Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #32081 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (1 time siden): Nå er d snart på tide å takke for meg inne på denne siden også. Er på tur til å blokkere Isabel Raad, for nå er d gått så langt at jeg kjenner jeg blir stresset og forbanna sint på hele Isabel Raad og familien hennes i tillegg. Jeg har ikke godt av dette. Heretter får jeg bare inn her og se hva dere andre opplever med I når nysgjerrigheten blir alt for stor.Hun skal ikke tjene penger på meg og min nysgjerrighet lengre. Bort med henne og resten av slekten på snap 🤔🙃 Det er nok lurt. Det å luke vekk ting som ikke gjør oss bra er viktig for ens egen psykiske helse. 2
Alex_rude Skrevet 4 timer siden #32082 Skrevet 4 timer siden Se på blodårene som stikker ut😞. Jeg vet dette kanskje blir tatt som hets, men seriøst ! Hvorfor er det ingen som tar grep?? 2 1
Murukleiven Skrevet 4 timer siden #32083 Skrevet 4 timer siden Alex_rude skrev (4 minutter siden): Se på blodårene som stikker ut😞. Jeg vet dette kanskje blir tatt som hets, men seriøst ! Hvorfor er det ingen som tar grep?? Veldig fin ring, men jeg kan ikke forestille meg at hun synes den er stor nok 1
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #32084 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Nå er d snart på tide å takke for meg inne på denne siden også. Er på tur til å blokkere Isabel Raad, for nå er d gått så langt at jeg kjenner jeg blir stresset og forbanna sint på hele Isabel Raad og familien hennes i tillegg. Jeg har ikke godt av dette. Heretter får jeg bare inn her og se hva dere andre opplever med I når nysgjerrigheten blir alt for stor.Hun skal ikke tjene penger på meg og min nysgjerrighet lengre. Bort med henne og resten av slekten på snap 🤔🙃 Skjønner hva du tenker ❤️ Jeg var der jeg også men sluttet å følge henne, boikottet søskene , får henne bare på utforsk og ser hva som skjer her inne og på andre sider😉 Grunnen til at jeg vil følge med er at jeg fortsatt vil være med på å reagere på at influensere / påvirkere ikke skal få overkjøre oss brukere med å være manipulerende, kyniske og løgnaktige ! Gjør det som er best for deg❤️ 1
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #32085 Skrevet 2 timer siden Alex_rude skrev (1 time siden): Se på blodårene som stikker ut😞. Jeg vet dette kanskje blir tatt som hets, men seriøst ! Hvorfor er det ingen som tar grep?? Må jo for alt i verden ikke reagere på bilder her inne! Skremmende å se. Tydeligvis er det verre å se kommentarer her inne enn å se bilder som viser hvordan det står til med Isabel! 1 1
Sol 75 Skrevet 30 minutter siden #32086 Skrevet 30 minutter siden Solstråle1 skrev (12 timer siden): Og jeg kan svare oppriktig at nei, krigen ble ikke nevnt. Men du klarte (oppriktig?) ikke å fatte hvorfor hun ikke ville være i Dubai og innrede villaen. Svaret på et er nok krigen. Hvorfor vet du det?
Justlooking Skrevet 3 minutter siden #32087 Skrevet 3 minutter siden Jeg må si jeg aner ikke hvem alle disse gjøkene er og følger ikke noe sted på some. Fulgte henne mens hun blogger for lenge siden. Håpet hun ville finne seg selv den gang da men det er mange år siden. Ser ikke ut til at det har gått rette veien egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå