Hallepalle2 Skrevet 13 timer siden #27241 Skrevet 13 timer siden fredsliijle skrev (6 timer siden): Unnskyld meg, men jeg er 36 år !! Og jeg ser yngre ut enn hun.. det var da en litt merkelig ting å opplyse om. Bra for deg, liksom… 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10 timer siden #27242 Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (7 timer siden): Har hun designer fra Cubus? Cubus er bra nok for meg altså, men trodde ikke det var bra nok for I. Ja! Der har man det!😄 Cubus assosiasjoner. Jeg visste jeg hadde «sett de før» de bikiniene. ☺️ Ingenting i mot Cubus her heller, men det var det første jeg tenkte på når jeg så de bikiniene. Hva har skjedd i design prosessen i Ivorie her?!😳 2 4
Eurony Skrevet 10 timer siden #27243 Skrevet 10 timer siden (endret) "i got botox 3 days ago and it just hit, so I dont even remember how to use my face" Endret 10 timer siden av Eurony 2 4
Nobetterthanaman Skrevet 10 timer siden #27244 Skrevet 10 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Hun der søsteren som er i Beverly hills nå har fortalt at det er facelift hun har gjort…. Dette syns jeg er tragisk i en alder av 30 ognoe.. og enda mer tragisk å fortelle detaljene om dette for å reklamere.. Er gjengen sin dette her ja!🙄😅🙈 Hvilken søster? Følger du henne på snap? I need the deets så jeg også kan få med meg hva som skjer😂 1
Sirah Skrevet 9 timer siden #27245 Skrevet 9 timer siden Det er helt normalt at stylister bruker eget utstyr. Jeg har jobbet litt innenfor bransjen og stylistene er ganske sære sånn 🙃 De vil jo bruke utstyr de er kjent med. Ang bikiniene så er jeg helt enig. I fjor syntes jeg mange av de var skikkelig fine! De fleste som er vist hittill i år er en sterk downgrade fra i fjor altså 🫣 Jaja, elsklingene kjøper vel uansett 😅 3 1
refill Skrevet 9 timer siden #27246 Skrevet 9 timer siden (endret) Eurony skrev (1 time siden): "i got botox 3 days ago and it just hit, so I dont even remember how to use my face" Hørte den jeg og. Litt skuffet. Hun skulle jo holde seg unna sånt fordi hun likte seg selv bedre med naturlige features. Edit: ikke personlig skuffet, men på hennes vegne. Endret 9 timer siden av refill 1
agent Skrevet 9 timer siden #27247 Skrevet 9 timer siden Eurony skrev (1 time siden): "i got botox 3 days ago and it just hit, so I dont even remember how to use my face" Er det IR? 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9 timer siden #27248 Skrevet 9 timer siden Nobetterthanaman skrev (58 minutter siden): Hvilken søster? Følger du henne på snap? I need the deets så jeg også kan få med meg hva som skjer😂 Mathilda (Olsson søstrene) de vemmelige svenske søstrene…. Nei jeg følger ikke 1 4
Heike72 Skrevet 9 timer siden #27249 Skrevet 9 timer siden Sveija skrev (På 30.1.2026 den 2.35): Skjønner virkelig ikke hvordan vi kunna la henne bli så kjent som det hun er blitt. Hun var jo ufyselig mot flere inne på paradise hotell, snobbete og drev mobbing. Like vel hjalp vi henne til å bli en av den største bloggeren i Norge. Hun kom tilbake til paradise i senere tid, og oppførselen var fremdeles like ufyselig. Likevell fortsatte "vi" å støtte henne. Å se hvor langt hun er kommet nå. Uforståelig. Mobbing holder hun jo fortsatt på med. Hun legger ut meldinger som er litt kritiske til ting hun gjør og så lar hun RS komme med mobbekommentarer som hun deler. 3 3
agent Skrevet 9 timer siden #27250 Skrevet 9 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ja! Der har man det!😄 Cubus assosiasjoner. Jeg visste jeg hadde «sett de før» de bikiniene. ☺️ Ingenting i mot Cubus her heller, men det var det første jeg tenkte på når jeg så de bikiniene. Hva har skjedd i design prosessen i Ivorie her?!😳 Synes den stripete shorts (bikini bukse)?? oser dårlig kvalitet. Den henger og slenger rundt henne. Synes ikke hun skulle være modell. Etter hva jeg har sett kan hun trigge, mange usikker og sårbare mennesker. Men dette temaet er ikke så populært å nevne. 4 8
refill Skrevet 9 timer siden #27251 Skrevet 9 timer siden agent skrev (7 minutter siden): Er det IR? Jupp 1 1
Heike72 Skrevet 9 timer siden #27252 Skrevet 9 timer siden Sirah skrev (18 timer siden): I rest my case 🫣 Har dere foresten lagt merke til at de gangene Isabel går fullstendig i kjelleren etter å ha vært på fylla så har hun stort sett vært sammen med disse søstrene. Ikke alltid, men ofte. Kanskje de ikke er så sunt selskap for en med så mye issues som Isabel...... Kanskje en grunn til at hun ikke henger så mye med dem også? Marina og Linda virker som oppegående og mer fornuftige damer å være venninne med. 2
agent Skrevet 8 timer siden #27253 Skrevet 8 timer siden Heike72 skrev (2 minutter siden): Kanskje en grunn til at hun ikke henger så mye med dem også? Marina og Linda virker som oppegående og mer fornuftige damer å være venninne med. Sånn personlig synes jeg det er merkelig å kalle dem venninner, jeg ville kalt dem bekjente. Dette er personer hun har blitt kjent med i Dubai. Synes det er altfor lite kontakt(møtes) til å kalle det venninner. Det gjelder de alle Ma, Jo,Mat,Em og Li , virker så kunstig. 1 7
AnnaLovise Skrevet 8 timer siden #27254 Skrevet 8 timer siden Eurony skrev (1 time siden): "i got botox 3 days ago and it just hit, so I dont even remember how to use my face" Influensere er nødt til å ta botox, på den måten blir de mindre empatiske, og kan holde på sånn som de gjør med å pushe løgn og overforbruk. Skrevet med en dæsj ironi, men samtidig ikke 🙃 Men botox i pannen gjør en mindre empatisk. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #27255 Skrevet 8 timer siden (endret) Eurony skrev (1 time siden): "i got botox 3 days ago and it just hit, so I dont even remember how to use my face" Spesiell kommentar av henne da Botox ikke «hitter» før ca etter 2 uker..🤔🙄 man ser absolutt ingen virkning etter 3 dager… Endret 8 timer siden av Tuppenoglillemor12 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #27256 Skrevet 7 timer siden «Kult» å kjøre rundt på scooter på Bali uten hjelm…. Skamkult🙄 2 8
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #27257 Skrevet 6 timer siden Hmmm….Isabel har maaaaange ganger sagt hun ikke kan svømme, men ta en titt på snapen i dag. Hun både kan svømme og hun svømmer meget bra. Hva er det for en ting å juge om liksom? Morsomt? Søtt? Skjønner ikke helt….. 2 6
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #27258 Skrevet 6 timer siden Princess_81 skrev (17 timer siden): Å nyeste bikiniene hennes er drit stygge sorry men det er de helt vanlige og kjedelige. De i fjor var fine de med charms og litt gull detaljer men de i år ser ikke ut Jeg tenkte akkurat det samme, dette var en nedgradering fra sist kolleksjon. Hadde forventet noe helt annet. 2 6
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #27259 Skrevet 5 timer siden Teflonhjernen skrev (38 minutter siden): Hmmm….Isabel har maaaaange ganger sagt hun ikke kan svømme, men ta en titt på snapen i dag. Hun både kan svømme og hun svømmer meget bra. Hva er det for en ting å juge om liksom? Morsomt? Søtt? Skjønner ikke helt….. Hun har da svømmet mange ganger i Maldivene, så det er jo ikke noe nytt. At hun FØLER hun ikke kan svømme er jo noe annet. 2
Sunshade83 Skrevet 5 timer siden #27260 Skrevet 5 timer siden Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte akkurat det samme, dette var en nedgradering fra sist kolleksjon. Hadde forventet noe helt annet. Den sjatterte i lillafarger så ganske fin ut, men underdelen var håpløs. Det er heller ikke hold i bikinioverdelene. Hadde håpet på en mye bedre kolleksjon og hun nevnte jo det med svømmekjolen. Svømmeskjørt hadde vært mye bedre enn de mini underdelene eller de uformelige boxershortsene. Hadde heller håpet på noe slik men gjerne perledetaljer på stoppene og mellom koppene og trådene på underdelen. Eller noe i stil som den turkise bikinien, men med litt flere detaljer som dråper. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå