Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aristokrat1 skrev (30 minutter siden):

Samme da hu snakket om roadtrip. De skulle leie en classic car. Hvorfor ikke bare si leie en bil? Neida. Må presisere lyx osv

Fordi hun tror livet hennes er en rom-com og romantiserer ALT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere vil ha en god latter , gå inn på im.

Legger ved ett bilde på konto. Så får dere en god latter, hvis dere tenker det er Rosenkål og IR.

Vil bare nevne det trengs god fantasi 🫣😂😂

Husk god fantasi🫣

Screenshot_20260321_013156_Instagram.jpg

Skrevet
Aristokrat1 skrev (58 minutter siden):

Samme da hu snakket om roadtrip. De skulle leie en classic car. Hvorfor ikke bare si leie en bil? Neida. Må presisere lyx osv

Og ikke gjem «boutique hotels» langs ruta.. 🙄

• Nyttig 1
Skrevet
Maia92 skrev (48 minutter siden):

Akkurat det der var faktisk ikke Isabel sin story men Ulrikke sin🤭😅, Henrik Troy la jo ut om akkurat dette. 

Tror søren meg @Nobetterthanaman husker riktig. Tror det var en samme greia me Isabel. 

Skrevet

Hun er glad i å si at Norge ikke er noe for henne fordi det er så få muligheter, lite skjer her, blablabla, men ALT hun gjør er å ligge i senga. Hun SNAKKER om å gå til poolen i bygget, eller danse ballett, eller ta opp tennis, eller trene på senteret som koster titusenvis i måneden. Men hun gjør jo ikke en dritt?? 
Ja hun har møter her og der, men det innebærer å ta på seg pimpens nattkjole og ha på teams? 
Mat bestiller hun hjem, enten det er for å fylle kjøleskap eller få ferdig middag. Hva er det som gjør Dubai så viktig for henne egentlig? Hva har det å si at det er sol hele tiden hvis hun uansett bare ligger og ser på realityserier mellom teamsmøter og styrer litt i «kaffihjørnet» sitt😂 Som hun i tillegg kjøpte en svindyr espressomaskin til, men som hun ga opp å prøve å lære seg etter noen dager - som alt annet hun starter opp med

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (4 minutter siden):

Tror søren meg @Nobetterthanaman husker riktig. Tror det var en samme greia me Isabel. 

For ikke å snakke om gravide kvinner som kjenner spark i magen så fort babyen hører stemmen til Isabel 💀

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva slags bil han har. Ikke mye stjernehimmel og lyx, for da hadde hun dokumentert det. 

Er bare positivit om kjærligheten er viktigere enn penger, men føler hun prøver og sugarcoate det. Hvorfor ikke bare eie det. Tror det er det her som gjør at jeg ikke orker se alle snapper lenger. 

Skrevet
LastebilZara skrev (7 minutter siden):

Lurer på hva slags bil han har. Ikke mye stjernehimmel og lyx, for da hadde hun dokumentert det. 

Er bare positivit om kjærligheten er viktigere enn penger, men føler hun prøver og sugarcoate det. Hvorfor ikke bare eie det. Tror det er det her som gjør at jeg ikke orker se alle snapper lenger. 

Ja jeg synes hun var kul og gøy å følge med på helt fram til nyttår. Men jeg tror jeg rett og slett fikk ick etter løgnene om rosegjøken/Voldemort og hvordan hun hr endret seg. 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hvis dere vil ha en god latter , gå inn på im.

Legger ved ett bilde på konto. Så får dere en god latter, hvis dere tenker det er Rosenkål og IR.

Vil bare nevne det trengs god fantasi 🫣😂😂

Husk god fantasi🫣

Screenshot_20260321_013156_Instagram.jpg

Hvor ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...