Sol 75 Skrevet 9 timer siden #30061 Skrevet 9 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (1 time siden): Nå følger ikke jeg Isabel lenger fordi jeg synes hun er blitt vel Kunis, ei heller følger jeg noe av hennes søsken. Men som skrevet før så titter jeg innimellom inn på utforsk for å se om noen av de har endret seg, hvorfor anes ikke 🤷♀️😅🙈 Men det jeg ville si var at denne Tove profilen på Snap er åpenbart en veldig populær profil å dele kommentarer fra, både hos Isabel, hennes søsken, å Pierre. Pierre er den eneste jeg følger , å jeg ser denne Tove stadig dukke opp der også. Jeg tror ikke denne Tove har så mye mer å gjøre enn å bare kommentere på alle disse sine Snap. Kudos til deg "Tove", slike som deg trenger de åpenbart alle sammen. Lenge leve RS 👏👏🙄🙈 Så la jo vi andre dødelige bare undre oss over hvorfor hun ikke deler noe om bildet/videoen som er delt, SE sitt innlegg, Henrik Troy sitt innlegg osv..... For vi vet jo at hun følger med både her og der 😉 Å hjelpes 🥴 Også klages det på oss her i kvinneguiden😅 Kan noen ringe 911 om raadsquad og Tove🤪 Selvfølgelig følger hele familien Raad her inne og ikke glem at det er Egemont som styrer hele pakka . Endret 8 timer siden av Sol 75 3 1
Tenkeselv Skrevet 8 timer siden #30062 Skrevet 8 timer siden (endret) Sol 75 skrev (1 time siden): Å hjelpes 🥴 Også klages det på oss her i kvinneguiden😅 Kan noen ringe 911 om raadsquad og Tove🤪 Selvfølgelig følger hele familien Raad her inne og ikke glem at det er Egemont som styrer hele pakka . Nettopp ✔️ Det er det som er mest skremmende synes jeg, alle de som ikke evner å se at de kun er en brikke i et spill ? Et spill som dreier seg om penger, luksus, å veldig mye "wanna be famous". Litt sånn sydenferie der man vet prisene er skrudd opp dobbelt å man skal alltid prute. Der man vet at alt selgeren egentlig tenker er "How can i take your money today" ? 😅 Trist å se så mange lar seg blende av "antall kjøp" for å liksom ha en ekte venn 😢 For meg er Isabel (m/flere influensere som driver på denne måt måten med bestevenner osv) kun en Robin Hood a"la 2026, bare at hun håver pengene inn til seg selv. Endret 8 timer siden av Tenkeselv 3 4
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #30063 Skrevet 7 timer siden Tenkeselv skrev (21 minutter siden): Nettopp ✔️ Det er det som er mest skremmende synes jeg, alle de som ikke evner å se at de kun er en brikke i et spill ? Et spill som dreier seg om penger, luksus, å veldig mye "wanna be famous". Litt sånn sydenferie der man vet prisene er skrudd opp dobbelt å man skal alltid prute. Der man vet at alt selgeren egentlig tenker er "How can i take your money today" ? 😅 Trist å se så mange lar seg blende av "antall kjøp" for å liksom ha en ekte venn 😢 For meg er Isabel (m/flere influensere som driver på denne måt måten med bestevenner osv) kun en Robin Hood a"la 2026, bare at hun håver pengene inn til seg selv. 👏👏 1
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #30064 Skrevet 7 timer siden Tenkeselv skrev (26 minutter siden): For meg er Isabel (m/flere influensere som driver på denne måt måten med bestevenner osv) kun en Robin Hood a"la 2026, bare at hun håver pengene inn til seg selv. Nå lo jeg godt😂 Isabel Raad og flere influensere er Robin Hood 2026😂 De gir ikke… de tar🥴 Okei da, de gir en liten rabatt en sjelden gang som ikke betyr en skitt for oss brukere. Skulle ønske Forbrukerrådet og andre myndigheter kunne være mer på banen. Influenserene vil manipulere oss så langt at det er vondt! Skulle ønske at de 378000 følgerne til Isabel og alle følgerne til andre influensere ville riste på hue og skjønne det at det er ikke ett godt kjøp, det er inntekten til influenseren som elsker deg overalt som tjener på det. 4
Trueout Skrevet 2 timer siden #30065 Skrevet 2 timer siden Aristokrat1 skrev (8 timer siden): Jeg og. Jeg lo så tårene trilla flere ganger om dagen den tida hu flytta til Dubai. Men så har det bare blitt verre og verre. Ja samme her! Nå har hun bare mistet all bakkekontakt😔 Syns også hun hadde mye mere "content" for noen år siden. Nå går alt i reprise hver eneste dag.. 3
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #30066 Skrevet 2 timer siden enkefru skrev (9 timer siden): Nemlig! Det samme har flere foraktelig omtalt i pressen de siste dagene også, så hun hiver seg nok en gang på en trend,og (som en så sant skrev i SE-tråden) «hun sparker inn vidåpne dører» Det var en vidåpen låvedør for oss her på KG i alle fall. Men for SE er det vel sperrer når det gjelder å kritisere kollegaer? Jeg hadde i alle fall fått litt høyere puls av å legge ut det hun gjorde i går. Jeg synes det var tøft gjort. 6 5
LorettaLynn Skrevet 2 timer siden #30067 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (2 minutter siden): Det var en vidåpen låvedør for oss her på KG i alle fall. Men for SE er det vel sperrer når det gjelder å kritisere kollegaer? Jeg hadde i alle fall fått litt høyere puls av å legge ut det hun gjorde i går. Jeg synes det var tøft gjort. Husker SE hadde et lite stikk om det da Isabel holdt talen sin på avskjedsfesten i Oslo før hun dro til Dubai. Tydelig at hun hadde veldig lyst til å si det da I ikke nevnte noe om at det var derfor hun dro. 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #30068 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (10 minutter siden): Det var en vidåpen låvedør for oss her på KG i alle fall. Men for SE er det vel sperrer når det gjelder å kritisere kollegaer? Jeg hadde i alle fall fått litt høyere puls av å legge ut det hun gjorde i går. Jeg synes det var tøft gjort. Står respekt av dette hun gjorde!👏👏👏 Så har vi Raad da, som ikke adresserer noenting og lever i en delulu verden. Er ikke rart folk og hennes kollegaer reagerer ? Er en grunn for hvorfor man ikke hører Isabel nevne noe om damene fra Girls of oslo lenger… Isabel har neppe venninner eller kollegaer igjen…. 2 5
Trueout Skrevet 2 timer siden #30069 Skrevet 2 timer siden (endret) Hele familien har begynt å bli akkurat like stormannsgal som IR. De tar etter oppførsel og væremåte av Isabel en etter en... Shehed låg(som vanlig) i senga si før jul, og snakket om at hun ventet på vaskehjelpen sin. Hun skulle gi henne noen klær, fordi hun ville "gi tilbake til samfunnet"??? Altså hva?? Tenk å fremstille noen som har vaskejobb i Norge som fattig! Tenk på hvor liten den vaskehjelpen måtte følt seg? Og igjen..Hvem faen tror de at de er? Shehed virker til å være meget lite smart for å si det mildt, og noe latere skal du lete lenge etter....Bor på samme plass hun bodde før, og la oss bare si at det ligger mye mere bak den jobben hun mista på Jessheim... Endret 2 timer siden av Trueout 1 11
Lesehest75 Skrevet 1 time siden #30070 Skrevet 1 time siden lotti__s skrev (8 timer siden): Hun er jo helt ute å kjører, mistet bakkekontakten helt hun nå… 😱lei en normal fin leilighet til en ok pris. Hvorfor skal alt være lyx? Plutselig en dag er pengene borte. Da blir kræsjlandingen hard, og da håper jeg hun har noen rundt seg som kan støtte henne og være med å dempe fallet. Og jeg lurer på nytteverdien av henne som ambassadør for Fosterhjemsforeningen slik ting ser ut nå, snakk om virkelighetsfjern tilværelse, det er vel ikke denne type liv som er det mange unge trenger å strekke seg etter. 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30071 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (8 minutter siden): Hele familien har begynt å bli akkurat like stormannsgal som IR. De tar etter oppførsel og væremåte av Isabel en etter en... Shehed låg(som vanlig) i senga si før jul, og snakket om at hun ventet på vaskehjelpen sin. Hun skulle gi henne noen klær, fordi hun ville "gi tilbake til samfunnet"??? Altså hva?? Tenk å fremstille noen som har vaskejobb i Norge som fattig! Tenk på hvor liten den vaskehjelpen måtte følt seg? Og igjen..Hvem faen tror de at de er? Shehed virker til å være meget lite smart for å si det mildt, og noe latere skal du lete lenge etter....Bor på samme plass hun bodde før, og la oss bare si at det ligger mye mere bak den jobben hun mista på Jessheim... Er så enig! Hun er lat…. Hele familien ligger i senga å drar seg… Ingen i familien liker å jobbe… Er det rart folk får vemmelser av denne familien?👀 1 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30072 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (10 minutter siden): Hele familien har begynt å bli akkurat like stormannsgal som IR. De tar etter oppførsel og væremåte av Isabel en etter en... Shehed låg(som vanlig) i senga si før jul, og snakket om at hun ventet på vaskehjelpen sin. Hun skulle gi henne noen klær, fordi hun ville "gi tilbake til samfunnet"??? Altså hva?? Tenk å fremstille noen som har vaskejobb i Norge som fattig! Tenk på hvor liten den vaskehjelpen måtte følt seg? Og igjen..Hvem faen tror de at de er? Shehed virker til å være meget lite smart for å si det mildt, og noe latere skal du lete lenge etter....Bor på samme plass hun bodde før, og la oss bare si at det ligger mye mere bak den jobben hun mista på Jessheim... Shehed fikk sparken. Man må tørre å si det som det er! Enig i alt det du sier her👏👏👏 7 1
twitwi Skrevet 1 time siden #30073 Skrevet 1 time siden Hvis IR hadde vært en smart business women som hun påstår så hadde hun skjønt at det første hun burde gjort nå var å droppe HUS kjøpet. Den "villaen" går snart på billigsalg... but u do u giiirl 3 3
twitwi Skrevet 1 time siden #30074 Skrevet 1 time siden Lesehest75 skrev (5 minutter siden): Plutselig en dag er pengene borte. Da blir kræsjlandingen hard, og da håper jeg hun har noen rundt seg som kan støtte henne og være med å dempe fallet. Og jeg lurer på nytteverdien av henne som ambassadør for Fosterhjemsforeningen slik ting ser ut nå, snakk om virkelighetsfjern tilværelse, det er vel ikke denne type liv som er det mange unge trenger å strekke seg etter. Hvis snap slutter å betale, shit show. I wish! De "jobber" jo så hardt for pengene. Påstår de investerer, det tviler jeg for... 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30075 Skrevet 1 time siden twitwi skrev (5 minutter siden): Hvis snap slutter å betale, shit show. I wish! De "jobber" jo så hardt for pengene. Påstår de investerer, det tviler jeg for... ja jeg skulle ønsket det var så vel. De hadde trengt å kjenne på det og kanskje få litt bakkekontakt.. 🙄 Jeg håper noe skjer med snap snart….. 3 1
Trueout Skrevet 1 time siden #30076 Skrevet 1 time siden (endret) twitwi skrev (29 minutter siden): Hvis IR hadde vært en smart business women som hun påstår så hadde hun skjønt at det første hun burde gjort nå var å droppe HUS kjøpet. Den "villaen" går snart på billigsalg... but u do u giiirl Og hva skal hun med en så stor villa?? Hun er jo alene stort sett 24/7 med unntak av Rami og Sidra. Venner virker det heller ikke som hun har. Skjønner virkelig ikke gleden av å sitte alene i en villa på så mange kvm...men nei hun kunne jo selfølgelig ikke velge den til 22 mill som hun såg på. Må selfølgelig være det dyreste, største og mest lyx. Så da får hun bare sitte der alene og ensom da, i en gigantisk villa, mens ekko runger og missilene flyr🙄 Endret 1 time siden av Trueout 1 1 6
Trueout Skrevet 1 time siden #30077 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Bra at hun la ut dette! Men dette er ikke så mye annerledes enn det mange av oss her inne har sagt og fortsatt sier. Men med en gang det blir uttalt av brukere her inne, så er det fy-fy å smekk på hånda - for Isabel flyttet jo på grunn av været..🤔🙄 Jeg sier som SE - kall en spade for en spade, for det er skatteflyktning hun er!😊💰 Amen🙏😂 2
Blåttvann Skrevet 1 time siden #30078 Skrevet 1 time siden (endret) 47mill rett i dass dersom hun faktisk gjennomfører kjøpet av huset. Bedre å trekke seg mens hun enda har mulighet til det, slik jeg forsto det som at hun kan mot at hun mister 3mill depositum. Men bedre enn å miste nærmere 50 mill! Endret 1 time siden av Blåttvann 3 1
Alauda Skrevet 51 minutter siden #30079 Skrevet 51 minutter siden Blåttvann skrev (14 minutter siden): 47mill rett i dass dersom hun faktisk gjennomfører kjøpet av huset. Bedre å trekke seg mens hun enda har mulighet til det, slik jeg forsto det som at hun kan mot at hun mister 3mill depositum. Men bedre enn å miste nærmere 50 mill! Ja, klart villaen har sunket mange millioner i verdi de siste ukene, så det eneste lure er å benytte seg av muligheten til å kjøpe seg fri fra avtalen mot 4 mill., eller hva det var. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 46 minutter siden #30080 Skrevet 46 minutter siden Alauda skrev (4 minutter siden): Ja, klart villaen har sunket mange millioner i verdi de siste ukene, så det eneste lure er å benytte seg av muligheten til å kjøpe seg fri fra avtalen mot 4 mill., eller hva det var. Ifølge Isabel sitt narrativ, viste hun frem på snap nylig hvordan huset hadde økt i verdi allerede.. 😅🙈🙈🙈 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå