Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LastebilZara skrev (16 minutter siden):

Tenker at rosegjøken vet at det er livsstilen/snap/dokumenteringen hennes som gjør det mulig å leve som hun gjør.
Om det er Jack så tror jeg ikke han gjør det så bra at han kan provide for en sånn livsstil, så da må han godta det. Ut fra det som er blitt skrevet om Jack så tenker jeg at han er villig til det! 

Money talks ❤️

Tenker det samme. Det at hun japper til mobilen kommer jo mildt sagt han også til gode. Det er jo en svært lav pris å betale for å leve så lyx.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Tenker det samme. Det at hun japper til mobilen kommer jo mildt sagt han også til gode. Det er jo en svært lav pris å betale for å leve så lyx.

Best å få gifta seg ganske kjapt, en stupforelska IR kommer nok til å dele alt av økonomi med fremtidig babydaddy.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Best å få gifta seg ganske kjapt, en stupforelska IR kommer nok til å dele alt av økonomi med fremtidig babydaddy.

Huff ikke si det engang. Håper virkelig hun har advokater som kan sette en stopper for det i det minste.

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (34 minutter siden):

Var det ikke det som var den store elefanten sist de var sammen.?

Han hjalp henne ganske mye med Ivorie,  da hun var I startfasen. 

Så kom ferien fra helvete .

Da han mente at han skulle være medeier ett eller annet. (med forbehold om at Rosenkålen er JB)

Dette var før Reme kom inn i bildet (Reme,Remen?)

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (38 minutter siden):

Huff ikke si det engang. Håper virkelig hun har advokater som kan sette en stopper for det i det minste.

Hvis det skjer har hun falt steinhard for han🫣

Skrevet
Sirah skrev (49 minutter siden):

Kanskje det.🤔 

Tror når den personen oppdager virkelig hvor mye tid hun sitter å jobber til kundene sine, vil det nok forandre seg.

For det er ikke lite, han har fått en smaksprøve nå på Maldivene. 

Det er liksom fra hun slår opp øyene til hun lukker dem om kvelden. +++ frokost, lunsj, middag,aktiviteter tilogmed mellom snabelsafarien. 

Men kan virke som hun bruker sin private snapchat konto til rein reklame for Ivorie. 

Da kommer fler og fler til å falle av lasset.

Tror ikke han har vært klar over omfanget. 🤔

• Liker 2
Skrevet
LastebilZara skrev (1 time siden):

Tenker at rosegjøken vet at det er livsstilen/snap/dokumenteringen hennes som gjør det mulig å leve som hun gjør.
Om det er Jack så tror jeg ikke han gjør det så bra at han kan provide for en sånn livsstil, så da må han godta det. Ut fra det som er blitt skrevet om Jack så tenker jeg at han er villig til det! 

Money talks ❤️

🎯

Skrevet

Den røde bikinien ser faktisk fin ut. Men jeg tør ikke kjøpe pga den dårlige passformen og kvaliteten på en annen bikini jeg kjøpte engang..  🚩

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har alltid sagt at hun skal ha en som tjener minst like godt som henne(som er fair), slik at hun etterhvert kan jobbe mindre og han kan forsørge for henne og barna, men ender ho opp med Jack så kommer jo ikke det til å skje😅det blir heller ho som må gjøre det, men stussa over at hun sa at de tjener like godt🤔 for det kan neppe være tilfelle.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia92 skrev (5 minutter siden):

Hun har alltid sagt at hun skal ha en som tjener minst like godt som henne(som er fair), slik at hun etterhvert kan jobbe mindre og han kan forsørge for henne og barna, men ender ho opp med Jack så kommer jo ikke det til å skje😅det blir heller ho som må gjøre det, men stussa over at hun sa at de tjener like godt🤔 for det kan neppe være tilfelle.

Men er han like aktiv på SoMe?

Tror det er noen som følger han.

Skrevet
Maia92 skrev (53 minutter siden):

Stemmeleiet ble meget høyt på spørsmålet om han tjener like godt som henne. Og tonen hennes var mer spørrende. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet

Hun sa at han ikke liker å bli tatt bilde av, men instaen hans er bare bilder av han med bar overkropp😂men han viser ikke så mye av ansiktet sitt, så kan være det ho meine🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (21 minutter siden):

Tråden er ryddet for avsporing.

Sol, admin.

Takk for ryddingen 👍

Skrevet
Maia92 skrev (3 minutter siden):

Hun sa at han ikke liker å bli tatt bilde av, men instaen hans er bare bilder av han med bar overkropp😂men han viser ikke så mye av ansiktet sitt, så kan være det ho meine🤔

Alltid bilder og film med avkappet hode av han! Veldig rart når modellen kun viser fra halsen og ned. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
agent skrev (4 timer siden):

Var det ikke det som var den store elefanten sist de var sammen.?

Han hjalp henne ganske mye med Ivorie,  da hun var I startfasen. 

Så kom ferien fra helvete .

Da han mente at han skulle være medeier ett eller annet. (med forbehold om at Rosenkålen er JB)

Dette var før Reme kom inn i bildet (Reme,Remen?)

Reme var i bildet før det. Har akkurat sett serien hennes igjen nå. 

Og etter å ha sett den igjen skjønner jeg godt hvorfor Golnaz ikke er venninna hennes lenger. Maken til behandling, fra Isabel. 

Og jeg tror også at det de har filmet blir en tredje sesong av serien hennes. Hadde passet perfekt etter den avslutningen på toeren. 

Endret av Pusemusen
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Pusemusen skrev (52 minutter siden):

Reme var i bildet før det. Har akkurat sett serien hennes igjen nå. 

Og etter å ha sett den igjen skjønner jeg godt hvorfor Golnaz ikke er venninna hennes lenger. Maken til behandling, fra Isabel. 

Og jeg tror også at det de har filmet blir en tredje sesong av serien hennes. Hadde passet perfekt etter den avslutningen på toeren. 

Takk for oppklaring ang. Reme, lenge siden jeg har sett det.❤️

Det er bare å ta frem :popcorn:

Har ikke bestemt meg om jeg skal abonnere på Prime, for å se det. Så det er ikke sikkert det blir no :popcorn: 😂

For mann har stort sett alt allikevel på snappen. 

Må vel også være ærlig at jeg begynner å bli litt lei, for alt hun gjør blir så falskt for meg. Med all den reklamen som er nå er det:sovnet:.. Alt går på repeat,  da mener jeg ALT.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå er d snart på tide å takke for meg inne på denne siden også. Er på tur til å blokkere Isabel Raad, for nå er d gått så langt at jeg kjenner jeg blir stresset og forbanna sint på hele Isabel Raad og familien hennes i tillegg. Jeg har ikke godt av dette. Heretter får jeg bare inn her og se hva dere andre opplever med I når nysgjerrigheten blir alt for stor.Hun skal ikke tjene penger på meg og min  nysgjerrighet lengre. Bort med henne og resten av slekten  på snap 🤔🙃

• Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia92 skrev (1 time siden):

Husker jo sist de var sammen og han delte bilder av seg selv på insta hele tiden. Bilder hun tok der han poserte med brun og godt trent kropp. Var ikke mye beskjedent i hvert fall. 🤔 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (23 minutter siden):

Nå er d snart på tide å takke for meg inne på denne siden også. Er på tur til å blokkere Isabel Raad, for nå er d gått så langt at jeg kjenner jeg blir stresset og forbanna sint på hele Isabel Raad og familien hennes i tillegg. Jeg har ikke godt av dette. Heretter får jeg bare inn her og se hva dere andre opplever med I når nysgjerrigheten blir alt for stor.Hun skal ikke tjene penger på meg og min  nysgjerrighet lengre. Bort med henne og resten av slekten  på snap 🤔🙃

Hva gjorde deg sint da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...