Gjesti7654 Skrevet 4 timer siden #27781 Skrevet 4 timer siden Guris skrev (14 timer siden): Tja, nå er vel den norske kongefamilien, svenske kongefamilien, britiske kongefamilien o.s.v. godt representert der også. Epstein sa at Mette was a mess og Mette sa at Paris var en fin by for utroskap og gledet seg til å se Epstein 🤷🏻 Enig hahah, vi skal vel ikke uttale oss så veldig om at noen andre har hatt kontakt med Epstein, det er det jo veeeeldig mange høytstående i Norge som har også 😂
rock&republic Skrevet 4 timer siden #27782 Skrevet 4 timer siden refill skrev (23 minutter siden): Storyen til SS ligger nå der enda. Altså den biten også. Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt?
banana123123 Skrevet 4 timer siden #27783 Skrevet 4 timer siden Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg
Sirah Skrevet 4 timer siden #27784 Skrevet 4 timer siden banana123123 skrev (9 minutter siden): Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg Hun sluttet bare å snakke om han over natta etter at han ble avslørt.... 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #27785 Skrevet 2 timer siden Gjesti7654 skrev (1 time siden): Enig hahah, vi skal vel ikke uttale oss så veldig om at noen andre har hatt kontakt med Epstein, det er det jo veeeeldig mange høytstående i Norge som har også 😂 Syns du det er morsomt dette med Epstein og hans pedofile Elite? 1
refill Skrevet 1 time siden #27786 Skrevet 1 time siden rock&republic skrev (2 timer siden): Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt? De ligger på solsenger i ørkenen.
refill Skrevet 1 time siden #27787 Skrevet 1 time siden Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂
Sirah Skrevet 1 time siden #27788 Skrevet 1 time siden refill skrev (3 minutter siden): Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂 Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på.
refill Skrevet 1 time siden #27789 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (4 minutter siden): Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på. Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂
Sirah Skrevet 18 minutter siden #27790 Skrevet 18 minutter siden refill skrev (44 minutter siden): Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂 Nei at hun er god kan ingen ta fra henne! Alt det andre er en helt annen diskusjon
rock&republic Skrevet 1 minutt siden #27791 Skrevet 1 minutt siden refill skrev (1 time siden): De ligger på solsenger i ørkenen. Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå