vilas Skrevet 11 timer siden #30441 Skrevet 11 timer siden LorettaLynn skrev (7 timer siden): Tenk hvis beslutningen om villakjøp ble tatt der og da for å skape filminnhold. Hun var så oppslukt av det og fame at hun glemte å se seg rundt. Hun har jo venta så lenge med å kjøpe noe så hvorfor kunne hun ikke venta to uker til, da ville ikke dette skjedd. Får håpe hun tok valget ene alene og uten press fra andre hold. Tenk om hun har lånt seg "over pipa" nå. Jeg hørte Pimpen sa på en snap ( i tlf med I) hvor mye har du satset av dine egne penger nå, da svarte I - 19 mill , så da har I 28 mill hun må fortsette å forsvare - ett lån. Og hennes " økonomiske hjelper Geir" ringte umiddelbart til I (iflg henne selv) og lurte på : har du kjøpt villa Isabel ??? ( Iflg henne) Tror han var litt overgitt og I bare smilte. 2
vilas Skrevet 11 timer siden #30442 Skrevet 11 timer siden Hatsumomo skrev (7 timer siden): Skjønner ikke problemet egentlig, kan hun ikke bare fornye leie med ett år på den leiligheten hvis det er så fælt å ta den turen nå? Syntes hun kan roe ned nervene, betale for enda ett år på leiligheten og så bare puste roooolig ut og la "hjemmet" i Dubai være i ro frem til hun kan starte den villajakten på ny når det har roet seg. Ja hun taper 4 mill, og må ut med.. hva..nye 2 mill på leiligheten, men det har hun jo faktisk råd til. Det kommer alltids nye villaer, og antagelig til LANGT mindre enn 47 mill om krigen fortsetter, og mange flere villaer å velge i etter krigen. Hun er jo såå opptatt av at det er mange kjendiser som bor i nabolaget hennes, er jo helt oppslukt i at Cristiano Ronaldo bor i nærheten. Og d stemmer jo ikke, for han har bodd i Rihyad i Saudi Arabia. Men fløy nå i sitt privatfly med fam og bekjente til Madrid da angrepene eskalerte i Midtøsten. ( Om jeg har lest riktig) 2
vilas Skrevet 11 timer siden #30443 Skrevet 11 timer siden Sirah skrev (6 timer siden): Kanskje Hermesteppet er fra Kina 🙃 Kjøpte ikke I ett Hermes teppe til en av gjøkene tidligere ?? 4
vilas Skrevet 11 timer siden #30444 Skrevet 11 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Pysjen koster 1100,- , og nattkjolen 700,- 😳😳😳 Er de blitt rapegale? Går faktisk RS berserk for å kjøpe dette? Er det ikke bare noe sånn tynt, simpelt stoff? Bare for å presisere at jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe av dette, måtte bare se prisen, hvor kyniske de er. Men, så samtidig at det var igjen i alle størrelser enda Stoffet er helt jævlig, kjøpte en nattbukse for å prøve,for en bra stund siden, den i sort. Klam og varm, ekkel. 1 3
Sirah Skrevet 10 timer siden #30445 Skrevet 10 timer siden Margit777 skrev (1 time siden): Dom skar bruke opp heile trøgda Viktig å støtte bestevenninnen som er mangemillionær 🫣 For all del, nå skal ikke jeg kaste stein i glasshus. Jeg har testet noen av produktene hennes jeg. Men dette her hadde jeg aldri svidd av noen tusenlapper på 🫣 Skal man ikke bare sove i det da? 🫣 vilas skrev (26 minutter siden): Kjøpte ikke I ett Hermes teppe til en av gjøkene tidligere ?? Jeg har ikke fulgt henne i mer enn et par år så jeg vet ikke, men helt sikkert! Ble foresten sittende å scrolle litt på utforsk. Overraskende mange influensere hadde et slikt i stua 😳 Teppet koster over 20.000kr 💸 Altså hæ??? Hvilken kinanettside er det disse bestiller fra? Nekter å tro at «alle» har denne summen med penger å bruke på et sofateppe???
refill Skrevet 10 timer siden #30446 Skrevet 10 timer siden Margit777 skrev (1 time siden): Dom skar bruke opp heile trøgda Fordi det er bare folk som er trygda som kjøper fra Isabel? 2
Tenkeselv Skrevet 9 timer siden #30447 Skrevet 9 timer siden Mange av de som følger henne fast er jo enten "bestevenner eller haters", det sier jo IR selv. Tenk om det fantes et scenario her inne der man kunne delt sine spørsmål/kommentarer til ulikt content hun legger ut ? 😅 det er jo veldig lett å se at 99% av det hun legger ut/deler er kun for å gagne henne selv. 1
Margit777 Skrevet 8 timer siden #30448 Skrevet 8 timer siden refill skrev (1 time siden): Fordi det er bare folk som er trygda som kjøper fra Isabel? Sikkert noen på AAP også. Er lurt av I og legge det til trygde dagen, være sikker på at de ikke får brukt det opp på noe annet 😄😄😄 1 2
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #30449 Skrevet 3 timer siden Margit777 skrev (5 timer siden): Sikkert noen på AAP også. Er lurt av I og legge det til trygde dagen, være sikker på at de ikke får brukt det opp på noe annet 😄😄😄 Hun har jo faktisk postet at følgere klager over timing på drop fordi de ikke har fått trygden sin da 🙄 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #30450 Skrevet 3 timer siden (endret) vilas skrev (7 timer siden): Stoffet er helt jævlig, kjøpte en nattbukse for å prøve,for en bra stund siden, den i sort. Klam og varm, ekkel. Jeg kjøpte en bikini for noen år siden. Forsto at om man hadde store «kanoner» skulle man gå for L… jeg kjøpte XL i toppen og den var aaaltfor liten.. gikk rett i bosser og aldri handlet etter det… Endret 3 timer siden av Tuppenoglillemor12 2
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #30451 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (8 timer siden): Stoffet er helt jævlig, kjøpte en nattbukse for å prøve,for en bra stund siden, den i sort. Klam og varm, ekkel. Skulle ikke stoffet nå være Modal da? Er ikke det ganske behagelig? Et det polyester den buksen du kjøpte for en stund siden?
Heike m72 Skrevet 2 timer siden #30452 Skrevet 2 timer siden Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Pysjen koster 1100,- , og nattkjolen 700,- 😳😳😳 Er de blitt rapegale? Går faktisk RS berserk for å kjøpe dette? Er det ikke bare noe sånn tynt, simpelt stoff? Bare for å presisere at jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe av dette, måtte bare se prisen, hvor kyniske de er. Men, så samtidig at det var igjen i alle størrelser enda Og den nattkjolen er jo helt tragisk. Så stygg. De andre tingene ser bedre ut, men hadde aldri kjøpt dem. Fansene handler som bare det og forguder henne. Hvilke liv har de? 2 5
Heike m72 Skrevet 2 timer siden #30453 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (9 timer siden): Hun er jo såå opptatt av at det er mange kjendiser som bor i nabolaget hennes, er jo helt oppslukt i at Cristiano Ronaldo bor i nærheten. Og d stemmer jo ikke, for han har bodd i Rihyad i Saudi Arabia. Men fløy nå i sitt privatfly med fam og bekjente til Madrid da angrepene eskalerte i Midtøsten. ( Om jeg har lest riktig) Ja, både hun og søsknene har også i ekstase kommentert hvor Andrew Tate har bolig og hvilke treningssenter han bruker i Dubai, som om det var veldig stort og fint. Hvor fint er det å gi denne overgriperen, mishandleren, som driver med menneskehandel fokus 🙈🤷🏼♀️ Begynner å lure på om de egentlig har noe kompetanse ang denne fyren. 1 6
Ellie25 Skrevet 2 timer siden #30454 Skrevet 2 timer siden Hun ene kommenterte at hun hadde 28 bestillinger og 120 varer til sammen på Ivorie. Det er helt vilt! Reagerte også på prisene. Veldig dyrt! Var en annen som kommenterte at hun hadde kjøpt 2 av den rosa nattkjolen. Hva er poenget med å kjøpe to like? 5
agent Skrevet 1 time siden #30455 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (7 minutter siden): Ja, både hun og søsknene har også i ekstase kommentert hvor Andrew Tate har bolig og hvilke treningssenter han bruker i Dubai, som om det var veldig stort og fint. Hvor fint er det å gi denne overgriperen, mishandleren, som driver med menneskehandel fokus 🙈🤷🏼♀️ Begynner å lure på om de egentlig har noe kompetanse ang denne fyren. Tror ikke den familien evner å lese nyheter og hva som skjer rundt omkring i verdenen.🤷♀️🤦♀️ Tror de mener det holder å holde seg oppdatert på Snapchat og Instagram kontoer. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30456 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (30 minutter siden): Ja, både hun og søsknene har også i ekstase kommentert hvor Andrew Tate har bolig og hvilke treningssenter han bruker i Dubai, som om det var veldig stort og fint. Hvor fint er det å gi denne overgriperen, mishandleren, som driver med menneskehandel fokus 🙈🤷🏼♀️ Begynner å lure på om de egentlig har noe kompetanse ang denne fyren. Unnskyld meg??! Men denne Tate har aldri blitt dømt for noen av disse påstandene dine….
Pigaloppa Skrevet 1 time siden #30457 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (1 time siden): Og den nattkjolen er jo helt tragisk. Så stygg. De andre tingene ser bedre ut, men hadde aldri kjøpt dem. Fansene handler som bare det og forguder henne. Hvilke liv har de? Grusomt fæl nattkjole! Hvem vil gå rundt i et sånt telt? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå