agent Skrevet 5 timer siden #30481 Skrevet 5 timer siden (endret) Sirah skrev (4 timer siden): Ralph? Ååååå ❤️❤️❤️ Tenk å trekke det ut så lenge🤦♀️🤷♀️ Klikket følg på de, for å følge med på R🐶. Blir avfølg på meg igjen etter dette 🤷♀️🤦♀️ Endret 5 timer siden av agent 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #30482 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (24 minutter siden): Helt vilt at den strategien funker 😅 Derfor de har så mange «Dubai crocs « i alle farger.. 👀🙈 3
vilas Skrevet 5 timer siden #30483 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden): Kina…. Akkurat.. d kan d være tvilsomt stoff. Overpriset. 2 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #30484 Skrevet 5 timer siden agent skrev (15 minutter siden): Tenk å trekke det ut så lenge🤦♀️🤷♀️ Klikket følg på de, for å følge med på R🐶. Blir avfølg på meg igjen etter dette 🤷♀️🤦♀️ Ja jeg har fulgt med i hele dag... Så lang er faktisk ikke kjøreturen fra Helsingør til København altså 🫣 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Derfor de har så mange «Dubai crocs « i alle farger.. 👀🙈 Hahaha godt poeng 😅 Snakket ikke Isabel om at SAen hennes i Dubai hadde sagt at for å i det hele tatt kunne sette seg på liste så måtte man ha handlet for en halv million i den aktuelle butikken? Eller husker jeg helt feil nå? Tenk at man må bruke en halv million kroner for å få lov til å kjøpe en veske til noen hundre tusen 🫣 Jeg er glad i fine vesker selv jeg altså, men en plass går jo grensa. Plutselig virker det jo som om Love Luxury selger Hermes på billigsalg. 4
Kønn Skrevet 5 timer siden #30485 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (10 minutter siden): Ja jeg har fulgt med i hele dag... Så lang er faktisk ikke kjøreturen fra Helsingør til København altså 🫣 Hahaha godt poeng 😅 Snakket ikke Isabel om at SAen hennes i Dubai hadde sagt at for å i det hele tatt kunne sette seg på liste så måtte man ha handlet for en halv million i den aktuelle butikken? Eller husker jeg helt feil nå? Tenk at man må bruke en halv million kroner for å få lov til å kjøpe en veske til noen hundre tusen 🫣 Jeg er glad i fine vesker selv jeg altså, men en plass går jo grensa. Plutselig virker det jo som om Love Luxury selger Hermes på billigsalg. De er jo ikke fine en gang. Det er kun for å vise omverdenen at de har penger. Det sier ganske mye om selvbilde. 4
agent Skrevet 5 timer siden #30486 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (13 minutter siden): Ja jeg har fulgt med i hele dag... Så lang er faktisk ikke kjøreturen fra Helsingør til København altså 🫣 Hahaha godt poeng 😅 Snakket ikke Isabel om at SAen hennes i Dubai hadde sagt at for å i det hele tatt kunne sette seg på liste så måtte man ha handlet for en halv million i den aktuelle butikken? Eller husker jeg helt feil nå? Tenk at man må bruke en halv million kroner for å få lov til å kjøpe en veske til noen hundre tusen 🫣 Jeg er glad i fine vesker selv jeg altså, men en plass går jo grensa. Plutselig virker det jo som om Love Luxury selger Hermes på billigsalg. Tror du hun har reist til Dubai idag?
Alauda Skrevet 4 timer siden #30487 Skrevet 4 timer siden Regjeringen fraråder alle reiser til UAE og luftrommet kan fort stenge igjen. Men I stoler vel mer på venninner i Dubai som sier det virker helt trygt på beach club 😅 2 1
Sirah Skrevet 4 timer siden #30488 Skrevet 4 timer siden (endret) Kønn skrev (27 minutter siden): De er jo ikke fine en gang. Det er kun for å vise omverdenen at de har penger. Det sier ganske mye om selvbilde. Personlig syntes jeg de er fine, men det er vel smak og behag Men ikke mangehundretusen kroner fine..... agent skrev (27 minutter siden): Tror du hun har reist til Dubai idag? Jeg er faktisk usikker. Hun virket veldig off i bilen på vei til flyplassen. Jeg blir ikke overrasket om hun har trukket seg. Noe som i og for seg bare er fornuftig av henne å gjøre! Ser hun har oppdatert siden jeg sjekket sist: Hun har sjekket inn på flyplassen i alle fall. Håper egentlig at hun trekker seg.... Endret 4 timer siden av Sirah 1
Carrot Skrevet 4 timer siden #30489 Skrevet 4 timer siden spirå12 skrev (6 timer siden): Er hun rett og slett dum ? Reise til Dubai i dag ? Timer før fristen til Donald Trump ?!? Når ble det å være dum å reise hjem for å spare seg ett tap på nesten 5 millioner når det er en bolig hun ser påsom sitt hjem? At man selv føler sterkt for noe betyr ikke at det er riktig for andre. Jeg tror hun gjør rett, og hun reiser selv om hun er redd fordi det er det hun opplever som det eneste gode valget hun har. Syns ikke det er vanskelig å skjønne, men jeg har ikke fem mill jeg kan kaste ut vindu slik det virker som noen her inne altså tenker de ville valgt 😝 3 3
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #30490 Skrevet 4 timer siden Carrot skrev (12 minutter siden): Når ble det å være dum å reise hjem for å spare seg ett tap på nesten 5 millioner når det er en bolig hun ser påsom sitt hjem? At man selv føler sterkt for noe betyr ikke at det er riktig for andre. Jeg tror hun gjør rett, og hun reiser selv om hun er redd fordi det er det hun opplever som det eneste gode valget hun har. Syns ikke det er vanskelig å skjønne, men jeg har ikke fem mill jeg kan kaste ut vindu slik det virker som noen her inne altså tenker de ville valgt 😝 Du har fått med deg at det er krig i Midtøsten. 1 8
Carrot Skrevet 4 timer siden #30491 Skrevet 4 timer siden (endret) Sol 75 skrev (2 minutter siden): Du har fått med deg at det er krig i Midtøsten. Så hvis jeg sier at jeg har fått med meg at de som bor i Dubai også opplever dagene som ganske trygge, dreper det ditt argument da siden de faktisk ER der og vi sitter her og synser? Så kan jeg jo legge til at i følge goolge er veiavstanden er 2484 km mellom iran og Dubai, mellom Norge og Ukraina er det 2266 kilometer.. Endret 4 timer siden av Carrot 1 2
Trixie99 Skrevet 4 timer siden #30492 Skrevet 4 timer siden (endret) Carrot skrev (15 minutter siden): Når ble det å være dum å reise hjem for å spare seg ett tap på nesten 5 millioner når det er en bolig hun ser påsom sitt hjem? At man selv føler sterkt for noe betyr ikke at det er riktig for andre. Jeg tror hun gjør rett, og hun reiser selv om hun er redd fordi det er det hun opplever som det eneste gode valget hun har. Syns ikke det er vanskelig å skjønne, men jeg har ikke fem mill jeg kan kaste ut vindu slik det virker som noen her inne altså tenker de ville valgt 😝 Jeg er enig i dette. Synes det er bra hun reiser for å få alt med villaen og flyttingen unnagjort. Og at det frarådes reiser til UAE er jo forståelig, men det er vel mest rettet mot norske borgere som tenker å reise på ferie eller andre «unødvendige» grunner ? Nå er jo dette et land hun bor i og nå velger å reise til for å gjøre nødvendige saker. Edit: nå virker det jo også som denne 48 timers fristen bare var tomme trusler. Endret 4 timer siden av Trixie99 3
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #30493 Skrevet 4 timer siden agent skrev (1 time siden): Tenk å trekke det ut så lenge🤦♀️🤷♀️ Klikket følg på de, for å følge med på R🐶. Blir avfølg på meg igjen etter dette 🤷♀️🤦♀️ Var ikke måte på hvor de trekker dette ut. Nå er R på vei ❤️
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #30494 Skrevet 4 timer siden Carrot skrev (2 minutter siden): Så hvis jeg sier at jeg har fått med meg at de som bor i Dubai også opplever dagene som ganske trygge, dreper det ditt argument da siden de faktisk ER der og vi sitter her og synser? Det er disse forpliktet til å si. 3 1
Carrot Skrevet 4 timer siden #30495 Skrevet 4 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Det er disse forpliktet til å si. forpliktet? Hvor finner du dekning for den påstanden?
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #30496 Skrevet 4 timer siden Carrot skrev (2 minutter siden): forpliktet? Hvor finner du dekning for den påstanden? Den diskusjonen tar jeg ikke engang til, gå tilbake i tråden hvor dette er dokumentert. Følg med i timen, kanskje 4 2 2
Carrot Skrevet 4 timer siden #30497 Skrevet 4 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Den diskusjonen tar jeg ikke engang til, gå tilbake i tråden hvor dette er dokumentert. Følg med i timen, kanskje sjarmerende.
Sirah Skrevet 4 timer siden #30498 Skrevet 4 timer siden Trixie99 skrev (5 minutter siden): Jeg er enig i dette. Synes det er bra hun reiser for å få alt med villaen og flyttingen unnagjort. Og at det frarådes reiser til UAE er jo forståelig, men det er vel mest rettet mot norske borgere som tenker å reise på ferie eller andre «unødvendige» grunner ? Nå er jo dette et land hun bor i og nå velger å reise til for å gjøre nødvendige saker. Absolutt fornuftig av henne å få det unna, jeg er enig med dere i det. Jeg syntes bare det er ubehagelig med tanke på situasjonen der nede. Trump er jo en løs kanon og Irak er vel neppe hakket bedre. Ser bare for meg Isabel som er såpass langt nede for tiden i utgangspunktet gå fullstendig i oppløsning om noe skjer mens hun er der... Mest sannsynlig er det helt trygt og det vil bli en god opplevelse for henne 2
agent Skrevet 4 timer siden #30499 Skrevet 4 timer siden Sol 75 skrev (7 minutter siden): Var ikke måte på hvor de trekker dette ut. Nå er R på vei ❤️ Blir avfølg igjen her, til R har kommet frem.🤣 Det var en grunn til at jeg ikke følger dem fast.🤦♀️ 2 2
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #30500 Skrevet 4 timer siden (endret) AnnaLovise skrev (På 14.3.2026 den 8.24): Interressant artikkel på VG nå om influencere i Dubai. Kom en ny lov i februar for de som driver med promotert innhold. Har Isabell sagt noe om det? https://www.vg.no/nyheter/i/2p5144/krig-sa-du Sol 75 skrev (På 14.3.2026 den 9.09): Som det kommer frem fra artikkelen så er landet i bunnsjiktet hva gjelder ytrings og mediafrihet og mild kritikk kan føre til fengselsstraff og sterk selvsensur. Minst 20 personer er siktet for å ha filmet og delt innhold om de iranske angrepene. At de nye reglene fra 1 feb. hvor man må ha tillatelse for å drive reklame , promotert innhold kan nok får store konsekvenser for de som deler på sosiale medier. Men alt kan jo kjøpes der nede og er det noe influensere er ute etter så er det penger ! Trygt og godt sa di! Sånn! @Carrot Endret 4 timer siden av Sol 75 5 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå