Alauda Skrevet 4 timer siden #32001 Skrevet 4 timer siden Hele dette forholdet til «rosegjøken» virker iscenesatt. Lurer på hvor lenge det varer og hvordan utgangen blir. Happy for ever after har jeg lite tro på. 4 3
agent Skrevet 4 timer siden #32002 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg er overhodet ikke i mot at man kommenterer kritisk eller stiller spørsmål. Det er bare bra. Men alt med måte… Helt enig med deg. Jeg var kraftig undervektig i mange år og jeg hadde gått rett i kjelleren av å lese dette på den tiden. @smiiiley @Sirah Bare ett spørsmål, når dere reagerer på dette emne her inne.🤔 Hvordan er det da på snapchat og hennes content, relatert til dette emne. Det er ikke for å være ekkel på noen måte, det er bare rein nysgjerrighet . 3 1 2
agent Skrevet 4 timer siden #32003 Skrevet 4 timer siden Fikk hun ordnet safe til verdisakene før hun reiste til Maldivene? Gleder med til oppussing og innredning conten, får håpe hun snart reiser til Dubai.
Cami9 Skrevet 4 timer siden #32004 Skrevet 4 timer siden Alauda skrev (1 time siden): Det har ikke jeg fått, du må nok ha søkt på det 🤣 Lol 😂 Har absolutt ikke søkt på det og hendigvis heller aldri hatt det. Dukket opp som reklame før eller etter kyssesnappen med Jack
smiiiley Skrevet 4 timer siden #32005 Skrevet 4 timer siden agent skrev (5 minutter siden): @smiiiley @Sirah Bare ett spørsmål, når dere reagerer på dette emne her inne.🤔 Hvordan er det da på snapchat og hennes content, relatert til dette emne. Det er ikke for å være ekkel på noen måte, det er bare rein nysgjerrighet . Nå gikk jeg inn i mitt hode for 20 år siden, og er ikke slike tanker jeg har om min kropp den dag i dag, bare for å få sagt det. Men om man blir 100% frisk noen gang fra sf. Det vet jeg ikke. Tror ikke det. Kommentarer på min kropp fra andre oppgjennom oppveksten førte desverre til en form for sf/hat mot egen kropp. Selv om disse kommentarene ikke var stygt ment fra der det kom fra, så ble det slik. Desverre. Hadde jeg lest dette kommentarfeltet på den tiden så hadde det forsterket følelsen av at jeg var stygg/for tynn/ikke bra nok. Jeg sier ikke at IR ikke skaper kroppspress, for det gjør alle som poserer lettkledd på en eller annen måte. Akkuratt som vi hadde musikkvideoer og plakater av halvnakne kropper når jeg var ung. Det påvirket oss det også. Vi blir, som ei skrev her noen innlegg opp, aldri kvitt dette. Men for min del så påvirket det mitt hode og selvbilde mer å høre negativt/latterliggjøring om en tynn kropp, vs å se noen strutte i bikini på en strand. Om det gir mening. Jeg er dårlig å forklare tanker av og til, men… 🙈 Det er nok derfor jeg har blitt ekstremt opptatt av at vi kommenterer ikke hvordan andre ser ut, UANSETT størrelse og fasong. Det handler heller ikke om at jeg ikke mener vi bør komme med kritikk mot de som skaper kroppspress, men det kan vi fint klare uten å kommentere utseende til andre. Mye mulig dette innlegget blir slettet. Men men. 1 3 1
agent Skrevet 3 timer siden #32006 Skrevet 3 timer siden smiiiley skrev (14 minutter siden): Nå gikk jeg inn i mitt hode for 20 år siden, og er ikke slike tanker jeg har om min kropp den dag i dag, bare for å få sagt det. Men om man blir 100% frisk noen gang fra sf. Det vet jeg ikke. Tror ikke det. Kommentarer på min kropp fra andre oppgjennom oppveksten førte desverre til en form for sf/hat mot egen kropp. Selv om disse kommentarene ikke var stygt ment fra der det kom fra, så ble det slik. Desverre. Hadde jeg lest dette kommentarfeltet på den tiden så hadde det forsterket følelsen av at jeg var stygg/for tynn/ikke bra nok. Jeg sier ikke at IR ikke skaper kroppspress, for det gjør alle som poserer lettkledd på en eller annen måte. Akkuratt som vi hadde musikkvideoer og plakater av halvnakne kropper når jeg var ung. Det påvirket oss det også. Vi blir, som ei skrev her noen innlegg opp, aldri kvitt dette. Men for min del så påvirket det mitt hode og selvbilde mer å høre negativt/latterliggjøring om en tynn kropp, vs å se noen strutte i bikini på en strand. Om det gir mening. Jeg er dårlig å forklare tanker av og til, men… 🙈 Det er nok derfor jeg har blitt ekstremt opptatt av at vi kommenterer ikke hvordan andre ser ut, UANSETT størrelse og fasong. Det handler heller ikke om at jeg ikke mener vi bør komme med kritikk mot de som skaper kroppspress, men det kan vi fint klare uten å kommentere utseende til andre. Mye mulig dette innlegget blir slettet. Men men. Tusen takk for at du svarte så ærlig og oppriktig. ❤️
smiiiley Skrevet 3 timer siden #32007 Skrevet 3 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Tusen takk for at du svarte så ærlig og oppriktig. ❤️ ❤️❤️ 1
Sirah Skrevet 2 timer siden #32008 Skrevet 2 timer siden agent skrev (2 timer siden): @smiiiley @Sirah Bare ett spørsmål, når dere reagerer på dette emne her inne.🤔 Hvordan er det da på snapchat og hennes content, relatert til dette emne. Det er ikke for å være ekkel på noen måte, det er bare rein nysgjerrighet . Jeg syntes @smiiiley beskrev det helt perfekt så skal ikke gjenta alt ❤️ For min del så bryr jeg meg overhodet ikke om at noen strutter rundt i bikini på en strand som smiiiley skriver. Slikt har aldri brydd meg. Om noe så syntes jeg heller oppriktig synd på personen som så tydelig ikke er frisk og jeg bruker det heller som motivasjon til å ikke ville havne der igjen selv - om det gir mening? Jeg forstår jo så klart at alle er forskjellige og at det stilles spørsmål ved og kritiseres syntes jeg er helt innafor. Det er helt på sin plass! Spesielt når bildene er tatt i en sånn vinkel at det er tydelig at det blir fremhevet. Nå snakker jeg ikke spesielt om IR, det er dessverre andre influensere som er mye værre enn henne på akkurat dette. Det er bare noe med måten kritikken blir lagt frem på! Man kan faktisk ha denne diskusjonen på en måte som ikke går over stokk og stein. Jeg er nok som @smiiiley også ekstremt opptatt av at vi faktisk ikke kommenterer kropp og utseende på folk. Uansett hvilken vei vekta tipper. En ting er å si at: Den frisyren var fæl, det kan man gjøre noe med. Lider man derimot av en psykisk sykdom som SF er - uansett hvilken versjon man har og hvor mange kilo man har eller ikke har på kroppen så er ikke det noe man kan fikse på 1, 2, 3. Det er ikke bare for en tynn person å legge på seg, på samme måte som det faktisk ikke er enkelt for en med overspisningslidelse å slanke seg.... Innimellom handler det om flere ting enn kalorier inn og kalorier ut. Kritikken kan derimot være akkurat like sårende uansett. 2 2
Carrot Skrevet 1 time siden #32009 Skrevet 1 time siden agent skrev (4 timer siden): Hun har før lagt ut bilde av vekten si på Instagram. Da ble kontoen stengt ned noen dager. Unnskyldningen var at bilde var til familie og venner og feil postet. Hun har før også lagt ut content med seksuelt innhold og blitt stengt ned. for flere år siden.. det glemte du å skrive.. men uansett om hun har vært åpen er det IKKE et frikort til denne typn oppførsel som er vist i tråden som går direkte på at hun som tynn er ekkel å ta på eller at når man er tynn som henne må man la være vise seg offentlig fordi "noen kan bli trigget" derso de selv har spiseforstyrrelser - det er et hav mellom av normal og unormal oppførsel. Og jeg fant inne noe ved søk som bekreftet at hun har delt slikt innhold så det kan du kanskje utdype hvor du har dekning for? Det er for lett å slenge ut dritt om et menneske i tråder som denne uten å "stå tilrette for" eller dokumentere det man uttaler seg om. Slikt sett er tråden her og andre i denne kategorien "rampelys" ekstremt gode eksempler på hvor dårlig KG egentlig er som diskusjonsforum på å holde brukere ansvarlig for det de poster. Sitat AI-oversikt Isabel Raad har gjennom sin bloggkarriere vært åpen om sitt sexliv og delt innhold som berører temaet, men det er ingen indikasjoner i søkeresultatene på at hun har publisert seksuelt eksplisitt innhold. 2 1
agent Skrevet 1 time siden #32010 Skrevet 1 time siden (endret) Carrot skrev (13 minutter siden): for flere år siden.. det glemte du å skrive.. men uansett om hun har vært åpen er det IKKE et frikort til denne typn oppførsel som er vist i tråden som går direkte på at hun som tynn er ekkel å ta på eller at når man er tynn som henne må man la være vise seg offentlig fordi "noen kan bli trigget" derso de selv har spiseforstyrrelser - det er et hav mellom av normal og unormal oppførsel. Og jeg fant inne noe ved søk som bekreftet at hun har delt slikt innhold så det kan du kanskje utdype hvor du har dekning for? Det er for lett å slenge ut dritt om et menneske i tråder som denne uten å "stå tilrette for" eller dokumentere det man uttaler seg om. Slikt sett er tråden her og andre i denne kategorien "rampelys" ekstremt gode eksempler på hvor dårlig KG egentlig er som diskusjonsforum på å holde brukere ansvarlig for det de poster. 2023 Skrev før Endret 1 time siden av agent 1 1
lotti__s Skrevet 1 time siden #32011 Skrevet 1 time siden Alauda skrev (3 timer siden): Hele dette forholdet til «rosegjøken» virker iscenesatt. Lurer på hvor lenge det varer og hvordan utgangen blir. Happy for ever after har jeg lite tro på. Lurer på når hun skal komme ut med at det er Jack får hemoroider av hele opplegget hennes 🤣🤣🤣 2 2
agent Skrevet 1 time siden #32012 Skrevet 1 time siden lotti__s skrev (1 minutt siden): Lurer på når hun skal komme ut med at det er Jack får hemoroider av hele opplegget hennes 🤣🤣🤣
agent Skrevet 1 time siden #32013 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (36 minutter siden): Jeg syntes @smiiiley beskrev det helt perfekt så skal ikke gjenta alt ❤️ For min del så bryr jeg meg overhodet ikke om at noen strutter rundt i bikini på en strand som smiiiley skriver. Slikt har aldri brydd meg. Om noe så syntes jeg heller oppriktig synd på personen som så tydelig ikke er frisk og jeg bruker det heller som motivasjon til å ikke ville havne der igjen selv - om det gir mening? Jeg forstår jo så klart at alle er forskjellige og at det stilles spørsmål ved og kritiseres syntes jeg er helt innafor. Det er helt på sin plass! Spesielt når bildene er tatt i en sånn vinkel at det er tydelig at det blir fremhevet. Nå snakker jeg ikke spesielt om IR, det er dessverre andre influensere som er mye værre enn henne på akkurat dette. Det er bare noe med måten kritikken blir lagt frem på! Man kan faktisk ha denne diskusjonen på en måte som ikke går over stokk og stein. Jeg er nok som @smiiiley også ekstremt opptatt av at vi faktisk ikke kommenterer kropp og utseende på folk. Uansett hvilken vei vekta tipper. En ting er å si at: Den frisyren var fæl, det kan man gjøre noe med. Lider man derimot av en psykisk sykdom som SF er - uansett hvilken versjon man har og hvor mange kilo man har eller ikke har på kroppen så er ikke det noe man kan fikse på 1, 2, 3. Det er ikke bare for en tynn person å legge på seg, på samme måte som det faktisk ikke er enkelt for en med overspisningslidelse å slanke seg.... Innimellom handler det om flere ting enn kalorier inn og kalorier ut. Kritikken kan derimot være akkurat like sårende uansett. Tusen takk til deg også❤️ Mann kan vel ikke kommenterer med noe annet enn ett ❤️ Men bare vil si utifra mitt synspunkt, gjelder det mer, at mange unge som følger med i SoMe. Mange av dem kan bli påvirket. En liten ting utenfor IR Psst. Har du fått med deg at vannet har gått. A Joner 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #32014 Skrevet 1 time siden Carrot skrev (47 minutter siden): for flere år siden.. det glemte du å skrive.. men uansett om hun har vært åpen er det IKKE et frikort til denne typn oppførsel som er vist i tråden som går direkte på at hun som tynn er ekkel å ta på eller at når man er tynn som henne må man la være vise seg offentlig fordi "noen kan bli trigget" derso de selv har spiseforstyrrelser - det er et hav mellom av normal og unormal oppførsel. Og jeg fant inne noe ved søk som bekreftet at hun har delt slikt innhold så det kan du kanskje utdype hvor du har dekning for? Det er for lett å slenge ut dritt om et menneske i tråder som denne uten å "stå tilrette for" eller dokumentere det man uttaler seg om. Slikt sett er tråden her og andre i denne kategorien "rampelys" ekstremt gode eksempler på hvor dårlig KG egentlig er som diskusjonsforum på å holde brukere ansvarlig for det de poster. 2023 er vel ikke så lenge siden?🤔 og det har rast nedover siden…. Ikke rart folk reagerer kraftig! 2 2 2
Sirah Skrevet 56 minutter siden #32015 Skrevet 56 minutter siden agent skrev (22 minutter siden): Tusen takk til deg også❤️ Mann kan vel ikke kommenterer med noe annet enn ett ❤️ Men bare vil si utifra mitt synspunkt, gjelder det mer, at mange unge som følger med i SoMe. Mange av dem kan bli påvirket. En liten ting utenfor IR Psst. Har du fått med deg at vannet har gått. A Joner ❤️ Ja som sagt syntes jeg det er helt ok å diskutere, kritisere og debatere. Det er bare bra å sette fokus på ting som ikke er greit eller kritikkverdig - noe jeg også syntes mye av dette er. Spesielt med tanke på alle de som faktisk kan bli påvirket negativt av det. Men man kan gjøre det på en grei måte for alle involverte 😃 Oj spennende 😎 1
agent Skrevet 37 minutter siden #32016 Skrevet 37 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (26 minutter siden): 2023 er vel ikke så lenge siden?🤔 og det har rast nedover siden…. Ikke rart folk reagerer kraftig! Det var når hun leide leilighet, like før flyttingen til Dubai. Så lenge siden er det ikke. 1 1
Carrot Skrevet 33 minutter siden #32017 Skrevet 33 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden): 2023 er vel ikke så lenge siden?🤔 og det har rast nedover siden…. Ikke rart folk reagerer kraftig! jeg skrev "flere år" ikke "lenge" oig 2023 er flere år siden når vi nå er i 2026 siden vi skal flisespikke og jo det er rart at enkelte reagerer "kraftig" på at hun legger ut bilde av seg selv i bikini men ikke på kroppshets i min verden. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 31 minutter siden #32018 Skrevet 31 minutter siden Carrot skrev (1 minutt siden): jeg skrev "flere år" ikke "lenge" oig 2023 er flere år siden når vi nå er i 2026 siden vi skal flisespikke og jo det er rart at enkelte reagerer "kraftig" på at hun legger ut bilde av seg selv i bikini men ikke på kroppshets i min verden. Refererer ikke til bikinibildene jeg. Kun all maten som «spises», hvor mye hun må vise hun eksploderer dassen osv osv…. Ikke normalt 4
smiiiley Skrevet 24 minutter siden #32019 Skrevet 24 minutter siden Sirah skrev (1 time siden): Jeg syntes @smiiiley beskrev det helt perfekt så skal ikke gjenta alt ❤️ For min del så bryr jeg meg overhodet ikke om at noen strutter rundt i bikini på en strand som smiiiley skriver. Slikt har aldri brydd meg. Om noe så syntes jeg heller oppriktig synd på personen som så tydelig ikke er frisk og jeg bruker det heller som motivasjon til å ikke ville havne der igjen selv - om det gir mening? Jeg forstår jo så klart at alle er forskjellige og at det stilles spørsmål ved og kritiseres syntes jeg er helt innafor. Det er helt på sin plass! Spesielt når bildene er tatt i en sånn vinkel at det er tydelig at det blir fremhevet. Nå snakker jeg ikke spesielt om IR, det er dessverre andre influensere som er mye værre enn henne på akkurat dette. Det er bare noe med måten kritikken blir lagt frem på! Man kan faktisk ha denne diskusjonen på en måte som ikke går over stokk og stein. Jeg er nok som @smiiiley også ekstremt opptatt av at vi faktisk ikke kommenterer kropp og utseende på folk. Uansett hvilken vei vekta tipper. En ting er å si at: Den frisyren var fæl, det kan man gjøre noe med. Lider man derimot av en psykisk sykdom som SF er - uansett hvilken versjon man har og hvor mange kilo man har eller ikke har på kroppen så er ikke det noe man kan fikse på 1, 2, 3. Det er ikke bare for en tynn person å legge på seg, på samme måte som det faktisk ikke er enkelt for en med overspisningslidelse å slanke seg.... Innimellom handler det om flere ting enn kalorier inn og kalorier ut. Kritikken kan derimot være akkurat like sårende uansett. ❤️❤️ 1
Sol Rampelyset Skrevet 22 minutter siden #32020 Skrevet 22 minutter siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og avsporing. Spørsmål til moderering skal tas i Ris og Ros Rampelyset eller private henvendelser rampelyset da dette ikke besvares her. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå