Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #31821 Skrevet 1 time siden agent skrev (2 minutter siden): Hun eier jo ikke stil eller klasse.😂🫣 Jeg tror dette med at hun filmer og fokuserer så mye på mat, koffein og avføring går mye på sykdommen hennes. 🤔 Viktig å vise at alt som går inn skal ut…. At dette er lovlig å fokusere sin kanal så mye med triggere for sf er for meg et mysterium. Det burde ikke vært lov!!! 5 2
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #31822 Skrevet 1 time siden vilas skrev (1 time siden): Det ser jo ut som at hun spiser store porsjoner mat når hun får inn take away. Men jeg mistenker at hun tar noen biter sånn at d blir content av d og så kaster hun restene. For om hun hadde spist alt hun viser på innkjøp take away så hadde hun lagt på seg, d et jeg sikker på. Så da hu var i Dubai, da hun åpnet kjøleskapsdøren så stod take away beholderne i kjøleskapet, ganske fulle av mat. 1 2
agent Skrevet 1 time siden #31823 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg tror dette med at hun filmer og fokuserer så mye på mat, koffein og avføring går mye på sykdommen hennes. 🤔 Viktig å vise at alt som går inn skal ut…. At dette er lovlig å fokusere sin kanal så mye med triggere for sf er for meg et mysterium. Det burde ikke vært lov!!! Det er så tydelig nå🫣 hun trigger sin egen sp. Med contentet hun legger ut. At hun bruker seg selv som bikini modell gjør det vel ikke noe bedre.🤔 Å nå er hun sammen med trigger nr 1, hvis det stemmer da. 1 4
Sol 75 Skrevet 1 time siden #31824 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Det er for meg et mysterium hvordan noen fortsatt (!!!) ikke er kritiske til IR?! Jeg er oppriktig sjokkert hvordan hun kan forsvares? Uansett hva som kommer frem lg hvordan hun driter på leggen, så forsvares løgner og det som er.. 👀 Er fascinerende.. Det får være greit de forsvarer dronningen i ett og at men det enkelte av disse forsvarsadvokatene gjør mot de som er kritiske og har andre meninger er ikke greit, mener jeg! Kjenner jeg nesten mister det litt og bli ufin mot enkelte …trekker pusten 🤣😅 2 1 1
Solstråle1 Skrevet 1 time siden #31825 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Det får være greit de forsvarer dronningen i ett og at men det enkelte av disse forsvarsadvokatene gjør mot de som er kritiske og har andre meninger er ikke greit, mener jeg! Kjenner jeg nesten mister det litt og bli ufin mot enkelte …trekker pusten 🤣😅 At man reagerer på at noen blir beskyldt for å prostituerte seg syns jeg er et sunnhetstegn. Slut shaming bør man holde seg for god til uansett hva man ellers mener om personen. Å reagere på ufine karakteristikker betyr ikke at man forsvarer influenseren, det betyr bare at man etterlyser normal folkeskikk.
agent Skrevet 1 time siden #31826 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (1 minutt siden): Det får være greit de forsvarer dronningen i ett og at men det enkelte av disse forsvarsadvokatene gjør mot de som er kritiske og har andre meninger er ikke greit, mener jeg! Kjenner jeg nesten mister det litt og bli ufin mot enkelte …trekker pusten 🤣😅 Har du merket deg, når det er skrevet noe om IR i media. Da er de en flokk som går til angrep, hvis noen skriver noe negativt om IR. Veldig fasinerende 😂 1 4
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #31827 Skrevet 1 time siden agent skrev (23 minutter siden): Det var veldig mye klær, skal hun være der lenge.? Føler jeg gleder meg til hun skal tilbake til villaen. 😂😂 Med den siste utviklingen i Midtøsten så tror jeg det blir leeeeeeenge til en ny tur til villaen hvis det går den veien høna sparker nå. 4
Sol 75 Skrevet 1 time siden #31828 Skrevet 1 time siden agent skrev (1 minutt siden): Har du merket deg, når det er skrevet noe om IR i media. Da er de en flokk som går til angrep, hvis noen skriver noe negativt om IR. Veldig fasinerende 😂 Jaja, er nesten så man ikke tror det er sant🥴 2
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #31829 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden): Det er for meg et mysterium hvordan noen fortsatt (!!!) ikke er kritiske til IR?! Jeg er oppriktig sjokkert hvordan hun kan forsvares? Uansett hva som kommer frem lg hvordan hun driter på leggen, så forsvares løgner og det som er.. 👀 Er fascinerende.. Jeg tror du hadde tiltet øst og vest om du hadde vært inne på Raadsquad gruppa på FB. Den lille tiden jeg var der tidligere, holdt jeg på å få maten i halsen hver gang jeg leste kommentarfeltet på enkelte poster. 2 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #31830 Skrevet 1 time siden Solstråle1 skrev (4 minutter siden): At man reagerer på at noen blir beskyldt for å prostituerte seg syns jeg er et sunnhetstegn. Slut shaming bør man holde seg for god til uansett hva man ellers mener om personen. Å reagere på ufine karakteristikker betyr ikke at man forsvarer influenseren, det betyr bare at man etterlyser normal folkeskikk. Fremdeles ikke forstått settingen med at I prostituerer seg…. 2
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #31831 Skrevet 1 time siden agent skrev (19 minutter siden): Hun eier jo ikke stil eller klasse.😂🫣 En ting er greit med Isabel da, hun påstår ikke annet heller.
Sol 75 Skrevet 50 minutter siden #31832 Skrevet 50 minutter siden Nå kjente jeg at jeg mista det litt🥴
Trueout Skrevet 42 minutter siden #31833 Skrevet 42 minutter siden Sol 75 skrev (6 minutter siden): Nå kjente jeg at jeg mista det litt🥴 Ja nå kjenner jeg at jeg må ha en pause fra snapstory'n til hu der😂
Hatsumomo Skrevet 37 minutter siden #31834 Skrevet 37 minutter siden Sol 75 skrev (12 minutter siden): Nå kjente jeg at jeg mista det litt🥴 Herlighet. Kan ikke de brødhuene stoppe å skrive slike ting og Isabel slutte å poste dem! At hun selv ikke syntes de meldingene er cringe, er så banalt og flaut at jeg ikke begriper hva som foregår i hodet hennes! 1
Trixie99 Skrevet 30 minutter siden #31835 Skrevet 30 minutter siden Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Herlighet. Kan ikke de brødhuene stoppe å skrive slike ting og Isabel slutte å poste dem! At hun selv ikke syntes de meldingene er cringe, er så banalt og flaut at jeg ikke begriper hva som foregår i hodet hennes! mulig hun synes det er cringe men når hun reposter det får det sikkert flere til å sende meldinger i håp om at hun skal legge merke til det… mer engasjement = mer penger for Isabel. Vi vet jo alle nå hvor kynisk og kalkulert hun er. 1
Kønn Skrevet 29 minutter siden #31836 Skrevet 29 minutter siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg skjønner fremdeles ikke. Prostituerer seg mot følgerne?? Solstrålen vet at begrepet prostitusjon stort sett brukes om salg av sex. Dette sier AI om saken: AI-oversikt Prostitusjon er definert som salg av seksuelle tjenester, handlinger eller omgang i bytte mot penger, andre varer eller goder . I Norge er salg av sex lovlig, mens kjøp av seksuelle tjenester, samt hallikvirksomhet og formidling, er straffbart. Begrepet omfatter både gateprostitusjon, innesex og formidling via internett. Se over Retorisk sett: ja, det kan sammenlignes med prostitusjon, men det kommer helt an på hva du vil uttrykke, og hvordan det oppfattes. Når noen sier “å selge sjela si”, mener de vanligvis å gi fra seg integritet, verdier eller grenser for penger, oppmerksomhet eller status. Å trekke inn “prostitusjon” som metafor er en måte å forsterke dette på: du antyder at personen “selger noe intimt eller personlig” i bytte mot en form for betaling 3
Nobetterthanaman Skrevet 26 minutter siden #31837 Skrevet 26 minutter siden Solstråle1 skrev (40 minutter siden): At man reagerer på at noen blir beskyldt for å prostituerte seg syns jeg er et sunnhetstegn. Slut shaming bør man holde seg for god til uansett hva man ellers mener om personen. Å reagere på ufine karakteristikker betyr ikke at man forsvarer influenseren, det betyr bare at man etterlyser normal folkeskikk. Var verken ment i seksuell sammenheng eller slut shaming, så kanskje bør Solstrålen slutte å utelukkende bruke AI (som forøvrig ikke alltid har rett) og heller begynne å lese litt mer rundt, istedet for å ta enkleste vei å spørre ai’n om alt.
Teflonhjernen Skrevet 26 minutter siden #31838 Skrevet 26 minutter siden Sol 75 skrev (22 minutter siden): Nå kjente jeg at jeg mista det litt🥴 Det er du hvertfall ikke alene om 😵💫
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 minutter siden #31839 Skrevet 15 minutter siden Hatsumomo skrev (20 minutter siden): Herlighet. Kan ikke de brødhuene stoppe å skrive slike ting og Isabel slutte å poste dem! At hun selv ikke syntes de meldingene er cringe, er så banalt og flaut at jeg ikke begriper hva som foregår i hodet hennes! De ler nok hele veien til banken😅💰💰💰 Skulle likt å vært flue på veggen når Raad søsknene diskuterer Raadsquad!😂 De har det sikkert morsomt på andres bekostning…. Vemmelige familien 🙄 1
Pigaloppa Skrevet 4 minutter siden #31840 Skrevet 4 minutter siden Solstråle1 skrev (2 timer siden): Det er klart familie vet hvem han er? Har de ikke møtt han da? Flere av dem, i hvert fall. Han er jo bare hemmelig for content. Å ha frivillig sex er prostitusjon i din verden? Det er trist. Sex for penger er vell prostitusjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå