Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Mjaaaa, ikke helt enig med deg der. VI hadde jo ikke brydd oss, men så har det jo vist seg da at det finnes steingale neper der ute som spammer ned disse gjøkene og truer dem til å "behandle bestevenninna deres ordentlig" osv.

Det har jo skjedd tidligere. Hvem blir ikke skremt av det liksom? 
Jeg glemmer ikke den episoden hvor en RS fan hadde sendt oppskrift til Soho House på varm sjokolade, og sørget for at den ble lever på døren fordi stakkars Isabel ikke likte den varme sjokoladen Soho House kunne tilby.

Da snakker vi dedikert raadsquad fan, og det finnes jo flere eksempler.

Hadde blitt mindre «hype» rundt dette gjøkgreiene i det minste om hun hadde gitt litt balla…. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Mjaaaa, ikke helt enig med deg der. VI hadde jo ikke brydd oss, men så har det jo vist seg da at det finnes steingale neper der ute som spammer ned disse gjøkene og truer dem til å "behandle bestevenninna deres ordentlig" osv.

Jeg glemmer ikke den episoden hvor en RS fan hadde sendt oppskrift til Soho House på varm sjokolade, og sørget for at den ble lever på døren fordi stakkars Isabel ikke likte den varme sjokoladen Soho House kunne tilby.

Ja det er steingale. Men jeg personlig hadde vært mer redd og skeptisk til nepene i motsatt ende av skalaen. De som spyr av alt. Skal ikke påstå noe, men jeg har en følelse på at flertallet av meldinger sendt til div gjøker kommer derfra. 

• Liker 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Hvis det stemmer er det helt vilt 😱 Skjønner ikke at hun ønsker å ha det sånn. Jeg hadde følt det var så creepy hvis det fantes fremmede der ute som var sååå opptatt av meg. Måtte inn å sjekke og det er jo 34 000 medlemmer av RS gruppa på Facebook? Haha det er jo helt sinnsykt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Er nok de litt «mindre begavede» og de litt «lite oppegående» som kan finne på å sende mld til folk hun dater..😳😂 Velger å tro de er i fåtall..🙏

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellie25 skrev (2 minutter siden):

Hvis det stemmer er det helt vilt 😱 Skjønner ikke at hun ønsker å ha det sånn. Jeg hadde følt det var så creepy hvis det fantes fremmede der ute som var sååå opptatt av meg. Måtte inn å sjekke og det er jo 34 000 medlemmer av RS gruppa på Facebook? Haha det er jo helt sinnsykt. 

Men nå legger hun det jo ut i tillegg?🤔 Husker ihvertfsll dette med soho house og kakao? Var det ikke noe blomster greier også på Maldivene?👀

• Nyttig 1
Skrevet
Eplemose skrev (55 minutter siden):

Er alt fjernet nå eller er det bare meg? 

RS 2 innlegget er der, men det er stengt for kommentarer. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (35 minutter siden):

Enig! Og stakkars Fabian er kanskje bare en uskyldig venn 🫣

Hahaha du tuller??? 😅

Fint med litt fantasi 🤣🤣 Lurer på hvem Fabian er venn med? 

Men over til en liten avsporing 🫣

Jeg ble litt lettet når Ralph og Mathilda har fått bekreftet billettene. Tror de skal reise onsdag.

Nå nå IR sin snapp har blitt så💤💤, har jeg tittet litt på søstrene. 

Hva synes du om de💋💋, ble helt fasinert. At det går ann🤣😅🤣

Beklager avsporingen på forhånd😇

Endret av agent
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Men nå legger hun det jo ut i tillegg?🤔 Husker ihvertfsll dette med soho house og kakao? Var det ikke noe blomster greier også på Maldivene?👀

Var en fra RS som ringte inn bestilling på kakao til henne på Soho Farmhouse i London ja 🫣 Sent på kvelden i tillegg. Hun ble jo kjemperedd når noen plutselig banket på døren! Skjønner jeg godt 🫣 Det er creepy altså!

Var vel noen fra RS som sendte bursdagsgave til henne på Joali også ja 🫣

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Var en fra RS som ringte inn bestilling på kakao til henne på Soho Farmhouse i London ja 🫣 Sent på kvelden i tillegg. Hun ble jo kjemperedd når noen plutselig banket på døren! Skjønner jeg godt 🫣 Det er creepy altså!

Var vel noen fra RS som sendte bursdagsgave til henne på Joali også ja 🫣

At de gidder. IR vil ikke ha noe personlig med dem å gjøre, hun vil bare ha deres 💸💸💸💸💸

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (30 minutter siden):

Da bør man vurdere innleggelse ass, er jo galskap🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Fint med litt fantasi 🤣🤣 Lurer på hvem Fabian er venn med? 

Men over til en liten avsporing 🫣

Jeg ble litt lettet når Ralph og Mathilda har fått bekreftet billettene. Tror de skal reise onsdag.

Nå nå IR sin snapp har blitt så💤💤, har jeg tittet litt på søstrene. 

Hva synes du om de💋💋, ble helt fasinert. At det går ann🤣😅🤣

Altså fantasifulle konspirasjonsteorier er vel det vi er best på 😇

Så bra de har fått bekreftet biletter! 

Altså, jeg syntes de søstrene virker fullstendig hjernedøde og ufyselige 🫣 Men unner så klart INGEN å sitte igjen i Dubai i denne situasjonen! Og som jeg skrev tidligere: All ære til den søsteren som eier Ralph at hun ikke har dratt fra han! Der steg hun mange hakk i mine øyne! ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (29 minutter siden):

Hmm det er i så tilfelle nok en glipp av admin der inne 😂😂 For hun er så blodfans som er mulig, å sletter alt som ikke er opphøyende.

Rart å slette et innlegg hun selv har godkjent bare 

Er hun adim. som prøver seg med det ai greiene på det innlegget? (på RS2)

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

At de gidder. IR vil ikke ha noe personlig med dem å gjøre, hun vil bare ha deres 💸💸💸💸💸

Hæ hva mener du nå??? De er jo besties??? 🤣 :ironi:

Nei det kan du si. Og helt ærlig skikkelig creepy at noen faktisk gjør sånne ting! Det er jo helt sikkert godt ment, men altså...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg syntes de søstrene virker fullstendig hjernedøde og ufyselige 🫣 Men unner så klart INGEN å sitte igjen i Dubai i denne situasjonen! Og som jeg skrev tidligere: All ære til den søsteren som eier Ralph at hun ikke har dratt fra han! Der steg hun mange hakk i mine øyne! ❤️

Enig! Lurer på hva som hadde skjedd meg Gucci om Isabel var satt i samme situasjon?😅

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Enig! Lurer på hva som hadde skjedd meg Gucci om Isabel var satt i samme situasjon?😅

Ja det kan du si 🫣 Hun overlot jo Gucci til Shehed når hun flyttet... Nå var det garantert det beste for Gucci for Shehed virker jo som om hun oppriktig er skikkelig glad i han. Men hun søsteren er jo et bevis på at man fint kan ha hund i Dubai. Har ikke Marina hund også? Eller husker jeg helt feil nå? 

Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Jepp enig med deg der, ble litt spennende å se om de fikk godkjent. ❤️ Men resten av livet dems er ganske tomt.

Hun andre er i Sverige, ferdig med snabelsafari med han tyske. Hvor mange menn har hun egentlig. 🤔

• Liker 1
Skrevet (endret)
spirå12 skrev (På 10.3.2026 den 19.49):

Såvidt meg bekjent har han ikke jobbet en dag i Norge. 

Han har i stort mon bidratt til massivt forbruk av velferdsstatens midler ved at barna hans har fått barnehage, skole, fosterhjem osv osv. Jeg antar kona også har nytt godt av norsk helsevesen og krisehjem mm. Jeg unner absolutt alle i Norge alt dette, men jeg forventer at vi alle gir tilbake til velferdsstaten i den grad vi kan. Ikke bosetter seg mesteparten av året i landet du flyktet fra, med trygda godt plassert i lommeboka. 

Det finnes uendelig mange måter å bidra til velferdsstaten på uten å kunne betale skatt. En av de viktigeste tingene er å bidra til integrering i sitt nye hjemland. Og absolutt ikke å tviholde på to store kommunale leiligheter i et krise-boligmarked i Oslo.

Spesielt når de uansett bor sammen. En av leilighetene står i praksis tom.

For meg virker det som de ikke forstår hva de har fått og stadig får fra staten Norge. De ønsker hvertfall ikke å gi tilbake. Og det sier noe om dem som personer. Takknemlige er de heller ikke.

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Er hun adim. som prøver seg med det ai greiene på det innlegget? (på RS2)

Nei, det er nok en av de ihuga som skal passe på dronningen sin ;)

Admin på den gruppen tåler saklige diskusjoner :) Admin har ikke som jeg ser skrevet noe under det innlegget, kun stengt for kommenterer.
Garantert fordi hun vet at alle blodfansene søker til den gruppen når slikt som dette avsløres, fordi de får ikke verken diskutert eller annet inne på RS.

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Hæ hva mener du nå??? De er jo besties??? 🤣 :ironi:

Nei det kan du si. Og helt ærlig skikkelig creepy at noen faktisk gjør sånne ting! Det er jo helt sikkert godt ment, men altså...

IR må nesten skylde på seg selv, dette er noe hun har lagt opp til selv.

Men det hadde ikke skadet om hun kunne vise litt takknemlighet . Vise seg, treffe, gi bort noe osv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Haha du må slutte nå..  Begynner  å bli komisk det du driver på med her inne😂Hva gjør du egentlig på dette forumet? Hvorfor gidder du å henge her?🤔

Nå må du slutte selv. Nå har du sagt to ganger du skal slutte å svare hallepalle. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...