Othelia08 Skrevet 13 timer siden #31601 Skrevet 13 timer siden (endret) At to ekser som veldig offentlig har kalt hverandre cruella de vill og Voldemort har funnet tilbake til hverandre blir muligens som å se på et togkrasj i saktefilm 👀 Man sier jo at hvordan noen snakker om eksen sin sier veldig mye om personen de selv er. Til og med I selv har sagt dette når f.eks. naboen har snakket fint om sin eks. Skjønner det kanskje er vanskelig etter et stygt brudd, men dette med kallenavn «Voldemort» er jo bare barnslig om ikke annet. Hadde jeg dated en mann som kalte eksen sin Cruella de Vill eller noe annet hadde jeg definitivt sett det som et rødt flagg Endret 13 timer siden av Othelia08 4 3
Trixie99 Skrevet 12 timer siden #31602 Skrevet 12 timer siden Jeg tro også at Isabel er en opportunist i alt dette. Hun er desperat etter kjærlighet/forhold/barn, og disse to har sannsynligvis hatt mer kontakt de siste månedene/året enn hva vi er klar over. Derfor en pangstart etter nyttår. Dessuten er han er nok den eneste hun kjenner som er villig til å være med i serien og hun bruker denne situasjonen med at de er sammen igjen/funnet den store kjærligheten for alt det er verdt. 3 3
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #31603 Skrevet 12 timer siden (endret) Murukleiven skrev (51 minutter siden): Selv om jeg synes Isabel er helt ufordragelig, så tror jeg også hun lar seg utnytte fordi hun ønsker så inderlig å være i et forhold. Jack er en opportunist, jeg husker da de var sammen før at han prøvde å presse henne til å gi han en del av hennes selskap. Jeg tror 100 % at han er tilbake i livet hennes fordi han ser hvor bra hun gjør det økonomisk, men jeg tror at dramaet kommer til å bli 100 ganger verre denne gangen fordi hennes emosjonelle utvikling har faktisk tatt mange steg tilbake. Jepp, tror det samme. Og ikke minst, dama har thigh gap så det holder nå, så hun er vel tynn nok for hans smak nå. Endret 12 timer siden av Hatsumomo 7
Trueout Skrevet 12 timer siden #31604 Skrevet 12 timer siden Hatsumomo skrev (18 minutter siden): Jepp, tror det samme. Og ikke minst, dama har thigh gap så det holder nå, så hun er vel tynn nok for hans smak nå. Tror ikke akkurat Jack er bra for helsa hennes nei. Det er jo ingen ting igjen av henne😒 Hun begynner å minne meg om Caroline Nitter🫣 8 2
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #31605 Skrevet 12 timer siden Trueout skrev (3 minutter siden): Tror ikke akkurat Jack er bra for helsa hennes nei. Det er jo ingen ting igjen av henne😒 Hun begynner å minne meg om Caroline Nitter🫣 Hun er helt klart blitt verre enn det hun var. 😔 Slik hun var tidligere når folk reagerte, ser det jo godt når hun viser frem bikiner og spesielt i ansiktet/haken. 3 2
M.H85 Skrevet 12 timer siden #31606 Skrevet 12 timer siden Spania33 skrev (3 timer siden): Bare å se selv det, om du er i tvil. Er det Jack? Orker ikke se gjennom 1000 snaps. Jeg hadde da vært litt flau hvertfall om jeg ble sammen med en eks jeg snakket stygt om offentlig🙈 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #31607 Skrevet 12 timer siden Trueout skrev (8 minutter siden): Tror ikke akkurat Jack er bra for helsa hennes nei. Det er jo ingen ting igjen av henne😒 Hun begynner å minne meg om Caroline Nitter🫣 Ja dette så jeg allerede i fjor… de to er veldig like… 4
Manana321 Skrevet 12 timer siden #31608 Skrevet 12 timer siden Jack har lagt ut et bilde av Dubai på ig i går. Tror teorien her om at han er tilbake er 100% rett, dessverre
Heike m72 Skrevet 12 timer siden #31609 Skrevet 12 timer siden Jeg har dessverre ikke helt tro på at Voldemort blir så veldig rik av det klesmerket og den nettbutikken de selges i. Tror ikke han evner det lyx lyx lyx livet Isabel ser for seg. Isabel hadde heller ikke blitt rik bare av Ivorie. Hun blir nok en gang sugarmum. Det var hun sist de var sammen og det blir hun igjen. Hun har jo selv fortalt om de flotte tingene han arrangerte for hennes bursdag den gangen, som hun endte opp med å måtte betale for selv 🙈 Og ikke minst den erstatningen hun fikk som gikk med til luksus Maldivene-tur hun måtte betale. I tillegg var det andre turer, dyre gaver og fancy middager han liksom betalte for, men i virkeligheten var det henne. Han brukte hennes kort, men utad skulle det se ut som det var han som sto for alt. Dette har hun jo snakket om etter at det ble slutt for 4 år siden. Blir det så veldig mye annerledes denne gangen? Hvem betaler for denne lyx Maldiveneturen og hvem betaler for alt han gjør for henne på bursdagen hennes i dag? 4 6
Spania33 Skrevet 11 timer siden #31610 Skrevet 11 timer siden M.H85 skrev (20 minutter siden): Er det Jack? Orker ikke se gjennom 1000 snaps. Jeg hadde da vært litt flau hvertfall om jeg ble sammen med en eks jeg snakket stygt om offentlig🙈 Nei, dette handlet om en lekeplass man kunne se som nærmeste nabo til det nye huset til I, ref det at I ikke har gått videre med andre hus pga det. Godt du fikk avklart at det ikke var han det dreide seg om, kjedelig å gå igjennom noen tusen snaps for å se om han dukket opp 😅
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #31611 Skrevet 11 timer siden Heike m72 skrev (10 minutter siden): Jeg har dessverre ikke helt tro på at Voldemort blir så veldig rik av det klesmerket og den nettbutikken de selges i. Tror ikke han evner det lyx lyx lyx livet Isabel ser for seg. Isabel hadde heller ikke blitt rik bare av Ivorie. Hun blir nok en gang sugarmum. Det var hun sist de var sammen og det blir hun igjen. Hun har jo selv fortalt om de flotte tingene han arrangerte for hennes bursdag den gangen, som hun endte opp med å måtte betale for selv 🙈 Og ikke minst den erstatningen hun fikk som gikk med til luksus Maldivene-tur hun måtte betale. I tillegg var det andre turer, dyre gaver og fancy middager han liksom betalte for, men i virkeligheten var det henne. Han brukte hennes kort, men utad skulle det se ut som det var han som sto for alt. Dette har hun jo snakket om etter at det ble slutt for 4 år siden. Blir det så veldig mye annerledes denne gangen? Hvem betaler for denne lyx Maldiveneturen og hvem betaler for alt han gjør for henne på bursdagen hennes i dag? Her har du helt rett!🎯 Og fasaden Jack legger ut på sin Instagram er sponsede turer via f.eks. brands etc.. Husker han la ut noe fra en luxusyaucht en gang.. tror det var fra Ibiza? Det var en sånn sponset reklame tur av Rolex… også legger han ut masse greier som om han er The King…👀😅🙈 5
Heike m72 Skrevet 11 timer siden #31612 Skrevet 11 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Her har du helt rett!🎯 Og fasaden Jack legger ut på sin Instagram er sponsede turer via f.eks. brands etc.. Husker han la ut noe fra en luxusyaucht en gang.. tror det var fra Ibiza? Det var en sånn sponset reklame tur av Rolex… også legger han ut masse greier som om han er The King…👀😅🙈 Hun går nok på en smell igjen 🙈 I dag er det sikkert Floating breakfast, lyx gaver, delfintur og privat middag på stranden. 2 3
Bendie Skrevet 11 timer siden #31613 Skrevet 11 timer siden (endret) Cami9 skrev (12 timer siden): Etter hvor mye stygt og jævlig hun har kalt han, og all dritten hun har utlevert, så er det ganske sprøtt at det nå plutselig skal være hennes livs kjærlighet…. Jeg mistenker at det var sterke følelser hos de begge, da det ble slutt. Derfor var de nok ekstra såre over hva den andre utleverte. De burde heve seg over det , absolutt. Men det klarte ingen av de. Vil tro ting blir fort satt på spissen og de begge sa ting de ikke mente. Så får vi se hvordan det går denne gangen. De begge har blitt eldre og ingen av de har klart å finne noen andre, de har sterke følelser for, tydeligvis. Så en kan håper det gjør at de lykkes bedre nå. Tiden vil vise. Om det i det hele tatt er Jack, da. Endret 11 timer siden av Bendie 2 3
refill Skrevet 11 timer siden #31614 Skrevet 11 timer siden Tenk om det viser seg å ikke være han likevel.. 😂 (jeg tror det er det jeg og altså, men 😂) Ikke lagt ut noe enda i dag ser jeg? Fornøyd med bursdagen da trolig 😊 1
Lili-S Skrevet 11 timer siden #31615 Skrevet 11 timer siden …og hun skulle ta med RS gjennom hele bursdagen…😂 2
Trixie99 Skrevet 11 timer siden #31616 Skrevet 11 timer siden Lili-S skrev (6 minutter siden): …og hun skulle ta med RS gjennom hele bursdagen…😂 Tipper hun gjør som vanlig…filmer under hele dagen og legger ut alt på slutten
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #31617 Skrevet 11 timer siden Lili-S skrev (6 minutter siden): …og hun skulle ta med RS gjennom hele bursdagen…😂 🤥 1
BareSiri Skrevet 11 timer siden #31618 Skrevet 11 timer siden Jeg fatter ikke at dere tror det er Jack som er tilbake. Hvorfor i all verden skulle hun bli sammen med han igjen??? Nå har hun vist flere bilder hvor vi ser kjærestens lår og armer. Jack er MYE mer muskuløs. Og mye brunere. Dessuten er han i Dubai og Isabel på Maldivene. 1
BareSiri Skrevet 11 timer siden #31619 Skrevet 11 timer siden Trixie99 skrev (13 timer siden): Det ikke usikkert i det hele tatt. Det finnes såå mange bilder som både direkte og indirekte viser at det er han. Bare det at hun ikke har avkreftet at det er Voldemort (det værste og mest toxice forholdet i hennes liv) sier sitt. D er vel 4 år siden de var sammen? Jeg synes faktisk ikke det så lenge siden. Og når man er voksen så forandrer man seg ikke sååå mye på 4 år. Min personlige mening…. Hva er «bevis» på at hun er sammen med Jack igjen? Jeg har også sett mange bilder og det er jo ikke hans hender, armer eller bein i det hele tatt. Når dere legger frem fargen på iPhone som bevis…. Ja, da får jeg lættis! 1
Trixie99 Skrevet 11 timer siden #31620 Skrevet 11 timer siden BareSiri skrev (1 minutt siden): Hva er «bevis» på at hun er sammen med Jack igjen? Jeg har også sett mange bilder og det er jo ikke hans hender, armer eller bein i det hele tatt. Når dere legger frem fargen på iPhone som bevis…. Ja, da får jeg lættis! Bildene jeg har sett blitt postet/sammenlignet er bl.a av hendene/tommelen hans, bildet hvor han stå ved trappa i en av villaene hun var på visning, han har brukt en koffert med en bulk i som Isabel har, bilder hvor han bruker klesmerket til Jack, hun var i byen hvor Jack bor, Også har vi jo selvfølgelig toppen av kransekaka: bildet fra Paris hvor han holder rundt henne. det er det jeg kommer på i farta. Hva mer trenger du? 1 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå