Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (45 minutter siden):

Rik, roser hver uke, overraskelser, fin stil, gi meg  det største bryllupet osv osv .......Høytsvevende og syke krav. Ikke bra nok mannen i gata for denne divaen,nei. Hvem f...tror hun at hun er?

Hun tro hun er dama til Ronaldo 😂 Tror dere dama til Ronaldo hadde poppa kviser på snapchat og snappet seg selv mens hun bæsjer? No way! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere det blir nye tits, rekreasjon's opphold hos Karen.

Privat nurse 🫣🤔

• Liker 1
Skrevet

Denne dama kan å få peng i kassa haha, blandt annet når ho kjøpte denne villaen, så satt jo ho seg ned til denne tea timen, og sa at hun trenger VIRKELIG våres hjelp til å innrede villaen osv, og selvsagt veldig mange fans biter på, og da blir det jo flere hundre kommentarer av de gode hjelperne😅💰💰💰

• Liker 3
Skrevet

Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. 

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (48 minutter siden):

Har hun bestemt seg for hva hun skal pusse opp? 

Er dette noe nytt Bimbo og IR har begynt med,at tunga skal ut.

Er helt teit, veldig forstyrrende.

Screenshot_20260220_192052_Snapchat.jpg

Det med tungen har hun etter at Kim K begynte med det, å det ser bare for dumt ut 🤣

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia92 skrev (25 minutter siden):

Denne dama kan å få peng i kassa haha, blandt annet når ho kjøpte denne villaen, så satt jo ho seg ned til denne tea timen, og sa at hun trenger VIRKELIG våres hjelp til å innrede villaen osv, og selvsagt veldig mange fans biter på, og da blir det jo flere hundre kommentarer av de gode hjelperne😅💰💰💰

Hun er ganske smart sånn ja 🫣😅

Skrevet
Tenkeselv skrev (25 minutter siden):

Det med tungen har hun etter at Kim K begynte med det, å det ser bare for dumt ut 🤣

Hjelpes så dette er faktisk en greie? 😅 Trodde det var en dårlig uvane hun hadde lagt seg til jeg 😅

Skrevet
Nimmii skrev (30 minutter siden):

Hun snakket ikke om å bytte implantater, men fjerne vev eller noe? Det så visst ikke bra ut når hun var naken. Kan jo være Jack som har påpekt noe han ikke liker.. Men hun hadde sett så mye finere ut med mindre implantater. 

Det og botox etter hun kom sammen med han. Hvem nå og da han er (tror Jack jeg og). 

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har hun bestemt seg for hva hun skal pusse opp? 

Er dette noe nytt Bimbo og IR har begynt med,at tunga skal ut.

Er helt teit, veldig forstyrrende.

Screenshot_20260220_192052_Snapchat.jpg

Hennes forbilde Bianca I gjør også slik hele tiden ...

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (22 minutter siden):

Hjelpes så dette er faktisk en greie? 😅 Trodde det var en dårlig uvane hun hadde lagt seg til jeg 😅

Bimbo gjør det også 🙈

Skrevet
ollie1 skrev (18 minutter siden):

Hennes forbilde Bianca I gjør også slik hele tiden ...

Det ble så forstyrrende for meg, da Bimbo også begynte datt jeg litt av lasset. 😂😂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...