agent Skrevet fredag kl. 18:18 #30301 Skrevet fredag kl. 18:18 hjerteis skrev (24 minutter siden): Ja, nei, dørgende kjedelig har det blitt. Pluss at hun har tapt seg ekstremt mye den siste tiden på så mange måter. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men det er en guilty pleasure å se RS sine kommentarer osv 🤭 Som denne 🫣 1 5
agent Skrevet fredag kl. 18:20 #30302 Skrevet fredag kl. 18:20 Sol 75 skrev (24 minutter siden): Er lenge siden Isabel har inntatt sengen og formidler hva hun har på hjertet😅 Men ja, det var engang hun var ivrig etter å dele spennende og morsomme content …men det er lenge siden😞 Det er itte mye å skryte av🫣🤔 1 8
Sol 75 Skrevet fredag kl. 18:20 #30303 Skrevet fredag kl. 18:20 agent skrev (2 minutter siden): Som denne 🫣 🙈 1
Sol 75 Skrevet fredag kl. 18:21 #30304 Skrevet fredag kl. 18:21 (endret) agent skrev (2 minutter siden): Det er itte mye å skryte av🫣🤔 Huff🥴 Skal trekke pusten og ikke si det jeg vil si😅 Endret fredag kl. 18:22 av Sol 75 2 1 4
Othelia08 Skrevet fredag kl. 18:26 #30305 Skrevet fredag kl. 18:26 agent skrev (6 minutter siden): Det er itte mye å skryte av🫣🤔 Og dette generer altså millioninntekt😂 5 12
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 18:29 #30306 Skrevet fredag kl. 18:29 Othelia08 skrev (46 minutter siden): Går det nedover for ivorie eller hva er greia med den konstante pushinga av reklame? Følte det var mer spredt utover før, men nå er det konstant med e-poster, for ikke å snakke om hennes egen kanal. Hun har jo selvfølgelig alltid reklamert selv, som er helt greit, men syns det er 90% av innleggene for tiden. Plutselig har de masse salg også, noe som var en sjeldenhet før, bortsett fra når sesongvarer skulle ut. Har også blitt stopp med tårene som kom av sjokket hver gang hun lanserte nye ting fordi alt ble utsolgt på 2 minutter, som mulig er fordi hun er vant med det, eller er det kanskje fordi salget har gått ned noe? Når det er den samme hardbarka Raadsquad gjengen som skal ha 10 glass, 50 flasker sirup og 10 bikiner hver eneste lansering, så sier det seg selv at "markedet" hennes er mettet. Det er bare så mange glass og så mange bikinier en nordmann trenger, og til blodpris enda mindre. Salget stagnerer for Raadsquad kjernen er jo ikke rike mennesker - Isabel feiler stort på å satse på at kun den kjernen skal kjøpe klærne hennes - det er jo når Ivorie går bra hun burde bevege himmel og jord for å få klærne i en butikk, hatt pop-up på Dubai mall eller noe annet sted for hun kan få NYE kunder. Det er jo vanvittig dårlig business hvis hun baser salgene sine kun på en liten kjerne av fans. 3 8
agent Skrevet fredag kl. 18:30 #30307 Skrevet fredag kl. 18:30 Othelia08 skrev (3 minutter siden): Og dette generer altså millioninntekt😂 Stemmer det 🫢😂🫢 3
Sol 75 Skrevet fredag kl. 18:34 #30308 Skrevet fredag kl. 18:34 (endret) agent skrev (25 minutter siden): Som denne 🫣 Godt for henne at hun har sine elsklinger som hun elsker så høyt😜 De må trå varsomt ellers er de boikottet. Må ikke glemme alle de hun har laget bråk med , søskenbarnet Golnas som var nesten som assistent for henne bråk med Newa, sin søster, flere fra PH og Rhodos og flere som jeg ikke vil nevne. Gjør du ikke som dronningen vil så er du ute. Endret fredag kl. 18:44 av Sol 75 3 6
Othelia08 Skrevet fredag kl. 18:41 #30309 Skrevet fredag kl. 18:41 (endret) Sol 75 skrev (7 minutter siden): Godt for henne at hun har sine elsklinger som hun elsker så høyt😜 De må trå varsomt ellers er de boikottet. Må ikke glemme alle de hun har laget bråk med , søskenbarnet som var nesten som assistent for henne ( husker ikke navnet) bråk med Newa, sin søster, flere fra PH og Rhodos og flere som jeg ikke vil nevne. Gjør du ikke som dronningen vil så er du ute. Husk at det er aaaalle i bransjen som er problemet, alle er falske (men ikke hun da, selvfølgelig🔥) og hvis noen er kritiske er det bare fordi de er full av misunnelse og vil bruke navnet hennes for å fremme seg selv. Det balletaket hun har på elsklingene sine som hun elsker mer enn alle i verden er imponerende. Det skal hun ha Endret fredag kl. 18:42 av Othelia08 Skriveleif 3 9
Sol 75 Skrevet fredag kl. 18:48 #30310 Skrevet fredag kl. 18:48 Othelia08 skrev (2 minutter siden): Husk at det er aaaalle i bransjen som er problemet, alle er falske (men ikke hun da, selvfølgelig🔥) og hvis noen er kritiske er det bare fordi de er full av misunnelse og vil bruke navnet hennes for å fremme seg selv. Det balletaket hun har på elsklingene sine som hun elsker mer enn alle i verden er imponerende. Det skal hun ha Selvinnsikt er det dårlig med der i gården🥴 At ikke disse elsklingene ikke skjønner hva hun driver med er bare helt utrolig. Men Isabel er god på det kyniske, manipulerende det skal hun ha. 3 5
Trixie99 Skrevet fredag kl. 18:49 #30311 Skrevet fredag kl. 18:49 Apropos kommentarer fra Raadsquad, er det noen som fikk med seg den ene kommentaren på Sheheds snap om Celine Dion? Det var en dame som kommenterte på at Isabel hadde hørt på CD i bilen og at Isabel sikkert ikke vet at CD er syk og dette var veldig viktig at Shehed måtte fortelle Isabel… tok desverre ikke screenshot men jeg døde litt av den kommentaren💀😆🫣 7 2
Sirah Skrevet fredag kl. 18:50 #30312 Skrevet fredag kl. 18:50 Trixie99 skrev (1 minutt siden): Apropos kommentarer fra Raadsquad, er det noen som fikk med seg den ene kommentaren på Sheheds snap om Celine Dion? Det var en dame som kommenterte på at Isabel hadde hørt på CD i bilen og at Isabel sikkert ikke vet at CD er syk og dette var veldig viktig at Shehed måtte fortelle Isabel… tok desverre ikke screenshot men jeg døde litt av den kommentaren💀😆🫣 Ja jeg så den 🫣 Reagerte som deg 😅 2
Sol 75 Skrevet fredag kl. 18:51 #30313 Skrevet fredag kl. 18:51 Trixie99 skrev (1 minutt siden): Apropos kommentarer fra Raadsquad, er det noen som fikk med seg den ene kommentaren på Sheheds snap om Celine Dion? Det var en dame som kommenterte på at Isabel hadde hørt på CD i bilen og at Isabel sikkert ikke vet at CD er syk og dette var veldig viktig at Shehed måtte fortelle Isabel… tok desverre ikke screenshot men jeg døde litt av den kommentaren💀😆🫣 Ingen kommentarer fra Raadsquad overrasker😅 7 1
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 19:05 #30314 Skrevet fredag kl. 19:05 Sirah skrev (15 minutter siden): Ja jeg så den 🫣 Reagerte som deg 😅 Hm ble nysgjerrig og skulle inn å se, men der lå hun bare sykehuset med ørten tusen god bedring meldinger, hva er det som feiler henne nå da? 3
Othelia08 Skrevet fredag kl. 19:16 #30315 Skrevet fredag kl. 19:16 Sol 75 skrev (25 minutter siden): Ingen kommentarer fra Raadsquad overrasker😅 Dør hver gang noen kommenterer at de sitter å gaper når hun gir dem mat med «opp med nebbet» greia si. Det er så hinsides flaut når man ser det for seg 💀 11 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 19:24 #30316 Skrevet fredag kl. 19:24 Othelia08 skrev (8 minutter siden): Dør hver gang noen kommenterer at de sitter å gaper når hun gir dem mat med «opp med nebbet» greia si. Det er så hinsides flaut når man ser det for seg 💀 Tror du folk gjør dette?👀🙈🙈🙈 5 1
Sol 75 Skrevet fredag kl. 19:33 #30317 Skrevet fredag kl. 19:33 Othelia08 skrev (16 minutter siden): Dør hver gang noen kommenterer at de sitter å gaper når hun gir dem mat med «opp med nebbet» greia si. Det er så hinsides flaut når man ser det for seg 💀 Det er jo ikke friskt😂😂 4 1
Sol 75 Skrevet fredag kl. 19:34 #30318 Skrevet fredag kl. 19:34 Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Tror du folk gjør dette?👀🙈🙈🙈 De sier jo så, så ja 😂 4
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 19:46 #30319 Skrevet fredag kl. 19:46 Sol 75 skrev (12 minutter siden): De sier jo så, så ja 😂 Tror heller at folk sier hva som helst for å få oppmerksomheten til Isabel enn at de faktisk gaper opp. 5 1
agent Skrevet fredag kl. 19:58 #30320 Skrevet fredag kl. 19:58 Trixie99 skrev (1 time siden): Apropos kommentarer fra Raadsquad, er det noen som fikk med seg den ene kommentaren på Sheheds snap om Celine Dion? Det var en dame som kommenterte på at Isabel hadde hørt på CD i bilen og at Isabel sikkert ikke vet at CD er syk og dette var veldig viktig at Shehed måtte fortelle Isabel… tok desverre ikke screenshot men jeg døde litt av den kommentaren💀😆🫣 Jeg så det 😂 Får håpe Karen forteller IR at CD er syk, kan derfor ikke holde konserter. Men igjen der ser vi hvor lite hun får med seg av hva som foregår utenfor boblen sin. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå