Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
spirå12 skrev (10 minutter siden):

Er hun rett og slett dum ? Reise til Dubai i dag ? Timer før fristen til Donald Trump ?!?

Har hun reist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Har hun reist?

Hun har ikke lagt ut noe i dag.

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Unnskyld meg??! Men denne Tate har aldri blitt dømt for noen av disse påstandene dine….

Har heller ikke skrevet at han er dømt, men du kan jo lese deg litt opp på denne personen om hans uttalelser, kvinnesyn og hvorfor han var fengslet i Romania, samt hva hans ex påstår hun har vært utsatt for. Satt han ikke fengslet i Romania fra 2022 til 2025 da? Ikke en person å skryte av som at det er en bra kjendis i hvert fall. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Sirah skrev (28 minutter siden):

Hun har ikke lagt ut noe i dag.

Nå er de å henter 🐶🫣

Skrevet
agent skrev (32 minutter siden):

Nå er de å henter 🐶🫣

Ralph? Ååååå ❤️❤️❤️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (12 timer siden):

Viktig å støtte bestevenninnen som er mangemillionær 🫣 

For all del, nå skal ikke jeg kaste stein i glasshus. Jeg har testet noen av produktene hennes jeg. Men dette her hadde jeg aldri svidd av noen tusenlapper på 🫣 Skal man ikke bare sove i det da? 🫣

Jeg har ikke fulgt henne i mer enn et par år så jeg vet ikke, men helt sikkert!

Ble foresten sittende å scrolle litt på utforsk. Overraskende mange influensere hadde et slikt i stua 😳 Teppet koster over 20.000kr 💸 Altså hæ??? Hvilken kinanettside er det disse bestiller fra? Nekter å tro at «alle» har denne summen med penger å bruke på et sofateppe???

Teppe, puter og alt annet ovrepriset småkrims må man kjøpe en god del av, for å til slutt kvalifisere for å lov til å kjøpe Birkin, Kelly etc.   Helt sykt 😅😅😅

Endret av AnnaLovise
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Heike m72 skrev (1 time siden):

Har heller ikke skrevet at han er dømt, men du kan jo lese deg litt opp på denne personen om hans uttalelser, kvinnesyn og hvorfor han var fengslet i Romania, samt hva hans ex påstår hun har vært utsatt for. Satt han ikke fengslet i Romania fra 2022 til 2025 da? Ikke en person å skryte av som at det er en bra kjendis i hvert fall. 

Jeg har lest meg veldig opp på Tate og masse annet. Ikke bekymre deg for det.☺️ Og det er stor forskjell på å være siktet og å være dømt. Jeg tror jeg vet mer om Tate brødrene enn deg.. Må slutte å sluke alt i msn.. 

Og det er DU som kaller han overgriper osv i innlegget ditt..   uten at personen er dømt for dette. Så ja - det er en påstand.  At folk sitter i varetekt betyr ikke de er skyldige.  

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Jeg har lest meg veldig opp på Tate og masse annet. Ikke bekymre deg for det.☺️ Og det er stor forskjell på å være siktet og å være dømt. Jeg tror jeg vet mer om Tate brødrene enn deg.. Må slutte å sluke alt i msn.. 

Hvor skrev jeg at han er dømt da?

Godt du vet så mye mer om han enn meg da. 

• Liker 4
Skrevet
Heike m72 skrev (3 minutter siden):

Hvor skrev jeg at han er dømt da?

Godt du vet så mye mer om han enn meg da. 

Du kaller mannen for overgriper. Er man det uten at man er dømt da?🤔

• Nyttig 1
Skrevet
LorettaLynn skrev (21 timer siden):

Enig! 

Sånn er det når en er stormannsgal! Kunne jo ikke kjøpe den til 22 mill må vite...Ikke bra nok for prinsessa det kan du skjønne😀 Begrensa hvor mange kvadrat en trenger for å ligge i senga og å subbe rundt i nattkjole. Venner har hun jo ikke....

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Jeg kjøpte en bikini for noen år siden. Forsto at om man hadde store «kanoner» skulle man gå for L… jeg kjøpte XL i toppen og den var aaaltfor liten.. gikk rett i bosser og aldri handlet etter det…

Kjøpte en bikini i 2024 hvor jeg gikk opp én str. og en til i 2025, gikk opp i str IGJEN på den i fjor  fordi jeg syns den fra året før var for liten, men ga det en sjanse til. Fortsatt for liten, de ser faktisk nøyaktig like store ut selvom den ene er M og den andre er L. Sverger det ikke er noe forskjell på størrelsene, begynte faktisk å lure på om den nyeste kanskje var feilmerket eller noe. 
Var jo veldig inni den Isabel-bobla sjæl i et par år, og det endte i litt bortkasta penger🙄 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Trueout skrev (5 minutter siden):

Sånn er det når en er stormannsgal! Kunne jo ikke kjøpe den til 22 mill må vite...Ikke bra nok for prinsessa det kan du skjønne😀 Begrensa hvor mange kvadrat en trenger for å ligge i senga og å subbe rundt i nattkjole. Venner har hun jo ikke....

Det er så morsomt at hun sier konstant at hun «må bli flinkere til å være med venner», men når hun faktisk har tid så soser hun rundt i pysj og ser Love Island og bestiller mat som hun spiser i senga. Med mindre det er gjøker så har hun jo null interesse i å opprettholde relasjoner, samtidig som hun klager på at det er vanskelig å finne folk å stole på. Kanskje dyrke de vennskapene du allerede har? 
Mulig hun også har funnet litt for mye trygghet i «elsklingene» sine og forholder seg kun til de hun kan snakke med bak en skjerm, som for øvrig også betaler lønna hennes. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Hva jeg mener om han og hva du mener om han er tydeligvis to forskjellige ting og jeg ønsker ikke diskutere dette noe mer med deg. Du skjønte ikke hva jeg ville fram til i den første meldingen min heller. 

• Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hva med å bryte lover og regler da. Kan man påstå at noen har gjort det, selv om man ikke er dømt for det? 

• Nyttig 2
Skrevet
Trixie99 skrev (På 22.3.2026 den 14.19):

ut mai tror jeg? 

1 mai.

Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Skulle ikke stoffet nå være Modal da? Er ikke det ganske behagelig?

Et det polyester den buksen du kjøpte for en stund siden?

Screenshot_20260323-155057.thumb.png.eda024ac3de558b23526e66ed493296c.pngScreenshot_20260323-154910.thumb.png.73b3942e0cef2923ad7bf69804e6bccc.png

• Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (5 minutter siden):

Screenshot_20260323-155057.thumb.png.eda024ac3de558b23526e66ed493296c.pngScreenshot_20260323-154910.thumb.png.73b3942e0cef2923ad7bf69804e6bccc.png

Ikke direkte skadelig dette Modal stoffet, men du ser d kommer ann på hvor det er produsert. Og har vi noen gang fått høre hvor modalklærne produseres ?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Hun har jo ringt alle vennenne i Dubai for å sjekke hvordan det er der😅 Tror ikke det er så mange samtaler nei, kanskje Skybert ?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (22 minutter siden):

Ikke direkte skadelig dette Modal stoffet, men du ser d kommer ann på hvor det er produsert. Og har vi noen gang fått høre hvor modalklærne produseres ?

Kina….   

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnnaLovise skrev (3 timer siden):

Teppe, puter og alt annet ovrepriset småkrims må man kjøpe en god del av, for å til slutt kvalifisere for å lov til å kjøpe Birkin, Kelly etc.   Helt sykt 😅😅😅

Helt vilt at den strategien funker 😅

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...