agent Skrevet 9 timer siden #27681 Skrevet 9 timer siden Lurer på hvor lenge hun skal holde på sånn, må bli veldig slitsomt i lengden. Hvor lenge vil en mann finne i seg dette tullet, hun lever jo ett dobbeltliv eller kanskje tredobbelt. Skal hun holde på slik til Ivorie står på egne ben ? Jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som henne. Selv om hun tjener rått på snapchat. 1 3
Sirah Skrevet 9 timer siden #27682 Skrevet 9 timer siden Velinda skrev (1 time siden): Det skjønner ikke jeg heller🙈Sjølvaste Pimp å Pomp😂 Nei og disse to har lissom andre muligheter? Er jo noe helt annet for dem som faktisk ikke har det 🫣 Men for all del, det er jo ikke sikkert vi sitter med korrekt bilde av situasjonen der nede heller. Velinda skrev (1 time siden): Syke priser i Oslo,tror Shehed betaler 30.000kr i mnd😱 Ikke ta den prisen for god fisk, syntes bare å huske at det ble nevnt en gang 🫣 Fyttigrisen 30K i måneden? 😳 Det er jo helt insane! Greit at leiligheten er fin, men SÅ fin er den faktisk ikke 😳 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Wtf er dette for noe greier?👀🙈 Jeg hadde elsket den når jeg var rundt 20 🫣 4
Mallisaen Skrevet 8 timer siden #27684 Skrevet 8 timer siden Turkis Sau skrev (1 time siden): Du spør: "Hvorfor alt dette skuespillet og lyvingen?" Svaret ligger i din neste setning: "Var innom story istad". Tadaa. Hehe, ja du kan så si.. 😅🫣. Jeg er allikevel fascinert - på godt og vondt. Mest vondt 😅- siden jeg nå har avfulgt! Tadaa....så var frk Raad borte- på min snap! 👍 7
Trixie99 Skrevet 8 timer siden #27685 Skrevet 8 timer siden jeg har fulgt Isabel i litt over et år, og etter å ha nå lest masse av kommentarene her inne så har jeg fått øynene opp for at det er mye som skurrer… 😬 Når det gjelder denne nye mannen så skjønner jeg ikke, som de fleste andre her inne, hvor og når hun har møtt denne mannen. Etter hele greia med nyttårsaften/naboen så kan hun umulig hatt tid til møte noen andre som hun nå er sååå close med. dessuten fikk hun jo også en blomsterbukett mens hun var på Maldivene, sannsynligvis fra denne mannen da? jeg har en mulig teori: hva om dette bare er for å lage content til filmcrewet? De filmer henne først som singel, og så skal de nå filme at hun har «funnet kjærligheten». Tipper filmcrewet er med henne i Dubai nå, derfor filmer hun såpass lite om hverdagen hennes. Sidra og rami var på beachclub i dag for et hemmelig prosjekt, garantert for å filme med Isabel. når det gjelder at hun sa «hans barber» tidligere, så har han jo tydeligvis vært mye i Dubai mtp at han har oppholdstillatelse der (var det ikke det hun nevnte?). Så jeg kjøper at han kan ha en barber selvom han ikke nødvendigvis bor der. Men jeg vet ikke 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ mye rart som foregår om dagen 🤣 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #27686 Skrevet 8 timer siden Trixie99 skrev (20 minutter siden): jeg har fulgt Isabel i litt over et år, og etter å ha nå lest masse av kommentarene her inne så har jeg fått øynene opp for at det er mye som skurrer… 😬 Når det gjelder denne nye mannen så skjønner jeg ikke, som de fleste andre her inne, hvor og når hun har møtt denne mannen. Etter hele greia med nyttårsaften/naboen så kan hun umulig hatt tid til møte noen andre som hun nå er sååå close med. dessuten fikk hun jo også en blomsterbukett mens hun var på Maldivene, sannsynligvis fra denne mannen da? jeg har en mulig teori: hva om dette bare er for å lage content til filmcrewet? De filmer henne først som singel, og så skal de nå filme at hun har «funnet kjærligheten». Tipper filmcrewet er med henne i Dubai nå, derfor filmer hun såpass lite om hverdagen hennes. Sidra og rami var på beachclub i dag for et hemmelig prosjekt, garantert for å filme med Isabel. når det gjelder at hun sa «hans barber» tidligere, så har han jo tydeligvis vært mye i Dubai mtp at han har oppholdstillatelse der (var det ikke det hun nevnte?). Så jeg kjøper at han kan ha en barber selvom han ikke nødvendigvis bor der. Men jeg vet ikke 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ mye rart som foregår om dagen 🤣 Og plutselig veldig opptatt av å glamme igjen også nå? Er 💯 pga hun blir filma nå…. 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #27687 Skrevet 8 timer siden agent skrev (1 time siden): Lurer på hvor lenge hun skal holde på sånn, må bli veldig slitsomt i lengden. Hvor lenge vil en mann finne i seg dette tullet, hun lever jo ett dobbeltliv eller kanskje tredobbelt. Skal hun holde på slik til Ivorie står på egne ben ? Jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som henne. Selv om hun tjener rått på snapchat. Isabel «driter» i Ivorie… er ikke der pengene hennes ligger. Det er på snap. hun har Ivorie kun for å kunne fortelle utad at hun er «entrepreneur» og «suksessfull business owner»…. 🤷🏼♀️ 2 10
ollie1 Skrevet 8 timer siden #27688 Skrevet 8 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Og plutselig veldig opptatt av å glamme igjen også nå? Er 💯 pga hun blir filma nå…. Legg merke til at hver gang det filmes skal det plutselig skje veldig mye, og det skal glammes😅 Men det er jo absolutt ikke det livet hun lever mesteparten av tiden ellers, det skal liksom se ut som hun lever er skikkelig spennende liv på film. 3 7
Trixie99 Skrevet 7 timer siden #27689 Skrevet 7 timer siden ollie1 skrev (2 minutter siden): Legg merke til at hver gang det filmes skal det plutselig skje veldig mye, og det skal glammes😅 Men det er jo absolutt ikke det livet hun lever mesteparten av tiden ellers, det skal liksom se ut som hun lever er skikkelig spennende liv på film. For ikke å snakke om at dette er perfekt planlagt mtp Valentines day. 2 4
LorettaLynn Skrevet 7 timer siden #27690 Skrevet 7 timer siden Hun er veldig opptatt av å fortelle omverdenen hvor gode gener de har. 4 3
rock&republic Skrevet 7 timer siden #27691 Skrevet 7 timer siden Trixie99 skrev (47 minutter siden): jeg har fulgt Isabel i litt over et år, og etter å ha nå lest masse av kommentarene her inne så har jeg fått øynene opp for at det er mye som skurrer… 😬 Når det gjelder denne nye mannen så skjønner jeg ikke, som de fleste andre her inne, hvor og når hun har møtt denne mannen. Etter hele greia med nyttårsaften/naboen så kan hun umulig hatt tid til møte noen andre som hun nå er sååå close med. dessuten fikk hun jo også en blomsterbukett mens hun var på Maldivene, sannsynligvis fra denne mannen da? jeg har en mulig teori: hva om dette bare er for å lage content til filmcrewet? De filmer henne først som singel, og så skal de nå filme at hun har «funnet kjærligheten». Tipper filmcrewet er med henne i Dubai nå, derfor filmer hun såpass lite om hverdagen hennes. Sidra og rami var på beachclub i dag for et hemmelig prosjekt, garantert for å filme med Isabel. når det gjelder at hun sa «hans barber» tidligere, så har han jo tydeligvis vært mye i Dubai mtp at han har oppholdstillatelse der (var det ikke det hun nevnte?). Så jeg kjøper at han kan ha en barber selvom han ikke nødvendigvis bor der. Men jeg vet ikke 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ mye rart som foregår om dagen 🤣 Wilhelm er i Dubai så godt mulig det er han 3 2
Velinda Skrevet 7 timer siden #27692 Skrevet 7 timer siden LorettaLynn skrev (36 minutter siden): Hun er veldig opptatt av å fortelle omverdenen hvor gode gener de har. Sikkert derfor hun har botox,fillers,bbl,brystimplantat,operert nesa og lasra bort halve hårfestet 7 7
Snuppa82 Skrevet 6 timer siden #27693 Skrevet 6 timer siden Når sa hun at hun møtte han? Eller bare antas det at hun har møtt han etter nyttår? Tenkte at det kan vel hende hun har hatt kontakt med han lenger, eller hvis det er en x så er de vel kjente. Har bare ikke fått med meg at hun har sagt hun har møtt han etter nyttår. Uansett går det veldig raskt og hvis hun har adhd som hun og andre mener hun har så kan lovebombingen være noe hun står for. Er vel ikke ukjent at dopamin som de med adhd jager etter blir utløst med forelskelse og det går veldig fort for de. Jeg er mer spent på hvor lang tid det tar før den stikker kjepper i hjulene hennes og hun ødelegger for seg selv. Redd den raske forelskelsen kan ende med et like rask og vond kjærlighetssorg. Hva er det disse løgnene som påstås hun serverer er? Konkrete løgner? Tenker da ikke på at hun sier hun skal ha teatime og så ikke har det. At planer og ønsker hun har utgår eller ikke blir noe av ser jeg ikke på løgn. Mye jeg planlegger som går i vasken eller jeg trekker meg fra og. Alt hun er ærlig om er jo så mye mer enn vanlig mann i gata så skjønner ikke hva og hvorfor hun lyver om andre ting og er bare nyskjerrig på hva de er. 2 4
LorettaLynn Skrevet 6 timer siden #27694 Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (29 minutter siden): Sikkert derfor hun har botox,fillers,bbl,brystimplantat,operert nesa og lasra bort halve hårfestet Nå måtte jeg le litt 😄 I utgangspunktet er det vel litt rart å skryte av det, eller det vanlig? Og enda rarere når man tydeligvis har vært så misfornøyd med de genene som er så bra. 5 2
refill Skrevet 6 timer siden #27695 Skrevet 6 timer siden Snuppa82 skrev (18 minutter siden): Når sa hun at hun møtte han? Eller bare antas det at hun har møtt han etter nyttår? Tenkte at det kan vel hende hun har hatt kontakt med han lenger, eller hvis det er en x så er de vel kjente. Har bare ikke fått med meg at hun har sagt hun har møtt han etter nyttår. Uansett går det veldig raskt og hvis hun har adhd som hun og andre mener hun har så kan lovebombingen være noe hun står for. Er vel ikke ukjent at dopamin som de med adhd jager etter blir utløst med forelskelse og det går veldig fort for de. Jeg er mer spent på hvor lang tid det tar før den stikker kjepper i hjulene hennes og hun ødelegger for seg selv. Redd den raske forelskelsen kan ende med et like rask og vond kjærlighetssorg. Hva er det disse løgnene som påstås hun serverer er? Konkrete løgner? Tenker da ikke på at hun sier hun skal ha teatime og så ikke har det. At planer og ønsker hun har utgår eller ikke blir noe av ser jeg ikke på løgn. Mye jeg planlegger som går i vasken eller jeg trekker meg fra og. Alt hun er ærlig om er jo så mye mer enn vanlig mann i gata så skjønner ikke hva og hvorfor hun lyver om andre ting og er bare nyskjerrig på hva de er. Hun har ikke sagt noe om når de møttes, det blir bare antatt etter nyttår fordi hun var skikkelig opprømt over at naboen skulle komme til henne på nyttårsaften, møte fam og venner, om de skulle gi hverandre nyttårskyss ol. Vedr løgner så er det vel bare noen som stort sett ikke tror at noenting er sant. Tidligere var det naboen som ikke eksisterte. Men akkurat det kan folk utfylle mer selv. Jeg tror hun holder tilbake eller tweaker sannheten innimellom - naturlig nok. Men jeg har ikke i meg å tro at hun er narsissist 😅 3 2
Velinda Skrevet 5 timer siden #27696 Skrevet 5 timer siden LorettaLynn skrev (50 minutter siden): Nå måtte jeg le litt 😄 I utgangspunktet er det vel litt rart å skryte av det, eller det vanlig? Og enda rarere når man tydeligvis har vært så misfornøyd med de genene som er så bra. 🤣
hjerteis Skrevet 5 timer siden #27697 Skrevet 5 timer siden Hun fabler om barn og giftemål, og mannen dukket opp i snapverdenen for et kvarter siden. Hun er på en superhype nå, jeg er redd smellen kommer til å komme hardt denne gangen 😔 Skulle ønske hun kunne tatt en pust i bakken, for det her går litt over stokk og stein 😬 2 4
Ellenn Skrevet 5 timer siden #27698 Skrevet 5 timer siden (endret) Det kan jo også være at de begge var på Maldivene samtidig, og møttes der? Eller kanskje hun møtte han på first class på flyet..det er jo en av drømmene hennes. Eller kanskje hun og naboen ble enige om at han møtte «dø» når de møttes 1. nyttårsdag, så den mannen som ble vist på Pierre sin snap fikk fred, uavhengig av om det var naboen eller ikke. Også har han gjenoppstått som rosegjøken. At IR holder kortene tett til brystet skjønner jeg uansett godt, enkelte er jo helt fanatiske etter å finne ut hvem hun dater. Endret 5 timer siden av Ellenn 4 1
Natu Skrevet 5 timer siden #27699 Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (7 minutter siden): Det kan jo også være at de begge var på Maldivene samtidig, og møttes der? Eller kanskje hun møtte han på first class på flyet..det er jo en av drømmene hennes. Eller kanskje hun og naboen ble enige om at han møtte «dø» når de møttes 1. nyttårsdag, så den mannen som ble vist på Pierre sin snap fikk fred, uavhengig av om det var naboen eller ikke. Også har han gjenoppstått som rosegjøken. At IR holder kortene tett til brystet skjønner jeg uansett godt, enkelte er jo helt fanatiske etter å finne ut hvem hun dater. Var ikke det første hun filmet når hun kom til Maldivene etter nyttårsaften en helt lik rosebukett som hun har nå? Hun var jo mystisk allerede da angående den. Jeg har hoppet av Snappen pga den er 90% reklame nå og resten av innholdet er hint og " jeg kan ikke fortelle". Det er jo altså dritkjedelig. Men flott med oppsummeringer her og teorien Gift med første blikk er knallbra og eneste logiske nå 😂 2
Maia3 Skrevet 4 timer siden #27700 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Wtf er dette for noe greier?👀🙈 Mangler jo bare votter til å ha på hendene 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå