Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
6 minutter siden, Aurora** skrev:

Sant. På bilder kan de photoshoppe rumpa perfekt, men ser annerledes ut i IR. Ser ikke bra ut. Skjønner ikke hvorfor de ikke heller prøver å trene seg til større rumpe 

Det skal vel ekstremt med (spesial-) trening til, og kanskje litt genetikk ...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, orfeus said:

Det skal vel ekstremt med (spesial-) trening til, og kanskje litt genetikk ...? 

Jepp. Å få en "bra rompe" kun ved trening krever mange timer over lang tid på treningsstudio, så er ikke spesielt rart at folk velger en quick fix. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
2 timer siden, orfeus skrev:

Kanskje sjokket over å se egen rumpe live på PH er for mye. En ting er å ha full kontroll over stillbilder og videoer, da kan man leve i illusjonen om det perfekte, men det som blir vist på PH er alt annet enn perfekt. Håper det kan være en vekker for henne og ikke minst for de som eventuelt vurderer å dra til Tyrkia på BB-shopping. Reversering er sikkert mulig, altså fjerne proteser og fettsuge. Hun var jo perfekt før BB og alt det andre!

Dette gjelder alle med BB: Det ser pent ut på stillbilder, men helt forferdelig når rumpa er i bevegelse. Det er jo ikke stramme muskler, men noe annet ... 

https://instagram.com/p/BPhlsCxh1Iw/

Endret av Gillians
Sorry, var ikke pent sagt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Rart folk avskyr henne??B2B0C33A-3FF4-4E1F-B756-CE37C7C79092.thumb.png.89ea7d9d43d6c60621d305540b6c422a.png

Herregud 🙈 Veldig viktig at alle får med seg den super luksuriøse suiten de er på 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
17 minutter siden, Oppland skrev:

Det har jo med hennes enorme behov for å fortelle hvor rik hun er.

Narsissisme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Herregud 🙈 Veldig viktig at alle får med seg den super luksuriøse suiten de er på 🙄

Haha I know! 😅 Virker som clickbaitinga er tilbake for fullt nå! 10-15 andre «SWIPE OPP» innlegg på mystoryen i dag... Har hun falt såpass mye på blogglisten eller er det bare dødsviktig for henne å være center of attention? 🤔

Edit: overlegen førsteplass ifølge blogglisten... Sykt mye PR og bloggklikk hun har fått av all latterliggjøringen og kritikken 😬

Endret av GrenadeApple
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Haha I know! 😅 Virker som clickbaitinga er tilbake for fullt nå! 10-15 andre «SWIPE OPP» innlegg på mystoryen i dag... Har hun falt såpass mye på blogglisten eller er det bare dødsviktig for henne å være center of attention? 🤔

Edit: overlegen førsteplass ifølge blogglisten... Sykt mye PR og bloggklikk hun har fått av all latterliggjøringen og kritikken 😬

Clickbaits holder henne oppe på listen. Gi henne en uke med clickbaitsnekt og hun hadde rast på listen. Så hun må melke alt hun kan. Trodde hun ville ha en pause, men den pausen varte kkke lenge 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 20.43, GrenadeApple skrev:

Det kalles for humor, og det er faktisk helt på sin plass. Hvis man ikke kan gjøre narr, kritisere eller lage satire av offentlige personer (personer som f.eks Isabel som allerede gjør narr av de rundt henne, Ariel, Martine, alle på paradise, blogg kolleger osv) så kan man vel bare gi opp ytringsfrihet i den vestlige verden. 

Den clickbaitinga, det kroppspresset, måten hun melker alle dramatiske situasjoner, løgn for oppmerksomhet (som samlivsbrudd med Pierre som var åpenbart fake), skryt av penger, kropp og status gjør at det faktisk er deilig og enkelt å gjøre narr.

Det er litt som jenter med hijab i land som Norge som kaller seg for «feminister» som bruker hijab av «fri» vilje. Noen tenker de er modige, men de fleste vet at de bare er mentalt utfordret. Eller jenter som bruker hijab fordi de må dekke seg for Gud, men som samtidig bruker mer sminke enn hele Groruddalen kombinert, og med trange jeans. Viktig å kritisere alle dobbeltmoralske aspekter, spesielt om de er influencers og/eller påvirker sårbare personer/grupper.

Morsomt at du må ty til hijab-debatten fordi det er en hijab på profilbildet mitt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 10.38, orfeus skrev:

Av og til er de hysterisk morsomme, andre ganger tråkker de over og blir slemme. Mads H har en type humor som er sterkt preget av stereotyp machomann-humor med et grisegubbesyn på kvinner, så jeg syns han tråkker over stadig vekk. Det blir mest guttedo-humor, fjernt fra det imaget han tydeligvis gjerne vil fremstå med: Den intelligente atleten (mensamedlem og fotballspiller) 😂 Ups. Sorry. Ikke meningen å le.

Herman Flesvig har en litt annen innfallsvinkel, men mye av det han legger ut er likevel helt på grensen til - og noen ganger direkte - latterliggjøring av folk som er litt enkle (les: rosabloggere). Det er et faktum at rosabloggere og de fleste livsstilsbloggere, er litt enkle, og jeg tror ikke de har / er i stand til å ha distanse til det produktet de leverer. For dem er blogg og SoMe-kontoer ytterst private aktiviteter, virker det som, og de opplever kritikk som angrep på deres privatsfære, på deres person, noe som blir forståelig om man tenker på hvem de er. Bloggplattformene må gjøre jobben sin og kurse bloggerne i å skille mellom jobb og privat, kanskje det da blir mindre sutring og gråting i diverse blogginnlegg og YouTube-videoer. Kanskje. Personlig tror jeg det kan være vanskelig å kommunisere sunn fornuft og gode råd med diverse (NB Her nevner jeg ingen navn og det er tilfeldig at jeg legger ut dette i denne tråden!) megalomane narsissister.

Det er en vanskelig balansegang, dette med humor som skal karikere konkrete personer, men det er heldigvis slik at vi har ytringsfrihet i landet vårt, noe som gjør at rosabloggerne kan skrive sine barnlige innlegg om dette og hint, og at komikere kan gjøre narr av det de skriver. Det er når komikerne angriper folks utseende, det blir vanskelig. Hvorfor er det ingen komikere som harselerer med statsministerens overvekt - mens kongens snøvling er greit å tulle med? Hvorfor kan man tulle med Isabels opererte kroppsdeler, mens andre bloggeres mer eller mindre heldige kroppsdeler ikke er gjenstand for satire? En operert kroppsdel er fremdeles en kroppsdel. Eller?

Jeg er enig med deg. Herman Flesvig kan jeg akseptere der han baserer humoren sin på fiktive personer. De videoene hans der han gjør dette synes jeg ofte er hysterisk morsomme. Som deg så synes jeg også at det blir på kanten med de videoene der han latterliggjør enkeltpersoner, men samtidig så er det til en viss grad mer "uskyldig" humor, der Mads Hansen tyr til å omtrent kalle Isabel Raad for stygg så går Flesvig mer på hva vedkommende sier og gjør. I mine øyne er det iallefall en "snillere" type humor. Så får folk bare lynsje meg her om de er uenig, men det er da min mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GrenadeApple skrev:

Rart folk avskyr henne??B2B0C33A-3FF4-4E1F-B756-CE37C7C79092.thumb.png.89ea7d9d43d6c60621d305540b6c422a.png

Jeg avskyr henne ikke, jeg tenker at hun driver en blogg og lever etter alle bloggreglene som finnes. Hun er nå ærlig på hva hun driver med, i motsetning til CE som juger om de fleste operasjonene hun har tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
16 minutter siden, Varma skrev:

Jeg avskyr henne ikke, jeg tenker at hun driver en blogg og lever etter alle bloggreglene som finnes. Hun er nå ærlig på hva hun driver med, i motsetning til CE som juger om de fleste operasjonene hun har tatt. 

Har du lagt merke til at SE nå også skal være ærlig? Helt plutselig. Etter at Isabel har fått litt offentlig ros for å være ærlig 🙄 

Isabel er unorsk i sin måte å skryte av hva hun har og har fått til, litt amerikansk i stilen, noe som får det til å rykke litt i kritikknerven hos de fleste, men hun skal ha for at hun ikke bryr seg eller prøver å være noe annet enn en ung jente som har fått litt for mye penger litt for fort. Bloggstilen er dog kjedelig, men den faller tydeligvis i smak hos følgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, orfeus skrev:

Har du lagt merke til at SE nå også skal være ærlig? Helt plutselig. Etter at Isabel har fått litt offentlig ros for å være ærlig 🙄 

Isabel er unorsk i sin måte å skryte av hva hun har og har fått til, litt amerikansk i stilen, noe som får det til å rykke litt i kritikknerven hos de fleste, men hun skal ha for at hun ikke bryr seg eller prøver å være noe annet enn en ung jente som har fått litt for mye penger litt for fort. Bloggstilen er dog kjedelig, men den faller tydeligvis i smak hos følgerne.

Jeg er så enig! Jeg heier litt ekstra på Isabel også fordi hun får så mye pes fra den anerkjente delen av bloggNorge og VGTV med selveste M.H i front. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Putti skrev:

Hun snakker om at folk mobber henne, men hva med det stygge hun skrev på speilet til Julie?

Så du hele episoden?..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter torsdagens episode tenker jeg at det var flere grunner enn Morten Hegseth som gjorde at hun droppet premierefesten...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 13.47, ulven298 skrev:

Og hvordan vet du hvordan hun er? Kjenner du henne i virkeligheten? Hvis ikke du kjenner henne i virkeligheten før du begynner å dømme henne, foreslår jeg at du tar fingrene vekk fra tastaturet!

Når jeg skriver at dere er sjalu, så mener jeg at dere er sjalu på pengene hennes, ikke noe annet. Dere er sjalu på at en 23 åring tjener mer penger enn dere. Jeg er glad på hennes vegne, at en 23 åring kan tjene såpass mye som hun gjør.

Ingen her er sjalu, og for alt du vet finnes det folk som skriver på dette forum som OGSÅ tjener mye penger. Men, folk som har mye penger har som regel ikke et behov for å skryte om det. Man snakker heller om jobben sin, og viser til resultater i den som gjør at man er verdig sin lønn. Selv har jeg det greit økonomisk, jeg tenker langsiktig ved å investere i fremtiden. Å sløse vekk penger på en luksusreise ala en charterferie står ikke på min liste. Isabel fremstår som nyrik, og det blir interessant å se hvor hun er om 5 år. Hun som kan spillet så godt (men røk ut av Pærra i går), burde kanskje tenke litt langsiktig. Å sløse vekk penger på dyre ferier for å skryte av det på bloggen, fremstår ikke som noe annet enn nyrik og dumt.  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...