Cami9 Skrevet 9 timer siden #28481 Skrevet 9 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Hvor mange ganger skal hun tyte om villaen til 47 millioner? Alle har nok fått det med seg nå. Møkklei den flashingen hennes. Du glemte «47 millioner NORSKE kroner» 😂 Hun er så besatt av summer, verdier, innkjøp og flash at det er til å bli kvalm av… Hun som skulle få føttene ned på jorda. Hun tror hun er Georgina😂 3 1 5
Maia3 Skrevet 8 timer siden #28482 Skrevet 8 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Hvor mange ganger skal hun tyte om villaen til 47 millioner? Alle har nok fått det med seg nå. Møkklei den flashingen hennes. Det er så barnslig. Ingen normale mennesker skryter i det uendelige av hvor mye alt koster. Det er utrolig viktig for henne å å fortelle alle hvor rik hun er. Blir nok mye flashing fremover når hun skal innrede villaen til 47 MILLIONER 💰👑 4 1
Sirah Skrevet 8 timer siden #28483 Skrevet 8 timer siden Håper ikke hun ender med å velge møbler selv 🤯 3
agent Skrevet 8 timer siden #28484 Skrevet 8 timer siden (endret) Maia3 skrev (48 minutter siden): Det er så barnslig. Ingen normale mennesker skryter i det uendelige av hvor mye alt koster. Det er utrolig viktig for henne å å fortelle alle hvor rik hun er. Blir nok mye flashing fremover når hun skal innrede villaen til 47 MILLIONER 💰👑 Er visst inne på å kjøpe seng til 670 000 kroner og sofa til 300 000 kroner. Budsjettet var vel 2 000 000, det viser bare hvor realistisk hun er NOT 🥱 Kan virke som hun svever høyt for tiden. Endret 8 timer siden av agent 4 2
-Turtle Skrevet 8 timer siden #28485 Skrevet 8 timer siden Anonym012 skrev (1 time siden): Vent har falt av lasset siden det er 2 jack her😂😂 han jack som bodde i dubai, er han jeg mener hun sa han var utro. han første jack var et helvete mot hun- sikkert like mye hun tilbake. Slik vi ser moren setter eksempel for å bli i dårlige relasjoner er jeg ikke overrasket om det er jack 1 (jack som sa hun skulle bli tynnere) btw- husker hvor utrolig fin ir var da hun ikke var så tynn som nå Det er bare 1 Jack. Han andre (Dubaigjøken) heter James.
Anonym012 Skrevet 6 timer siden #28486 Skrevet 6 timer siden -Turtle skrev (1 time siden): Det er bare 1 Jack. Han andre (Dubaigjøken) heter James. Takk for oppklaring, sånn var det😂
Anneisabell Skrevet 3 timer siden #28487 Skrevet 3 timer siden agent skrev (4 timer siden): Er visst inne på å kjøpe seng til 670 000 kroner og sofa til 300 000 kroner. Budsjettet var vel 2 000 000, det viser bare hvor realistisk hun er NOT 🥱 Kan virke som hun svever høyt for tiden. Det er rett og slett motbydelig å høre hvordan hun sitter og snakker om innkjøp og summer, jeg lever jo tross alt ikkecet normalt liv lengre Ærsj 3 1
agent Skrevet 1 time siden #28488 Skrevet 1 time siden Anneisabell skrev (1 time siden): Det er rett og slett motbydelig å høre hvordan hun sitter og snakker om innkjøp og summer, jeg lever jo tross alt ikkecet normalt liv lengre Ærsj Hun hadde satt opp budsjett på 2 mill Hvis hun går for sengen og sofaen, mener jeg hun har mistet all bakkekontakt med virkeligheten. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå