klart melker hun dette for alt det er verdt, som vanlig. Jeg var i LA for en del år siden og fikk se et lite glimt av Gwen Stefani før hun hoppet inn i bilen. Da blir det jo teit om jeg skulle si at jeg møtte Gwen Stefani. Jeg så henne.

Men jeg ser for meg flere av de i køen så ut som Kim K. Mørkt hår, falsk rumpe osv :P "will the real Kim Kardashian please stand up?" :fnise:

• Liker 25
Skrevet
42 minutter siden, Christy89 skrev:

Så klart melker hun dette for alt det er verdt, som vanlig. Jeg var i LA for en del år siden og fikk se et lite glimt av Gwen Stefani før hun hoppet inn i bilen. Da blir det jo teit om jeg skulle si at jeg møtte Gwen Stefani. Jeg så henne.

Men jeg ser for meg flere av de i køen så ut som Kim K. Mørkt hår, falsk rumpe osv :P "will the real Kim Kardashian please stand up?" :fnise:

Lett å se hvem som er riktig Kim og ikke kopi: Den med best kirurgi! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...