Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia92 skrev (4 minutter siden):

Isabel har ofte sagt at hun aldri kunne vært venn med damer som kaldte andre for hore osv, men hør på Olson søsterene sin podcast, de er vel 33 og 36 år gamle tror jeg, de kaller kvinner for horer over en lav sko, veldig stygge i munnen generelt. Og hun single(tror Johanna?) er jo på manne-jakt daglig, og siste daten hun var på så gråt hun på vei hjem fordi han ikke hadde spurt henne om hun var sulten🤦🏻‍♀️

Ok, da er de jo så tomme som de fremsto på den snappen jeg så. Ble helt fascinert av utseendet og måten å prate på. 
Gråt fordi han ikke spurte om hun var sulten….jaja…. 
Lever disse av podcast og snap? Skjønner ikke at de kan ha noe fornuftig å meddele verden. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aristokrat1 skrev (13 minutter siden):

Hehe da er det jo åpenbart Jack da.  Han er ikke rik… 

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Ok, da er de jo så tomme som de fremsto på den snappen jeg så. Ble helt fascinert av utseendet og måten å prate på. 
Lever disse av podcast og snap? Skjønner ikke at de kan ha noe fornuftig å meddele verden. 

De lever på Rocka sine penger.. n….ko penger. Pluss at Johanna har «daddy’s»..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Isabel følger jo overhode ikke med på hva som skjer. Denne konflikten og uroen i Midtøsten har vært varslet lenge. Nå kommer ikke Pimpen seg ut i Irak. Det bombes flere steder der USA har baser i Midtøsten, også i nærheten av Dubai. Raad familiens trygge, fine Dubai 🙈🤷🏼‍♀️ 

Er du skadefro over at Dubai er utrygt? 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Tror heller det er mangelen på innsikt til Raad hun sikter til her altså… og jeg er enig her med henne 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

De lever på Rocka sine penger.. n….ko penger. Pluss at Johanna har «daddy’s»..

Rocka? Hvem er det?

Skrevet

Jack har søsken jo. Hu feiret jo jul med de et år og syns det var så koselig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Til de som forstår dette verdensbildet. Hva kan konsekvensene av Isabel’s kjøp av bolig til 47 millioner bli pga krigen i Midtøsten? Kan hun tape penger? Vil det være trygt å bli boende der? 
Hvordan kan Dubai bli innlemmet i den pågående krigen ? 
Jeg skjønner det slik at luksus er noe av det første som ryker i en krig. Ref til det internettet svarer, uten at jeg tar det som en sannhet. 

• Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

Ja hun gråt i taxien på vei hjem fordi de hadde en beach-club date, og ikke resturant, men hun mente han var frekk som aldri spurte om hun var sulten, det er det som er problemet med disse influeserne som tror at menn skal løpe etter dem å forgude dem, du er en voksen dame på 30+ hvorfor kan du ikke bare si at du er sulten og bestille noe😅😅 så da bablet hun videre om at det er ikke rart at hun aldri finner noen og sa det der som et eksempel på forferdelige mannfolk😅. Hun andre søsteren er jo forlovet med en millionær, så hun trenger ikke bekymre seg over jobb, så hun har sosiale medier som en hobby.

• Liker 4
Skrevet

Hun visste ikke en gang hvor Dubai var på kartet. Altså, er det ingen hjemme der…. Godt at de er i Norge nå da. Kanskje de setter mer pris på landet som har fostret dem. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

Har Jack søsken, en bror?

Eller kan det være James🫣🤣

Screenshot_20260228_143648_Snapchat.jpg

Noe sier meg at hun sa jo på snap at han har søsken. Da hun dro dit å feiret jul/var etter jul sammen med familien🤔

Endret av Markri
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Okeeei, den var heftig 😳😅 men skjønner at folk føler for å skrive det til henne

IMG_5726.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Samme tenkte jeg🤦‍♀️ Klarer bare å bestille roser, med hjelp fra IR🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Samme tenkte jeg🤦‍♀️ Klarer bare å bestille roser, med hjelp fra IR🤣

Å spise take away hjemme. Det er jo kun det de har gjort. Som hu har vist da

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (28 minutter siden):

Til de som forstår dette verdensbildet. Hva kan konsekvensene av Isabel’s kjøp av bolig til 47 millioner bli pga krigen i Midtøsten? Kan hun tape penger? Vil det være trygt å bli boende der? 
Hvordan kan Dubai bli innlemmet i den pågående krigen ? 
Jeg skjønner det slik at luksus er noe av det første som ryker i en krig. Ref til det internettet svarer, uten at jeg tar det som en sannhet. 

Ingen vet enda hvor lang- eller kortvarig dette vil bli. Ei heller konsekvensene, men at Irans regime vil kjempe hardt for sin overlevelse, er det vel ingen tvil om.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Har det noe med deg å gjøre? Må få tenke og mene det man vil.

Et sykt spørsmål btw 

Endret av Maia3
  • Nyttig 3
Skrevet
Markri skrev (11 minutter siden):

Okeeei, den var heftig 😳😅 men skjønner at folk føler for å skrive det til henne

Bare folk som er blottet for IQ og EQ i så fall.. 

• Liker 1
Skrevet

Helt riktig at hun valgte å utsette bikinidroppet på ubestemt tid. Det hadde blitt så feil med reklame akkurat nå

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hvor leser du det? Selvfølgelig ikke. Jeg sikter til Raads uvitenhet om hva som skjer rundt dem der de sitter i bobla si og kun fokuserer på millionene I har, villakjøp, forbruk osv… og meg, meg, meg……

Og hun har jo alltid poengtert at det er så trygt i Dubai. Og servert mye negativt om Norge.

Endret av Heike72
  • Nyttig 6
Skrevet
Heike72 skrev (3 minutter siden):

Hvor leser du det? Selvfølgelig ikke. Jeg sikter til Raads uvitenhet om hva som skjer rundt dem der de sitter i bobla si og kun fokuserer på millionene I har, villakjøp, forbruk osv… og meg, meg, meg……

bittelitt skadefro altså.. :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...