Sirah Skrevet 1 time siden #29781 Skrevet 1 time siden agent skrev (1 time siden): Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 Nå må du fortelle da 😅 Hatsumomo skrev (40 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Nei jeg skjønner faktisk ikke at hun tør å dra dit nå! Selv om det finnes en tidsfrist for å underskrive de papirene så må vel til og med banken i Dubai skjønne at det pågår en krig??? Kan ikke fatte og begripe at de ikke kan utsette fristen? Finnes det ikke noe lignende Bank-ID i Dubai? Samme tenker jeg ang de missilene, de kan jo fort treffe et fly ved en feil..... Stakkars Johanna eller Mathilda eller hvem av dem det nå er som er igjen. Kan godt skjønne at hun er skikkelig fortvilet! Stor respekt til henne som ikke drar fra hunden! Hun har definitivt fått en stjerne i boken av meg pga at hun er en dyrevenn uansett hvor ufyselig jeg syntes hun er ellers.... 3
Mooza Skrevet 1 time siden #29782 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (45 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Jeg har aldri fulgt med på influensere, ikke helt min ting. Men det skal sies at jeg er litt spent på Dubai ja. Ikke så spent at jeg gidder å gå inn og se på henne, men jeg skal følge med her hvordan det går. Jeg skjønner vel heller ikke hvorfor hun skal kjøpe hus, som noen nevner, til FØR-pris. Hvis hun venter 2 måneder får hun hus til halve prisen. Ingen vil jo være i Dubai nå! Ergo ...folk selger, og når så mange selger, så vil jo prisen synke drastisk! 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #29783 Skrevet 1 time siden Mooza skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri fulgt med på influensere, ikke helt min ting. Men det skal sies at jeg er litt spent på Dubai ja. Ikke så spent at jeg gidder å gå inn og se på henne, men jeg skal følge med her hvordan det går. Jeg skjønner vel heller ikke hvorfor hun skal kjøpe hus, som noen nevner, til FØR-pris. Hvis hun venter 2 måneder får hun hus til halve prisen. Ingen vil jo være i Dubai nå! Ergo ...folk selger, og når så mange selger, så vil jo prisen synke drastisk! Ikke hus… Villa!😉😂 1
No-girl Skrevet 21 minutter siden #29784 Skrevet 21 minutter siden (endret) Datt inn på sidene rundt nov-2021, ganske morsomt å lese litt om den tiden med Jack - Paris, enorme buketter ++. Ganske likt som nå... Endret 20 minutter siden av No-girl feil år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå