Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hasse29 skrev (21 minutter siden):

Hadde ikke tenkt tanken en gang, selv om jeg hadde hatt mye penger.....

Tror jeg null på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hasse29 skrev (15 minutter siden):

Oi oi😂 en sjekk? Bare smekk igjen brødhullet du. Mine meninger er mine og ikke dine. God bedring til deg😘😘😘😘

Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste :)

• Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Tror jeg null på.

Så hadde jeg lagt ut en ti min story om det for å skryte meg selv opp i skyene😘 Så flott at du digger deg selv så mye at du hadde gjort d samme da🤡 Sier vel mye mere om deg, enn at jeg skrev at jeg blir kvalm av det🤣🤣🤣🤣👌

Screenshot_20260314_205146_Snapchat.jpg

Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Hm, du elsker å bli rapportert? Skjønner, jeg skal gjøre mitt beste :)

Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣 

Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (3 minutter siden):

Må du bare gjøre så du føler deg bedre😘 Ser du har 4952 innlegg her inne...Skaff deg et liv kjære deg🤣 

:popcorn: ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her.

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

:popcorn: ja, i motsetning til deg så har jeg ikke blitt fjernet av admin/moderator så jeg har en lang fartstid her.

Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘

Skrevet
Hasse29 skrev (1 minutt siden):

Har jeg aldri blitt heller ditt troll🤡 Men jeg har heldigvis et liv utenom some😘

Tror jeg null på :)

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Tror jeg null på :)

Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Endret av Hasse29
Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (3 minutter siden):

Ok😘 Synds oppriktig synd på deg. Håper du har noe utenom 5000 innlegg på KG i livet ditt(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Lever veldig godt med det :fnise:

Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg ;) 

Endret av Hatsumomo
Skrevet

Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hasse29 skrev (31 minutter siden):

Ja hvorfor sitte å skryte av det liksom? Flaut og jævlig kvalmt🤮🤮🤮

Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Jeg føler meg ikke viktig (og hadde cringet av rød løper), men om jeg hadde hatt råd hadde jeg 100% betalt 7000 kr for å slippe å forholde meg til en flyterminal. Ikke tenk på det en gang 😅

Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 

Skrevet
Jenzen skrev (12 minutter siden):

Det er jo jobben hennes,å snakke…selvsagt forteller hun d!! Let her live. 💫✈️

Lo godt da rami sa hu hadde jabba fra Oslo til kløfta😄😂 Det er en uting hu har, sitter og filmer og prater hver gang de kjører bil. Jeg hadde klikka🫣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 13.3.2026 den 17.31):

Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag»

Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! 
Bilde er fra 2023

Importert over at du kan arabisk! Og de lyver 🤥 om at de er skilt… fælt det forholdet der. Og fælt at Shehed og I bare må leve med at de er med faren hele tiden, man kan si at man har tilgitt men tror ikke de har det. 

Jenter er FBI nesten, finner alt😂 gikk utifra at en dame fant dette bildet uten å vite helt sikkert😂 jeg har alltid lurt på hvordan faren såg ut, og han ser ikke snill ut 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hasse29 skrev (8 minutter siden):

Hadde jeg hatt så mye penger at det hadde vært lommerusk for meg, hadde jeg heller brukt pengene mine på å få min mor ut av en kommunal bolig som noen andre sårt hadde hatt behov for😉 

Her er premien din 🏆

• Liker 2
Skrevet
Hasse29 skrev (29 minutter siden):

Ok😘 Syns oppriktig synd på deg. Håper du har noe i livet ditt utenom 5000 innlegg på KG...(om du har tid til annet da)🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kanskje du skulle vurdert å komme tilbake til internett når frontallappen din er ferdig utviklet? Du vet, når man faktisk vet hvordan man snakker til og om andre mennesker. 

• Liker 6
Skrevet
Hasse29 skrev (47 minutter siden):

De tenker ikke sånn vet du😉 Leve her og nå, kjøpe mest mulig lux og ikke tenke på investeringer i fremtiden. Dette er klassisk eksempel på simpel nyrik holdning.🤡

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Hun ene med hunden har ikke kommet seg ut enda, skulle dra om noen dager tror jeg det var?

Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Ene søsteren er blitt «fløyet inn» på date i sør Frankrike. (Les sugarbaby..) og hun andre drar vel ut av Dubai på mandag…

Takk for oppdatering :)

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Lever veldig godt med det :fnise:

Eller hva sier du @Sirah, jeg har litt å gå på før jeg når deg ;) 

Det er faktisk ganske flaut 😅 Nesten så jeg har vurdert å lage ny konto 🫣

Til mitt forsvar er kontoen straks 15 år gammel og jeg har aldri vært utestengt 😇 Med litt enkel opprunding og hoderegning så er det 1000 innlegg i året og ca 2,7 om dagen. Er rimelig sikker på at hovedvekten av dem er i denne tråden 😅 Shitt ass, jeg må skaffe meg et liv 🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare meg som var lite imponert av den vip loungen? Ok du slipper å forholde deg til andre folk på terminalen osv , men syns de kunne gjort loungesn så mye mer lyx.. ser ut som et alminnelig kjedelig venterom. Og maten du får er frukt og twist? 🫠

• Liker 9
Skrevet

Ok nå forstår vi hvorfor hun er på vip lounge…. Ser ut som hun har med seg kameracrew på slep. Ser ut som mikrofon på jakka også.

IMG_7391.png

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...