Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Isabel står på balkongen og sier «imagine One day this Will be our kids baby» mens barn leker på gaten…. Ikke faen dette er en ny gjøk hun møtte i januar. Hva mer trenger dere?!😳 De oppfører seg som et gammelt ektepar… Klart dette er Voldemort 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Har tenkt det samme. Er ikke område borte ved trappen større og mer åpent? Dette er jo på "kjøkkensiden" selv om kjøkkenøyen er litt sentrert mot midten. Ville vel hatt spisestuen der tror jeg..? Nå har hun jo nesten mindre stue enn hun hadde i leiligheten. 

Ja helt riktig. Jeg hadde og valgt spisebord der… veldig rar layout 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jaja, de ser ganske like ut i størrelse kanskje, men den delen hun har valgt som stue nå er jo mer lukket inn da. Jeg hadde nok gjort motsatt ja. 

Hun står på samme spot når hun filmer forøvrig. 

Screenshot_20260411_203205_Snapchat.jpg

Screenshot_20260411_203149_Snapchat.jpg

Endret av refill
Skrevet

Jeg synes det begynner å bli kvalmt med alle de store rosebukettene jeg 🤢

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Jeg er enig med dere mtp størrelsen, men det er flere vinduer der sofaen er nå.. så syns kanskje det er finest der faktisk😅

pluss at hun skal ha mediawall. Hadde den vært på andre siden så måtte ved sofaen stått med ryggen til kjøkkenøyen og stua blir mer innestengt. 

jeg la også merke til at senga så litt liten ut?? Men den er jo 180 så jeg tror at rommene er mye større enn hva vi ser gjennom kamera! 

Endret av Trixie99
  • Liker 1
Skrevet

Hun sier «vi» hele tiden når hun snakker om huset… Dette er planlagt. Det er nok planlagt de skal flytte sammen. Just wait and see..🤔 Detcer nok MYE Isabel har holdt og holder skjult for sine følgere… hun som er så «åpen og ærlig»… 😹 Hun lever et totalt annet liv privat enn på sin gule kanal. Isabel er en god regissør 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Hun sier «vi» hele tiden når hun snakker om huset… Dette er planlagt. Det er nok planlagt de skal flytte sammen. Just wait and see..🤔 Detcer nok MYE Isabel har holdt og holder skjult for sine følgere… hun som er så «åpen og ærlig»… 😹 Hun lever et totalt annet liv privat enn på sin gule kanal. Isabel er en god regissør 

Vel, hun har jo allerede sagt at DE vil bruke Dubai og England som base.  Så det er ikkenoe hun legger skjul på akkurat. For ikke å snakke om at de ser på ringer hehe 

men når det er sagt så er jeg 100% enig i at hun absolutt holder masse skjult for følgerne! 

• Nyttig 1
Skrevet
Trixie99 skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med dere mtp størrelsen, men det er flere vinduer der sofaen er nå.. så syns kanskje det er finest der faktisk😅

jeg la også merke til at senga så litt liten ut?? Men den er jo 180 så jeg tror at rommene er mye større enn hva vi ser gjennom kamera! 

Ja, sant det. Personlig hadde jeg nok valgt andre delen likevel for å slippe å ha solen på meg i stuen hele tiden og dermed gardiner trukket for. Hilsen hun som har sofaryggen mot tak til gulv vinduet i stuen 😂💀 

• Liker 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (31 minutter siden):

Hun såg litt underwhelmed ut også, synes jeg..🙈 blitt vane nå, så ikke så spesielt lenger🙈

Kan hende de har planlagt det sammen for content. 

Mer click bait :himle:

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden):

Hjelper ikke med 700 kvm bolig, når du har vinduer som går fra gulv til tak på så å si alle veggene.

Vanskelig å møblere, men det er min mening. 🫣

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden):

Klart det er det, ferdig skrevet manus.

Derfor er det snart ingenting som virker ekte. 

Fra Januar til nå har det vært ekstremt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden):

Måtte kommentere her. Ser at I og ett par stk til nå blir "ettergått i sømmene" av Forbruker og mediatilsynet nå. Info på Tv2.no idag.  Og d er jaggu på tide. Hun lurer og har lurt sine " elsklinger" lenge og klart å få de til å blakke seg med innkjøp av 10-15 bikinier.Jeg mistenker at hun har samarbeide med de som lager disse  enorme blomsterbukettene også. Håper hun nå blir " tatt" for sine utnyttelser av svakere mennesker ved umerka/ ikke god nok  reklamevarsel. Gi henne/ dem millionbot slik at d forstås at hun må roe ned nå.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

TV2.no

Forbrukerrådet viser til et Instagram-innlegg av influenser Isabel Raad fra i fjor våres.

Lettkledd i bikini på solsengen poserer Raad, og i teksten knyttet til innlegget skriver hun i første øyekast følgende:

«Min drømmebikini skal lanseres i morgen»

Det er først når følgerne trykker på knappen «mer» at man får opp at det er snakk om reklame for Raads eget klesmerke.

Fniser du like mye nå @Solstråle1 🤔😅

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (10 minutter siden):

Måtte kommentere her. Ser at I og ett par stk til nå blir "ettergått i sømmene" av Forbruker og mediatilsynet nå. Info på Tv2.no idag.  Og d er jaggu på tide. Hun lurer og har lurt sine " elsklinger" lenge og klart å få de til å blakke seg med innkjøp av 10-15 bikinier.Jeg mistenker at hun har samarbeide med de som lager disse  enorme blomsterbukettene også. Håper hun nå blir " tatt" for sine utnyttelser av svakere mennesker ved umerka/ ikke god nok  reklamevarsel. Gi henne/ dem millionbot slik at d forstås at hun må roe ned nå.

Tipper @Solstråle1 er uenig her..😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Trixie99 skrev (13 minutter siden):

……Og Berit (68) 

IMG_7639.thumb.jpeg.0bfbf69691c44980d0396bdef072207e.jpeg

Personlig så ble jeg så provosert at jeg måtte blokkere henne, men en bekjent viste meg hva TV 2 tok opp idag og da måtte jeg inn og se.  Og det at hun I hele tiden sier, villaen vår, reisene våre, hytta vår osv  til elsklinger sine er så kvalmt at en kan spy.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Får hun dobbelt betalt når jeg nå går inn på snappen hennes å skal se det siste hun har lagt ut, men istedet tar snap meg tilbake til noe hun la ut for 2 dager siden og jeg må bla meg frem gjennom alt på nytt??

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange ganger skal hun legge ut bilde av den ringen egentlig?? Geeez

• Liker 4
Skrevet

Tror dere hun kommer til å gå gravid selv eller betale for surrogat? 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Jeg hadde faen vært så lei de der bukettene nå…..🙄

Enig. Den mannen har dårlig fantasi. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...