Cami9 Skrevet 1 time siden #28521 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (45 minutter siden): Rik, roser hver uke, overraskelser, fin stil, gi meg det største bryllupet osv osv .......Høytsvevende og syke krav. Ikke bra nok mannen i gata for denne divaen,nei. Hvem f...tror hun at hun er? Hun tro hun er dama til Ronaldo 😂 Tror dere dama til Ronaldo hadde poppa kviser på snapchat og snappet seg selv mens hun bæsjer? No way! 1 4
agent Skrevet 1 time siden #28522 Skrevet 1 time siden Tror dere det blir nye tits, rekreasjon's opphold hos Karen. Privat nurse 🫣🤔 1
Maia92 Skrevet 1 time siden #28523 Skrevet 1 time siden Denne dama kan å få peng i kassa haha, blandt annet når ho kjøpte denne villaen, så satt jo ho seg ned til denne tea timen, og sa at hun trenger VIRKELIG våres hjelp til å innrede villaen osv, og selvsagt veldig mange fans biter på, og da blir det jo flere hundre kommentarer av de gode hjelperne😅💰💰💰 3
Nimmii Skrevet 1 time siden #28524 Skrevet 1 time siden Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. 2
Tenkeselv Skrevet 1 time siden #28525 Skrevet 1 time siden agent skrev (48 minutter siden): Har hun bestemt seg for hva hun skal pusse opp? Er dette noe nytt Bimbo og IR har begynt med,at tunga skal ut. Er helt teit, veldig forstyrrende. Det med tungen har hun etter at Kim K begynte med det, å det ser bare for dumt ut 🤣 1 2
Sirah Skrevet 48 minutter siden #28526 Skrevet 48 minutter siden Maia92 skrev (25 minutter siden): Denne dama kan å få peng i kassa haha, blandt annet når ho kjøpte denne villaen, så satt jo ho seg ned til denne tea timen, og sa at hun trenger VIRKELIG våres hjelp til å innrede villaen osv, og selvsagt veldig mange fans biter på, og da blir det jo flere hundre kommentarer av de gode hjelperne😅💰💰💰 Hun er ganske smart sånn ja 🫣😅
Sirah Skrevet 47 minutter siden #28527 Skrevet 47 minutter siden Tenkeselv skrev (25 minutter siden): Det med tungen har hun etter at Kim K begynte med det, å det ser bare for dumt ut 🤣 Hjelpes så dette er faktisk en greie? 😅 Trodde det var en dårlig uvane hun hadde lagt seg til jeg 😅
refill Skrevet 42 minutter siden #28528 Skrevet 42 minutter siden Nimmii skrev (30 minutter siden): Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. Det og botox etter hun kom sammen med han. Hvem nå og da han er (tror Jack jeg og). 2
ollie1 Skrevet 41 minutter siden #28529 Skrevet 41 minutter siden agent skrev (1 time siden): Har hun bestemt seg for hva hun skal pusse opp? Er dette noe nytt Bimbo og IR har begynt med,at tunga skal ut. Er helt teit, veldig forstyrrende. Hennes forbilde Bianca I gjør også slik hele tiden ... 2
agent Skrevet 24 minutter siden #28530 Skrevet 24 minutter siden Sirah skrev (22 minutter siden): Hjelpes så dette er faktisk en greie? 😅 Trodde det var en dårlig uvane hun hadde lagt seg til jeg 😅 Bimbo gjør det også 🙈
agent Skrevet 22 minutter siden #28531 Skrevet 22 minutter siden ollie1 skrev (18 minutter siden): Hennes forbilde Bianca I gjør også slik hele tiden ... Det ble så forstyrrende for meg, da Bimbo også begynte datt jeg litt av lasset. 😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå