Tenkeselv Skrevet 11 timer siden #32221 Skrevet 11 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Står på nettsidene Tv2 Nyheter Ahh ok takk 😊🌹 1
refill Skrevet 10 timer siden #32222 Skrevet 10 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste? Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? Det gleder jeg meg veldig til å se. Jeg har en boks med is som står til "mykning" her så jeg kan eventuelt fikse 👌 Er noen villig til å vippse en tier kanskje? Det er krokanis forøvrig. Ikke Ben&Jerry's 🥺 3
Plexi Skrevet 10 timer siden #32223 Skrevet 10 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Det er krokanis forøvrig. Ikke Ben&Jerry's 🥺 I alle dager, folk spiser fortsatt krokanis frivillig? 😛 1
Hatsumomo Skrevet 10 timer siden #32224 Skrevet 10 timer siden Plexi skrev (10 minutter siden): I alle dager, folk spiser fortsatt krokanis frivillig? 😛 🤣🤣🤣 1
Alauda Skrevet 10 timer siden #32225 Skrevet 10 timer siden Plexi skrev (11 minutter siden): I alle dager, folk spiser fortsatt krokanis frivillig? 😛 Det er jo beste isen. #utgammel 3 3
refill Skrevet 10 timer siden #32226 Skrevet 10 timer siden Plexi skrev (17 minutter siden): I alle dager, folk spiser fortsatt krokanis frivillig? 😛 😂 Det er ikke min go to, men de hadde ikke pistasj som jeg faktisk hadde lyst på 😭 Men hallo, ikke kast noe shade på krokanis da, det er jo original karamellis nesten før karamell ble hipt. Men for å være ærlig, jeg ble litt skuffa. Jeg trodde det var mer krokan i enn det var 😅 @Alauda 👩🦳🤝👩🦳 2
Trueout Skrevet 10 timer siden #32227 Skrevet 10 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (57 minutter siden): Hvilken sending var det ? Klokkeslett ? På tide at hun blir gransket og fulgt med på👌 Endret 10 timer siden av Trueout 2 2
Plexi Skrevet 10 timer siden #32228 Skrevet 10 timer siden refill skrev (4 minutter siden): 😂 Det er ikke min go to, men de hadde ikke pistasj som jeg faktisk hadde lyst på 😭 Men hallo, ikke kast noe shade på krokanis da, det er jo original karamellis nesten før karamell ble hipt. Men for å være ærlig, jeg ble litt skuffa. Jeg trodde det var mer krokan i enn det var 😅 @Alauda 👩🦳🤝👩🦳 Pistasj ja, da snakker vi, det er min favoritt. Og må være ren pistasj, uten sjokoladebiter! Som denne. 1
Teflonhjernen Skrevet 10 timer siden #32229 Skrevet 10 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste? Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? Det gleder jeg meg veldig til å se. Ekstra piff nå er om hun tapper litt med neglene på varene, umulig å være ordentlig ordentlig influenser uten altså … 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼💯
Sol Rampelyset Skrevet 10 timer siden #32230 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
RonjaElise Skrevet 10 timer siden #32231 Skrevet 10 timer siden Hva skal hun med hus egentlig , ligger jo stort sett i senga 2 5
No-girl Skrevet 9 timer siden #32232 Skrevet 9 timer siden Kikker gjennom siste døgn nå. Så rare reaksjoner. Inn i gammel leilighet med mye gnål og sukk og stønn, men jeg vet jo at hun har vansker med slike endringer. også tilbake i huset etter shopping i dag, og Baddie…..første gangen bilen din er på tur her. Og jeez, høres ut som en fireåring. 5 1
Heike m72 Skrevet 8 timer siden #32233 Skrevet 8 timer siden Nå har hun begynt å vurdere å ha små skilpadder i villaen nå 🙈🙈 Omg hun klarte ikke å ta seg av Gucci og han lider fortsatt etter det siden han ble overlatt til mange andre og fikk null oppdragelse. Ikke forsvarlig at hun skal ha noen slags dyr. Hun har null kunnskap om hva det innebærer. 1 1
Maia92 Skrevet 8 timer siden #32234 Skrevet 8 timer siden Heike m72 skrev (5 minutter siden): Nå har hun begynt å vurdere å ha små skilpadder i villaen nå 🙈🙈 Omg hun klarte ikke å ta seg av Gucci og han lider fortsatt etter det siden han ble overlatt til mange andre og fikk null oppdragelse. Ikke forsvarlig at hun skal ha noen slags dyr. Hun har null kunnskap om hva det innebærer. Jeg er i sjokk, hun ønsker en APEKATT i villaen? takk Gud hun har vett i hue nok til å skjønne at det er dyremishandling, men i det hele tatt ønske det fordi andre i Dubai har det🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 1
refill Skrevet 8 timer siden #32235 Skrevet 8 timer siden Får ikke håpe hun kjøper noe skilpadde heller. Hvem skal ta seg av de når hun er borte? Hun har jo ikke en hage med naturlig habitat som de kan gresse i. Hun måtte jo i såfall bygget et dedikert område. 1
agent Skrevet 8 timer siden #32236 Skrevet 8 timer siden Maia92 skrev (12 minutter siden): Jeg er i sjokk, hun ønsker en APEKATT i villaen? takk Gud hun har vett i hue nok til å skjønne at det er dyremishandling, men i det hele tatt ønske det fordi andre i Dubai har det🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Du tuller nå ???
Sirah Skrevet 8 timer siden #32237 Skrevet 8 timer siden Jeg ser for meg apekatten gå amokk i veskesamlingen 😆 1
Maia92 Skrevet 8 timer siden #32238 Skrevet 8 timer siden agent skrev (14 minutter siden): Du tuller nå ??? I wish😭😂 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #32240 Skrevet 8 timer siden Heike m72 skrev (49 minutter siden): Nå har hun begynt å vurdere å ha små skilpadder i villaen nå 🙈🙈 Omg hun klarte ikke å ta seg av Gucci og han lider fortsatt etter det siden han ble overlatt til mange andre og fikk null oppdragelse. Ikke forsvarlig at hun skal ha noen slags dyr. Hun har null kunnskap om hva det innebærer. Hu er fader meg hjernedød…. 8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå