Trixie99 Skrevet 16 timer siden #32241 Skrevet 16 timer siden agent skrev (1 time siden): Du tuller nå ??? Hahaha hun sa dette faktisk. Men for å være heeelt ærlig skjønner jeg hva hun mener🫣🤣 jeg også synes små capuchin aper er driiiiitsøte og liker tanken på å ha en men jeg, i likhet med Isabel, skjønner at det ikke er greit. Jeg tror helt ærlig at hun aldri ville skaffet seg ape. Skilpadden derimot tror jeg hun er 100% seriøs med men håper for guds skyld hun legger fra seg den ideen og skaffer seg skilpadde statuer isteden👀 3 1
twitwi Skrevet 6 timer siden #32242 Skrevet 6 timer siden Maia92 skrev (19 timer siden): Ja hun har visst instagram «perfect family» bilder og sagt at det er drømmen hennes, så da er det bare å stålsette seg for alle de perfekte lyx bildene hun vil legge ut i fremtiden😅. Jeg tror Isabel kommer til å tjene enda mer på snap siden hun har kommet i ny fase i livet, villakjøp,Jack, forlovelse,bryllup, og barn💰💰💰💰. Hun har fått flere følgere allerede pga villaen og Jack Hvorfor tror alle at hun kommer til å få barn? Hun er nr en svært avmagret, og svært opptatt av kroppen sin. Tror dere virkelig hun kommer til å gå gravid. Og tror dere hun helt ærlig ikke selv har tenkt på hvor lite et barn passer i hennes livsstil. Jeg tror hun bare sier hun vil ha barn. Jeg tror hun kommer til å få null, maks 1 barn som sin kollega Sofie. Det blir samme opplegget. Ingen av de er mødre. 5 6
Alauda Skrevet 5 timer siden #32243 Skrevet 5 timer siden twitwi skrev (20 minutter siden): Hvorfor tror alle at hun kommer til å få barn? Hun er nr en svært avmagret, og svært opptatt av kroppen sin. Tror dere virkelig hun kommer til å gå gravid. Og tror dere hun helt ærlig ikke selv har tenkt på hvor lite et barn passer i hennes livsstil. Jeg tror hun bare sier hun vil ha barn. Jeg tror hun kommer til å få null, maks 1 barn som sin kollega Sofie. Det blir samme opplegget. Ingen av de er mødre. Jeg tror hun seriøst har lyst på barn, men hun har ikke anelse om hva det innebærer. Hun tror at å ha barn primært dreier seg om å kle opp og vise frem nybadete, pyntede og fornøyde barn. Hun får seg nok bokstavelig talt en wake-up-call. 7 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #32244 Skrevet 5 timer siden (endret) twitwi skrev (27 minutter siden): Hvorfor tror alle at hun kommer til å få barn? Hun er nr en svært avmagret, og svært opptatt av kroppen sin. Tror dere virkelig hun kommer til å gå gravid. Og tror dere hun helt ærlig ikke selv har tenkt på hvor lite et barn passer i hennes livsstil. Jeg tror hun bare sier hun vil ha barn. Jeg tror hun kommer til å få null, maks 1 barn som sin kollega Sofie. Det blir samme opplegget. Ingen av de er mødre. Har ingen tro å at hun får barn nei.. det vil ødelegge livet hun har nå fullstendig. Skal virkelig se hun som liker å ta livet med ro foran tv'en i nattkjolen i dagesvis med en toddler? Svært begrenset for å henne å reise så mye som hun gjør nå, får ikke vært modell lenger (hun får nok, men hun vil nok ikke så lenge hun ikke er den størrelsen hun er nå), Maldivene 1 måned går jo ikke.. altså hun romantiserer jo stadig vekk det å ha barn - men virker å ha null clue på hvor inngripende det vil bli for henne å være mamma. Aldri i verden om det skjer. Endret 5 timer siden av Hatsumomo 4 6
Murukleiven Skrevet 5 timer siden #32245 Skrevet 5 timer siden twitwi skrev (40 minutter siden): Hvorfor tror alle at hun kommer til å få barn? Hun er nr en svært avmagret, og svært opptatt av kroppen sin. Tror dere virkelig hun kommer til å gå gravid. Og tror dere hun helt ærlig ikke selv har tenkt på hvor lite et barn passer i hennes livsstil. Jeg tror hun bare sier hun vil ha barn. Jeg tror hun kommer til å få null, maks 1 barn som sin kollega Sofie. Det blir samme opplegget. Ingen av de er mødre. Hun har null ide. Som mor selv, er det altoppslukende og man må ofre seg selv for barnet sitt. Isabel er altfor selvopptatt og burde absolutt ikke sette barn til verden. Kan du tenke det stakkars barnet som har en mor som til stadighet er på en emosjonell berg og dalbane? 2 7
Cami9 Skrevet 4 timer siden #32246 Skrevet 4 timer siden Voldsomme poseringer. Umulig å svare på om noe er fint/hvordan det sitter på en kropp når kroppen står i en fullstendig unaturlig stilling…. 1 2
agent Skrevet 2 timer siden #32247 Skrevet 2 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Voldsomme poseringer. Umulig å svare på om noe er fint/hvordan det sitter på en kropp når kroppen står i en fullstendig unaturlig stilling…. Virker som buksa er for stor, men kanskje det som er inn nå. Genseren er vanskelig å ha noe mening om pga. b. vortene som er i fokus. 2
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #32248 Skrevet 2 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Virker som buksa er for stor, men kanskje det som er inn nå. Genseren er vanskelig å ha noe mening om pga. b. vortene som er i fokus. Respektløst ovenfor salgspersonen som står der med tanke på landet hun tross alt bor i. 1 2
lotti__s Skrevet 42 minutter siden #32249 Skrevet 42 minutter siden agent skrev (1 time siden): Virker som buksa er for stor, men kanskje det som er inn nå. Genseren er vanskelig å ha noe mening om pga. b. vortene som er i fokus. Stakkars Jack står i bakgrunner å ser bare på at han orke dette kjøret med henne igjen☺️ 😬 1
agent Skrevet 37 minutter siden #32250 Skrevet 37 minutter siden (endret) Hatsumomo skrev (2 timer siden): Respektløst ovenfor salgspersonen som står der med tanke på landet hun tross alt bor i. Tror hun også svever litt i faresonen for hva som er akseptert på Snapchat også. Endret 31 minutter siden av agent
agent Skrevet 34 minutter siden #32251 Skrevet 34 minutter siden lotti__s skrev (6 minutter siden): Stakkars Jack står i bakgrunner å ser bare på at han orke dette kjøret med henne igjen☺️ 😬 Ingen mann (kvinner og hen også) med respekt for seg selv orker det i lengden .
agent Skrevet 32 minutter siden #32252 Skrevet 32 minutter siden Murukleiven skrev (4 timer siden): Hun har null ide. Som mor selv, er det altoppslukende og man må ofre seg selv for barnet sitt. Isabel er altfor selvopptatt og burde absolutt ikke sette barn til verden. Kan du tenke det stakkars barnet som har en mor som til stadighet er på en emosjonell berg og dalbane? Det hadde igrunn vært litt artig om hun ble gravid nå.
agent Skrevet 30 minutter siden #32253 Skrevet 30 minutter siden Flere som har problemer med KG idag?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 minutter siden #32254 Skrevet 22 minutter siden (endret) Cami9 skrev (4 timer siden): Voldsomme poseringer. Umulig å svare på om noe er fint/hvordan det sitter på en kropp når kroppen står i en fullstendig unaturlig stilling…. Henger og slenger på henne.. hun har blitt så kroppsfiksert at det har blitt sykelig… Endret 21 minutter siden av Tuppenoglillemor12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå