Trixie99 Skrevet i går, 10:40 #32201 Skrevet i går, 10:40 refill skrev (15 minutter siden): Wife material er vel mest kødd for de fleste, linket opp mot stereotypiske kjønnsroller for the fun of it. Selv jeg som har vært enslig i 15 år og har planer om å forbli det kaller meg selv wife material til fam/venner når jeg har gjort en ekstra innsats på kjøkkenet. For Isabel sin del vil jo det si å bestille inn mat 😂 It's not that serious. Enig…. She’s not that deep liksom.. Jeg tror at når hun sier «wifey material» så tenker hun insta-family-wife… pent kledd kone med mann i dress, og en liten gutt og jente som matcher mamma og pappas outfits. Fint hus..eh unnskyld..villa, og ja, perfekt ytre rett og slett. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 10:42 #32202 Skrevet i går, 10:42 agent skrev (10 minutter siden): Leste noe om at også 🍉🍉, om det er sant🤷♀️ Men kanskje en grunn for at hun ikke har vært aktiv på SoMe. Tiden vil vise Måtte innom henne å kikke og omg…. Dette blir for dumt😅😂😂 Stakkars jente… Kipierer jo alt storesøsteren gjør på Snapchat. 👀😅 Bruker samme ord osv.. Det blir for dumt for det er åpenbart at hun ikke trives foran kamera og det faller henne ikke naturlig… 😂 8 1 4
agent Skrevet i går, 10:58 #32203 Skrevet i går, 10:58 Trixie99 skrev (16 minutter siden): Enig…. She’s not that deep liksom.. Jeg tror at når hun sier «wifey material» så tenker hun insta-family-wife… pent kledd kone med mann i dress, og en liten gutt og jente som matcher mamma og pappas outfits. Fint hus..eh unnskyld..villa, og ja, perfekt ytre rett og slett. Kan virke som hun vil ha samme livsstil som Paris Hilton
Maia92 Skrevet i går, 11:31 #32204 Skrevet i går, 11:31 Trixie99 skrev (46 minutter siden): Enig…. She’s not that deep liksom.. Jeg tror at når hun sier «wifey material» så tenker hun insta-family-wife… pent kledd kone med mann i dress, og en liten gutt og jente som matcher mamma og pappas outfits. Fint hus..eh unnskyld..villa, og ja, perfekt ytre rett og slett. Ja hun har visst instagram «perfect family» bilder og sagt at det er drømmen hennes, så da er det bare å stålsette seg for alle de perfekte lyx bildene hun vil legge ut i fremtiden😅. Jeg tror Isabel kommer til å tjene enda mer på snap siden hun har kommet i ny fase i livet, villakjøp,Jack, forlovelse,bryllup, og barn💰💰💰💰. Hun har fått flere følgere allerede pga villaen og Jack 2
Nobetterthanaman Skrevet i går, 11:35 #32205 Skrevet i går, 11:35 Huff, noen må hjelpe henne med plassering av interiør😩 kommer til å se sykt rotete ut med «media wall» der hun har tenkt å ha den. Når du kommer inn der så har du først den store kjøkkenøya med takhengte lamper over, så en media wall i bakgrunnen. Hun skulle hatt sofaen andre veien med noen fine malerier på den store veggen bak istedet. Så et svingbart veggfeste for tv på den litt mindre veggen, slik at hun også kan vri tv mot kjøkkenet når hun skal bake eller lage mat (🙈) Underlig plassering på alt. 2 1
Alauda Skrevet i går, 11:47 #32206 Skrevet i går, 11:47 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ifølge IR er det viktig å fremstå som wifey material.. dette har hun sagt flere ganger på sin gule app…. Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Huslig er hun jo ikke!😳 Og dette er hennes egne ord foresten.. Hun definerer wifey som å kunne lage mat og stelle hus. Hun har jo selv sagt det!? 🙄 Har lagt merke til at også Rami stadig bruker betegnelsen «wifey» som et slags kompliment til den som rydder og ordner, enten det er søster eller kjæreste. Rykk tilbake til 1950, liksom. Tror heldigvis min mann så andre kvaliteter i meg 😅, og forventet ikke at slikt primært var kvinnens domene, heldigvis. Endret i går, 11:49 av Alauda 2
Heike m72 Skrevet i går, 11:54 #32207 Skrevet i går, 11:54 Det blir nok bra i villaen når det kommer inn mer møbler. Det ble lunere med bare gardiner, så med tepper og møbler blir det bra. Den store sofaen hun såg på i dag var jo fin og den såg komfortabel ut også. Men kanskje ha den i beige. Ellers synes jeg de enorme rosebukettene er blitt kvalmt. Det vipper over til lovebombing de greiene der. En bukett blir jo ikke lenger noe spesielt når det dukker opp en slik så ofte. Hvor mange slike har hun fått i det siste? 6-7 stk, som varer i noen dager. 150000-200000 på roser liksom 🙈🙈 Det er det jeg skal bruke på annen bil nå det. Det er jo mye finere med en slik bukett Shehed fikk av sin samboer. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:12 #32208 Skrevet i går, 12:12 Nobetterthanaman skrev (34 minutter siden): Huff, noen må hjelpe henne med plassering av interiør😩 kommer til å se sykt rotete ut med «media wall» der hun har tenkt å ha den. Når du kommer inn der så har du først den store kjøkkenøya med takhengte lamper over, så en media wall i bakgrunnen. Hun skulle hatt sofaen andre veien med noen fine malerier på den store veggen bak istedet. Så et svingbart veggfeste for tv på den litt mindre veggen, slik at hun også kan vri tv mot kjøkkenet når hun skal bake eller lage mat (🙈) Underlig plassering på alt. Jeg ville plassert tv kun ett sted: Sekundær stue der hun skal ha « kino». Huset hennes er stort nok til at hun ikke trenger ha tv nede. Hvorfor i alle dager ha tv der? Hun er vandt med kun en stue og jeg tror om hun plasserer «alt» nede så er det stor sjangs hun kun kommer til p benytte seg av en liten del av huset…. Jeg ville ikke hatt tv nede. Kun lounge area med kunst og stor sofa. Der man kan ha samtaler med venner osv…. Men er jo hennes valg😅 6
Neket Skrevet i går, 13:12 #32209 Skrevet i går, 13:12 Apropos wifey-material, siden jeg er gressenke og det er fridag kom jeg til å skippe gjennom storyen hennes, hun klarer jo knapt å gå ut med søpla selv! Hun viste vei med rosenkålen på slep med den forrige blomsterbuketten i armene, og vipps, der var spannet fullt, og lokket gikk selvsagt ikke igjen! Så ut som det lå noe gammel morro i en sort sekk på bakken der inni der spannene stod, og ved hekken på fortauet lå det noe hvitt søppel og flagrer lett i hennes elskede, rene Dubai. Men å se det, ikke minst plukke det opp? Næh, la oss heller ringe et vaskebyrå liksom. Hun kommer til å bruke opp alle penga på folk som bærer ut søppel og blir bare mer og mer hjelpeløs… Blir lenge til neste klikk fra meg! 7 10
Solstråle1 Skrevet 22 timer siden #32210 Skrevet 22 timer siden Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Huff, noen må hjelpe henne med plassering av interiør😩 kommer til å se sykt rotete ut med «media wall» der hun har tenkt å ha den. Når du kommer inn der så har du først den store kjøkkenøya med takhengte lamper over, så en media wall i bakgrunnen. Hun skulle hatt sofaen andre veien med noen fine malerier på den store veggen bak istedet. Så et svingbart veggfeste for tv på den litt mindre veggen, slik at hun også kan vri tv mot kjøkkenet når hun skal bake eller lage mat (🙈) Underlig plassering på alt. Hun har sikkert ikke fått med seg at du har fasiten. 4
enhjørningfis Skrevet 22 timer siden #32211 Skrevet 22 timer siden Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Huff, noen må hjelpe henne med plassering av interiør😩 kommer til å se sykt rotete ut med «media wall» der hun har tenkt å ha den. Når du kommer inn der så har du først den store kjøkkenøya med takhengte lamper over, så en media wall i bakgrunnen. Hun skulle hatt sofaen andre veien med noen fine malerier på den store veggen bak istedet. Så et svingbart veggfeste for tv på den litt mindre veggen, slik at hun også kan vri tv mot kjøkkenet når hun skal bake eller lage mat (🙈) Underlig plassering på alt. Er det du som skal bo der eller henne? La nå folk få ha det som de vil i huset sitt i det minste, at det også skal kritiseres fordi du ville hatt det annerledes 🤯 godt du ikke skal inn i mitt hjem og være kritiker 🤯😆 3 2
Trixie99 Skrevet 22 timer siden #32212 Skrevet 22 timer siden (endret) Jeg syns det blir fint jeg, med sånn media wall osv. og det kommer sikkert noen planter eller blomstertre opp etter hvert som møblene kommer pÅ plass. HOWEVER…. Enig med den som sa at det kommer til å ende opp med at hun bare bruker en liten del av huset. Unødvendig med tv stue i begge etasjer. Kunne heller hatt en sånn mediawall der oppe Endret 22 timer siden av Trixie99 2 1
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #32213 Skrevet 21 timer siden (endret) Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste? Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? Det gleder jeg meg veldig til å se. Ekstra piff nå er om hun tapper litt med neglene på varene, umulig å være ordentlig ordentlig influenser uten altså … Endret 21 timer siden av Hatsumomo 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #32214 Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Er så givende å se snap før vannflasker i kjøleskapet kontra etter vannflasker i kjøleskapet. Slike snapper bare gir og gir og gir - hva neste? Får vi se isboksen før is kontra isboksen etter is? Det gleder jeg meg veldig til å se. Ekstra piff nå er om hun tapper litt med neglene på varene, umulig å være ordentlig ordentlig influenser uten altså … 😂😂😂🎯 1
Trueout Skrevet 21 timer siden #32215 Skrevet 21 timer siden (endret) Driver å innreder med ChatGPT nå. Legger inn barn og hund🙈 Dette blir for meget for meg😂 Hun har vel allerede reist fra en hund som hun såvidt greide å ta vare på i noen mnd🙄 Endret 21 timer siden av Trueout 5 5
agent Skrevet 21 timer siden #32216 Skrevet 21 timer siden Trueout skrev (3 minutter siden): Driver å innreder med ChatGPT nå. Legger inn familie og hund🙈 Dette blir for meget for meg😂 Hun har vel allerede reist fra en hund som hun såvidt greide å ta vare på i noen mnd🙄 Veldig spesielt 🤔 3 5
Trueout Skrevet 21 timer siden #32217 Skrevet 21 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Veldig spesielt 🤔 Ja det er ikke akkurat normalt å legge inn dette når du ser på innrednings forslag🙄 3 3
agent Skrevet 21 timer siden #32218 Skrevet 21 timer siden Trueout skrev (1 minutt siden): Ja det er ikke akkurat normalt å legge inn dette når du ser på innrednings forslag🙄 Mann kan jo begynne å lure på hva som foregår i topplokket. Hun synes sikkert selv at hun er morsom, men alt hun gjør nå er så tåpelig. 3 4
Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #32219 Skrevet 21 timer siden agent skrev (23 timer siden): IR er nevnt i tv2 nyheter Ang. Skjult reklame. Endelig blir det tatt på alvor. Hvilken sending var det ? Klokkeslett ? 1 1
agent Skrevet 20 timer siden #32220 Skrevet 20 timer siden Tenkeselv skrev (10 minutter siden): Hvilken sending var det ? Klokkeslett ? Står på nettsidene Tv2 Nyheter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå