Sol 54 Skrevet 7 timer siden #26841 Skrevet 7 timer siden refill skrev (1 time siden): For å ta noe Isabel relatert da, haha, hva er det hun skal på Bali? Skal de ha produkt shoot og sånt? Ikke fått med meg, så bare spørsmål om hun kom til å være med til Bali. Skal ha ett stort shot, mener å tror det er vår/ sommer og ja hun sa sist jeg så snappen hennes før nyttar at hun ville være der på Bali.
Sol 54 Skrevet 7 timer siden #26842 Skrevet 7 timer siden Sol 54 skrev (9 minutter siden): Skal ha ett stort shot, mener å tror det er vår/ sommer og ja hun sa sist jeg så snappen hennes før nyttar at hun ville være der på Bali. Shot 😂😂 Shut , håper du skjønte hva jeg mente😂😂 1
Kønn Skrevet 7 timer siden #26843 Skrevet 7 timer siden Hun har sagt mange ganger at hun lever luksuslivet/drømmelivet. Lurer på hvordan hun og sikkert flere med definerer luksuslivet. Ser ikke ut som hun har det bra verken fysisk eller psykisk. For meg er luksuslivet å ha nok til å betale faste utgifter, en eller to gode ferier i året og ikke minst en god helse og gode mennesker rundt meg. Jeg ville ikke byttet mitt A4 liv med et luksusliv ala Isabel Raads. Luksus kan ikke kjøpes for penger. Det er nesten litt vondt å se henne der hun sykler alene rundt på en luksusøy og prater til seg selv på telefonen. Ikke rart hun er i ubalanse. 9 3 16
smiiiley Skrevet 6 timer siden #26844 Skrevet 6 timer siden Sol 54 skrev (15 timer siden): Hersketeknikker følger jeg ikke på. Hvis du mener hun har ett så stort engasjement så må du gjerne vise til det. Av det som er blitt vist er det lite engasjement som har blitt vist på Sidras snap. Sol 54 skrev (1 time siden): Hjelpes meg , har da ikke lagt ord i din ,munn! Legger meg paddeflat og tenker det er helt greit at padder hopper hit og dit! 1 3
Princess_81 Skrevet 1 time siden #26845 Skrevet 1 time siden (endret) Jenter jeg anbefaler alle å følge Sebastian Solberg såååå morsom content han har nå er han i granca skal på Rune Rudberg konsert med buttplug han har tusen ganger bedre content enn Isabel dere må inn å følge han 🤣🩷🩷🩷🩷 Endret 36 minutter siden av Princess_81 2
Guris Skrevet 49 minutter siden #26846 Skrevet 49 minutter siden (endret) Kønn skrev (6 timer siden): Hun har sagt mange ganger at hun lever luksuslivet/drømmelivet. Lurer på hvordan hun og sikkert flere med definerer luksuslivet. Ser ikke ut som hun har det bra verken fysisk eller psykisk. For meg er luksuslivet å ha nok til å betale faste utgifter, en eller to gode ferier i året og ikke minst en god helse og gode mennesker rundt meg. Jeg ville ikke byttet mitt A4 liv med et luksusliv ala Isabel Raads. Luksus kan ikke kjøpes for penger. Det er nesten litt vondt å se henne der hun sykler alene rundt på en luksusøy og prater til seg selv på telefonen. Ikke rart hun er i ubalanse. Det livet der er ikke hverken luksus eller sundt. Luksus er å ha penger til å gjøre noe meningsfullt for andre i det dagelige liv og ikke bare overføre penger til andre iblant slik hun gjør. Hun burde vært fysiskt engasjert i noe hjelpearbeid med bukse og t skjorte og bidratt fulle dager. Fått fokuset over på noe som er viktig og samfunnsnyttig og ikke kun seg selv. Nå sitter hun bare å dyrker seg selv, snakker om seg selv, filmer seg selv, tenker på seg selv, snakker med seg selv, synes synd på seg selv, gråter for seg selv, aktiviteter for seg selv...... Hvor mange ganger i løpet av dagen bruker hun ordene "meg og Jeg" ? Og så lurer hun på hvorfor hun er singel 🥴 tragiskt å se på en 32 åring snakke om barndommen din hver eneste dag. Hun burde få seg ett tupp i ræva å kommet seg inn i veldedighets prosjekter og fått forbud om å snakke ett eneste ord om seg selv. Er og blir Egobel...... Endret 22 minutter siden av Guris 6
Guris Skrevet 45 minutter siden #26847 Skrevet 45 minutter siden Princess_81 skrev (14 minutter siden): Jenter jeg anbefaler alle å følge Sebastian Solberg såååå morsom content han har nå er han i granca skal på Rune Risberg konsert med buttplug han har tusen ganger bedre content enn Isabel dere må inn å følge han 🤣🩷🩷🩷🩷 Og reisefølge Emil sørger for at det blir hysteriskt morsomt. Håper det blir mange turer sammen på de to. Enig, glem den utdaterte patetiske dama som bare prater om seg selv. 1 2
Princess_81 Skrevet 36 minutter siden #26848 Skrevet 36 minutter siden Guris skrev (9 minutter siden): Og reisefølge Emil sørger for at det blir hysteriskt morsomt. Håper det blir mange turer sammen på de to. Enig, glem den utdaterte patetiske dama som bare prater om seg selv. Ja elsker snappen med dem ler meg ihjel 🤣🩷🩷🩷 de er best 1
Guris Skrevet 31 minutter siden #26849 Skrevet 31 minutter siden Princess_81 skrev (1 minutt siden): Ja elsker snappen med dem ler meg ihjel 🤣🩷🩷🩷 de er best Samme her, bra de fant hverandre. Perfekt duo. Håper de reiser verden rundt.
Ellie25 Skrevet 16 minutter siden #26850 Skrevet 16 minutter siden Kønn skrev (6 timer siden): Hun har sagt mange ganger at hun lever luksuslivet/drømmelivet. Lurer på hvordan hun og sikkert flere med definerer luksuslivet. Ser ikke ut som hun har det bra verken fysisk eller psykisk. For meg er luksuslivet å ha nok til å betale faste utgifter, en eller to gode ferier i året og ikke minst en god helse og gode mennesker rundt meg. Jeg ville ikke byttet mitt A4 liv med et luksusliv ala Isabel Raads. Luksus kan ikke kjøpes for penger. Det er nesten litt vondt å se henne der hun sykler alene rundt på en luksusøy og prater til seg selv på telefonen. Ikke rart hun er i ubalanse. Hun snakket ganske åpent om dette for noen dager siden faktisk. At hun på mange måter sett fra utsiden lever drømmelivet med mye penger, men at livet hennes egentlig også var ganske tomt. At hun lengtet etter mann og barn men at hun innser at hun har mye å jobbe med før hun er tilgjengelig/klar for dette. Hun reflekterte også en del rundt det problematiske forholdet til mat som hun har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå