Hallepalle2 Skrevet 3 timer siden #29741 Skrevet 3 timer siden Aristokrat1 skrev (Akkurat nå): @Hallepalle2 @Tuppenoglillemor12 kan ikke dere to blokkere hverandre? Det går på repeat mellom dere og det er så kjedelig for oss andre her. Ta det på privaten som voksne folk!! Tar det til etterretning, jeg skal ikke bruke mer energi på troll. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29742 Skrevet 3 timer siden Aristokrat1 skrev (Akkurat nå): @Hallepalle2 @Tuppenoglillemor12 kan ikke dere to blokkere hverandre? Det går på repeat mellom dere og det er så kjedelig for oss andre her. Ta det på privaten som voksne folk!! Er ferdig nå med denne personen. Kommer ikke til å svare på hennes kommentarer fremover. 😊 3 2
Trueout Skrevet 3 timer siden #29743 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Jepp! Og hun har sagt hun må date en gjøk som tjener MER enn henne eller i det minste er på hennes nivå.. 😅🤡 Mennesker med så høye og umenneskelige krav som hun har til en mann, blir aldri lykkelige. Hun har et rimelig forskrudd syn på hvordan et forhold og livet generelt skal være. Fordi om hun lever i sin egen lille drømmeverden, så kommer virkeligheten og hverdagen til henne også en dag. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29744 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (4 minutter siden): Hun kjøper vel disse giga rosebukettene selv og sier d er fra han. Hun er en rev. Må være forsiktig nå hva du sier om IR.. i følge andre her inne er det ikke pent sagt.. 😉 1
ama7 Skrevet 3 timer siden #29745 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Kanskje dette er ett spill for galleriet? At de har inngått en kontrakt med en serie eller noe? For enorme summer penger.. idk. Noe Må det være, for jeg nekter å tro dette er ekte..😂 Er et kamerateam med i Paris.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29746 Skrevet 3 timer siden Trueout skrev (2 minutter siden): Mennesker med så høye og umenneskelige krav som hun har til en mann, blir aldri lykkelige. Hun har et rimelig forskrudd syn på hvordan et forhold og livet generelt skal være. Fordi om hun lever i sin egen lille drømmeverden, så kommer virkeligheten og hverdagen til henne også en dag. Stemmer det… 🎯
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #29747 Skrevet 3 timer siden ama7 skrev (1 minutt siden): Er et kamerateam med i Paris. Ja det er det. På slep..
Ellenn Skrevet 3 timer siden #29748 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Virker ikke sånn.. Det engasjerer deg tydeligvis? Jeg burde kanskje hatt ironi-flagg på innlegget om at det kunne være kollegaen min? Livet mitt vil bli akkurat likt uansett om IR er sammen med Jack eller Jonas, eller hvem som helst annen. Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. 3
agent Skrevet 3 timer siden #29749 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Kanskje dette er ett spill for galleriet? At de har inngått en kontrakt med en serie eller noe? For enorme summer penger.. idk. Noe Må det være, for jeg nekter å tro dette er ekte..😂 Vært inne på de samme tankene 🤔 Naboen gjorde det slutt, hun fikk panikk. Pga. filming og kontrakter, ("breakdown'en") kontakter JB. Vinn Vinn situasjon.🤔🫣🙈 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #29750 Skrevet 2 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Vært inne på de samme tankene 🤔 Naboen gjorde det slutt, hun fikk panikk. Pga. filming og kontrakter, ("breakdown'en") kontakter JB. Vinn Vinn situasjon.🤔🫣🙈 Ja mulig det🙈
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #29751 Skrevet 2 timer siden Ellenn skrev (11 minutter siden): Jeg burde kanskje hatt ironi-flagg på innlegget om at det kunne være kollegaen min? Livet mitt vil bli akkurat likt uansett om IR er sammen med Jack eller Jonas, eller hvem som helst annen. Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. Det er nok ikke selveste kjærlighetslivet hennes som engasjerer tipper jeg, men mer hvordan IR manipulerer dette og melker det for sine følgere.. Det er jo fascinerende tenker jeg🤔 1 2
vilas Skrevet 2 timer siden #29752 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Noen tanker.. Har jo fått med meg dette med deres forhold tidligere der Isabel løy om at han betalte for gaver, reiser etc. men så kom det frem (innrømmelse fra henne!) at det var hun selv som betalte for alt og latet som det var han.. og nå.. når han overøser henne med disse blomstene som koster hundrevis av tusen, hvordan skal han ha råd nå??! 👀🤔 Altså- fyren driver ett klesmerke og sprader rundt som om han er mulitimulluonær??! Bare å se på hans insta det… Dyre klokker, biler, dyre reiser og generelt en lyx livsstil… Ikke fortell meg at man kan leve den livsstilen pga ett klesmerke… 🙄 Driver han med noe litt mer «lugubert»? Jeg får bare ikke dette til å «adde opp» altså….🤔👀 Jeg mistenker at hun har kjøpt disse giga rosebukettene selv og lar d se ut som at de er han som gir henne den. En kostet 24000 kr 🙂🙂
Hallepalle2 Skrevet 2 timer siden #29753 Skrevet 2 timer siden Ellenn skrev (13 minutter siden): Jeg burde kanskje hatt ironi-flagg på innlegget om at det kunne være kollegaen min? Livet mitt vil bli akkurat likt uansett om IR er sammen med Jack eller Jonas, eller hvem som helst annen. Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. De har stålkontroll på alt rundt også. Det ble tilogmed kommentert at den de tror er kjæresten ikke kunne ha arvet penger, fordi han kom fra lav middelklasse i England 😂da følger man med, altså. 2
Trueout Skrevet 2 timer siden #29754 Skrevet 2 timer siden (endret) Når IR holdt på med nabo'n var hun livredd, for at folk skulle sammenligne føtter, klokker osv...Nå deler hun plutselig veldig ukritisk til akkurat det samme med han her🤔 Det er jo noe rart 😂 Tipper den serien er rett rundt hjørnet jeg! Endret 2 timer siden av Trueout 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #29755 Skrevet 2 timer siden Trueout skrev (Akkurat nå): Når IR holdt på med nabo'n var hun livredd sa hun, for at folk skulle sammenligne føtter, klokker osv...Nå deler hun plutselig veldig ukritisk til akkurat det samme med han her🤔 Det er jo noe rart 😂 Tipper den serien er rett rundt hjørnet jeg! Ja det er nok planlagt 😉 Som sagt tidligere - hennes liv er et manus… 1
Trueout Skrevet 2 timer siden #29756 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Ja det er nok planlagt 😉 Som sagt tidligere - hennes liv er et manus… Ja det virker bare rart hele greia🙈
refill Skrevet 2 timer siden #29757 Skrevet 2 timer siden Ellenn skrev (44 minutter siden): Det er tre stykker på jobben min som også har den orange iPhonen, og i hvert fall han ene av dem har svarte joggesko med hvit såle. Kanskje det er han som er rosegjøken? 😲 👀 Sjokkerende at så mange liker orange. Helt på ekte 😂 Ikke noe "done deal" dette i mine øyne, men en potensielt god tilfeldighet. Time will show 😊👌 1
Sharp75! Skrevet 2 timer siden #29758 Skrevet 2 timer siden Ellenn skrev (30 minutter siden): Jeg burde kanskje hatt ironi-flagg på innlegget om at det kunne være kollegaen min? Livet mitt vil bli akkurat likt uansett om IR er sammen med Jack eller Jonas, eller hvem som helst annen. Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. Det er helt utrolig hvilken kontroll de har. Ser det i andre tråder også. At de har tid og orker. Forstår det ikke. De vet alt! Skylder på manipulasjon? Ligger mye mer enn det bak. Denne jakten er hensynsløs! 1
vilas Skrevet 2 timer siden #29759 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (37 minutter siden): Må være forsiktig nå hva du sier om IR.. i følge andre her inne er det ikke pent sagt.. 😉 Burde skrevet oppleves for meg som en rev.....
Sirah Skrevet 2 timer siden #29760 Skrevet 2 timer siden refill skrev (13 minutter siden): 👀 Sjokkerende at så mange liker orange. Helt på ekte 😂 Ikke noe "done deal" dette i mine øyne, men en potensielt god tilfeldighet. Time will show 😊👌 Enig 😅 Jeg har den mobilen selv og det eneste jeg har 100% sikker på med det kjøpet var at den IKKE skulle være orange 🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå