Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden):

Må også nevne at det er ufattelig rart hvordan hun påstår hun jobber så insane mye…😂😂😂 Er det ikke sengen og love Island er det beachdays, frisør eller negler….. At folk kjøper det hun sier er for meg utrolig!😳

Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? 

At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Og for meg er det utrolig at du enda tror at du får se mesteparten av dagene hennes. Hennes døgn består også av 24 timer og man ser bare glimt gjennom dagen. Etter stranden, frisøren og negledamen må snapper redigeres og publiseres - eller tror du at hun bare trykker ‘send’ og publiserer i sanntid som de fleste av oss gjør? 

At hun jobber mer enn andre tror jeg ikke, men at hun har sine arbeidstider gjennom dagen trodde jeg de fleste skjønte nå. 

Er rimelig sikker på at hun nevnte en gang ( usikker på når, men i løpet av det siste året hvertfall) at hun filmer i ca 3 t og redigerer i ca 3 t hver dag. 

• Liker 3
Skrevet
Anonym012 skrev (9 timer siden):

Men han var jo utro… begge jack er like dårlige deltakere 

James Blackwell og Jack Beaumont

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Og for meg er det utrolig at du orker å bruke tid på å være her inne. Du irriterer deg over alt og alle som kommenterer litt kritisk eller stiller kritiske spørsmål. Det er vel ikke du som sitter med fasiten på IR, hvis du da ikke har inside information

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
ollie1 skrev (1 time siden):

Og for meg er det utrolig at du orker å bruke tid på å være her inne. Du irriterer deg over alt og alle som kommenterer litt kritisk eller stiller kritiske spørsmål. Det er vel ikke du som sitter med fasiten på IR, hvis du da ikke har inside information

Jeg irriterer meg ikke. Jeg lar meg underholde. Og så adresserer jeg ting jeg syns er feil, morsomt eller dumt. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (58 minutter siden):

Jeg irriterer meg ikke. Jeg lar meg underholde. Og så adresserer jeg ting jeg syns er feil, morsomt eller dumt. 

Hvordan veit du hva som er feil og riktig?

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Jada… bruker noen timer på redigering.. 2-3 timer😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (27 minutter siden):

Hvordan veit du hva som er feil og riktig?

Ting jeg SYNS er feil. 

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden):

Jeg har ingen problemer å tenke meg at det tar ganske lang tid å redigere, skrive tekst og legge til musikk. Hvor mange timer det er snakk om aner jeg ikke, men poenget mitt er at det er mye man ikke ser gjennom dagen hennes også. Å tro at man har kontroll på hva hun bedriver 24/7 er litt forstyrrende, faktisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ingen problemer å tenke meg at det tar ganske lang tid å redigere, skrive tekst og legge til musikk. Hvor mange timer det er snakk om aner jeg ikke, men poenget mitt er at det er mye man ikke ser gjennom dagen hennes også. Å tro at man har kontroll på hva hun bedriver 24/7 er litt forstyrrende, faktisk. 

Jo det aner du. Fordi jeg svarte deg på det. Hun har selv sagt ca tre timers redigering hver dag. Eller tror du at hun ikke snakker sant om det? Og hvis du ikke tror på henne, hva er da forskjellen på deg og de du kritiserer her inne for å tro det ene eller det andre? Og hvis du tror på henne- hvorfor da skrive at du aner ikke? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Zenhouse skrev (20 minutter siden):

Jo det aner du. Fordi jeg svarte deg på det. Hun har selv sagt ca tre timers redigering hver dag. Eller tror du at hun ikke snakker sant om det? Og hvis du ikke tror på henne, hva er da forskjellen på deg og de du kritiserer her inne for å tro det ene eller det andre? Og hvis du tror på henne- hvorfor da skrive at du aner ikke? 

Jeg belager, jeg så ikke det svaret ditt. Men da har vi jo fasiten da, hun bruker tre timer på redigering. Hvorfor noen syns det er så morsomt at hun ler seg ihjel skjønne jeg dog ikke. 

• Liker 3
Skrevet
rock&republic skrev (15 timer siden):

Jack Beaumont

Lurer på om hun kommer ut med hvem som er rosegjøken...  må ha truffet han ganske raskt etter maldiveturen... siden det var naoben på nyttår.... 

Skrevet
lotti__s skrev (14 minutter siden):

Lurer på om hun kommer ut med hvem som er rosegjøken...  må ha truffet han ganske raskt etter maldiveturen... siden det var naoben på nyttår.... 

det er Jack som er rosegjøken.

• Liker 1
Skrevet
rock&republic skrev (Akkurat nå):

det er Jack som er rosegjøken.

Nå mater hun på med hvor fantastisk romantisk, snill og god han er for at «venninnene» hennes ikke skal bli sur eller kritisere noe når det kommer frem at rosegjøken=Voldemort som hun har sagt sååååå mye stygt og negativt om

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
rock&republic skrev (11 minutter siden):

Nå mater hun på med hvor fantastisk romantisk, snill og god han er for at «venninnene» hennes ikke skal bli sur eller kritisere noe når det kommer frem at rosegjøken=Voldemort som hun har sagt sååååå mye stygt og negativt om

Hun er patetisk. Det blir e h......den dagen nedturen kommer 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Jeg har tidligere hatt noen oppdrag med å lage innhold for bedrifters SoMe kanaler. Og med den erfaringen er jeg ganske sikker på at det går noen timer til dagen med redigering, teksting og posting. Det er mye mer tidkrevende enn man kan se for seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Aristokrat1 skrev (15 timer siden):

Ifølge Isabel så var han utro jo

Tror kanskje det er pga han dro rett på ferie med hun jenta, så har hun fått det for seg😏 

IMG_5671.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Markri skrev (19 minutter siden):

Tror kanskje det er pga han dro rett på ferie med hun jenta, så har hun fått det for seg😏 

IMG_5671.jpeg

Hu har jo fortalt at han oppførte seg shady, ikke svarte på melding på flere timer og sa han skulle en ting men så så hun på story at han var et sted som hu andre også var. Så på den måten la hu to og to sammen. Derfor dro hu plutselig fra England. Og etter det ble det slutt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
No-girl skrev (5 minutter siden):

Har denne Voldemort emirates id? 

Det har han nok da han er MYE i Dubai..  

«merkelig» det der, hvordan Dubai tiltrekker seg disse influencerene og disse «businessfolkene..»…🤔🙄

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...