Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
slettkri skrev (10 timer siden):

Jeg vill også være med her i denne samtalen om denne rosegjøken.

Han som overøste henne med blomster nesten daglig. Og med så store buketter at det ikke var mulig å flytte på. 

Men nå, nå når de sitter i hvert sitt land og situasjonen er som den er. Hvor er blomstene nå? Hadde ikke det vert naturlig å sendt blomster nå? Bare for å gi litt ekstra kjærlighet nå når Isabel har det ekstra kjipt

Selv om det er en utygg og ubehagelig situasjon der nede så funker jo fremdeles nett og blomsterbutikker på nett tar imot bestillinger på nett hele døgnet. .

Om han hadde sendt blomster til henne i norge, hadde han ikke vært anonym lenge 😝

Så det forstår jeg godt at han ikke gjør 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nordlysstøv skrev (8 minutter siden):

Om han hadde sendt blomster til henne i norge, hadde han ikke vært anonym lenge 😝

Hvorfor hadde han da ikke vært anonym lengre??

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Nei, det har jeg ikke fått med meg, jeg har ikke tid eller interesse for å lese alle innleggene i tråden. Så jeg beklager at jeg tok feil. 

Resten av innlegget mitt står seg da. Det svarte du ikke noe på n

Er lei av at en voksen dame spiller på barndommen sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor hadde han da ikke vært anonym lengre??

Får man bestilt og betalt blomster anonymt da?🤔

Jeg trodde ikke det, men mulig jeg tar feil...😊

Skrevet
Tenkeselv skrev (54 minutter siden):

Nei du har rett i at vi leser og tolker nok ting veldig forskjellig :) 

For meg går det ikke alltid på hva hun gjør vs en annen ting, men hun kunne vist seg fra en litt tøffere side synes jeg. Hun kaller seg businesswoman, "selfmade" sådan, men inntar en offerrolle/stakkars meg så snart det er mulig. Tenk den respekten hun hadde fått hvis hun sa noe i duren "vel, jeg må bare vite tenna sammen å få det overstått. Folk har tross alt betalt for å komme å høre på meg, å som jeg alltid sier : Det finnes bare plan A.

Men ja vi ser nok på dette med to totalt ulike synsvinkler, for meg var dette med Rami og Sidras Photoshoot veldig åpenlyst så viktig å få gjort uansett hvor "fryktelig bekymret" de var for moren noen timer før. Men jeg er ikke dum som ikke forstår hvorfor, fordi den TV-serien som alle forstår de filmer inn kommer til å generere de mye penger.

Å nå vet ikke jeg hvilken sum Isabel hadde fått på det seminaret hun skulle på, men jeg er 100% sikker på at å velge å være hjemme , det man nå kan spille på følgerne, stakkars meg som måtte utsette lanseringen ++++ vil generere mye mer penger inn for henne.

💰💰💰💰💰💰

Bra skrevet! Og helt enig.   

Skrevet
Nordlysstøv skrev (2 minutter siden):

Får man bestilt og betalt blomster anonymt da?🤔

Jeg trodde ikke det, men mulig jeg tar feil...😊

Ja kan være anonym 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden):

Er lei av at en voksen dame spiller på barndommen sin. 

Men da er løsningen såre enkel. Slutt å se/les/følg. Men ikke forvent at andre skal tilrettelegge for dine interesser og hva du er lei av. 

• Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (19 minutter siden):

Ja kan være anonym 

Man må legge inn betalingsopplysninger, så nei, man kan selvsagt ikke være anonym ovenfor butikken. 

• Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Man må legge inn betalingsopplysninger, så nei, man kan selvsagt ikke være anonym ovenfor butikken. 

Var det jeg også trodde...

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Tenkeselv said:

Nei du har rett i at vi leser og tolker nok ting veldig forskjellig :) 

For meg går det ikke alltid på hva hun gjør vs en annen ting, men hun kunne vist seg fra en litt tøffere side synes jeg. Hun kaller seg businesswoman, "selfmade" sådan, men inntar en offerrolle/stakkars meg så snart det er mulig. Tenk den respekten hun hadde fått hvis hun sa noe i duren "vel, jeg må bare vite tenna sammen å få det overstått. Folk har tross alt betalt for å komme å høre på meg, å som jeg alltid sier : Det finnes bare plan A.

Men ja vi ser nok på dette med to totalt ulike synsvinkler, for meg var dette med Rami og Sidras Photoshoot veldig åpenlyst så viktig å få gjort uansett hvor "fryktelig bekymret" de var for moren noen timer før. Men jeg er ikke dum som ikke forstår hvorfor, fordi den TV-serien som alle forstår de filmer inn kommer til å generere de mye penger.

Å nå vet ikke jeg hvilken sum Isabel hadde fått på det seminaret hun skulle på, men jeg er 100% sikker på at å velge å være hjemme , det man nå kan spille på følgerne, stakkars meg som måtte utsette lanseringen ++++ vil generere mye mer penger inn for henne.

💰💰💰💰💰💰

Hadde vel da lest kommentarer på at mens verden står på dørterskelen til tredje verdenskrig velger Isabel å underholde andre med "vissvass". I stedet for å prøve og hjelpe moren og kjæresten ut av land de er strandet i. Nei hun bryr seg kun om seg selv og skyr ingen midler, kynisk i jakten på følgere og penger?  Hvordan kan hun smile og le mens de ikke har kontakt med familien i Iran? Hun med penger burde gjort alt hun kunne og fokusert kun på det?

Jeg kan nesten gjette hvem som ville ha skrevet hva her 😉

Poenget er uansett hva enn hun hadde gjort ville noen kanskje respektert det og andre hatet det. Enkelte hatet det uansett hva hun gjorde. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Hva er det med stengt flyrom du ikke skjønner, tro?

Man kan være uenige om mye, men at en vond barndom kan sette spor gjennom hele livet trodde jeg at de fleste voksne mennesker hadde forståelse for. Men unntak finnes, tydeligvis. 

Helt sant. Man kan jo bare tenke seg kommentarene her om hvor grådig og iskald hun hadde vært da. Her inne kan ingen vinne uansett hva de gjør. 

Her forsvares det med nebb og klør ser jeg. 

Denne beskyldningen er meget frekk: unntak finnes tydeligvis !

Du er som vanlig ute etter å arrestere andre brukere. De som ikke er enige med deg tar feil og får høre det i ganske krasse ordelag. 

En vond barndom setter så klart spor, men å røre rundt og rundt i den gryta stadig vekk, for sympati, er ikke normalt. 

Hun fikk hjelp og var en av de heldige som kom seg ut av situasjonen.

Og du har hverken tid eller interesse i å lese hele tråden? 

Merkelig at du får med deg alt da!

Endret av Maia3
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (32 minutter siden):

Men da er løsningen såre enkel. Slutt å se/les/følg. Men ikke forvent at andre skal tilrettelegge for dine interesser og hva du er lei av. 

Hva er galt med deg? 😅 Leker politi og bedreviter… Jeg gjør hva jeg vil. Dette er ett diskusjonsforum. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nordlysstøv skrev (1 time siden):

Noen av søsknene kunne ordnet for han

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hva er galt med deg? 😅 Leker politi og bedreviter… Jeg gjør hva jeg vil. Dette er ett diskusjonsforum. 

Ikke alle som forstår det dessverre. Er man ikke enig med enkelte her, så får man høre hvor dårlig menneske man er 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...