Sveits35 Skrevet 4 timer siden #29841 Skrevet 4 timer siden Eplemose skrev (11 minutter siden): Joda.. men siste halve året har jo vært noe annet.. i hvertfall det hun har påstått Hun har roet ned shoppingen noen hakk, med unntak av den smellen hun gikk på hos Shehed nettopp. Var det 100.000 i nettshopping?
Nordlysstøv Skrevet 4 timer siden #29842 Skrevet 4 timer siden Teflonhjernen skrev (9 timer siden): Men, har troen på at dere alle her inne er flotte greie mennesker i det virkelige liv. Takk for den daglige underholdningen 😘 Nja... det tviler jeg på 🫣 2 1
Markri Skrevet 4 timer siden #29843 Skrevet 4 timer siden sneak peek på han jeg dater..joda du, ligger åpent og usensurert på nett😅 Egentlig så tror jeg dem gir katta i at det er folk som ser dem, så lenge hun kan fortsette som hun gjøre på snapp å melke det, så er det vinn vinn💰💰 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #29844 Skrevet 4 timer siden Så hva sier dere nå? Dere som «kjeftet» sånn på oss andre pga vi mente det var Voldemort?🤔😅 3 7
Ellenn Skrevet 3 timer siden #29845 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Så hva sier dere nå? Dere som «kjeftet» sånn på oss andre pga vi mente det var Voldemort?🤔😅 Det er vel ingen som har kjeftet på dere som mente det var Voldemort, det er den syke stalkingen hos enkelte som har blitt kommentert. 8
Ellenn Skrevet 3 timer siden #29846 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): En ting er ihvertfsll klart og det er at Isabel spiller ett spill, om man kan kalle det det. Hun lever av content og lager «manus» og alle disse gjøkene har blitt mixet sammen mye.. Hun har vært på dater - ja. Hun ble flydd inn hit og dit - ja.. men disse kallenavnene har nok ikke vært så mange gjøker tenker jeg.. ett spill for galleriet 💯👌. Folk spekulerer og mer penger i kassa til henne. MANUS…. 🎯 ja, Isabel - livet ditt ER som en film.. regissert av deg selv😉 Og det funker jo… «Kritikerne» hennes biter på, hver eneste gang. .
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29847 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (3 minutter siden): Og det funker jo… «Kritikerne» hennes biter på, hver eneste gang. . Hekt riktig ! Men så er det dem som også ikke ser det…. 1
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29848 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (6 minutter siden): Det er vel ingen som har kjeftet på dere som mente det var Voldemort, det er den syke stalkingen hos enkelte som har blitt kommentert. Det er jo dette enkelte ikke skjønner at man reagerer på. Å sammenligne blodårer på hendene, sko i gangen og klesmerke - det mer enn bikker over til stalking. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29849 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (7 minutter siden): Det er vel ingen som har kjeftet på dere som mente det var Voldemort, det er den syke stalkingen hos enkelte som har blitt kommentert. Stalking? Huffda… Hørtes voldsomt ut. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29850 Skrevet 3 timer siden Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Det er jo dette enkelte ikke skjønner at man reagerer på. Å sammenligne blodårer på hendene, sko i gangen og klesmerke - det mer enn bikker over til stalking. Hvorfor gidder du bruke tid på å kommentere disse brukerene som du sier sammenligner blodårer, sko osv? Hvorfor bruke energien din på det? Fascinerende… 1 4
Murukleiven Skrevet 3 timer siden #29851 Skrevet 3 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (22 timer siden): Jepp! Og hun har sagt hun må date en gjøk som tjener MER enn henne eller i det minste er på hennes nivå.. 😅🤡 Jeg vet selv at hun har sagt det, men det er faktisk bare BS. Husker dere når naboen ikke kunne bli med på tur?? Hun var jo så sur og skuffet at hele hennes verden gikk omtrent i knus. Isabel kommer til bli som andre store Influencere som gifter seg med menn som ender opp med å bli deres personlige kameramann. Jeg tror hun liker tanken på å få seg en mann som tjener mer, er karrieredrevet og sukksessrik, men sånne menn er ikke tilgjengelige døgnet rundt til å skjemme henne bort og danse etter hennes pipe. Hun kommer helt garantert til å bli en sugar mama og få barn med en eller annen dude som bruker hennes penger på å skjemme henne bort. Endret 2 timer siden av Murukleiven stavefeil 3 5
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29852 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Hvorfor gidder du bruke tid på å kommentere disse brukerene som du sier sammenligner blodårer, sko osv? Hvorfor bruke energien din på det? Fascinerende… 🤫 1
Giu Skrevet 3 timer siden #29853 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (22 timer siden): Jepp! Og hun har sagt hun må date en gjøk som tjener MER enn henne eller i det minste er på hennes nivå.. 😅🤡 Hun sa faktisk ikke det. hun sa hun vil ha en som tjener godt, så hun ikke må betale for alt. men at det ikke trengte å være like mye som henne, fordi det ikke er så normalt det hun tjener 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29854 Skrevet 3 timer siden Giu skrev (Akkurat nå): Hun sa faktisk ikke det. hun sa hun vil ha en som tjener godt, så hun ikke må betale for alt. men at det ikke trengte å være like mye som henne, fordi det ikke er så normalt det hun tjener Ok.. ja, stemmer kanskje det🤔 Måtte kunne leve hennes livsstil osv. se det vel da.. husker ikke detaljene der😂 1
Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29855 Skrevet 3 timer siden Giu skrev (5 minutter siden): Hun sa faktisk ikke det. hun sa hun vil ha en som tjener godt, så hun ikke må betale for alt. men at det ikke trengte å være like mye som henne, fordi det ikke er så normalt det hun tjener Det er jo en essensiell forskjell, men kanskje ikke så spennende. 3
refill Skrevet 3 timer siden #29856 Skrevet 3 timer siden Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Det er jo dette enkelte ikke skjønner at man reagerer på. Å sammenligne blodårer på hendene, sko i gangen og klesmerke - det mer enn bikker over til stalking. Enig i at det nivået som sees nå er rimelig sprøtt, i hvertfall når man leiter etter filmer lagt ut av andre i Paris 😅 Samtidig legger hun opp til mye selv på en måte. Ikke på det nivået der selvsagt, men hun har følgere som skriver "love you", "så stolt av deg at jeg gråter" og "gleder meg til vi skal til Maldivene, da får jeg fred". Vi snakker hard core parasosiale forhold. Hun har lagt seg på en "deler alt" linje. Da er det ikke så urimelig at en del ikke vet hvor den linjen går. Mye av profilen hennes er bygget opp rundt hennes ønske om mann og familie. Jeg tenker hun har mixet en litt farlig cocktail for seg selv. Og nå snakker jeg om hang up'en en del brukere har på henne. Jeg skriver ikke dette for å legitimere grenseoverskridende atferd, hatprat osv. Men det er jo en interessant diskusjon; hvordan det ender opp der. 8
Women123 Skrevet 3 timer siden #29857 Skrevet 3 timer siden (endret) vilas skrev (21 timer siden): I sier jo det selv, - "alt jeg opplever er som i en film". Endret 3 timer siden av Women123
smiiiley Skrevet 3 timer siden #29859 Skrevet 3 timer siden Women123 skrev (5 minutter siden): Vel vel vel….. 🥁 Har noen virkelig laget en konto for å legge ut dette bilde? Ooh wow 😅🙈 Føler det er for mye fritid blant folk 😂 1 1
Nobetterthanaman Skrevet 2 timer siden #29860 Skrevet 2 timer siden Ser på rsgruppa på fb hvor det også er lekket, at RS-menigheten er overbevist om at bildet er ai😭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå