Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LANEXZA skrev (2 timer siden):

Jeg tror virkelig at de fleste fine meldinger om hennes produkter er fra IR selv (fake account) , for massakren er klumpete, courage perfum kastet jeg i søpla, og fatter ikke at disse produktene vinner best /utsolgt!!!!!!

Massakren😂 kanskje passende skrivefeil(?)🥹

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Jeg reagerer også på at hun snakker om hvor langt hun har nådd pga «imperiet» hun har bygget. GIRL alle pengene du bruker på villa og shopping og reiser kommer jo fra snap!
Hun sier jo selv at hun ikke har tatt ut lønn fra Ivorie? Og ikke kom og fortell meg at hun har kommet dit hun er økonomisk pga Lyko og nude reklame.

Hun har jo jobbet «hardt» og lenge for å nå den statusen hun har influenser-messig, det sier jeg ikke noe imot, men hun legger det frem som at den økonomiske suksessen kommer fra selskapene sine. 

💯💯💯

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden):

Da høres det ut som du ikke har noe her inne å gjøre da?🤔 om det kun er fordi du er nysgjerrig på oss og hva vi mener og tenker? 

Jeg er her fordi jeg har lyst. 

• Liker 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Syns du er et friskt pust her inne jeg. Du skriver mye av det jeg tenker. 
Jeg er også meget fasinert av hvor mye tid og energi det brukes på en person som de ikke liker. 
Ikke bare her i denne tråden, men sånn generelt. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (42 minutter siden):

Jeg også 😀

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Okey, fikk nettop litt creep feelings, hun sa jo hun ville ha på den kjolen fordi han likte henne i den på Instagram,

Tenk om han er en stalker typ?  Sånn veit jo ingenting, men vis noen har fulgt med på hennes snap,   Og bygget en personlighet som hun vill ha ut i fra alt hun har sagt ? 

JAAA JEG SEG OG LESER LITT FOR MYE KRIM OM DAGEN. 
men uansett om han er mer perfekt ny , samme elle gammel flamme. 

Men   kan jo det faktisk skje siden hun deler så sykt mye om hva hun forventer og vill ha i en mann? 
uansett hvem du er når du deler så mye om deg selv.  

SIER IKKE AT HAN ER SÅNN, men folk bare en creepy følelse ., 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er jo åpenbart naboen/fabian😅
Han blir avslørt på nyttårsaften og etter det har det vært helt stille. Hun fikk helt mental breakdown fordi hun er redd fansen skal sende han meldinger som noen av fansen hennes har gjort før .

tror at de bestemte seg for å gå all inn men at de måtte holde seg litt lowkey og gi nytt navn. Plutselig var de bare venner men på nyttårsaften var hun så forelsket og etter han har blitt avslørt endret hun seg helt og deler nesten ingenting lenger

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Abcdef1223 skrev (3 minutter siden):

Han blir avslørt på nyttårsaften og etter det har det vært helt stille. Hun fikk helt mental breakdown fordi hun er redd fansen skal sende han meldinger som noen av fansen hennes har gjort før .

tror at de bestemte seg for å gå all inn men at de måtte holde seg litt lowkey og gi nytt navn. Plutselig var de bare venner men på nyttårsaften var hun så forelsket og etter han har blitt avslørt endret hun seg helt og deler nesten ingenting lenger

Fabian?

Skrevet (endret)
Abcdef1223 skrev (7 minutter siden):

fansen hennes har gjort før .

tror at de bestemte seg for å gå all inn men at de måtte holde seg litt lowkey og gi nytt navn. Plutselig var de bare venner men på nyttårsaften var hun så forelsket og etter

Eurony skrev (3 minutter siden):

Fabian?

Ja naboen heter Fabian, det ble funnet ut av og ig hans . Det ble lekket på nyttårsaften når de feiret sammen og Pierre la ut bilde av han

Endret av Abcdef1223
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Syntes det er ganske åpenbart det fortsatt er han. Hun deler ikke detaljer lenger og prøver å få oppmerksomheten vekk fra han. 

er 100% naboen/Fabian 

• Liker 4
Skrevet

Sto det virkelig "Gratulerer min eneste sanne kjærlighet. I love you forever"? Etter 3-4 uker? 😳 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Snöhvit skrev (8 minutter siden):

Sto det virkelig "Gratulerer min eneste sanne kjærlighet. I love you forever"? Etter 3-4 uker? 😳 

Jepp👀😅 

• Liker 4
Skrevet
Abcdef1223 skrev (25 minutter siden):

Har ikke nevnt ett pip lengre om naboen.. så dette stemmer nok 💯! Fy Fabian altså…. 👀

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Snöhvit skrev (22 minutter siden):

Jeg klarer ikke. Og dette er godt voksne folk 😭

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden):

Har ikke nevnt ett pip lengre om naboen.. så dette stemmer nok 💯! Fy Fabian altså…. 👀

Ja absolitt! Hva er sjansen at hun finner en ny på noen få dager? 
hun er bare livredd raadfansen skal spamme han ned med meldinger og ødelegge for dem.  Hadde det ikke vært naboen så hadde hun kommet med en teatime fordi da har han dumpet henne siden hun var så forelsket på nyttårs. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Rosegjøken = Dubaigjøken = James Blackwell.

• Liker 6
Skrevet
Snöhvit skrev (46 minutter siden):

Ja det er helt sinnsykt🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen fler som legger merke til at hun la ut bilde av seg selv i undertøy på sofaen?

IMG_1223.png

Skrevet
Purpurina skrev (5 timer siden):

"Mannen i mitt liv"!!!

En mann som hun liksom traff for noen uker siden? Hun som er  har vært så redd for hjertet sitt at hun måtte ta ting så rolig.

Jeg unner henne å finne kjærligheten, men dette blir bare så irriterende lite troverdig (og det irriterer meg også at jeg lar meg irritere over det 😁)

Dessverre er jo greia at hun kan holde på slik, for blodfansene tror jo på alt uansett. De eier jo ikke kritisk tenkning 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror egentlig at det er en eks-kjæreste, men vet ikke hvem👀 

Har lagt merke til at hun har hatt en ekstremt britisk aksent et par ganger ganger de siste dagene…

Og det må være en hun har kjent lenge. Hun viste oss kun et eller 2 bilder fra ballongene, der sto måned og år…. De har nok opplevd mye sammen tidligere. Jeg nekter å tro at dette er en helt ny som hun bare har kjent noen uker. 

Gøy å gjette litt🔎😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...