Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3521 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Tror du virkelig det? Det tror ikke jeg, da jeg synes dette er alvorlig. Har du sett alt mads har lagt ut om henne? Jeg tror og der er folk som jobber i politiet, som har fått med seg alt Mads legger ut om IR. Du må ikke komme å fortelle meg at ingen av de reagerer på at Mads bryter norsk lov. Altså, det er mange som bryter norsk lov. Politiet har kun kapasitet til å ta seg av alvorlige saker som drap og voldtekt etc. Det står stadig om at de må henlegge saker som tyveri og svindel med kjent gjerningsmann, altså innlysende saker mot personer de vet identiteten til. Vi må slutte å være naive. De er profesjonelle og det har ingen ting å si hva de personlig synes om verken Mads Hansen eller Isabel Raad. De har et strengt reglement og rutiner de må følge. Heldugvis. 😂 10
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #3522 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 7 minutter siden, Justlooking skrev: Altså, det er mange som bryter norsk lov. Politiet har kun kapasitet til å ta seg av alvorlige saker som drap og voldtekt etc. Det står stadig om at de må henlegge saker som tyveri og svindel med kjent gjerningsmann, altså innlysende saker mot personer de vet identiteten til. Vi må slutte å være naive. De er profesjonelle og det har ingen ting å si hva de personlig synes om verken Mads Hansen eller Isabel Raad. De har et strengt reglement og rutiner de må følge. Heldugvis. 😂 Jeg er fullt klar over politiet har mye å gjøre og at de må henlegge. Jeg er ikke naiv. Jeg kjenner til en liten svindelsak som endte med politiet tok tak i personen. Jeg kjenner også til en dame som løy om en person som liksom skulle ha slått henne. Han ble og kalt inn til politiet. Hva utfallet blir kan verken du eĺler jeg svare på. Kjenner du saken om anna rasmussen og hvordan hun hang ut familien? Anna Rasmussen ble politianmeldt. Hun fikk en lærepenge. Jeg forventer ikke Mads skal havne i fengsel. Skal IR ha en sak bør hun bruke advokat. Men jeg respekterer ditt synspunkt, men at du skal sette et latter imoji i slutten av talen din, fant jeg temmelig arrogant. Ta å resoekter andres meninger du også! Endret 28. juli 2018 av Sjokka La til
Smørøye Skrevet 28. juli 2018 #3523 Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes faktisk det var mer «voksent» av frøken Raad å ringe Mads og avslutte dette, enn å fortsette slik som hun holdt på. Voksenpoeng til frøkna.. Og heia Mads!😃 22
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3524 Skrevet 28. juli 2018 10 minutter siden, Smørøye skrev: Jeg synes faktisk det var mer «voksent» av frøken Raad å ringe Mads og avslutte dette, enn å fortsette slik som hun holdt på. Voksenpoeng til frøkna.. Og heia Mads!😃 Helt enig! 2
Aurora** Skrevet 28. juli 2018 #3525 Skrevet 28. juli 2018 30 minutter siden, Smørøye skrev: Jeg synes faktisk det var mer «voksent» av frøken Raad å ringe Mads og avslutte dette, enn å fortsette slik som hun holdt på. Voksenpoeng til frøkna.. Og heia Mads!😃 Det er ikke ofte jeg sier noe positivt om jenta, men det var voksent gjort å ringe han og få ordnet opp. Nå få vi se om de begge klarer å holde løfte sitt 8
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3526 Skrevet 28. juli 2018 22 minutter siden, Sjokka skrev: Jeg er fullt klar over politiet har mye å gjøre og at de må henlegge. Jeg er ikke naiv. Jeg kjenner til en liten svindelsak som endte med politiet tok tak i personen. Jeg kjenner også til en dame som løy om en person som liksom skulle ha slått henne. Han ble og kalt inn til politiet. Hva utfallet blir kan verken du eĺler jeg svare på. Kjenner du saken om anna rasmussen og hvordan hun hang ut familien? Anna Rasmussen ble politianmeldt. Hun fikk en lærepenge. Jeg forventer ikke Mads skal havne i fengsel. Skal IR ha en sak bør hun bruke advokat. Men jeg respekterer ditt synspunkt, men at du skal sette et latter imoji i slutten av talen din, fant jeg temmelig arrogant. Ta å resoekter andres meninger du også! En ting er å anmelde, noe annet er hva politiet gjør videre. Det er mange som anmelder og de fleste saker blir henlagt. Pga kapasitet og at de har strenge regelverk de må følge. Personlige følelser for eller mot personer har de ikke lov til å prege jobben de er satt til å gjøre. Heldigvis, derfor en emoji. Reglene skal være like for alle, uavhengig av hva politiet synes eller ikke synes om en person. Nå har heldigvis Isabel krøpet til korset og ringt Mads og bedt om våpenhvile. Det har han tatt seriøst og respektert. 6
Gjest Trynefaktor Skrevet 28. juli 2018 #3527 Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Tror du virkelig det? Det tror ikke jeg, da jeg synes dette er alvorlig. Har du sett alt mads har lagt ut om henne? Jeg tror og der er folk som jobber i politiet, som har fått med seg alt Mads legger ut om IR. Du må ikke komme å fortelle meg at ingen av de reagerer på at Mads bryter norsk lov. Men, vil hun kjøre sak mot Mads stiller hun nok sterkere med en advokat Nå synes jeg du har overdreven tillit til både IR og politiet. For ikke å snakke om at det liksom skal sitte noen i politiet og følge med på hva Mads Hansen legger ut.
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #3528 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, Trynefaktor skrev: Nå synes jeg du har overdreven tillit til både IR og politiet. For ikke å snakke om at det liksom skal sitte noen i politiet og følge med på hva Mads Hansen legger ut. Ok. Det skal du få lov til å mene. Men ærlig talt. Jeg mener ikke politiet sitter å følger med Mads. Det blir for dumt. Tror du ikke de som jobber i politiet er innom og leser på SoMe, og danner seg et inntrykk av hva Mads driver med. Akkurat sånn som du og jeg gjør?
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3529 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Ok. Det skal du få lov til å mene. Men ærlig talt. Jeg mener ikke politiet sitter å følger med Mads. Det blir for dumt. Tror du ikke de som jobber i politiet er innom og leser på SoMe, og danner seg et inntrykk av hva Mads driver med. Akkurat sånn som du og jeg gjør? Det kan godt hende, MEN de har ikke lov til å la dette påvirke jobben de gjør. De må opptre profesjonelt og følge regelverket til punkt og prikke uavhengig av personlig oppfatning. 5
Gjest Trynefaktor Skrevet 28. juli 2018 #3530 Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, Sjokka skrev: Ok. Det skal du få lov til å mene. Men ærlig talt. Jeg mener ikke politiet sitter å følger med Mads. Det blir for dumt. Tror du ikke de som jobber i politiet er innom og leser på SoMe, og danner seg et inntrykk av hva Mads driver med. Akkurat sånn som du og jeg gjør? Det skjer så mye større og verre på some enn det her.
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #3531 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Justlooking skrev: Det kan godt hende, MEN de har ikke lov til å la dette påvirke jobben de gjør. De må opptre profesjonelt og følge regelverket til punkt og prikke uavhengig av personlig oppfatning. Helt klart. Lover å regler må de følge. Det er derfor jeg mener IR hadde blitt tatt alvorlig av politiet.
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3532 Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, Sjokka skrev: Helt klart. Lover å regler må de følge. Det er derfor jeg mener IR hadde blitt tatt alvorlig av politiet. Hun ville blitt tatt like mye alvorlig av politiet som alle andre. Verken mer eller mindre. De tar i mot alle anmeldelser på en ordentlig måte uansett om de henlegger de fleste saker etter noen uker. 3
Justlooking Skrevet 28. juli 2018 #3533 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Justlooking skrev: Hun ville blitt tatt like mye alvorlig av politiet som alle andre. Verken mer eller mindre. De tar i mot alle anmeldelser på en ordentlig måte uansett om de henlegger de fleste saker etter noen uker. Men nok om det. Hun valgte å ikke anmelde likevel, hun valgte heller å ringe ham og be om våpenhvile. Det var mye mer voksent og fornuftig gjort av henne synes jeg. Bra hun innså at clickbaits ikke alltid er veien å gå. 2
chi Skrevet 28. juli 2018 #3534 Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes dette er voksen gjort av Isabell. Og så må jeg få si at jeg synes hun får ufortjent mye pes. Greit nok at hun tidligere har lagt ut (for) mye informasjon ang operasjoner som kan påvirke trigger-happy ungdommer. Men hun innrømmer jo nå at dette var et dumt valg, og hun fraråder dette. Jeg synes også at "alle" har null sperrer for å snakke stygt om henne og kroppen hennes. En ting er handlingene hennes, men å gå på utseende synes jeg blir lavmål. Jeg synes ikke hun skal måtte tåle dette pga hun har valgt å være en offentlig person. Folk mister liksom alle hemninger når de skal beskrive henne... 9
Speedmaster Skrevet 28. juli 2018 #3535 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, chi said: Jeg synes dette er voksen gjort av Isabell. Og så må jeg få si at jeg synes hun får ufortjent mye pes. Greit nok at hun tidligere har lagt ut (for) mye informasjon ang operasjoner som kan påvirke trigger-happy ungdommer. Men hun innrømmer jo nå at dette var et dumt valg, og hun fraråder dette. Jeg synes også at "alle" har null sperrer for å snakke stygt om henne og kroppen hennes. En ting er handlingene hennes, men å gå på utseende synes jeg blir lavmål. Jeg synes ikke hun skal måtte tåle dette pga hun har valgt å være en offentlig person. Folk mister liksom alle hemninger når de skal beskrive henne... Jeg er også enig. Straffen står ikke lenger i stil med 'forbrytelsen' når det gjelder IR. Det hele var i ferd med å eskalere ut av kontroll. Tror hverken MH eller IR så for seg at ting skulle gå så langt. Godt å se at de tilsynelatende er enige om å sette strek. 6
Kollontaj Skrevet 28. juli 2018 #3536 Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Ok. Det skal du få lov til å mene. Men ærlig talt. Jeg mener ikke politiet sitter å følger med Mads. Det blir for dumt. Tror du ikke de som jobber i politiet er innom og leser på SoMe, og danner seg et inntrykk av hva Mads driver med. Akkurat sånn som du og jeg gjør? Hva tenker du om «mobbingen» av Anna Rasmussen? Den er innafor? 4
lille humla Skrevet 28. juli 2018 #3537 Skrevet 28. juli 2018 23 minutter siden, chi skrev: Jeg synes dette er voksen gjort av Isabell. Og så må jeg få si at jeg synes hun får ufortjent mye pes. Greit nok at hun tidligere har lagt ut (for) mye informasjon ang operasjoner som kan påvirke trigger-happy ungdommer. Men hun innrømmer jo nå at dette var et dumt valg, og hun fraråder dette. Jeg synes også at "alle" har null sperrer for å snakke stygt om henne og kroppen hennes. En ting er handlingene hennes, men å gå på utseende synes jeg blir lavmål. Jeg synes ikke hun skal måtte tåle dette pga hun har valgt å være en offentlig person. Folk mister liksom alle hemninger når de skal beskrive henne... Problemet er vel ikke det at hun har fikset på kroppen, men det at hun har fått en fanskare (tjener penger) av at hun snakker/viser bilder/blir "krenket" av at folk reagere på at hun viser resultatet av inngrepene sine. Synes ikke hun er moden bare fordi hun har avslutte en feid med noen på "andre siden" som er like pr-kåt som henne. Hvis det hun lever av er å vise de delene av kroppen hun har operert ganske mye og utfordrende synes jeg ikke hun er noe offer. *ikke bit hånda som mater deg* 9
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #3538 Skrevet 28. juli 2018 15 minutter siden, Kollontaj skrev: Hva tenker du om «mobbingen» av Anna Rasmussen? Den er innafor? Jeg mener Anna har ingen ting å skrike høyt for. Det Mads la ut om henne var bare på sin plass, og var ikke mobbing i det hele tatt. Anna brukte dette kun for oppmerksomhet og klikk, men tror nok hun kjente det innerst inne, da hun vet utmerket godt selv hun bruker barna i jakten på reklameinntekt og klikk. Synes saken med Isabel er noe helt annet, da Mads har holdt på å ærekrenket henne i 3 år.
Kollontaj Skrevet 28. juli 2018 #3539 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, Sjokka skrev: Jeg mener Anna har ingen ting å skrike høyt for. Det Mads la ut om henne var bare på sin plass, og var ikke mobbing i det hele tatt. Anna brukte dette kun for oppmerksomhet og klikk, men tror nok hun kjente det innerst inne, da hun vet utmerket godt selv hun bruker barna i jakten på reklameinntekt og klikk. Synes saken med Isabel er noe helt annet, da Mads har holdt på å ærekrenket henne i 3 år. Javel. Ser jo at du selv har kritisert Anna i tråden, har kanskje noe med hva man selv mener om bloggeren også, tenker jeg. Om man skriker opp om mobbing eller ikke, altså. Endret 28. juli 2018 av Kollontaj 10
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #3540 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Javel. Ser jo at du selv har kritisert Anna i tråden, har kanskje noe med hva man selv mener om bloggeren også, tenker jeg. Om man skriker opp om mobbing eller ikke, altså. Hva? Forstod deg riktig nå?.Forstod du hva jeg mente? Det jeg mener er at mads ikke har mobbet Anna. Mads har kun lagt ut en gang om henne. (som jeg kjenner til) IR har han hengt ut mange ganger. Ja jeg kritiserer Anna. Med god grunn. IR har jeg aldri lest bloggen til, så henne har jeg aldri kommentert. Jeg fikk derimot med meg hva Mads la ut om henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå