Sirah Skrevet søndag kl. 16:55 #29201 Skrevet søndag kl. 16:55 smiiiley skrev (5 minutter siden): Nei det er nok ikke så lett og alltid ha kontroll på alt som kritiseres, så det blir fort litt selvmotsigende noen ganger 😉 For all del, jeg er ofte enig i mye av kritikken som kommer her inne, men noen ganger så virker det som om man kritiserer kunn med det formålet å kritisere 😅 Dammed if you do, dammed if you dont 🤷♀️ 5 2
lillemar Skrevet søndag kl. 16:58 #29202 Skrevet søndag kl. 16:58 Hvorfor har ikke "rosegjøken" sendt en eneste bukett denne uka mon tro? Ikke når Isabel har vært så redd, ikke nå når det er kvinnedagen eller også nå når det er lansering? Hvis han føler seg så trygg og har det greit i Dubai så har han vel tid til å sende noen roser? 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 17:01 #29203 Skrevet søndag kl. 17:01 Sirah skrev (23 minutter siden): Nå fikk hun kjeft hele forrige uke for å ikke jobbe men bare sitte på ræva og syntes synd på seg selv, nå som hun har begynt å jobbe igjen så er det galt også 🤷♀️ Men jobber hun sånn egentlig? 😅🙈 3 3
Gjest Heike72 Skrevet søndag kl. 17:02 #29204 Skrevet søndag kl. 17:02 Istapp skrev (1 time siden): Hadde de ikke nøkkeloverrekkelse da? Ingen får nøkkeloverrekkelse verken her eller der uten at penger fra avtalen er i boks. Er hele huskjøpet basert på løgn og det hele et stunt fra visning? Hun skulle få nøkkel og overføre penger nå over helga, men alt ble satt på pause.
Gjest Heike72 Skrevet søndag kl. 17:05 #29205 Skrevet søndag kl. 17:05 lillemar skrev (6 minutter siden): Hvorfor har ikke "rosegjøken" sendt en eneste bukett denne uka mon tro? Ikke når Isabel har vært så redd, ikke nå når det er kvinnedagen eller også nå når det er lansering? Hvis han føler seg så trygg og har det greit i Dubai så har han vel tid til å sende noen roser? Tror vel roser er det siste de tenker på slik situasjonen er nå.
Ellie25 Skrevet søndag kl. 17:13 #29206 Skrevet søndag kl. 17:13 Synes det blir litt spesielt å kritisere at rosegjøken ikke sender roser når han er i den situasjonen han er i. Får være måte på. 4 8
Nobetterthanaman Skrevet søndag kl. 17:23 #29207 Skrevet søndag kl. 17:23 Hallepalle2 skrev (29 minutter siden): Man ser jo i tråden her at du langt fra er alene om å spinne på enhver liten hendelse som skjer. Det er faktisk ikke én eneste ting som ikke blir kritisert. Fascinerende. Hvilke andre små hendelser har jeg spinnet om? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 17:26 #29208 Skrevet søndag kl. 17:26 Heike72 skrev (23 minutter siden): Hun skulle få nøkkel og overføre penger nå over helga, men alt ble satt på pause. Trodde også alt var klart og overført… 🤔 1
Dupers Skrevet søndag kl. 17:26 #29209 Skrevet søndag kl. 17:26 Jeg hoppet av Raad-toget for en god stund siden, men stikker innom tråden her en gang i blandt når det skjer ting (som nå når hun måtte hjem fra Dubai) Hvordan vet dere at det er Voldemort hun er sammen med igjen, er det synsing, har hun gått ut med det eller er det en annen måte dere har funnet ut det på? 1
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 17:33 #29210 Skrevet søndag kl. 17:33 (endret) Dupers skrev (6 minutter siden): Jeg hoppet av Raad-toget for en god stund siden, men stikker innom tråden her en gang i blandt når det skjer ting (som nå når hun måtte hjem fra Dubai) Hvordan vet dere at det er Voldemort hun er sammen med igjen, er det synsing, har hun gått ut med det eller er det en annen måte dere har funnet ut det på? Det har vært snakket om veldig mye her i tråden, med bilder, kart og kompass - bare til å lese seg opp 🤓 Endret søndag kl. 17:33 av Hatsumomo 2 2
Sirah Skrevet søndag kl. 17:37 #29211 Skrevet søndag kl. 17:37 Tuppenoglillemor12 skrev (34 minutter siden): Men jobber hun sånn egentlig? 😅🙈 Vel nå har jeg personlig en fysisk jobb, så i min verden er ikke det hun driver på med jobb 😅 Men der tar jeg vistnok feil i følge veldig mange andre - og det lever jeg godt med 😅 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Det har vært snakket om veldig mye her i tråden, med bilder, kart og kompass - bare til å lese seg opp 🤓 Du glemte tomlene 😁 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 17:43 #29212 Skrevet søndag kl. 17:43 Sirah skrev (5 minutter siden): Vel nå har jeg personlig en fysisk jobb, så i min verden er ikke det hun driver på med jobb 😅 Men der tar jeg vistnok feil i følge veldig mange andre - og det lever jeg godt med 😅 Du glemte tomlene 😁 Jaudå, og bukser, sandaler, forsnakkinger, brødre, filmcrew etc. 2
agent Skrevet søndag kl. 18:09 #29213 Skrevet søndag kl. 18:09 Sol 75 skrev (10 timer siden): Du ser at det du svarer på er fra 2016😳 😂😂😂😂 1 1
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 18:10 #29214 Skrevet søndag kl. 18:10 agent skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂 Når tråden tiltrekker seg folk som vanligvis ikke er i tråden 🤭 1
lillemar Skrevet søndag kl. 18:12 #29215 Skrevet søndag kl. 18:12 Dupers skrev (44 minutter siden): Jeg hoppet av Raad-toget for en god stund siden, men stikker innom tråden her en gang i blandt når det skjer ting (som nå når hun måtte hjem fra Dubai) Hvordan vet dere at det er Voldemort hun er sammen med igjen, er det synsing, har hun gått ut med det eller er det en annen måte dere har funnet ut det på? Det siste er vel også at novu har postet bilde av han i villaen de var å så på. Den svindyre til 130 mill
Hasse29 Skrevet søndag kl. 18:14 #29216 Skrevet søndag kl. 18:14 (endret) Heike72 skrev (1 time siden): Tror vel roser er det siste de tenker på slik situasjonen er nå. Ja det er vel det siste en tenker på😂 Endret søndag kl. 18:15 av Hasse29
Natu Skrevet søndag kl. 18:18 #29217 Skrevet søndag kl. 18:18 lillemar skrev (6 minutter siden): Det siste er vel også at novu har postet bilde av han i villaen de var å så på. Den svindyre til 130 mill Hva er novu? 1
ollie1 Skrevet søndag kl. 18:18 #29218 Skrevet søndag kl. 18:18 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Norge er fremdeles hennes hjemland og hun er selvsagt norsk statsborger. Ellers må jeg fnise litt av kritikken av reklamen hennes. Man skal ikke mange sidene tilbake før man finner kritikk over at hun ikke jobber pga belastningen av å ikke vite at foreldre og kjæresten er i trygghet, mens når hun nå publiserer produktene så er hun kynisk og grådig. Det er jo komisk. Hun har fortsatt norsk statsborgerskap. Men Norge er ikke lenger hennes hjemland, det er UAE som er henne nye hjemland. 5
agent Skrevet søndag kl. 18:19 #29219 Skrevet søndag kl. 18:19 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Tror nok hun mener hvordan Isabel ordlegger seg.(. Ivorie skylder raadsquad det ) 🙄 Det beviser bare hvor kynisk, kalkulerende og manipulerende hun er. Intet nytt.🥱🫣 5 7
agent Skrevet søndag kl. 18:29 #29220 Skrevet søndag kl. 18:29 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Norge er fremdeles hennes hjemland og hun er selvsagt norsk statsborger. Ellers må jeg fnise litt av kritikken av reklamen hennes. Man skal ikke mange sidene tilbake før man finner kritikk over at hun ikke jobber pga belastningen av å ikke vite at foreldre og kjæresten er i trygghet, mens når hun nå publiserer produktene så er hun kynisk og grådig. Det er jo komisk. Nå har hun jo fortalt selv at (UAE) er hjemlandet. Dubai er en by i det landet . 7 3
Fremhevede innlegg