Classy Skrevet i går, 18:55 #31061 Skrevet i går, 18:55 Tippsi skrev (4 minutter siden): Blir sikkert en kvikk fix, å hun tror alt er supert.. helt til muggen kommer🙈 Exactly!! Men nå skal hun komme tilbake på onsdag for da kommer det til være mye "nicer" som hun kaller det for da er nedvaskingen tatt… Vel vel, vannlekkasjene er jo fortsatt der og det er ille asså! 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:56 #31062 Skrevet i går, 18:56 Trueout skrev (1 minutt siden): Ja flott skal det være utad🙈 Tenk om noen hadde levert fra seg noe sånt i Norge😆 Tydligvis ikke så nøye på det i Dubai! Skulle trodd at i den prisklassen der, at det ikke var vannlekasje, hundebæsj på gulvet og generelt sett kjempemøkkete både uteområdet og inne🙄 Hva skjer? 👀😂 1
Aristokrat1 Skrevet i går, 18:57 #31063 Skrevet i går, 18:57 Classy skrev (1 minutt siden): Exactly!! Men nå skal hun komme tilbake på onsdag for da kommer det til være mye "nicer" som hun kaller det for da er nedvaskingen tatt… Vel vel, vannlekkasjene er jo fortsatt der og det er ille asså! Hu forstår jo ikke omfanget. Hu har nok en bismak men kan ikke vise det utad. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:58 #31064 Skrevet i går, 18:58 Classy skrev (36 minutter siden): Dyre ekskrementer inne på soverommet til dronninga 👀🙈🙈 Hvaaaaaaa??!! 😳😳😳🚩 3 1 1
Classy Skrevet i går, 19:00 #31065 Skrevet i går, 19:00 (endret) Aristokrat1 skrev (4 minutter siden): Hu forstår jo ikke omfanget. Hu har nok en bismak men kan ikke vise det utad. Gir ikke dette en bismak så vet ikke jeg 🙈🙈 Jeg hadde seriøst hevet kjøpet, for denne 47 millioners villaen faller jo fra hverandre og dette vil bli dyrt å reparere….. Det lukter ikke gratis .. Dronninga har kjøpt katta i sekken her asså🙈🙈 Endret i går, 19:03 av Classy 7 2
Trueout Skrevet i går, 19:02 #31066 Skrevet i går, 19:02 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Hva skjer? 👀😂 Se gjennom bildene som er lagt ut😂 Herregud at det er mulig å levere fra seg dette til den prisen😳 4 2
Kønn Skrevet i går, 19:03 #31067 Skrevet i går, 19:03 Taket er jo ikke tett. Huff, nå synes jeg faktisk synd på henne. Er det ikke Linda som har stått for denne overtakelsen og salget? Hadde hun overtatt noe slik i Norge hadde ‘vi’ nok fått hørt det. 3 6
Trueout Skrevet i går, 19:05 #31068 Skrevet i går, 19:05 En hører jo hvor fokuset ligger da, når hu sitter i bilen etterpå og japper i vei. Viktigere med alle kjendisene som bor i området, enn om huset ser ut som et helvette når hun tar over🙈🤡 7 2
Classy Skrevet i går, 19:07 #31069 Skrevet i går, 19:07 Kønn skrev (1 minutt siden): Taket er jo ikke tett. Huff, nå synes jeg faktisk synd på henne. Er det ikke Linda som har stått for denne overtakelsen og salget? Hadde hun overtatt noe slik i Norge hadde ‘vi’ nok fått hørt det. Er vel Linda sitt ansvar å sørge for at villaen skal være leveringsklar og besiktiget skulle jeg tro… Dette er ikke bra.. 3 2
Classy Skrevet i går, 19:08 #31070 Skrevet i går, 19:08 Trueout skrev (3 minutter siden): En hører jo hvor fokuset ligger da, når hu sitter i bilen etterpå og japper i vei. Viktigere med alle kjendisene som bor i området, enn om huset ser ut som et helvette når hun tar over🙈🤡 Hun ser ikke alvoret 🙈🙈🙈🤯 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 19:14 #31072 Skrevet i går, 19:14 Trueout skrev (10 minutter siden): Se gjennom bildene som er lagt ut😂 Herregud at det er mulig å levere fra seg dette til den prisen😳 47 mill så får man dette ved overtakelse?? 😳🚩🚩🚩 2 4
Ellie25 Skrevet i går, 19:16 #31073 Skrevet i går, 19:16 Altså, det er deler av taket som har falt ned? 🫣🫣🙈🚩 3
Classy Skrevet i går, 19:20 #31074 Skrevet i går, 19:20 Ellie25 skrev (2 minutter siden): Altså, det er deler av taket som har falt ned? 🫣🫣🙈🚩 Ja, ett resultat av regnværet som var 🙈🤯🫣 Og nå feires overtagelsen med champagne lunsj 🫣👀👀👀 2
hjerteis Skrevet i går, 19:24 #31075 Skrevet i går, 19:24 Oufff, dette var ille 😱 når du har brukt 47 (? 🤭) millioner på noe som faller sammen som en våt avis, da.. jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort. De kommer jo til å fikse det, men bare det ytre. Alt som betyr noe i Dubai er det ytre, også boliger. Synd. Neste storm, same issue 😔 4 1 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 19:24 #31076 Skrevet i går, 19:24 Classy skrev (2 minutter siden): Ja, ett resultat av regnværet som var 🙈🤯🫣 Og nå feires overtagelsen med champagne lunsj 🫣👀👀👀 Wtf?! Jeg haddd vært fly forbarma! Og ikke akseptert dette! Og Isabel kaller seg en leder? Gründer? Businesswoman?😅😂😂😂 3 3
Hatsumomo Skrevet i går, 19:27 #31077 Skrevet i går, 19:27 Classy skrev (15 minutter siden): Er vel Linda sitt ansvar å sørge for at villaen skal være leveringsklar og besiktiget skulle jeg tro… Dette er ikke bra.. Måtte inn å se nå. Linda følger det opp, det var visst vanlig å gå gjennom boligen topp til tå med selger, men LINDA hadde sendt han avgårde etter bare sett på etasje nede - uvisst hvorfor? Hadde det vært meg, hadde jeg angret kjøpet. En ting er driten og vannlekkasje fordi vindu stod åpent under stormen, men noe annet er taket som faller ned pga av vanngjennomtrengning- da står det dårlig til! Et regnskur må da huset tåle, ørken eller ei! 2 7
Trueout Skrevet i går, 19:30 #31078 Skrevet i går, 19:30 Classy skrev (20 minutter siden): Hun ser ikke alvoret 🙈🙈🙈🤯 Nei det er iallefall sikkert og vist. Bare det ser fint ut utad, så spiller det jo ingen rolle for henne virker det som🙄 6
vilas Skrevet i går, 19:34 #31079 Skrevet i går, 19:34 Trueout skrev (7 timer siden): Helt enig! Rami virker så mye lykkeligere i Norge enn i Dubai. Tror ikke Sidra blir boende særlig lenge før hun innser at det blir veldig ensomt i Dubai. Sidra kom på snap igår. Og hun hadde pakket ned leiligheten i Oslo æ, tatt farvel med noen venninner og hadde planer om å dra på tirsdag. Men har nå forstått at d er umulig å dra til Dubai. Og hun var oppgitt over at hun ( Isabel) hadde betalt for den leiligheten i ett halvt år frem i tid. Og ikke får benyttet den. Forstår den. D kommer til å eskalere i områdene rundt UAE, d er jeg sikker på. 3 1
Trueout Skrevet i går, 19:34 #31080 Skrevet i går, 19:34 Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden): 47 mill så får man dette ved overtakelse?? 😳🚩🚩🚩 Ja jeg satt bare å måpa🙈 Er det mulig liksom! Fett å ha et hus som ikke tåler en regnskur en gang da😂 Særlig med en klode hvor været blir mere og mere ekstremt🙄 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå