Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 timer siden):

Gikk og så 15 sekunder: 

Update på kjøp av hytte på Maldivene

Gammel content som det aldri blir noe av , nei takk 🥱😴 

Alt går på repeat og er gørr kjedelig…

Skal hun kjøpe på Maldivene igjen nå? 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hermines skrev (39 minutter siden):

Skal hun kjøpe på Maldivene igjen nå? 

Vet ikke, så bare teksten på snappen og gikk ut igjen…gidder ikke høre på det der svadaet hennes 🤭

• Liker 6
Skrevet
Carrot skrev (11 timer siden):

Det er din mening, det er ikke et dokumentert faktum, som jo er litt a poenget mitt da, du har en mening som du bruker som en slags fasit på at "slik er de og sånn er det" 

og dette kan du dokumentere? Saken med tingretten og forlik osv? 

Da leser du feil, eller med vrangvilje. Når jeg skriver -at det ser slik ut-, så viser jeg til hva de viser på snap. Og der kan du ikke bortforklare at de ligger mye i senga. Så kan det jo være at de ikke ligger mye i senga selv om det ser slik ut, fordi de viser jo ikke livet sitt 24/7. Vi kan jo bare uttale oss om hva de viser. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Kønn skrev (37 minutter siden):

Da leser du feil, eller med vrangvilje. Når jeg skriver -at det ser slik ut-, så viser jeg til hva de viser på snap. Og der kan du ikke bortforklare at de ligger mye i senga. Så kan det jo være at de ikke ligger mye i senga selv om det ser slik ut, fordi de viser jo ikke livet sitt 24/7. Vi kan jo bare uttale oss om hva de viser. 

Enig med deg. Dette er slik de ønsker å fremtre ovenfor sine følgere, så da blir det det man ser. Sengeliggende late folk.. 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Kønn skrev (2 timer siden):

altså jeg har ingen av de på snap, men basert på alt som skrives i denne tråden om alt hva de poster så poster de MYE og om alt postes fra senga kan jeg kanskje forstå at det kan tolkes som at de ligger overdrevent mye der, men om man har en aktiv dag og så kommer hjem og vil slappe av og velger sengen foran en godstol eller en sofa ser jeg ikke helt problemet med dette da det er mange som ikke slenger seg på sofaen men velger senga og komforten der liksom. Men jada, du har rett i det med å lese med vrangvilje og at det kan være en utfordring, den går heldigvis begge veier :) og jeg leser ikke med vrangvilje, jeg spør bare.. 

Endret av Carrot
  • Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Vet ikke, så bare teksten på snappen og gikk ut igjen…gidder ikke høre på det der svadaet hennes 🤭

aha, ble det noe av det huskjøpet i Dubai nå sist da?

• Liker 2
Skrevet
Hermines skrev (22 minutter siden):

aha, ble det noe av det huskjøpet i Dubai nå sist da?

Nei visumet til Isabel hadde gått ut og det var et styr å få på plass igjen. Så dermed fikk hun ikke lån og villaen forsvant.

Nå er visum og lån på plass - så nå må det bare dukke opp en passende villa :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Nei visumet til Isabel hadde gått ut og det var et styr å få på plass igjen. Så dermed fikk hun ikke lån og villaen forsvant.

Nå er visum og lån på plass - så nå må det bare dukke opp en passende villa :)

Ja, vi får nå se da…

Jeg tror nok fortsatt ikke at det blir hverken villa i Dubai, eller hytte på Maldivene.

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Anbefaler å gå inn på instagram å se svenske cissimusic snakke om influensere,håper 2026 blir året hvor vi slutter å følge med på livet til disse tragiske folka som bare repeterer seg selv

• Liker 5
  • Nyttig 18
Skrevet
Hermines skrev (2 timer siden):

Ja, vi får nå se da…

Jeg tror nok fortsatt ikke at det blir hverken villa i Dubai, eller hytte på Maldivene.

Jeg blir også veldig overrasket om noen av planene faktisk blir gjennomført. Har min tvil… 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Anbefaler å gå inn på instagram å se svenske cissimusic snakke om influensere,håper 2026 blir året hvor vi slutter å følge med på livet til disse tragiske folka som bare repeterer seg selv

Der var det mye sannhet 👏👏👏👏

Hvis noen i familien Raad leser her, burde de titte innom hennes Instagram konto.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Hermines skrev (4 timer siden):

Ja, vi får nå se da…

Blir aldri noe kjøp av verken villa, leilighet eller «hytte»… Man bør begynne å spørre seg selv hvorfor en dame på snart 33 år som er «styrtrik» (?!) ikke eier noe enda?🤔 Kan det være at hun faktisk ikke sitter på så mye penger som vi tror?🤷🏼‍♀️ Noe er det i hvert fall… Er ett ordtak som sier «fake it till you make it»

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Der var det mye sannhet 👏👏👏👏

Hvis noen i familien Raad leser her, burde de titte innom hennes Instagram konto.

Ja,  veldig mye sannheter i det hun sa 👍🏼

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Hermines skrev (14 timer siden):

Ja, vi får nå se da…

Det er en helt annen diskusjon. Har mine tvil jeg også.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Isabel som tror delfinene på Maldivene kommer utilfeldig til henne og paranoiasquad som hiver seg på😂

Det er delfiner overalt på Maldivene, og det er like vanlig som at de som jobber der tar deg i mot når du kommer og vinker deg farvel når du drar. Hun er jo spik spenna gæren om hun tror dette skjer av andre årsaker? 

Endret av Cami9
  • Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Isabel som tror delfinene på Maldivene kommer utilfeldig til henne og paranoiasquad som hiver seg på😂

Det er delfiner overalt på Maldivene, og det er like vanlig som at de som jobber der tar deg i mot når du kommer og vinker deg farvel når du drar. Hun er jo spik spenna gæren om hun tror dette skjer av andre årsaker? 

Så litt av når hun satt på den vann scooteren og syntes det ble litt pinlig….hyler og skriker og tekst om at hva er livet og noe om at hun lever i et annet univers…eh….det er delfiner, ikke blå hav avatarer liksom. Så orket jeg ikke se mer, det blir bare for dumt og barnslig av en voksen dame. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Cami9 skrev (4 timer siden):

Er det ikke noe som heter lys på loftet, men ingen hjemme?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (52 minutter siden):

Er det ikke noe som heter lys på loftet, men ingen hjemme?

Du er inne på noe der ja😉

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det ingen som har hengt seg opp i gjøken som sitter ved bordet under siste frokosten på Maldivene?

Det var jo en veldig tydelig clickbait for å få folk til å spekulere 🤪 (hvis ikke jeg har klikket forbi en evt forklaring, da 😅)

• Liker 2
Skrevet
Cami9 skrev (17 timer siden):

Sikkert sant nok at de sjelden er rett utenfor villaene der, men.. jeg måtte ta screen av denne i går, for da kan vi vel sånn løst estimere at 76% av følgerne hennes er hardcore Raadsquads. 

Jeg følger Isabel selv, ikke for å hate watche (🤭), men kom igjen da.. 

Screenshot_20260122_192145_Snapchat.jpg

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...