Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk om hu er rusa på sovepiller eller i dyp koma og en alarm går?! Helt bak mål hele greine nå. 

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Aristokrat1 skrev (16 minutter siden):

Tenk om hu er rusa på sovepiller eller i dyp koma og en alarm går?! Helt bak mål hele greine nå. 

Nei, huff ikke si det da🥴 Vi får håpe security har kontroll på alle og har kontroll om noe skjer.

Endret av Sol 75
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er viktigere å ha klar en snabelbag enn en nødbag. Og ja jeg blir temmelig overrasket over utrolig hjelpeløs, tafatt, redd og usikker hun fremstår. Det står jo i sterk kontrast til den sterke, handlekraftige business-woman hun liker å kalle seg selv. Det blir jo mer og mer tydelig at hun må ha hjelp til alt og at hun selvfølgelig ikke er i stand til å drifte selskap men bare er ansiktet utad. 

Endret av Natu
  • Nyttig 11
Skrevet
Natu skrev (1 minutt siden):

Det er viktigere å ha klar en snabelbag enn en nødbag. Og ja jeg blir temmelig overrasket over utrolig hjelpeløs, tafatt, redd og usikker hun fremstår. Det står jo i sterk kontrast til den sterke, handlekraftige business-woman hun liker å kalle seg selv. Det blir jo mer og mer tydelig at hun må ha hjelp til alt og at hun selvfølgelig ikke er i stand til å drifte selskap men bare er ansiktet utad. 

Frykt selger. Squaden blir urolige for prinsessa si, og klikkene øker i takt med alarmene. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Dama er særdeles hjelpesløs..🙄 Den der baggen burde stå klar ja. 💯

Ja absolutt enten det er krig eller ikke krig. Når en bor så høyt oppe må man ta sine forhåndsregler uansett.

• Liker 4
Skrevet
Natu skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker også at hun bare er et ansikt utad i bedriftene sine. Med mindre hun spiller en rolle 100% for å virke mer hjelpeløs enn hun er. Men jeg tror dessverre rikdom har fanget henne slik at hun har blitt vant til å kjøpe hjelp til den minste lille ting.

• Nyttig 4
Skrevet

Bare sånn hvis noen er usikker på prisen😂😂😂😂😂😂

IMG_3174.png

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Bendie skrev (6 timer siden):

Og hva har det å gjøre med at IR velger å flytte til Dubai? Hun er vel på lik linje,  med hvem som helst andre, rett til å ta det valget.  Hun skylder vel ingen ting, mer enn en «ekte født» nordmann? 

Vet du hva, Bendie, for min del må Isabel gjerne flytte til månen. Det er vel ikke så mye skatt der heller så mulig hun vil trives. 

Endret av LorettaLynn
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Miumii skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker også at hun bare er et ansikt utad i bedriftene sine. Med mindre hun spiller en rolle 100% for å virke mer hjelpeløs enn hun er. Men jeg tror dessverre rikdom har fanget henne slik at hun har blitt vant til å kjøpe hjelp til den minste lille ting.

Husker når de var på backpacking-tur, det var storesøster Shehed som alltid måtte ordne opp når det var noe. 

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (13 minutter siden):

Bare sånn hvis noen er usikker på prisen😂😂😂😂😂😂

IMG_3174.png

🤣🤣🤣🤣🤣🎯

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Du altså😂😂

2 for 1 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Litt på siden av hva tråden handler om, men hvor langt vekk er man egentlig på sovepiller? 🫣 Har heldigvis aldri hatt behovet så har ingen erfaring, men der sa du jo noe 🫣 En ting er brannalarm, den vil jeg tro hyler såpass lenge at man får det med seg. Men nødalarmen?

• Nyttig 2
Skrevet

Helt vilt hvor mye hun svinger i humør og energi. Vet vi alle gjør det, men å henge med på henne er helt ekstremt🎢

Skjønner ikke om det er et spill for galleriet for å skape innhold og engasjement, og ikke minst sanke sympatipoeng - eller om hun på ekte er så ustabil

• Nyttig 4
Skrevet

At du tør kjøpe villa der nede?! Eiendomsmegleren vil jo bare selge og tjene penger🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg fulgte med på ett halvt øye etter denne «rosegjøken» kom inn i bildet, men hele opplegget rundt hvor fort alt gikk ble så virkelighetsfjernt at jeg mistet interesse i alt hun postet etter noen uker med hemmelighetsklammeri. 

For plutselig var han «the love of her life», hun var ikke redd for å åpne hjertet mer og det var gigantiske romantiske gester. Hun bokstavelig stupte inn i denne kjærligheten på noen dager.

Folk skjønte fort at det var Jack og etter det har innholdet hennes føltes så uekte for meg, altså lite autentisk. Jeg føler alt er jug og ingenting er sant. Misforstå meg rett jeg trodde ikke alt var sant fra før men dette er en stor «fuck you» til alle følgerene sine. 

Hun oppleves uærlig, for måten hun nå holder han hemmelig på gjør at hun fraviker sin «baseline» som nettopp er at hun klarer ikke holde noe hemmelig for «bestisene» sine! Hele brandet hennes er at hun deler alt. Det legger en «vibe» over hele innholdet hennes. 

Og ikke minst all denne reklamen som spys ut daglig.

Kanskje grensen nå har kommet hvor hun ikke er relaterbar lenger. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Litt på siden av hva tråden handler om, men hvor langt vekk er man egentlig på sovepiller? 🫣 Har heldigvis aldri hatt behovet så har ingen erfaring, men der sa du jo noe 🫣 En ting er brannalarm, den vil jeg tro hyler såpass lenge at man får det med seg. Men nødalarmen?

Jeg kan bare snakke for meg selv her. Jeg har hatt søvnproblemer siden ungdommen, og har ikke sjans til å sove uten hjelp desverre. Har prøvd mye greier oppgjennom, så tror jeg har litt erfaring på nakken. Man blir ikke rusa av vanlige sovetabletter, heller ikke imovane (som er innsovingstabletter og ikke helt det samme som sovetabletter). Jeg hadde aldri sovet gjennom en alarm eller brannalarm, selv på høye doser. Men det er meg og min kropp. Kan ikke snakke for andre. Tror det er svært få sovetabletter som brukes som rus, da man bare blir sløv om man ikke sovner. 

• Liker 5
Skrevet
Miimosa skrev (11 minutter siden):

Jeg fulgte med på ett halvt øye etter denne «rosegjøken» kom inn i bildet, men hele opplegget rundt hvor fort alt gikk ble så virkelighetsfjernt at jeg mistet interesse i alt hun postet etter noen uker med hemmelighetsklammeri. 

For plutselig var han «the love of her life», hun var ikke redd for å åpne hjertet mer og det var gigantiske romantiske gester. Hun bokstavelig stupte inn i denne kjærligheten på noen dager.

Folk skjønte fort at det var Jack og etter det har innholdet hennes føltes så uekte for meg, altså lite autentisk. Jeg føler alt er jug og ingenting er sant. Misforstå meg rett jeg trodde ikke alt var sant fra før men dette er en stor «fuck you» til alle følgerene sine. 

Hun oppleves uærlig, for måten hun nå holder han hemmelig på gjør at hun fraviker sin «baseline» som nettopp er at hun klarer ikke holde noe hemmelig for «bestisene» sine! Hele brandet hennes er at hun deler alt. Det legger en «vibe» over hele innholdet hennes. 

Veldig bra sagt!! Hun har gjort en 360 etter Voldemort kom inn i bilde igjen..  Ingenting er autentisk. Eller ihvertfsll mindre nå enn før. 🙄 Hun ødelegger brandet sitt.. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Miimosa skrev (22 minutter siden):

Alt hun påstår å få fra han av blomster og gaver nå er det jo ikke mulig å tro på etter hun avslørte at hun betalte for alt fra han når hun var i forhold med han sist.
Så det blir så ufattelig teit når hun er glad for ting hun får fra han, er jo ingen normale som tror at det er HAN som har kjøpt det til henne. 

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Alt hun påstår å få fra han av blomster og gaver nå er det jo ikke mulig å tro på etter hun avslørte at hun betalte for alt fra han når hun var i forhold med han sist.
Så det blir så ufattelig teit når hun er glad for ting hun får fra han, er jo ingen normale som tror at det er HAN som har kjøpt det til henne. 

Apropo Voldemort… hvor blir det av rosene nå?🤔Eller var det bare viktig når de filmet til serien ? Lukter muffins…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 5
Skrevet
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Husker når de var på backpacking-tur, det var storesøster Shehed som alltid måtte ordne opp når det var noe. 

Shehed klarte jo bare en natt på hostell, før hun flyttet inn på et luksushotell. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...