Humas Skrevet 2 timer siden #31681 Skrevet 2 timer siden Skulle ønske noen psykologer kunne uttale seg. Hun har fått erstatning for tapt barndom av kommunen.. Men hun er fortsatt ‘fortapt’ og tror at en mann kan gi henne det hun savner i seg selv - egenkjærlighet. Slike historier er triste, og noen lykkelig slutt blir det nok ikke. Det mest triste er alle av følgerne som tror at penger og utseende gir et lykkelig liv.. 3 3
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #31682 Skrevet 2 timer siden Spania33 skrev (3 minutter siden): Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel kan poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… Gi meg styrke🤣 Denne galskapen burde blitt forsket på! 4 1
Teflonhjernen Skrevet 2 timer siden #31683 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Altså…. Men… nei huff!👀 Oida…. 😳 Men nei… kjære vene… hva i huleste er det der for noe som vises på den gule appen i dag..?!👀 Altså….. Er det innleggelse neste?😳 Skjønner hva du mener og er helt enig 😵💫 agent skrev (14 minutter siden): Jeg var også innom nå🤦♀️ Hva skal mann si, det er så kleint. Hun sier rosenkålen er hennes livs kjærlighet, fint det. Men hvorfor dette behovet for å vise frem alt. Var det ikke hun som skulle logge av.🤦♀️ Hvorfor denne trangen til å vise klining og det ny pu... ansiktet. 🤦♀️ Attpåtil all den reklamen med medbrakt sirup. Hvorfor ikke si hvem han er, hun blir for meg fjortiss Isabel 🤦♀️ Det er dønn vilt….sirup og bikinier reklameres over en lav sko, klining og kviiiining Dette er en voksen dame, det gjør vondt å se på, rett og slett. Så blir det vel enda verre når RS meldingene begynner å dunke inn. 1 1 1
Teflonhjernen Skrevet 2 timer siden #31684 Skrevet 2 timer siden Spania33 skrev (7 minutter siden): Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel kan poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… Når en ikke kan tro det kan bli verre…. 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #31685 Skrevet 2 timer siden Helt ærlig så burde det blitt forsket på disse RS folkene.. FEIRER de bursdagen hennes og spiser kake og legger det ut på RS gruppa???! Det er jo ikke friskt! 7 4
agent Skrevet 2 timer siden #31686 Skrevet 2 timer siden Spania33 skrev (30 minutter siden): Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel ved å poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… 1
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #31687 Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. Sol, admin.
agent Skrevet 2 timer siden #31688 Skrevet 2 timer siden Classy skrev (20 timer siden): Apropos toxic kjærlighet og vandrende røde flagg.. Jack har alltid vært IR sin store kjærlighet fra dag en, men han satte ned foten for henne flere ganger noe som IR aldri taklet og dermed begynte drittslengingen fra hennes side og det ballet på seg..Hun drev han rett og slett til vanvidd og det endte med brudd.. At IR har greid å manipulere folk i ettertid til å tro Jack var den store stygge ulven er for meg en gåte, men ja, hun er god til å snakke… Den som var toxic i det forholdet back in the days var IR selv.. Pluss at hun var ett vandrende rødt flagg på to bein.. Hun er vel fortsatt vandrende 🚩🚩 Jeg er enig med deg ang. forholdet de hadde. Hvordan hun oppførte seg i den serien han var med på, var ikke bra. Derfor har jeg aldri forstått han det var han som var den stygge ulven. Bruddet kom vel da han ville bli medeier i Ivorie.. Men det var han som hjalp henne i gang, det hadde hun ikke klart alene. Etter det kom Reme inn i bildet. 2
Sveits35 Skrevet 1 time siden #31689 Skrevet 1 time siden Har humret meg gjennom de siste sidene her på tråden. At Isabel i dag «hviner som en drektig ku» gjorde at jeg måtte på Snap og sjekke tilstanden hennes. 3 2
M.H85 Skrevet 1 time siden #31690 Skrevet 1 time siden Humas skrev (1 time siden): Skulle ønske noen psykologer kunne uttale seg. Hun har fått erstatning for tapt barndom av kommunen.. Men hun er fortsatt ‘fortapt’ og tror at en mann kan gi henne det hun savner i seg selv - egenkjærlighet. Slike historier er triste, og noen lykkelig slutt blir det nok ikke. Det mest triste er alle av følgerne som tror at penger og utseende gir et lykkelig liv.. Litt interessant ,vet om folk som virkelig er "skada" etter tapt barndom der hovedjobben dems er å gå på dps. Det som også er litt spesielt at hvis man kommer fra veldig fattigdom,krig, tapt barndom så burde man gjerne vært litt mer down to earth mtp pengebruk osv. Bare det å vinne en tapt barndom rettsak og samtidig kjøpe et hus til 47 millioner kroner henger liksom ikke helt på greip. Ser mer for meg en person som "Kari" som vinner en tapt barndom rettsak bor i en leid leilighet og bruker pengene på ny bil og kanskje prøve få lån i banken.... 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #31691 Skrevet 1 time siden (endret) Og der må Voldemort sitte som en taus faen på båten men Isabel hyler og hoier seg… 🙈 Fikk assosiasjoner til da hun satt slik med naboen for ikke lenge siden. 🙄 Han også med ett stort hvitt hjerte blæsta på trynet sitt….😳🙈 For et shitshow… Endret 1 time siden av Tuppenoglillemor12 2 1 1
Trueout Skrevet 1 time siden #31692 Skrevet 1 time siden Spania33 skrev (1 time siden): Raadsquad har i dag lagd et innlegg hvor sqaudeene kan feire Isabel ved å poste et bilde i kommentarfeltet av mat eller drikke de feirer dagen hennes med og sier «opp med nebbet». Måtte se i kalenderen, men vi har visst passert 1.april… Du kødder?????🫣 1
Janmar Skrevet 1 time siden #31693 Skrevet 1 time siden Ligger det noe på story i dag? Får ikke opp noe jeg. Er ikke blokkert for jeg får søkt henne opp og jeg har ikke kommentert på story eller skrevet noe negativt her.
Trueout Skrevet 1 time siden #31694 Skrevet 1 time siden Sveits35 skrev (32 minutter siden): Har humret meg gjennom de siste sidene her på tråden. At Isabel i dag «hviner som en drektig ku» gjorde at jeg måtte på Snap og sjekke tilstanden hennes. Funnet ut at hun har vært Delfin i sitt tidligere liv også nå🤣 4
Trueout Skrevet 1 time siden #31695 Skrevet 1 time siden (endret) Janmar skrev (4 minutter siden): Ligger det noe på story i dag? Får ikke opp noe jeg. Er ikke blokkert for jeg får søkt henne opp og jeg har ikke kommentert på story eller skrevet noe negativt her. Ja mye! Kan vel uansett bare blokkere folk fra å skrive til seg om de har offentlig profil, men de kan ikke blokkere folk fra å se story. Endret 1 time siden av Trueout
Maia92 Skrevet 1 time siden #31696 Skrevet 1 time siden Nå fikk jeg bitteliten tvil om det er Jack😅 han har jo mørkt hår, men her ser det brunt ut, kan hende det er sola? og det lille man ser av kroppen ligna ikke helt heller🫤😂.
Janmar Skrevet 1 time siden #31697 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (7 minutter siden): Ja mye! Kan vel uansett bare blokkere folk fra å skrive til seg om de har offentlig profil, men de kan ikke blokkere folk fra å se story. Var ikke blokka. Fant riktig snap. Var bare jeg som søkte feil 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #31698 Skrevet 1 time siden Maia92 skrev (1 minutt siden): Nå fikk jeg bitteliten tvil om det er Jack😅 han har jo mørkt hår, men her ser det brunt ut, kan hende det er sola? og det lille man ser av kroppen ligna ikke helt heller🫤😂. Ååå? Jeg ser at det ligner veldig på Voldemort. Alt stemmer jo 1
Murukleiven Skrevet 1 time siden #31699 Skrevet 1 time siden Maia92 skrev (2 timer siden): Enda et bevis på at det er Jack, han har grått med henne to ganger i dag, han pleide grine før å når de var sammen😅. å fy f.. slutt 🤣 1 2
Janmar Skrevet 1 time siden #31700 Skrevet 1 time siden Maia92 skrev (2 minutter siden): Nå fikk jeg bitteliten tvil om det er Jack😅 han har jo mørkt hår, men her ser det brunt ut, kan hende det er sola? og det lille man ser av kroppen ligna ikke helt heller🫤😂. Jack har mye mørkere hår ja. Så han var i dubai på insta for noen timer siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå