Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dumpet over dette her…er ikke det ei venninne av Isabel? Hvis dette er pent/fint/vakkert så tenker jeg at det ikke finnes håp for menneskeheten. Har ikke ord om å fælt dette er…ja, vet det ikke er lov å kommentere utseendet, men hun er jo ikke født sånn i det hele tatt. IMG_3528.thumb.jpeg.6e614d701508f84c69ae48683b419a1d.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Helt ærlig tror jeg det er naboen, bare at hun nå velger å holde han helt privat. Og filmcrewet er nok på plass ja. 

Håper ikke det er Wilhelm....

Hadde ikke det vært fint😁

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden):

Dette er bare helt patetisk….  Helt ærlig!

Tenk om det er Maldivegjøken .

Likte ikke han rødt?

Hun kjøpte rødt undertøy. 

Skrevet

Isabel la ut snap på Maldivene og skrev noe lignende til dette «er det normalt å savne en ex man var sammen med for 4 år siden? Spør for en venn…» 

Kan det være et hint om at hun er sammen igjen med en ex? 

Hvem vet. Synes uansett hun er meget irriterende som sier hun skal fortelle oss alt ASAP, så går det 9 timer før hun poster igjen og det er bare reklame, så går det en hel dag til og det er bare villa visning og mas og fjas. Synes hun begynner å bli veldig frekk som lover så mye drit og aldri holder noe. Vi er idioter hele gjengen som følger med på dette 🤣

• Nyttig 8
Skrevet
Scxx93 skrev (Akkurat nå):

Isabel la ut snap på Maldivene og skrev noe lignende til dette «er det normalt å savne en ex man var sammen med for 4 år siden? Spør for en venn…» 

Kan det være et hint om at hun er sammen igjen med en ex? 

Hvem vet. Synes uansett hun er meget irriterende som sier hun skal fortelle oss alt ASAP, så går det 9 timer før hun poster igjen og det er bare reklame, så går det en hel dag til og det er bare villa visning og mas og fjas. Synes hun begynner å bli veldig frekk som lover så mye drit og aldri holder noe. Vi er idioter hele gjengen som følger med på dette 🤣

Fin oppdatering👍

Skal vel filme villa kjøp nå .

Sikkert derfor det ikke ble noe sist, villa kjøp er jo fint film content. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Helt ærlig så har tanken streifet meg. 
Jeg har en følelse på at det ble for meget på nyttår, og for at han skal ønske å fortsette, må det bli av det mer private slaget. 

om det stemmer, så kan jeg se for meg det blir oppstandelse for folk føler seg løyet til. Men da er det viktig å se seg selv i speilet å spørre seg hvem det egentlig er som har lagt opp til at ting nå må skje mer privat? Gjelder egentlig uansett hvem denne mannen er. 
Det jeg ville frem til her er at jeg forstår innmari godt at det holdes privat. 

Enig 🫣

agent skrev (23 minutter siden):

Hadde ikke det vært fint😁

❄️❄️❄️

Skrevet

Hun var tydeligvis ikke like flau over å snakke på kamera foran han som hun har vært tidligere. Jeg tror det er en hun kjenner. 

• Nyttig 1
Skrevet
Scxx93 skrev (2 timer siden):

De må skatte til Norge de første 3 årene 😊 du høres bare sjalu ut. At man skal bli boende i ett land for å skatte og hjelpe landet er det ingen som tenker. Alle skatter når de bor her og bidrar likt. Man kan fint ha lyst til å flytte til varmere strøk uten at det er så dyp mening bak. Helt naturlig å ha lyst til det. Landet klarer seg helt fint uten eller med de. Bare til å slappe helt av 

Da har du ikke fakta på bordet… 3 års regelen kan unngås. Akkurat som Isabel har gjort. Og nå orker jeg ikke forklare dette for 100 gang…. 
Sjslu nei, langt ifra!😅 Bare forbanna på sånne som snylter landet vårt… 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, kanskje hun er sammen med Pierre igjen, jeg tror de er soulmates! Men så bekvem hun var ved å filme forran han er det en hun kjenner godt, så enten har hun og naboen gitt dette ett forsøk offline uten input fra noen eller så tror jeg at det er en ex.

Eller så er dette en annen influencer. 

Skrevet
Miimosa skrev (2 timer siden):

Tja, kanskje hun er sammen med Pierre igjen, jeg tror de er soulmates! Men så bekvem hun var ved å filme forran han er det en hun kjenner godt, så enten har hun og naboen gitt dette ett forsøk offline uten input fra noen eller så tror jeg at det er en ex.

Eller så er dette en annen influencer. 

Pierre er i Thailand 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...