Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Insta til Nóvu og Isabel sin snap. 

Picsart_26-03-15_22-30-57-285.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Her er du god!😳👏👏👌😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns i hvert fall det er vanskelig å bli imponert av rosegjøken etter alt I har fortalt. 
Hans "falske" pengebruk når de var sammen har jo på en måte vært det hun har sett på som prinsesstreatment og higet etter i et forhold, bare at hun ikke skulle betale for det selv som med Jack. J vet nok hvordan han skal imponere, men ikke har hatt penger til. For I er jo bildet utad det viktigste. 
Kan tenke meg at hun nok, som Mette Mareritt også for øvrig, sliter med å finne på den riktige historien for å forklare seg. Uten å sitte igjen uten troverdighet og æra i behold 😜

• Liker 7
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Så kjedelig 😄😄😄

• Liker 1
Skrevet
LastebilZara skrev (1 minutt siden):

Jeg syns i hvert fall det er vanskelig å bli imponert av rosegjøken etter alt I har fortalt. 
Hans "falske" pengebruk når de var sammen har jo på en måte vært det hun har sett på som prinsesstreatment og higet etter i et forhold, bare at hun ikke skulle betale for det selv som med Jack. J vet nok hvordan han skal imponere, men ikke har hatt penger til. For I er jo bildet utad det viktigste. 
Kan tenke meg at hun nok, som Mette Mareritt også for øvrig, sliter med å finne på den riktige historien for å forklare seg. Uten å sitte igjen uten troverdighet og æra i behold 😜

Jepp! Og hun har sagt hun må date en gjøk som tjener MER enn henne eller i det minste er på hennes nivå..  😅🤡

• Liker 3
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Huff, sa hun det om seg selv? 
Det viser jo gang på gang at slike kommentarer går innpå folk. Skjønner ikke helt at vi i 2026 ikke har lært at man ikke kommenterer på andre sitt utseende.  Var vel pga slike kommentarer at hun ønsket å fikse tennene? 
Det er jo de som kommenterer slike ting, som også hyler ut om dårlig forbilde når de fikser på utseende. The irony 🤦🏻‍♀️ 

Ja :( Skikkelig trist! 

Margit777 skrev (11 minutter siden):

Hengerumpe i trusa allerede? 

??

Skrevet (endret)
refill skrev (12 minutter siden):

Det er tre stykker på jobben min som også har den orange iPhonen, og i hvert fall han ene av dem har svarte joggesko med hvit såle. Kanskje det er han som er rosegjøken? 😲

Endret av Ellenn
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (Akkurat nå):

Det er tre stykker på jobben min som også har den orange iPhonen, og i hver fall han ene av dem har av dem har svarte joggesko med hvit såle. Kanskje det er han som er rosegjøken? 😲

Hva mer trenger dere som ikke ser det er han?🤔🙈 Alt som har kommet frem, forsnakkelser osv..  Er litt for mye som peker på han nå vel?😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden):

Det gjør jeg vel slettes ikke! Når har jeg «spydd ut gørr» om andre brukere?

Jeg skrev ikke brukere. Du kaller familien Raad pakk, løgnere og det som verre er. Så pass på deg selv, du, og hva du beskylder andre for! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hva mer trenger dere som ikke ser det er han?🤔🙈 Alt som har kommet frem, forsnakkelser osv..  Er litt for mye som peker på han nå vel?😂

Som sagt tidligere så spiller det ingen trille for meg hvem hun er sammen med, det er ikke mitt liv. 

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden):

Her er du god!😳👏👏👌😂

Eventuell kjempeskummel! Får stalker-wibber av tråden her nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Eventuell kjempeskummel! Får stalker-wibber av tråden her nå. 

Nå MÅ du kutte ut menneske.. 🙄 Leser du ikke «😂» på slutten der…. Du er rapportert flere ganger nå. Du må slutte nå!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellenn skrev (4 minutter siden):

Som sagt tidligere så spiller det ingen trille for meg hvem hun er sammen med, det er ikke mitt liv. 

Virker ikke sånn.. Det engasjerer deg tydeligvis?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Jeg skrev ikke brukere. Du kaller familien Raad pakk, løgnere og det som verre er. Så pass på deg selv, du, og hva du beskylder andre for! 

Pakk og løgnere stemmer ja! Står inne for det 💯 Det er min personlige mening etter mitt inntrykk av familien og det dem har vist meg. Er dette ikke lov? Dette er ett diskusjonsforum der vi diskuterer IR på godt og vondt.. må alle her inne elske denne familien?🤔

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellie25 skrev (12 minutter siden):

Ja :( Skikkelig trist! 

??

Ræva så rar ut, men er nok ikke rart den henger sånn når det er silikon. Blir tungt. Ikke jeg som la ut bilde. 

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Nå MÅ du kutte ut menneske.. 🙄 Leser du ikke «😂» på slutten der…. Du er rapportert flere ganger nå. Du må slutte nå!

Hvorfor skal jeg slutte? Jeg bryter ingen regler, så jeg tenker du kan passe på deg selv og ikke komme med forferdelige beskyldninger fordi du ikke orker folk som ikke er negative til alt IR bedriver. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 timer siden):

ja du kan så si... jeg ser ikke bort fra at i forelskelsen rus så er Isabel nok en gang blitt sugarmama for han. Hun som nekter å være det, men when in love...

Hun kjøper vel disse giga rosebukettene selv og sier d er fra han. Hun er en rev.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke være så snill å slutte å svare den brukeren, slik du skrev i innlegget ditt på forrige side. Er så irriterende å måtte lese/scrolle forbi kranglingen deres i denne tråden her. Tuppenoglillemor12 går tydeligvis flere brukere på nervene her inne. Må bare ignorere vedkommende.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

Er forskjell på brukere og Raad familien.. så pass på deg selv hvem du spyr ut mot her inne. Hold deg til topic som er IR. På godt og vondt. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...