Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 19:52 #29541 Skrevet lørdag kl. 19:52 Hasse29 skrev (21 minutter siden): Hadde ikke tenkt tanken en gang, selv om jeg hadde hatt mye penger..... Tror jeg null på. 1 2
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 19:53 #29542 Skrevet lørdag kl. 19:53 Hasse29 skrev (15 minutter siden): Oi oi😂 en sjekk? Bare smekk igjen brødhullet du. Mine meninger er mine og ikke dine. God bedring til deg😘😘😘😘 Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste 2
Gjest Hasse29 Skrevet lørdag kl. 19:56 #29543 Skrevet lørdag kl. 19:56 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Tror jeg null på. Så hadde jeg lagt ut en ti min story om det for å skryte meg selv opp i skyene😘 Så flott at du digger deg selv så mye at du hadde gjort d samme da🤡 Sier vel mye mere om deg, enn at jeg skrev at jeg blir kvalm av det🤣🤣🤣🤣👌
Gjest Hasse29 Skrevet lørdag kl. 20:00 #29544 Skrevet lørdag kl. 20:00 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 20:01 #29545 Skrevet lørdag kl. 20:01 (endret) Hasse29 skrev (3 minutter siden): Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣 ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her. Endret lørdag kl. 20:02 av Hatsumomo 2
Gjest Hasse29 Skrevet lørdag kl. 20:04 #29546 Skrevet lørdag kl. 20:04 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her. Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 20:05 #29547 Skrevet lørdag kl. 20:05 Hasse29 skrev (1 minutt siden): Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘 Tror jeg null på
Gjest Hasse29 Skrevet lørdag kl. 20:08 #29548 Skrevet lørdag kl. 20:08 (endret) Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Tror jeg null på Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Endret lørdag kl. 20:09 av Hasse29
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 20:09 #29549 Skrevet lørdag kl. 20:09 (endret) Hasse29 skrev (3 minutter siden): Ok😘 Synds oppriktig synd på deg. Håper du har noe utenom 5000 innlegg på KG i livet ditt(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lever veldig godt med det Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg Endret lørdag kl. 20:11 av Hatsumomo
refill Skrevet lørdag kl. 20:14 #29550 Skrevet lørdag kl. 20:14 Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅 3 3
Jenzen Skrevet lørdag kl. 20:16 #29551 Skrevet lørdag kl. 20:16 Hasse29 skrev (31 minutter siden): Ja hvorfor sitte å skryte av det liksom? Flaut og jævlig kvalmt🤮🤮🤮 Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️ 2
Gjest Hasse29 Skrevet lørdag kl. 20:20 #29552 Skrevet lørdag kl. 20:20 refill skrev (4 minutter siden): Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅 Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉
Aristokrat1 Skrevet lørdag kl. 20:29 #29553 Skrevet lørdag kl. 20:29 Jenzen skrev (12 minutter siden): Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️ Lo godt da rami sa hu hadde jabba fra Oslo til kløfta😄😂 Det er en uting hu har, sitter og filmer og prater hver gang de kjører bil. Jeg hadde klikka🫣 3 1
Anonym012 Skrevet lørdag kl. 20:29 #29554 Skrevet lørdag kl. 20:29 Tuppenoglillemor12 skrev (På 13.3.2026 den 17.31): Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag» Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! Bilde er fra 2023 Importert over at du kan arabisk! Og de lyver 🤥 om at de er skilt… fælt det forholdet der. Og fælt at Shehed og I bare må leve med at de er med faren hele tiden, man kan si at man har tilgitt men tror ikke de har det. Jenter er FBI nesten, finner alt😂 gikk utifra at en dame fant dette bildet uten å vite helt sikkert😂 jeg har alltid lurt på hvordan faren såg ut, og han ser ikke snill ut 1 1
refill Skrevet lørdag kl. 20:31 #29555 Skrevet lørdag kl. 20:31 Hasse29 skrev (8 minutter siden): Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 Her er premien din 🏆 2
smiiiley Skrevet lørdag kl. 20:40 #29556 Skrevet lørdag kl. 20:40 Hasse29 skrev (29 minutter siden): Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kanskje du skulle vurdert å komme tilbake til internett når frontallappen din er ferdig utviklet? Du vet, når man faktisk vet hvordan man snakker til og om andre mennesker. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:09 #29557 Skrevet lørdag kl. 21:09 Hasse29 skrev (47 minutter siden): Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 De tenker ikke sånn vet du😉 Leve her og nå, kjøpe mest mulig lux og ikke tenke på investeringer i fremtiden. Dette er klassisk eksempel på simpel nyrik holdning.🤡 1 4
Sirah Skrevet lørdag kl. 21:35 #29558 Skrevet lørdag kl. 21:35 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Hun ene med hunden har ikke kommet seg ut enda, skulle dra om noen dager tror jeg det var? Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden): Ene søsteren er blitt «fløyet inn» på date i sør Frankrike. (Les sugarbaby..) og hun andre drar vel ut av Dubai på mandag… Takk for oppdatering Hatsumomo skrev (1 time siden): Lever veldig godt med det Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg Det er faktisk ganske flaut 😅 Nesten så jeg har vurdert å lage ny konto 🫣 Til mitt forsvar er kontoen straks 15 år gammel og jeg har aldri vært utestengt 😇 Med litt enkel opprunding og hoderegning så er det 1000 innlegg i året og ca 2,7 om dagen. Er rimelig sikker på at hovedvekten av dem er i denne tråden 😅 Shitt ass, jeg må skaffe meg et liv 🫣 2 1
Trixie99 Skrevet lørdag kl. 21:45 #29559 Skrevet lørdag kl. 21:45 Bare meg som var lite imponert av den vip loungen? Ok du slipper å forholde deg til andre folk på terminalen osv , men syns de kunne gjort loungesn så mye mer lyx.. ser ut som et alminnelig kjedelig venterom. Og maten du får er frukt og twist? 🫠 9
Trixie99 Skrevet lørdag kl. 21:48 #29560 Skrevet lørdag kl. 21:48 Ok nå forstår vi hvorfor hun er på vip lounge…. Ser ut som hun har med seg kameracrew på slep. Ser ut som mikrofon på jakka også. 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå