Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #29601 Skrevet 1 time siden Noen tanker.. Har jo fått med meg dette med deres forhold tidligere der Isabel løy om at han betalte for gaver, reiser etc. men så kom det frem (innrømmelse fra henne!) at det var hun selv som betalte for alt og latet som det var han.. og nå.. når han overøser henne med disse blomstene som koster hundrevis av tusen, hvordan skal han ha råd nå??! 👀🤔 Altså- fyren driver ett klesmerke og sprader rundt som om han er mulitimulluonær??! Bare å se på hans insta det… Dyre klokker, biler, dyre reiser og generelt en lyx livsstil… Ikke fortell meg at man kan leve den livsstilen pga ett klesmerke… 🙄 Driver han med noe litt mer «lugubert»? Jeg får bare ikke dette til å «adde opp» altså….🤔👀 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #29602 Skrevet 1 time siden Selungen skrev (2 minutter siden): Hvilken siste bilde til I ser du en orange telefon? stemmer at han har orange 17 iPhone Ja dette stemmer. Dette er nok enda ett «hint» gjort med vilje for å skape spekulasjoner..
Mainecoon Skrevet 1 time siden #29603 Skrevet 1 time siden Selungen skrev (3 minutter siden): Hvilken siste bilde til I ser du en orange telefon? stemmer at han har orange 17 iPhone Bilde på snap hvor han holder rosene.
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #29604 Skrevet 1 time siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Noen tanker.. Har jo fått med meg dette med deres forhold tidligere der Isabel løy om at han betalte for gaver, reiser etc. men så kom det frem (innrømmelse fra henne!) at det var hun selv som betalte for alt og latet som det var han.. og nå.. når han overøser henne med disse blomstene som koster hundrevis av tusen, hvordan skal han ha råd nå??! 👀🤔 Altså- fyren driver ett klesmerke og sprader rundt som om han er mulitimulluonær??! Bare å se på hans insta det… Dyre klokker, biler, dyre reiser og generelt en lyx livsstil… Ikke fortell meg at man kan leve den livsstilen pga ett klesmerke… 🙄 Driver han med noe litt mer «lugubert»? Jeg får bare ikke dette til å «adde opp» altså….🤔👀 ja du kan så si... jeg ser ikke bort fra at i forelskelsen rus så er Isabel nok en gang blitt sugarmama for han. Hun som nekter å være det, men when in love... Endret 1 time siden av Hatsumomo 1
Hallepalle2 Skrevet 1 time siden #29605 Skrevet 1 time siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden): Noen tanker.. Har jo fått med meg dette med deres forhold tidligere der Isabel løy om at han betalte for gaver, reiser etc. men så kom det frem (innrømmelse fra henne!) at det var hun selv som betalte for alt og latet som det var han.. og nå.. når han overøser henne med disse blomstene som koster hundrevis av tusen, hvordan skal han ha råd nå??! 👀🤔 Altså- fyren driver ett klesmerke og sprader rundt som om han er mulitimulluonær??! Bare å se på hans insta det… Dyre klokker, biler, dyre reiser og generelt en lyx livsstil… Ikke fortell meg at man kan leve den livsstilen pga ett klesmerke… 🙄 Driver han med noe litt mer «lugubert»? Jeg får bare ikke dette til å «adde opp» altså….🤔👀 Blomster for hundrevis av tusen? Det er vel å ta litt i, jeg syns det holder med titalls tusen. Hva mener du med at han ikke kan tjene godt på ett klesmerke? Jeg tipper at Gant, Polo, Chanel, Lacoste osv (uten sammenligning for øvrig) klarer seg bra med sitt ene brand. Endret 1 time siden av Hallepalle2 1
Aintnofun Skrevet 58 minutter siden #29606 Skrevet 58 minutter siden Jeg har tenkt siden nyttår at noe virker "off". Syns hele greia med "rosegjøken" virker som et slags reklamestunt. Ingenting er normalt med dette. Og vi vet jo at hun filmer. Jeg tror bare ikke helt på dette med at hun nå har funnet den rette utav det blå. 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 52 minutter siden #29607 Skrevet 52 minutter siden Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Blomster for hundrevis av tusen? Det er vel å ta litt i, jeg syns det holder med titalls tusen. Hva mener du med at han ikke kan tjene godt på ett klesmerke? Jeg tipper at Gant, Polo, Chanel, Lacoste osv (uten sammenligning for øvrig) klarer seg bra med sitt ene brand. Hans merke er ikke i nærheten av disse store etablerte merkene du nevner. Og de merkene du nevner har ikke kun 1 eier - de er store konsern bygget opp over MANGE år… Så du mener de rosebutkettene osv ikke koster enorme summer i Dubai? Skjønner du poenget mitt i det hele tatt? Livsstilen han lever UTAD tilsier han er millionær.. Og millionær blir man ikke av det klesmerket han har som også er relativt nytt…… 1 6
Trueout Skrevet 40 minutter siden #29608 Skrevet 40 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (43 minutter siden): Noen tanker.. Har jo fått med meg dette med deres forhold tidligere der Isabel løy om at han betalte for gaver, reiser etc. men så kom det frem (innrømmelse fra henne!) at det var hun selv som betalte for alt og latet som det var han.. og nå.. når han overøser henne med disse blomstene som koster hundrevis av tusen, hvordan skal han ha råd nå??! 👀🤔 Altså- fyren driver ett klesmerke og sprader rundt som om han er mulitimulluonær??! Bare å se på hans insta det… Dyre klokker, biler, dyre reiser og generelt en lyx livsstil… Ikke fortell meg at man kan leve den livsstilen pga ett klesmerke… 🙄 Driver han med noe litt mer «lugubert»? Jeg får bare ikke dette til å «adde opp» altså….🤔👀 Akkurat dette har jeg også fundert over🤔 Kan heller ikke skjønne at han har så mye penger. Leste noe på et annet forum også, om at det klesmerke ikke gikk så bra... Noen som hadde lagt ut noen inntekts og skattetall. Om det stemmer vet en jo selfølgelig ikke, men uansett virker det tvilsomt å kunne leve den livsstilen bare pga et klesmerke ja🙄 1
Trueout Skrevet 34 minutter siden #29609 Skrevet 34 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (47 minutter siden): Ja dette stemmer. Dette er nok enda ett «hint» gjort med vilje for å skape spekulasjoner.. Garantert! Utspeklulerte som f... Hun har nok stålkontroll på hva som blir skrevet om henne og alle spekulasjonene rundt dette😂 Da er d bare å tilpasse innholdet sitt for å få enda mere klikk, penger og igjen enda mere spekulasjoner, som igjen fører til enda mere penger. Dette er et kynisk og nøye planlagt spill! 1 2
Hallepalle2 Skrevet 21 minutter siden #29610 Skrevet 21 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (30 minutter siden): Hans merke er ikke i nærheten av disse store etablerte merkene du nevner. Og de merkene du nevner har ikke kun 1 eier - de er store konsern bygget opp over MANGE år… Så du mener de rosebutkettene osv ikke koster enorme summer i Dubai? Skjønner du poenget mitt i det hele tatt? Livsstilen han lever UTAD tilsier han er millionær.. Og millionær blir man ikke av det klesmerket han har som også er relativt nytt…… Men da har han vel annen inntekt da. Lever du slik, at du mistror alle mennesker rundt deg?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 minutter siden #29611 Skrevet 19 minutter siden Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Men da har han vel annen inntekt da. Lever du slik, at du mistror alle mennesker rundt deg? Det var det som var litt av poenget mitt.. hva annet gjør han mon tro? 🤔 Han var ikke rik for ett par år siden så… men jeg skjønner du er litt naiv og trur alle som har forbindelse til Dubai har rent mel i posen.. 😅 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 minutter siden #29612 Skrevet 17 minutter siden Trueout skrev (15 minutter siden): Garantert! Utspeklulerte som f... Hun har nok stålkontroll på hva som blir skrevet om henne og alle spekulasjonene rundt dette😂 Da er d bare å tilpasse innholdet sitt for å få enda mere klikk, penger og igjen enda mere spekulasjoner, som igjen fører til enda mere penger. Dette er et kynisk og nøye planlagt spill! Det du sier her er spot on!🎯👏👏👏 Det blir som et manus.. som utspiller seg i sanntid. 1 1
Trixie99 Skrevet 16 minutter siden #29613 Skrevet 16 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Det var det som var litt av poenget mitt.. hva annet gjør han mon tro? 🤔 Han var ikke rik for ett par år siden så… men jeg skjønner du er litt naiv og trur alle som har forbindelse til Dubai har rent mel i posen.. 😅 Er han på Snap? Kanskje der pengene renner inn?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 minutter siden #29614 Skrevet 6 minutter siden Trixie99 skrev (9 minutter siden): Er han på Snap? Kanskje der pengene renner inn? Det vet jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå