Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Står på nettsidene Tv2 Nyheter ;)

Ahh ok takk 😊🌹

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste?
Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? 

Det gleder jeg meg veldig til å se. 

Jeg har en boks med is som står til "mykning" her så jeg kan eventuelt fikse 👌 Er noen villig til å vippse en tier kanskje? 

Det er krokanis forøvrig. Ikke Ben&Jerry's 🥺 

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Det er krokanis forøvrig. Ikke Ben&Jerry's 🥺 

I alle dager, folk spiser fortsatt krokanis frivillig?  😛  

• Liker 1
Skrevet
Plexi skrev (10 minutter siden):

🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
Plexi skrev (11 minutter siden):

Det er jo beste isen.

#utgammel

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Plexi skrev (17 minutter siden):

😂 Det er ikke min go to, men de hadde ikke pistasj som jeg faktisk hadde lyst på 😭 Men hallo, ikke kast noe shade på krokanis da, det er jo original karamellis nesten før karamell ble hipt. Men for å være ærlig, jeg ble litt skuffa. Jeg trodde det var mer krokan i enn det var 😅 

@Alauda 👩‍🦳🤝👩‍🦳 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (57 minutter siden):

Hvilken sending var det ? Klokkeslett ? :)

På tide at hun blir gransket og fulgt med på👌

Endret av Trueout
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

😂 Det er ikke min go to, men de hadde ikke pistasj som jeg faktisk hadde lyst på 😭 Men hallo, ikke kast noe shade på krokanis da, det er jo original karamellis nesten før karamell ble hipt. Men for å være ærlig, jeg ble litt skuffa. Jeg trodde det var mer krokan i enn det var 😅 

@Alauda 👩‍🦳🤝👩‍🦳 

Pistasj ja, da snakker vi, det er min favoritt. Og må være ren pistasj, uten sjokoladebiter!  Som denne. :)  image.thumb.png.0c087a1b0b120ed38a58ebf7b3397a3c.png

• Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste?
Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? 

Det gleder jeg meg veldig til å se. 

Ekstra piff nå er om hun tapper litt med neglene på varene, umulig å være ordentlig ordentlig influenser uten altså …

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼💯

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Hva skal hun med hus egentlig , ligger jo stort sett i senga ;) 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Kikker gjennom siste døgn nå. Så rare reaksjoner. Inn i gammel leilighet med mye gnål og sukk og stønn, men jeg vet jo at hun har vansker med slike endringer. 
også tilbake i huset etter shopping i dag, og Baddie…..første gangen bilen din er på tur her. Og jeez, høres ut som en fireåring. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har hun begynt å vurdere å ha små skilpadder i villaen nå 🙈🙈 Omg hun klarte ikke å ta seg av Gucci og han lider fortsatt etter det siden han ble overlatt til mange andre og fikk null oppdragelse. Ikke forsvarlig at hun skal ha noen slags dyr. Hun har null kunnskap om hva det innebærer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (5 minutter siden):

Nå har hun begynt å vurdere å ha små skilpadder i villaen nå 🙈🙈 Omg hun klarte ikke å ta seg av Gucci og han lider fortsatt etter det siden han ble overlatt til mange andre og fikk null oppdragelse. Ikke forsvarlig at hun skal ha noen slags dyr. Hun har null kunnskap om hva det innebærer. 

Jeg er i sjokk, hun ønsker en APEKATT i villaen? takk Gud hun har vett i hue nok til å skjønne at det er dyremishandling, men i det hele tatt ønske det fordi andre i Dubai har det🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Får ikke håpe hun kjøper noe skilpadde heller. Hvem skal ta seg av de når hun er borte? Hun har jo ikke en hage med naturlig habitat som de kan gresse i. Hun måtte jo i såfall bygget et dedikert område. 

• Liker 1
Skrevet
Maia92 skrev (12 minutter siden):

Jeg er i sjokk, hun ønsker en APEKATT i villaen? takk Gud hun har vett i hue nok til å skjønne at det er dyremishandling, men i det hele tatt ønske det fordi andre i Dubai har det🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Du tuller nå ???

Skrevet

Jeg ser for meg apekatten gå amokk i veskesamlingen 😆

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (14 minutter siden):

Du tuller nå ???

I wish😭😂

• Liker 1
Skrevet

Hu får klare seg med sirkus raad 😉

• Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (49 minutter siden):

Hu er fader meg hjernedød….  

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...