Classy Skrevet 2 timer siden #31081 Skrevet 2 timer siden Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Måtte inn å se nå. Linda følger det opp, det var visst vanlig å gå gjennom boligen topp til tå med selger, men LINDA hadde sendt han avgårde etter bare sett på etasje nede - uvisst hvorfor? Hadde det vært meg, hadde jeg angret kjøpet. En ting er driten og vannlekkasje fordi vindu stod åpent under stormen, men noe annet er taket som faller ned pga av vanngjennomtrengning- da står det dårlig til! Et regnskur må da huset tåle, ørken eller ei! Jeg hadde hevet kjøpet tvert, for dette vil ta tid å fikse ordentlig.. De må jo rive opp gulv, tak og vegger, men de ordner vel kun en quickfix så det ser bra ut, men lekkasjer/fuktskader leker man ikke med.. Huff 🙈 3 2
Trueout Skrevet 2 timer siden #31082 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (Akkurat nå): Sidra kom på snap igår. Og hun hadde pakket ned leiligheten i Oslo æ, tatt farvel med noen venninner og hadde planer om å dra på tirsdag. Men har nå forstått at d er umulig å dra til Dubai. Og hun var oppgitt over at hun ( Isabel) hadde betalt for den leiligheten i ett halvt år frem i tid. Og ikke får benyttet den. Forstår den. D kommer til å eskalere i områdene rundt UAE, d er jeg sikker på. Jeg tror også at det kommer til å eskalere. Hun burde være glad at hun kan sitte i Norge å ha det trygt. Fatter ikke hva som forgår oppi hodene deres når de på død og liv skal tilbake dit nå...Det sier jo litt om hvilke prioriteringer en har i livet🙄 3
vilas Skrevet 2 timer siden #31083 Skrevet 2 timer siden Hatsumomo skrev (7 timer siden): .. Ja det er så trasig å se de "himlende" øynene hennes. Og hun mener at hun er ekspert på alt. 4
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #31084 Skrevet 2 timer siden (endret) Classy skrev (3 minutter siden): Jeg hadde hevet kjøpet tvert, for dette vil ta tid å fikse ordentlig.. De må jo rive opp gulv, tak og vegger, men de ordner vel kun en quickfix så det ser bra ut, men lekkasjer/fuktskader leker man ikke med.. Huff 🙈 Bra hun har leiligheten en mnd til, men spørs om hun får gjort det hun skal mtp flytting og flytte inn hvis det tar tid å ordne opp i huset og hvis det eskalerer med krigen. Ting virker ikke akkurat å gå kjapt for seg i Dubai… Endret 1 time siden av Hatsumomo 1 3
Ellie25 Skrevet 1 time siden #31085 Skrevet 1 time siden Veldig merkelig system der at utvask og AC rens er etter overtakelse også 🧐 Rart at det ikke er selger sitt ansvar å gi fra seg et rent hus. 6
Classy Skrevet 1 time siden #31086 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Bra hun har leiligheten en mnd til, men spørs om hun får gjort det hun skal mtp flytting hvis det tar tid å ordne opp i huset. Ting virker ikke akkurat å gå kjapt for seg i Dubai… Skal dette fikses ordentlig så vil det ta tid, så det blir noen dyrebare timer fremover.. Men hun burde hevet kjøpet å visst seg med ryggrad nå asså.. Da hadde også respekten rundt hennes person vokst. 3
Kønn Skrevet 1 time siden #31087 Skrevet 1 time siden Hun tror det blir klart om tre dager 😳 Der må taket rives opp og tettes. Byggtørkere må inn, gulvet brytes opp og legges på nytt. Dette er jo krise. Jaggu sa jeg plan A. 3 3
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #31088 Skrevet 1 time siden Kønn skrev (Akkurat nå): Hun tror det blir klart om tre dager 😳 Der må taket rives opp og tettes. Byggtørkere må inn, gulvet brytes opp og legges på nytt. Dette er jo krise. Jaggu sa jeg plan A. Tror ikke de gjør sånt der. Har jo sett hvordan de lapper vannlekkasjene de har hatt så langt i den familien 1 3
lillemar Skrevet 1 time siden #31089 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (11 timer siden): Takk for at du deler ❤️ Godt at du ikke hadde sovet deg gjennom en alarm. Håper det samme gjelder andre. Jeg har hatt perioder hvor jeg måtte bruke sovepiller ala Imovane/stilnocht osv. Hvis jeg ikke la fra meg alt av telefon og skrudde av lys osv så ble jeg rusa. Har hatt tekst samtaler med venner osv hvor jeg ikke husker noe som er skrevet. Har stått opp igjen etter litt og laget mat osv jeg ikke kan huske dagen etterpå. Skummelt. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #31090 Skrevet 1 time siden Hun sier hun aldri hadde turt å bo i et stort hus i Norge alene..? !! 😂😂😂 hvem tror hun at hun er??!👀 2 1
Trueout Skrevet 1 time siden #31091 Skrevet 1 time siden Kønn skrev (11 minutter siden): Hun tror det blir klart om tre dager 😳 Der må taket rives opp og tettes. Byggtørkere må inn, gulvet brytes opp og legges på nytt. Dette er jo krise. Jaggu sa jeg plan A. Og det eneste hun snakker om er 'deep cleaning"🙈 Er vel LITT mere som må gjøres enn en vask😆 blir vel bare "klipp og lim" metoden. Virker som om det er slik de opererer i Dubai... 3
Trixie99 Skrevet 1 time siden #31092 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Hun sier hun aldri hadde turt å bo i et stort hus i Norge alene..? !! 😂😂😂 hvem tror hun at hun er??!👀 Jeg reagerte også på det!!! Vet ikke om hun mener fordi hun er kjendis eller fordi det ikke er inngjerdet med sikkerhetsvakter osv pga generell sikkerhet Uansett så er det på tide å komme seg ned på jorda🤦🏻♀️ 1
Classy Skrevet 1 time siden #31093 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Hun sier hun aldri hadde turt å bo i et stort hus i Norge alene..? !! 😂😂😂 hvem tror hun at hun er??!👀 En ting er i hvert fall sikkert.. Jeg hadde ALDRI turt å bodd i en villa i Dubai (i hvert fall ikke i ett gated community).. 🙈🤯 Neste storm så raser huset sammen 🙈🫣 3
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #31094 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Hun sier hun aldri hadde turt å bo i et stort hus i Norge alene..? !! 😂😂😂 hvem tror hun at hun er??!👀 Det hadde ikke jeg heller turt det🫣😅 Har gjort det med mann og barn. Men da mann jobba nattskift så kom tyvene. Ikke noe kult. Så aldri mer🙆🏻♀️
Trueout Skrevet 1 time siden #31095 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Hun sier hun aldri hadde turt å bo i et stort hus i Norge alene..? !! 😂😂😂 hvem tror hun at hun er??!👀 Større enn alle kjendiser tilsammen i hele verden virker det som...Blir som søstra som ikke kunne fortelle hvor hun skal flytte. Er vel ikke mange i Norges land som drar til Kløfta for å spionere på Shehed🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 4
Trixie99 Skrevet 1 time siden #31096 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (2 minutter siden): Og det eneste hun snakker om er 'deep cleaning"🙈 Er vel LITT mere som må gjøres enn en vask😆 blir vel bare "klipp og lim" metoden. Virker som om det er slik de opererer i Dubai... Jeg synes hun fremstår ganske dum, måten hun snakker om denne overtakelsen på, tror virkelig ikke hun forstår alvoret. Hun tenker vel at hun kan betale seg ut av hvilke problemer som helst som oppstår i fremtiden. Og det kan hun sikkert - men for en jævla hodepine hvis taket faller sammen hver gang det regner. 2 2
Trueout Skrevet 1 time siden #31097 Skrevet 1 time siden Classy skrev (1 minutt siden): En ting er i hvert fall sikkert.. Jeg hadde ALDRI turt å bodd i en villa i Dubai (i hvert fall ikke i ett gated community).. 🙈🤯 Neste storm så raser huset sammen 🙈🫣 Hahaha😂 Enten det eller blir truffet av en missil...men det er jo såååååå trygt i Dubai i følge Isabel. 2 1
Classy Skrevet 1 time siden #31098 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (1 minutt siden): Hahaha😂 Enten det eller blir truffet av en missil...men det er jo såååååå trygt i Dubai i følge Isabel. Man skal være bra delusional viss man kan innbille seg at Dubai er trygt.. 🤯🫣 3
Trueout Skrevet 1 time siden #31099 Skrevet 1 time siden Trixie99 skrev (2 minutter siden): Jeg synes hun fremstår ganske dum, måten hun snakker om denne overtakelsen på, tror virkelig ikke hun forstår alvoret. Hun tenker vel at hun kan betale seg ut av hvilke problemer som helst som oppstår i fremtiden. Og det kan hun sikkert - men for en jævla hodepine hvis taket faller sammen hver gang det regner. Nei hun lever i sin egen bobble hun! Spiller jo ingen rolle om huset smuldrer opp, så lenge overflatene ser fine ut. Det er som hele livet hennes generelt det..Fasade, fasade og enda mere fasade 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #31100 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (8 minutter siden): Større enn alle kjendiser tilsammen i hele verden virker det som...Blir som søstra som ikke kunne fortelle hvor hun skal flytte. Er vel ikke mange i Norges land som drar til Kløfta for å spionere på Shehed🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😂😂😂😂 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå