Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lzzy skrev (Akkurat nå):

Det skal sies at jeg ikke har fulgt noen av dem slavisk hverken her eller der, men man få jo med seg ting uansett hva. Enig i eksponering av barn og rusbruk. Men å drikke alkohol er også rusbruk, selvom det er sosialt akseptert og omtrent blir sett på som rart om man avstår fra. Det er en annen diskusjon. 
Begge er smarte i businessen de driver, ingen tvil om det. Ellers hadde de ikke sittet i de posisjonene de gjør i dag. Verden vil bedras, det er dessverre sånn det har blitt. 

da er du heldig😌 husker da jeg fikk opp sykehus tiktoken og måtte rett og slett blokke og rapportere huff
Synes egt det blir for dumt å si en er bedre enn den andre. 

de må for all del si det de mener, begge manipulerer følgerne sine, så det blir vel bare hva man har som egen tålegrense. 
Uansett så er de 30 år, og ser sikkert at de har tomme liv. De lever av konstant blotting av sine egne liv, lyve og lage en fasade. Forstyrrede damer, og Isabel har sin gode grunn fra oppveksten tenker jeg.  Jeg følger henne fordi jeg har lik barndom og kun derfor. Kutter henne mye slack bare pga det

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (29 minutter siden):

Eventuelt så er det det hun vil vi skal tro ;) 

Heheh ja:) sitter i huset til Jack🥲

Skrevet
Anonym012 skrev (29 minutter siden):

Vel, hvis du mener å selvdiagnosere seg med 100 forksjellige diagnoser, legge ut bilder av barnet mens man poserer på en ekkel måte foran barnet så kanskje hun har forandret seg? Kanskje å glorifisere Lolita, en historie om en jente som ble utsatt for pedofili er bedre enn å flytte for å unngå skatt😂 hun er tross alt 30 år, var vel lenge siden hun skulle blitt voksen, det gjelder IR å
det er ikke særlig voksent å aldri være hjemme med barnet sitt for å enten feste, ta operasjoner eller ha «alenetid». 
Jeg synes ikke det er bra å promotere rusbruk på sosiale medier.

hun er svært forstyrret å heldivis kjenner jeg ingen jevnaldrede som ser opp til henne, er selv i begynnelsen av 20-årene. Derimot er skaden allerede skjedd for generasjonen før.

begge er uansett veldig forstyrrede

Ja de er begge forstyrra… enig!🎯 Men akkurat denne posten traff hun blink på 💯🤔

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Første gang jeg er her inne..

La noen merke til snappen hun la ut på Maldivene sist hvor hun skrev «er det normalt å savne exen sin hver dag» eller noe liknende?

Har ikke klart å slippe den tanken ut av hodet siden ryktene om Jax kom på banen. Kan ikke bare ha vært meg som la merke til det? Og dette bekrefter jo bare enda en gang at det må være han?

• Nyttig 5
Skrevet
Zenhouse skrev (52 minutter siden):

Det blir jo i såfall en løsning ovenfor fansen også: «Jeg har hatt sååålyst å fortelle, virkelig, dere er jo bestevenninnene mine. Men jeg fikk ikke lov. Det har vært fakkings vondt liksom å måtte skjule det. På ein måde liksom» 

Ja sikkert grusomt for henne😂 og pengene ruller inn jo lengre hun skjuler det🙈

• Liker 5
Skrevet
Forumbruker183652 skrev (29 minutter siden):

Første gang jeg er her inne..

La noen merke til snappen hun la ut på Maldivene sist hvor hun skrev «er det normalt å savne exen sin hver dag» eller noe liknende?

Har ikke klart å slippe den tanken ut av hodet siden ryktene om Jax kom på banen. Kan ikke bare ha vært meg som la merke til det? Og dette bekrefter jo bare enda en gang at det må være han?

Det var det første "hintet" til at det var han for de som følger henne. Så har det bare bygget seg på der etter. 

Skrevet
Trueout skrev (9 timer siden):

Hahaha! Tenkte akkurat det samme.

Ja, og det faktum at hun så på fotballkamp. Det var storkamp mellom Barcelona og Newcastle i går, var ikke Jack fra Newcastle? 😊

Skrevet
Lesehest75 skrev (1 time siden):

Enig i det, og jeg har også reagert mye på ting hun har gjort før, men likevel må det være lov å løfte seg og bli voksen og komme seg videre? Det er også en fin ting å vise unge i dag, at en trøblete start ikke må bety at en må fortsette på samme galeien? Mange som har gjort mye rart i unge år, og kommer på bedre tanker, kan ikke fortsette å dømme folk forever pga dumme ting de har gjort før. Finner hun på nye dumme greier, skal hun selvsagt kritiseres for det. Men i denne saken synes jeg hun traff blink. 

At SE har løftet seg og modnet er en illusjon så fjern fra virkeligheten som det trolig er mulig å få det. 
Så for henne å uttale seg om dette blir for meg som å gå til en pyroman og be om brannsikkerhetstips. 

Hun bytter menn, ansatte, nannies og venner raskere enn geoparder navigerer seg i landskapet. Fremstiller seg selv i et ufortjent godt lys. Hun har tidligere samarbeidet med IR, og vært en av pilarene innen denne shady businessen, så akkurat her burde hun ha visst bedre. 

Såvidt jeg så, så kritiserte vel heller ikke IR henne for sin mening?, snarere heller at hun er falsk som snakker deg etter munnen på tomannshånd, men kaster deg under bussen i det offentlige rom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...