Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Tror Dere hun kommer til å reise til Dubai, for å kjøpe villaen? 

Når er det leieavtalen går ut?

Jeg tror hun reiser. Virker jo som om ting har roet seg.

Gikk ikke den ut 1. mai?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (28 minutter siden):

Gikk ikke den ut 1. mai?

ut mai tror jeg? 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (27 minutter siden):

Gikk ikke den ut 1. mai?

Da har hun god tid , til å få ut verdisakene. 

Skrevet
Trixie99 skrev (1 minutt siden):

ut mai tror jeg? 

Ja mulig det var ut mai. Husket at det var noe med mai :)

agent skrev (Akkurat nå):

Da har hun god tid , til å få ut verdisakene. 

Ja hun har god tid på seg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (31 minutter siden):

Gikk ikke den ut 1. mai?

Tror du det blir villa kjøp?

Synes hun virker så rar på de 2 snappene hun legger ut, blant all reklamen.🫣

Endret av agent
  • Nyttig 2
Skrevet

Herlige land hvor fascinerende god den dama er på å reklamere! Det skal hun ha. Dette har dere ventet på, ENDELIG kommer det, I kveld skjer det, Fargen dere har bedt om, Vi har hørt på dere... osv osv. Det plinger i kassa, hun ler hele veien til banken, og vi kjøper tøy vi tror vi trenger 😂 for at hun skal få ENDA mere penger. Resultat: skap fylles opp med nesten ubrukt tøy, gang etter gang, og hun flytter inn i villa til 47 millioner. Jeg lot meg faktisk influence til å kjøpe mascaraen som ble fremstilt som verdens 8. mirakel. Jeg ble kjempe skuffa over klumpete og dårlig den var. Kan ikke forstå hvordan den kunne vinne noen test. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Natu skrev (33 minutter siden):

Herlige land hvor fascinerende god den dama er på å reklamere! Det skal hun ha. Dette har dere ventet på, ENDELIG kommer det, I kveld skjer det, Fargen dere har bedt om, Vi har hørt på dere... osv osv. Det plinger i kassa, hun ler hele veien til banken, og vi kjøper tøy vi tror vi trenger 😂 for at hun skal få ENDA mere penger. Resultat: skap fylles opp med nesten ubrukt tøy, gang etter gang, og hun flytter inn i villa til 47 millioner. Jeg lot meg faktisk influence til å kjøpe mascaraen som ble fremstilt som verdens 8. mirakel. Jeg ble kjempe skuffa over klumpete og dårlig den var. Kan ikke forstå hvordan den kunne vinne noen test. 

Må få ut alt nå, til neste lansering. 

Kanskje noe med kyllinger og egg😂🤦‍♀️🤷‍♀️

Vi får vel gå utifra at elsklingene har ønsket seg noe påske relatert 🤔🫣

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
Natu skrev (12 minutter siden):

Absolutt alt er vel made in china, så sier seg selv at den bransjen der er på samme nivå som temu og shein omtrent 😅 hun sitter igjen med enorm fortjeneste og forbrukerne med plast og søppel. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (25 minutter siden):

Må få ut alt nå, til neste lansering. 

Kanskje noe med kyllinger og egg😂🤦‍♀️🤷‍♀️

Vi .å vel gå utifra at elsklingene har ønsket seg noe påske relatert 🤔🫣

Blir nok iskaffe glass med kyllinger ….🙄🙄🙄

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (42 minutter siden):

Jeg er litt usikker..... Jeg håper egentlig ikke det. Tror det blir et bomkjøp med tanke på eventuelt verditap om denne konflikten blir langvarig. Å investere i eiendom er jo alltid lurt, men kanskje hun heller skulle investert i noe litt mer fornuftig prismessig? Jeg er litt redd for at hun nå kommer til å handle i panikk fordi hun tror at hun er hjemløs snart. Så klart er det veldig kjipt å miste eventuelle 4 millioner i bruddgebyr (var det ikke noe sånt?), men det er enda kjipere å tape (la oss si) 15-20 millioner om en stund fordi konflikten eskalerer på sikt... Dette har jeg IKKE peiling på så bare tenker høyt.

Ja hun virker veldig rar og hun tenker nok veldig mye frem og tilbake. Kanskje hun er redd for å "tape ansikt" om hun trekker seg nå? Men vil jo tro at de aller, aller fleste ser at hun eventuelt gjør det fordi det er fornuftig? Hun kan jo fremdeles kjøpe noe i Dubai, men kanskje kjøpe noe litt rimeligere nå i første omgang frem til man vet noe mer? Eventuelt leie et år til....

Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Blir nok iskaffe glass med kyllinger ….🙄🙄🙄

Jeg tenkte akkurat det samme 🫣

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (14 minutter siden):

Jeg er litt usikker..... Jeg håper egentlig ikke det. Tror det blir et bomkjøp med tanke på eventuelt verditap om denne konflikten blir langvarig. Å investere i eiendom er jo alltid lurt, men kanskje hun heller skulle investert i noe litt mer fornuftig prismessig? Jeg er litt redd for at hun nå kommer til å handle i panikk fordi hun tror at hun er hjemløs snart. Så klart er det veldig kjipt å miste eventuelle 4 millioner i bruddgebyr (var det ikke noe sånt?), men det er enda kjipere å tape (la oss si) 15-20 millioner om en stund fordi konflikten eskalerer på sikt... Dette har jeg IKKE peiling på så bare tenker høyt.

Ja hun virker veldig rar og hun tenker nok veldig mye frem og tilbake. Kanskje hun er redd for å "tape ansikt" om hun trekker seg nå? Men vil jo tro at de aller, aller fleste ser at hun eventuelt gjør det fordi det er fornuftig? Hun kan jo fremdeles kjøpe noe i Dubai, men kanskje kjøpe noe litt rimeligere nå i første omgang frem til man vet noe mer? Eventuelt leie et år til....

Tenk hvis beslutningen om villakjøp ble tatt der og da for å skape filminnhold. Hun var så oppslukt av det og fame at hun glemte å se seg rundt. Hun har jo venta så lenge med å kjøpe noe så hvorfor kunne hun ikke venta to uker til, da ville ikke dette skjedd. Får håpe hun tok valget ene alene og uten press fra andre hold. 

• Nyttig 2
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 minutt siden):

Tenk hvis beslutningen om villakjøp ble tatt der og da for å skape filminnhold. Hun var så oppslukt av det og fame at hun glemte å se seg rundt. Hun har jo venta så lenge med å kjøpe noe så hvorfor kunne hun ikke venta to uker til, da ville ikke dette skjedd. Får håpe hun tok valget ene alene og uten press fra andre hold. 

Syns det er helt sykt å kjøpe en villa til 47 mill, når hun sier at hun planlegger å bo der i maks 3 år før hun skal finne sitt «forever home». Må jo være for innholdets del, kan ikke forstå noe annet 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Synes hun har virket off siden nyttår 🤷‍♀️

• Nyttig 5
Skrevet

Den mascaraen var noe ræl ja. Tenkte også at den kanskje var noe siden costume anbefalte. Prøvde 1 gang og kasta den. Tilbake til L’Oréal 😅

• Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Tenk om det ikke blir Dubai i det hele tatt🫢

• Liker 1
Skrevet
hjerteis skrev (41 minutter siden):

Synes hun har virket off siden nyttår 🤷‍♀️

Kan hende hun er drittlei Snapchat,  men må fortsette pga. inntekt og livsstil 🤷‍♀️🤦‍♀️

• Nyttig 6
Skrevet

Herregud, går det an å bli mange-millionær av å være så plastic,  tacky og hjernedød? Dette er nedslående som bare f***!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Skjønner ikke problemet egentlig, kan hun ikke bare fornye leie med ett år på den leiligheten hvis det er så fælt å ta den turen nå? 

Syntes hun kan roe ned nervene, betale for enda ett år på leiligheten og så bare puste roooolig ut og la "hjemmet" i Dubai være i ro frem til hun kan starte den villajakten på ny når det har roet seg. Ja hun taper 4 mill, og må ut med.. hva..nye 2 mill på leiligheten, men det har hun jo faktisk råd til.

Det kommer alltids nye villaer, og antagelig til LANGT mindre enn 47 mill om krigen fortsetter, og mange flere villaer å velge i etter krigen. 

• Nyttig 3
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

Huff det håper jeg virkelig ikke! At hun lot seg rive med pga filmingen! 

agent skrev (9 minutter siden):

Tenk om det ikke blir Dubai i det hele tatt🫢

Nei du kan så si 🙃

agent skrev (5 minutter siden):

Kan hende hun er drittlei Snapchat,  men må fortsette pga. inntekt og livsstil 🤷‍♀️🤦‍♀️

Det hadde jeg vært i allefall. Tenk å snakke til en mobil hele dagen 🤯

• Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke problemet egentlig, kan hun ikke bare fornye leie med ett år på den leiligheten hvis det er så fælt å ta den turen nå? 

Syntes hun kan roe ned nervene, betale for enda ett år på leiligheten og så bare puste roooolig ut og la "hjemmet" i Dubai være i ro frem til hun kan starte den villajakten på ny når det har roet seg. Ja hun taper 4 mill, og må ut med.. hva..nye 2 mill på leiligheten, men det har hun jo faktisk råd til.

Det kommer alltids nye villaer, og antagelig til LANGT mindre enn 47 mill om krigen fortsetter, og mange flere villaer å velge i etter krigen. 

Enig. Det hadde vært det smarteste. Men spørs om hun får forlenget leien der hun er nå siden den er sagt opp. Men det finnes jo helt sikkert en tilsvarende leilighet i samme bygg/område...

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...