Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (7 minutter siden):

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme 😅 "His barber" fikk meg faktisk til å trekke på smilebåndet her, det hele blir bare for dumt. Bare måten hun prater på, at "dere vil 100% få møt/se han damer, det må bare være rette tiden"🤷‍♀️
Det er jo så lett å se at de er kjærester å har helt klart vært det i lengre tid enn hun sier. Det hele blir bare dummere og dummere å høre på, men enda dummere å lese alle kommentarene fra de som svelger alt dette blindt 😂😂
Spesielt siden det meste er godt voksne mennesker som åpenbart lever i en illusjon selv, der de velger å kun tro på det de hun maler det til, å ikke hører på hva hun faktisk sier.

Ja, det er faktisk det verste av alt....disse damene som kommenterer og er heeeelt med på notene! Jeg blir helt satt ut av det.... Jeg har tenkt å avfølge, men må også innrømme at jeg er nysgjerrig på hvor langt hun har tenkt å dra dette.... hvor skal dette ende. Men, det holder nok med utforsk og å følge med her inne, så tenker jeg går inn og trykker "avfølg". 🙋🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (13 minutter siden):

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme 😅 "His barber" fikk meg faktisk til å trekke på smilebåndet her, det hele blir bare for dumt. Bare måten hun prater på, at "dere vil 100% få møt/se han damer, det må bare være rette tiden"🤷‍♀️
Det er jo så lett å se at de er kjærester å har helt klart vært det i lengre tid enn hun sier. Det hele blir bare dummere og dummere å høre på, men enda dummere å lese alle kommentarene fra de som svelger alt dette blindt 😂😂
Spesielt siden det meste er godt voksne mennesker som åpenbart lever i en illusjon selv, der de velger å kun tro på det de hun maler det til, å ikke hører på hva hun faktisk sier.

Enig, skulle så ønske alle sluttet å følge henne på snap så hun mistet snap inntekten

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Mallisaen skrev (33 minutter siden):

Ja, det er faktisk det verste av alt....disse damene som kommenterer og er heeeelt med på notene! Jeg blir helt satt ut av det.... Jeg har tenkt å avfølge, men må også innrømme at jeg er nysgjerrig på hvor langt hun har tenkt å dra dette.... hvor skal dette ende. Men, det holder nok med utforsk og å følge med her inne, så tenker jeg går inn og trykker "avfølg". 🙋🏼‍♀️

Jeg følger henne ikke fordi hun får ikke meg som et ekstra følgertall. Man får med seg absolutt alt uansett hvis man ønsker via utforsk, for hun er jo offentlig. Men ved å følge henne for så å øke hennes "medlemsmasse" vil ikke jeg være en del av.

jeg fulgte henne bør hun flyttet til Dubai, men da var hun helt en annen en hun er blitt nå, å for meg ikke i en positiv retning dessverre. Trist fordi jeg likte veldig godt å følge henne når hun var ekte, men nå er det så altfor synlig at det fabrikkeres så mye kun for content og mersalg, å den vil ikke jeg være med på :)

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hvem er disse klærene for,jeg tenker jenter 20-30,når man tenker på disse stakkars oppi åra som kjøper for å støtte veninna si så blir dette plagget et syn for guder😂mIvorie Studio Lover Frill Dressodellen se btw syk ut

Endret av Velinda
  • Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Hun har ikke barn som publikum og de kan ikke handle hos Ivorie selv. Og det selges glass sugerør overalt. Dette er foreldres ansvar, ikke Isabel.

Men kjære deg, det er jeg da fullt klar over. Var bare en liten opplysning fra min side for å være hyggelig mot en annen bruker. Har da ikke nevnt hvem sitt ansvar noe som helst er, så ro deg ned😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hva de gjør med leilighetene de har i Oslo. Har inntrykk av at familien har 2 store kommunale leiligheter de disponerer. Moren er vel nesten aldri i Oslo og smøsøskene er jo voksne og flyttet til Dubai. Moren burde kanskje klart seg med en mye mindre leilighet. Sikkert mange som trenger den hun har mye mer enn henne

• Liker 2
Skrevet
Mallisaen skrev (4 timer siden):

Ja, ikke sant. Jeg sitter også og lurer på, om noen skriver til henne og stiller spørsmål om alt dette "vi" reagerer på? At de stiller spørsmål med alt dette "rare som skjer" at de stiller spørsmål ved det meste som ikke virker troverdig i hele tatt...men det deler hun selvfølgelig ikke vil jeg tro... Det må føles skikkelig kleint for henne ihvertfall, hvis det er en del som skriver til henne og reagerer på en hel masse. Må være flaut å sitte der å jappe på videre, når hun VET at mange ikke tror på henne og har sagt ifra at dette virker rart, dette må være løgn, dette er ikke troverdig osv osv.... 🫣🫣

Tror du ikke bare man blir blokkert da? 😅

Smukgid skrev (3 timer siden):

Ja den olja funker ok når håret er vått, men Nei jeg kjøper den ikke . Men liker risvannet 

Olja lja funket ikke for meg. Håret mitt ble sykt fett og tungt av den. Prøvde noen ganger og så gikk den rett søpla. Risvannet liker jeg også :)

Smukgid skrev (2 timer siden):

Okey!!! Ny konspirasjon!  😅😅 får ikke mer morro en du lager selv. 

hun er med i gift ved første blikk?  😅😅

Nei men et flott dating liv blir jo bra tv?  Dating show hvor de velger partner for deg, de har filmet familie forhold osv før jul,  det er microfoner og kamera overalt.  De har blitt plassert sammen og det funker, hvertfall enn så lenge , vis begge kan tjene på det i lengden så ja? 

😅😅 hvorfor ellers skulle hun føler seg 100% trygg på et nytt menneske noen må jo ha vettet personen, for at de ikke skal «misbruker» hennes fame, og at de faktisk 100% er på leit etter noen og dele livet med! 

må si siden før jul har det hvert morsommere her inne enn på snap 😅😅😋

Haha det var en kul teori 😅

Skrevet (endret)
rock&republic skrev (2 minutter siden):

Lurer på hva de gjør med leilighetene de har i Oslo. Har inntrykk av at familien har 2 store kommunale leiligheter de disponerer. Moren er vel nesten aldri i Oslo og smøsøskene er jo voksne og flyttet til Dubai. Moren burde kanskje klart seg med en mye mindre leilighet. Sikkert mange som trenger den hun har mye mer enn henne

Håper de sier dem opp nå og heller får seg en mindre leilighet/hybel på det private markedet. 

Mener det ble sagt en gang at leiligheten moren har koster 18.000kr i mnd. Nå er jeg ikke så kjent med leiemarkedet i Oslo, men man må jo kunne få noe til lavere pris enn det om man leier mindre?

Endret av Sirah
  • Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Jeg var innom jeg også og reagerte på nøyaktig det samme som deg. 

Hun skal nok presentere naboen i det prosjektet hun holder på med. Hun må oppklare dette etter hvert. 

• Nyttig 2
Skrevet
Smukgid skrev (3 timer siden):

Okey!!! Ny konspirasjon!  😅😅 får ikke mer morro en du lager selv. 

hun er med i gift ved første blikk?  😅😅

Nei men et flott dating liv blir jo bra tv?  Dating show hvor de velger partner for deg, de har filmet familie forhold osv før jul,  det er microfoner og kamera overalt.  De har blitt plassert sammen og det funker, hvertfall enn så lenge , vis begge kan tjene på det i lengden så ja? 

😅😅 hvorfor ellers skulle hun føler seg 100% trygg på et nytt menneske noen må jo ha vettet personen, for at de ikke skal «misbruker» hennes fame, og at de faktisk 100% er på leit etter noen og dele livet med! 

må si siden før jul har det hvert morsommere her inne enn på snap 😅😅😋

Det eneste logiske!! Du er et geni 

Skrevet

Haha, eller Love is Blind Habibi 😂😂😂 Så ble det kanskje Netflix likevel 😂

Skrevet
rock&republic skrev (26 minutter siden):

Nå bor Kurt,kompisen til Rami i faren sin leilighet,han skulle fikse litt ting å tang i Sidra sin(hennes egne ord)men nå flytter hun og så til Dubai,hvor er Pimpen & Pompen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...