Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Putti skrev:

Ja de er kjærester, hvis man forstår instagram rett 😉

Stakkars Isabell... 

Hvorfor er det stakkars Isabell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Smash00 skrev:

Hvorfor er det stakkars Isabell?

Hun er ikke eneste jenta i brødrenes liv...

• Liker 2
Skrevet

Liten tvil om at noe skjer i forholdet. Pierre er i lamme Carl Aksel, og Isabell er i lamme ei venninne. 

Både i går og i dag...

Skrevet
18 minutter siden, Putti skrev:

Liten tvil om at noe skjer i forholdet. Pierre er i lamme Carl Aksel, og Isabell er i lamme ei venninne. 

Både i går og i dag...

Ja, Carl Axel er ganske lam inni.

Sorry, klarte ikke dy meg😂

• Liker 22
Skrevet
8 minutter siden, Smørøye skrev:

Ja, Carl Axel er ganske lam inni.

Sorry, klarte ikke dy meg😂

Hahahaha :biggrin:

Skrevet

Er i lamme ei venninne? Er i lamme Carl A? I lamme? :klo:

Skjønner ikke bæret her jeg. :huh:

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, loffen skrev:

Tror det er en forkortelse for "i lag med", altså sammen med? Men korriger meg hvis jeg tar feil :)

• Liker 4
Skrevet (endret)
20 minutter siden, loffen skrev:

Jeg syns alltid det er så forvirrende når folk skriver på dialekt. Skulle ønske de holdt opp med det 😕

Endret av orfeus
Skrevet
26 minutter siden, loffen skrev:

Enig. Stusset på det selv

• Liker 2
Skrevet

I lag med?
Å ja.Takk! 
Trodde det var som enten ikke i stand til å røre seg, eller i beste fall trøndersk for teit.

:icon_lol:

Skrevet
9 timer siden, Rose11 skrev:

Hun har jo vært høyt oppe på listen i snart 2 år, hvorfor blir hun ikke invitert? Synes det er litt rart alle andre blir, men ikke Isabel. 

Hun blir nok invitert, men har valgt å ikke gå. Hun har selv skrevet på bloggen at det er folk hun ikke vil omgås så da velger hun heller å gjøre noe annet. Hun har vel heller ikke vært nominert på feks vixen og sånne type ting (correct me if Im wrong) så er vel kanskje litt derfor og? 

9 timer siden, Putti skrev:

Kanskje for at hun er den hun er. 

Evt at hun blir invitert, men at hun skjønner at hun ikke har noe å gjøre der, siden hun er mislikt blant veldig mange bloggere.

Hun er nok mislikt ja, og hun misliker også andre som er i rampelyset. Harm & Hegseth (vgtv panelet. VGTV rampelyset og podcaster) har hun jo vært i konflikt med ifølge H&H, noe IR også har uttalt seg om.

Isabell har vel ikke venninner i bloggverdenen heller, så føler seg nok litt utenfor det hele.

Skrevet

Beklager ordet i lamme. Tenkte ikke at det var dialekt 😉

I lamme = sammen med, i lag med

• Liker 4
Skrevet (endret)
13 timer siden, Putti skrev:

Både i går og i dag...

...

Endret av Honey Dew
Skrevet
13 timer siden, Putti skrev:

Både i går og i dag...

Hun er ikke i Oslo.

Skrevet

At dama til broren til Pierre har festet med Dan Bilzerian sier jo bare at hun er en "instamodell", altså en lady of the night. Ikke noe å skryte av akkurat. 

• Liker 27
Skrevet
13 minutter siden, frk91 skrev:

At dama til broren til Pierre har festet med Dan Bilzerian sier jo bare at hun er en "instamodell", altså en lady of the night. Ikke noe å skryte av akkurat. 

Jeg har aldri hørt om denne Dan fyren. Hva som er spesielt med han skjønner jeg ikke. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Jeg har aldri hørt om denne Dan fyren. Hva som er spesielt med han skjønner jeg ikke. 

Han er en halvaktiv pokerspiller som bruker sin fars penger for å betale damer til å feste med seg. 

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, frk91 skrev:

Han er en halvaktiv pokerspiller som bruker sin fars penger for å betale damer til å feste med seg. 

Hva i alle dager? :fnise:

• Liker 9
Skrevet
18 minutter siden, frk91 skrev:

og andre ting...

• Liker 12
Skrevet (endret)
47 minutter siden, frk91 skrev:

Han må betale damer for å feste med seg? :sprettoy::hoho:

Endret av smalls
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...