agent Skrevet 28. februar #28521 Skrevet 28. februar Sirah skrev (3 minutter siden): Huff så grusomt! Krigen altså. Nå er vel hele familien i Norge, håper ikke krigen blir langvarig der nede 😭 Er ikke pimpen i Irak?
Giu Skrevet 28. februar #28522 Skrevet 28. februar Noen som vet hvilket digital camera hun brukte? vil vite merke
Sirah Skrevet 28. februar #28523 Skrevet 28. februar agent skrev (2 minutter siden): Er ikke pimpen i Irak? Skal ikke si det sikkert, men mener på at hun hadde laget mat til Shehed her en dag. Var inne å kikket litt på snappen hennes. Med forbehold om at jeg husker feil. 1
Sirah Skrevet 28. februar #28524 Skrevet 28. februar Giu skrev (2 minutter siden): Noen som vet hvilket digital camera hun brukte? vil vite merke Mener på at det er et kamera i denne serien: https://www.canon.no/cameras/powershot-g7-x-mark-ii/ I allefall Canon Powershot g7x serien.
LorettaLynn Skrevet 28. februar #28525 Skrevet 28. februar Sirah skrev (16 minutter siden): Huff så grusomt! Krigen altså. Nå er vel hele familien i Norge, håper ikke krigen blir langvarig der nede 😭 Har de flykta til trygge Norge igjen? 3 8
Gjest Hasse29 Skrevet 28. februar #28526 Skrevet 28. februar hjerteis skrev (2 timer siden): Dere, jeg synes ikke ho virker så forelska, jeg altså 🙊 Ikke sånn som hun var i naboen den gangen, der hun var så skjønn når han kom og leverte en matcha til henne og levde på det hele dagen. Med denne nye (gamle Jack eller whatnot) så er kun det mest materialistiske godt nok, og knapt da har hun samme glød som før jul når hun telte ned til nyttårsfeiringen og håpet på nyttårskyss. Selv nå, når hun ikke vet når hun får se han igjen, så er det liksom ikke noe reaksjon. Det virker veldig fake, hele greia. Jeg tror oppriktig at naboen var ekte, at følelsene for naboen var ekte, men det at enten Jack, eller en annen, skal diskutere babyrom med IR etter ca kvarter sammen, går ikke opp. Er dette spill for galleriet? Spill for serien? Kanskje naboen egentlig skulle vært en del av serien han og, men når det tok slutt på nyttår så krasjlandet ho veldig. Jack, enkel mann, glad i penger, kjøpt og betalt av IR/produksjonen for å spille typen til Isabel som erstatning for den som egentlig hadde rollen, naboen. Hadde hun bare virket forelsket på ekte, sånn som vi har sett henne før... men nei. Jeg tror nok vi skal bevitne et brudd også i denne kommende serien 🙊 Er ikke lenge før det kommer en story med grining og teatiiiiime🤪🤣
Gjest Hasse29 Skrevet 28. februar #28527 Skrevet 28. februar (endret) agent skrev (27 minutter siden): Er ikke pimpen i Irak? Jo så vidt jeg har fått med meg er hun det. Når en frivillig velger å oppholde seg i et land når en er klar over situasjonen og farene knyttet til det, kan en jammen det takke seg selv, om en ikke kommer seg derifra eller det skulle skje noe🙄 Endret 28. februar av Hasse29
Sirah Skrevet 28. februar #28528 Skrevet 28. februar LorettaLynn skrev (28 minutter siden): Har de flykta til trygge Norge igjen? De skulle jo hit på noe jobbgreier. Sidra skulle ta med flyttelasset sitt så dette har vært planlagt lenge. Men er jo perfekt timing med tanke på situasjonen der nede da 🫣 5
Sirah Skrevet 28. februar #28529 Skrevet 28. februar Oj shit! Klippet inn fra VG: Godt de ikke befinner seg der nå 😭 Meldinger om iransk motangrep i flere land Dette er landene det er snakk om: Bahrain De forente arabiske emirater Qatar har sendt tekstmelding til alle landets innbyggere og bedt dem holde seg unna militære baser i landet Det kommer nå en rekke meldinger om eksplosjoner og angrep i flere land i Midtøsten, der USA har militærbaser. Bahrain bekrefter angrep på sitt territorium. Det melder det statlige nyhetsbyrået, ifølge Reuters. Vitner har beskriver en røyksky som stod opp fra området som huset en amerikansk militærbase. De sier USAs femte flåte ble angrepet av et missil. Flåten har ansvar for USAs marineoperasjoner i Persiabukten, Rødehavet, Arabiahavet og Indiahavet. De forente arabiske emirater kunngjorde at de stenger sitt luftrom, opplyste det statlige nyhetsbyrået WAM. Eksplosjoner ble hørt i hovedstaden Abu Dhabi, og det ble sett røyk stige opp fra byen. Det melder CNN. Iran har lenge varslet at de vil svare på et potensielt amerikansk angrep ved å angripe amerikanske baser i regionen. 1
Hallepalle2 Skrevet 28. februar #28530 Skrevet 28. februar LorettaLynn skrev (54 minutter siden): Har de flykta til trygge Norge igjen? Det får man jo håpe! 1 2
Natu Skrevet 28. februar #28531 Skrevet 28. februar På nyhetene er det intervju med nordmann på ferie i Dubai. De lå på stranda og så stort missil falle i havet, og hørte to store drønn. Lurer på hvordan det føles i dag og våkne opp og vite man har kjøpt villa til 47 millioner i herlige Dubai. Hun er nok glad for å være i Norge nå tenker jeg. 5 1 9
refill Skrevet 28. februar #28533 Skrevet 28. februar (endret) Om moren var i Norge hadde hun vel vært med de i går da alle søsknene spiste i lag hos Shehed? Edit: Rami våknet til masse meldinger og er i sjokk over hva som skjer. Dette har jo vært varslet (til en viss grad). De følger tydeligvis ikke med på noe nei 🙈 Endret 28. februar av refill 1
Hallepalle2 Skrevet 28. februar #28534 Skrevet 28. februar Jeg klikket meg gjennom story for å se huset, og jøye meg, det var jo kjempeflott! At det er hvitt og ‘kaldt’ kommer jo av at det er tropevarme ute og at husene skal virke luftig og kjølig. Jeg håper ikke at hun gjør noe med kjøkkenet, for jeg syns det passet inn, men ellers er jo planene (det jeg fikk med meg i den dårlige lyden) bra. Og den glassveggen på soverommet 🤩er det noen som ikke syns det hadde vært stas å våkne opp der? 7
Gjest Anonymisert_280226 Skrevet 28. februar #28535 Skrevet 28. februar Bare av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvor mange følgere Isabel har listet siden nyttår. Jeg personlig gikk skikkelig lei i løpet av 2025, men avfulgte ikke før etter nyttår når alt med naboen, denne "knekken" osv startet
agent Skrevet 28. februar #28536 Skrevet 28. februar Ikke mye bekymringer her. Igjen merker hun ikke med reklame. 5
Natu Skrevet 28. februar #28537 Skrevet 28. februar refill skrev (22 minutter siden): Om moren var i Norge hadde hun vel vært med de i går da alle søsknene spiste i lag hos Shehed? Edit: Rami våknet til masse meldinger og er i sjokk over hva som skjer. Dette har jo vært varslet (til en viss grad). De følger tydeligvis ikke med på noe nei 🙈 Helt utrolig at foreldrene er der etter at denne krigen har vært varslet lenge. Isabel drar på shoot og er uberørt. Fuckings rar familie, virker jo som de er på en helt annen planet. Men blir sikkert en grineseanse og teatime i kveld kjenner jeg henne rett. 2 12
Gjest Heike72 Skrevet 28. februar #28538 Skrevet 28. februar agent skrev (20 minutter siden): Ikke mye bekymringer her. Igjen merker hun ikke med reklame. Isabel følger jo overhode ikke med på hva som skjer. Denne konflikten og uroen i Midtøsten har vært varslet lenge. Nå kommer ikke Pimpen seg ut i Irak. Det bombes flere steder der USA har baser i Midtøsten, også i nærheten av Dubai. Raad familiens trygge, fine Dubai 🙈🤷🏼♀️
Ellenn Skrevet 28. februar #28539 Skrevet 28. februar agent skrev (24 minutter siden): Ikke mye bekymringer her. Igjen merker hun ikke med reklame. Hva vet du om det? De aller fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. 3
Tenkeselv Skrevet 28. februar #28540 Skrevet 28. februar Dette har de alle vist om lenge nå, altså uroligheter. Det er ikke så lenge siden de advarte Pimpen forrige gang heller. Men hun driter åpenbart i det , så da får hun være der da. Det burde vært forbudt å fremstå så totalt virkelighetsfjern som omtrent hele den familien viser seg som. "jeg vil bare leve i min lille boble" fikk brått en mer ekkel mening, for ingen av de ser verden for det den er. Penger og lux betyr åpenbart alt. Måtte alle som ikke har valgt å være i Irak ha det bra, de som har valgt det til tross for å vite ???? Vel you knew it ✔️ 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå