Sirah Skrevet i går, 12:41 #26921 Skrevet i går, 12:41 smiiiley skrev (9 minutter siden): Den skjønner jeg. Har hatt en Strava periode jeg, og syns det var gøy å se andre sine prestasjoner også på den tiden, så har full forståelse på at det er interessant når man tracker sin egen. Var du fornøyd med Strava sin? Sånn for å lage en aldri så liten avsporing 🫣 Ja så akkurat det syntes jeg er litt gøy Men har full forståelse for at andre syntes det er fullstendig unødvendig 😅
smiiiley Skrevet i går, 12:56 #26922 Skrevet i går, 12:56 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): ja, ikke skjønner jeg heller det. Å se på folk drite seg ut i fylla syntes jeg er ganske kjedelig - og enda mer når det guttastemning fylla. Men som jeg skrev i Solberg tråden, så syntes jeg Solberg er direkte guffen mot Emil som en eldre kar mot en yngre kar, så jeg syntes det blir ubehagelig å se på. Det er for å drite ut Emil på bekostning av views og Solberg som ler seg ihjel selv av det han serverer, han er jo bare slitsom. Drive å skal bytte hotell hver dag når de er bakfulle og slitne, er jo helt på trynet slitsomt. De to der, kommer ikke til være venner etter denne turen. Jeg har ikke så mye meninger om akkuratt dette, da mitt utgangspunkt er at jeg såvidt vet hvem seb er fra før. Har sett tryne hans i sosiale medier innimellom, fått med meg litt av bruddet, men det stopper der. Har sett mye mer av Emil enn Seb. Med tanke på min manglende innsikt i hvem disse to er fra før, så ser jeg nok på snappene uten de kritiske brillene. Jeg vil dog tro at Emil trenger en liten Seb detox da han virket noe sliten i dag 😅 Jeg hadde blitt overstimulert og fått knekken etter 12 timer selv.
smiiiley Skrevet i går, 13:00 #26923 Skrevet i går, 13:00 Sirah skrev (14 minutter siden): Var du fornøyd med Strava sin? Sånn for å lage en aldri så liten avsporing 🫣 Ja så akkurat det syntes jeg er litt gøy Men har full forståelse for at andre syntes det er fullstendig unødvendig 😅 Jeg har Garmin klokke som jeg koblet opp mot Strava, så alt kom inn automatisk. Funket fint for mitt formål. Klokke og ring måler vel mye av det samme har jeg forstått? 1
Hatsumomo Skrevet i går, 13:01 #26924 Skrevet i går, 13:01 (endret) smiiiley skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke så mye meninger om akkuratt dette, da mitt utgangspunkt er at jeg såvidt vet hvem seb er fra før. Har sett tryne hans i sosiale medier innimellom, fått med meg litt av bruddet, men det stopper der. Har sett mye mer av Emil enn Seb. Med tanke på min manglende innsikt i hvem disse to er fra før, så ser jeg nok på snappene uten de kritiske brillene. Jeg vil dog tro at Emil trenger en liten Seb detox da han virket noe sliten i dag 😅 Jeg hadde blitt overstimulert og fått knekken etter 12 timer selv. Visste ikke engang hvem Solberg var før han dukket hos Isabel. Og da han var i Dubai syntes jeg han virket ganske OK å følge. Men etter å ha sett hvor slitsom han er på denne turen så syntes jeg han er direkte uspiselig. Han stiller jo Emil masse spørsmål om hva de skal hele tiden, men Emil kan jo ikke svare rett - hver gang han svarer noe som ikke er i samsvar med hva Solberg vil, så kommenterer jo Solberg det og Emil forandrer svaret til hva Solberg vil. Det er jo helt kleint å se på, og idag kunne en jo tydelig se at Emil er frustert over det. At de begge også vil dra hjem 1 dag tidligere tyder jo også på at de er litt lei hverandre. Forståelig nok - de har jo ingenting å bygge på, nettopp møttes og er såpass intimt oppå hverandre at de bor på samme rom. De må jo bo på hvert sitt rom og få nødvendig pause fra hverandre når de er på en slik tur uten å kjenne hverandre- virker jo helt idiotisk. Som sagt, tror neppe de to ser noe til hverandre igjen etter de kommer hjem. Endret i går, 13:03 av Hatsumomo 2 1
Sirah Skrevet i går, 13:24 #26925 Skrevet i går, 13:24 smiiiley skrev (23 minutter siden): Jeg har Garmin klokke som jeg koblet opp mot Strava, så alt kom inn automatisk. Funket fint for mitt formål. Klokke og ring måler vel mye av det samme har jeg forstått? Ahhh sånn ja! Jeg leste litt klønete Ja det er mye av samme greia, så blir jo litt smør på flesk, men det er moro 😅
smiiiley Skrevet i går, 13:33 #26926 Skrevet i går, 13:33 Hatsumomo skrev (23 minutter siden): Visste ikke engang hvem Solberg var før han dukket hos Isabel. Og da han var i Dubai syntes jeg han virket ganske OK å følge. Men etter å ha sett hvor slitsom han er på denne turen så syntes jeg han er direkte uspiselig. Han stiller jo Emil masse spørsmål om hva de skal hele tiden, men Emil kan jo ikke svare rett - hver gang han svarer noe som ikke er i samsvar med hva Solberg vil, så kommenterer jo Solberg det og Emil forandrer svaret til hva Solberg vil. Det er jo helt kleint å se på, og idag kunne en jo tydelig se at Emil er frustert over det. At de begge også vil dra hjem 1 dag tidligere tyder jo også på at de er litt lei hverandre. Forståelig nok - de har jo ingenting å bygge på, nettopp møttes og er såpass intimt oppå hverandre at de bor på samme rom. De må jo bo på hvert sitt rom og få nødvendig pause fra hverandre når de er på en slik tur uten å kjenne hverandre- virker jo helt idiotisk. Som sagt, tror neppe de to ser noe til hverandre igjen etter de kommer hjem. Jeg kan se at vi oppfatter situasjonen veldig forskjellig. Sikker helt vanlig det siden det er to personer vi egentlig ikke vet så mye om. I går så sa jo Emil «jeg gidder ikke Tenerife jeg ass. ustabilt vær der også», hvor da seb sier, «Nei da driter vi i Tenerife» eller noe i den duren. Men jeg kan si meg helt enig i at Seb er veldig mye. Jeg personlig hadde ikke takla mer enn 12 timer på tur med en sånn type energi. Men jeg kan gjerne se på andre gjøre det 😂 Jeg kommer til å følge Emil i fremtiden så får vi se om seb dukker opp på hans snap eller ikke. Har en følelse på at du kanskje kan ha rett i det at det ble med den turen 😅 1
Hatsumomo Skrevet i går, 13:36 #26927 Skrevet i går, 13:36 smiiiley skrev (2 minutter siden): Men jeg kan si meg helt enig i at Seb er veldig mye. Jeg personlig hadde ikke takla mer enn 12 timer på tur med en sånn type energi. Men jeg kan gjerne se på andre gjøre det 😂 Jeg kommer til å følge Emil i fremtiden så får vi se om seb dukker opp på hans snap eller ikke. Har en følelse på at du kanskje kan ha rett i det at det ble med den turen 😅 Haha, nei ikke jeg heller. Det tempoet de har hatt fra de dro til nå er jo bare insane, kan glatt tro at SS har adhd som en følger spurte han 😅 Av de to så vil jeg tro Emil kommer til å være helt kake når han kommer hjem (sine 26 år til tross) mens SS kommer nok til å være fin i formen og klar for en uke med barna.
smiiiley Skrevet i går, 13:38 #26928 Skrevet i går, 13:38 Sirah skrev (8 minutter siden): Ahhh sånn ja! Jeg leste litt klønete Ja det er mye av samme greia, så blir jo litt smør på flesk, men det er moro 😅 Ja jeg tror også det er samme greia, og morro når man er inni det ☺️
Sirah Skrevet i går, 13:46 #26929 Skrevet i går, 13:46 smiiiley skrev (8 minutter siden): Ja jeg tror også det er samme greia, og morro når man er inni det ☺️ Ja veldig
smiiiley Skrevet i går, 13:48 #26930 Skrevet i går, 13:48 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Haha, nei ikke jeg heller. Det tempoet de har hatt fra de dro til nå er jo bare insane, kan glatt tro at SS har adhd som en følger spurte han 😅 Av de to så vil jeg tro Emil kommer til å være helt kake når han kommer hjem (sine 26 år til tross) mens SS kommer nok til å være fin i formen og klar for en uke med barna. Ja det kan nok være noe i det ja. Den hyperaktive typen vel og merke. Jeg har Adhd selv, men den som tidligere ble kalt ADD (uten den hyperaktive biten) , og jeg kan si med ganske stor sikkerhet at jeg og seb er rake motsetninger av hverandre 😅😂 Hvis jeg er sosial en dag så trenger jeg mange dager på å lade opp etterpå, så det kjøret der hadde fått meg rett inn i en burnout. Garantert. En liten avsporing der.. 🙈
agent Skrevet i går, 14:31 #26931 Skrevet i går, 14:31 smiiiley skrev (2 timer siden): Syns bare han og Emil sammen er en morsom kombo 😂 Humoren til Emil er my cup of tea, så hvis du ikke har den humoren så vil du nok heller ikke se på snappene hans med samme øyne som meg, og det er helt greit det også. Trenger ikke å syns de samme tingene er morsomt. Jeg har fulgt SS, men synes han har blitt for mye, streber for mye. Han Emil veit jeg hvem er, kan hende han skinner bedre alene. 1
agent Skrevet i går, 14:35 #26932 Skrevet i går, 14:35 Hatsumomo skrev (2 timer siden): ja, ikke skjønner jeg heller det. Å se på folk drite seg ut i fylla syntes jeg er ganske kjedelig - og enda mer når det guttastemning fylla. Men som jeg skrev i Solberg tråden, så syntes jeg Solberg er direkte guffen mot Emil som en eldre kar mot en yngre kar, så jeg syntes det blir ubehagelig å se på. Det er for å drite ut Emil på bekostning av views og Solberg som ler seg ihjel selv av det han serverer, han er jo bare slitsom. Drive å skal bytte hotell hver dag når de er bakfulle og slitne, er jo helt på trynet slitsomt. De to der, kommer ikke til være venner etter denne turen. Han virker bare så desperat , lite sjarmerende. Jeg hadde ikke giddet det. Måtte nok ha ett eget rom, for å høre min egen pust. 2
smiiiley Skrevet i går, 15:09 #26933 Skrevet i går, 15:09 agent skrev (36 minutter siden): Jeg har fulgt SS, men synes han har blitt for mye, streber for mye. Han Emil veit jeg hvem er, kan hende han skinner bedre alene. Jeg har trua på Emil ja, og håper dette ga han en kickstart ☺️ 1
smiiiley Skrevet i går, 15:46 #26934 Skrevet i går, 15:46 Hatsumomo skrev (2 timer siden): Visste ikke engang hvem Solberg var før han dukket hos Isabel. Og da han var i Dubai syntes jeg han virket ganske OK å følge. Men etter å ha sett hvor slitsom han er på denne turen så syntes jeg han er direkte uspiselig. Han stiller jo Emil masse spørsmål om hva de skal hele tiden, men Emil kan jo ikke svare rett - hver gang han svarer noe som ikke er i samsvar med hva Solberg vil, så kommenterer jo Solberg det og Emil forandrer svaret til hva Solberg vil. Det er jo helt kleint å se på, og idag kunne en jo tydelig se at Emil er frustert over det. At de begge også vil dra hjem 1 dag tidligere tyder jo også på at de er litt lei hverandre. Forståelig nok - de har jo ingenting å bygge på, nettopp møttes og er såpass intimt oppå hverandre at de bor på samme rom. De må jo bo på hvert sitt rom og få nødvendig pause fra hverandre når de er på en slik tur uten å kjenne hverandre- virker jo helt idiotisk. Som sagt, tror neppe de to ser noe til hverandre igjen etter de kommer hjem. Ok, jeg har nå sett snappene til seb fra i dag, og ser litt mer hva du mener nå. Mye mulig det er en sarkastisk humor de har seg imellom, men fikk litt vondt av Emil. Ref klagingen på å ikke orke å drikke dag 5 🙈 1
Hatsumomo Skrevet i går, 15:54 #26935 Skrevet i går, 15:54 smiiiley skrev (7 minutter siden): Ok, jeg har nå sett snappene til seb fra i dag, og ser litt mer hva du mener nå. Mye mulig det er en sarkastisk humor de har seg imellom, men fikk litt vondt av Emil. Ref klagingen på å ikke orke å drikke dag 5 🙈 Mye mulig, men det akkurat som jeg føler at Sebastian faktisk mener det han sier, mens Emil tror han tuller og kødder tilbake..det virker bare ikke helt bra. Spesielt det siste som blir sagt mellom hvor de nå er på det fancy hotellet og spiser.
smiiiley Skrevet i går, 16:55 #26936 Skrevet i går, 16:55 Hatsumomo skrev (59 minutter siden): Mye mulig, men det akkurat som jeg føler at Sebastian faktisk mener det han sier, mens Emil tror han tuller og kødder tilbake..det virker bare ikke helt bra. Spesielt det siste som blir sagt mellom hvor de nå er på det fancy hotellet og spiser. Ja det var når de satt på det mye hotellet og spiste jeg så litt av det du nevnte 🙈 Håper det er humor mellom dem. Jeg har en relasjon/vennskap i mitt liv som er nokså lik måten de snakker til hverandre på, så vet at det er mulig. Men man skal være rimelig trygge på hverandre for å ha en sånn humor.
Hatsumomo Skrevet i går, 18:14 #26937 Skrevet i går, 18:14 smiiiley skrev (1 time siden): Ja det var når de satt på det mye hotellet og spiste jeg så litt av det du nevnte 🙈 Håper det er humor mellom dem. Jeg har en relasjon/vennskap i mitt liv som er nokså lik måten de snakker til hverandre på, så vet at det er mulig. Men man skal være rimelig trygge på hverandre for å ha en sånn humor. Ja, det tenker jeg også. Ikke godt å vite.
Turkis Sau Skrevet 23 timer siden #26938 Skrevet 23 timer siden (endret) Jaja, det sier vel noe om hvor lite interessant IR sim snap er når de siste sidene handler om Sebastian Solberg, Emil, og utveksling av pulsklokke-erfaringer😅 Endret 23 timer siden av Turkis Sau 1 11
Sirah Skrevet 23 timer siden #26939 Skrevet 23 timer siden Turkis Sau skrev (1 minutt siden): Jaja, det sier vel noe om hvor lite interessant IR sim snap er når de siste sidene handler om Sebastian Solberg, Emil, og utveksling av pulsklokke-erfaringer😅 Tenkte på det samme 🫣😅 1 3
Frøkenfryden Skrevet 23 timer siden #26940 Skrevet 23 timer siden Tror Craig David er på Maldivene alene også! Etter instagram å dømme. Jeg følger henne igjen hvis deres veier krysses. 😆😗😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå