Veunchy Skrevet onsdag kl. 15:53 #26801 Skrevet onsdag kl. 15:53 Snuppa82 skrev (2 minutter siden): Romantisk middag for to? Det bryllupet som var på stranda du mener? Ikke sett noe om romantisk middag for to jeg. 🙈 Ja, bryllup da. Så ut som et bord og to stoler. Men hvorfor det bildet? Orker ikke se gjennom snappen
smiiiley Skrevet onsdag kl. 16:01 #26802 Skrevet onsdag kl. 16:01 Velinda skrev (1 time siden): Kun følgertallet Så du vet alt om hennes visningstall og engasjemang? 4
Velinda Skrevet onsdag kl. 16:26 #26803 Skrevet onsdag kl. 16:26 smiiiley skrev (23 minutter siden): Så du vet alt om hennes visningstall og engasjemang? Du må gjerne motbevise det 3
Alessi Skrevet onsdag kl. 16:56 #26804 Skrevet onsdag kl. 16:56 agent skrev (1 time siden): Har hun en knekk igjen ? Så bare click bait'en. 💪💪 Har det blitt populært med svart bakgrunn og hvit skrift. Ja. Ny knekk, og denne gangen på Maldivene. 2 1
Cami9 Skrevet onsdag kl. 17:08 #26805 Skrevet onsdag kl. 17:08 agent skrev (1 time siden): Har hun en knekk igjen ? Så bare click bait'en. 💪💪 Har det blitt populært med svart bakgrunn og hvit skrift. Husk at knekken bare var en halvveis knekk denne gang😂 3 1
smiiiley Skrevet onsdag kl. 19:02 #26806 Skrevet onsdag kl. 19:02 Velinda skrev (2 timer siden): Du må gjerne motbevise det Nei jeg kan ikke motbevise det. Det er jo hele poenget. Vi kan ikke vite noenting om hennes visningstall og engasjemang, men allikevel påstår du at hun ikke oppnår de kravene 🤦🏻♀️ 🤯 4 4
Velinda Skrevet onsdag kl. 19:15 #26807 Skrevet onsdag kl. 19:15 (endret) smiiiley skrev (15 minutter siden): Nei jeg kan ikke motbevise det. Det er jo hele poenget. Vi kan ikke vite noenting om hennes visningstall og engasjemang, men allikevel påstår du at hun ikke oppnår de kravene 🤦🏻♀️ 🤯 ja,det gjør jeg,du sier hun oppfyller alle kravene,hvordan vet du det? Endret onsdag kl. 19:21 av Velinda 2
refill Skrevet onsdag kl. 19:36 #26808 Skrevet onsdag kl. 19:36 Velinda skrev (13 minutter siden): ja,det gjør jeg,du sier hun oppfyller alle kravene,hvordan vet du det? Fordi hun har fått gul stjerne etter å ha ligget på ca samme følgertall over lang tid iflg de som har fulgt litt med på det. Du kan jo selvsagt velge å være konspiratorisk, men jeg tviler på at et selskap (Snapchat) som omsetter for 1,5 milliarder dollar i kvartalet løper etter Sidra Raad med seddelbunkene. 4 8
smiiiley Skrevet onsdag kl. 19:52 #26809 Skrevet onsdag kl. 19:52 Velinda skrev (36 minutter siden): ja,det gjør jeg,du sier hun oppfyller alle kravene,hvordan vet du det? Herregud leser du hva jeg skriver? Hvor har jeg skrevet det? 3
Sirah Skrevet onsdag kl. 20:00 #26810 Skrevet onsdag kl. 20:00 Om hun oppfyller kravene eller ikke er det vel strengt tatt Snapchat som avgjør og ikke oss? Vil tro hun ikke er i målgruppen til de aller fleste av oss her inne, men om man spør noen på hennes alder så kan det jo være de ser annerledes på det? 4 1
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:09 #26811 Skrevet onsdag kl. 20:09 Slik jeg har sett Sidra så er det null engasjement så langt. Kan ikke utale meg om de to siste dagene, da hun er blokkert. Det er jo ikke så lenge siden hun lå på ca 30000 følgere og at hun nå ligger på godt over 50000 er jo bare helt utrolig….eller kanskje ikke , vi har jo RS. Syns hele pakka er merkelig.
refill Skrevet onsdag kl. 20:17 #26812 Skrevet onsdag kl. 20:17 Sånn for the fun of it, hva skulle Snapchat tjene på å ha Sidra (og forsåvidt Rami og Shehed) som snapstars? De er jo nobodies i influencerverden, selv i Norge. Tror dere virkelig at Isabel har makt over noen i Snapchat? Det er å gi henne mer cred enn selv Raadsquad gjør. 3 7
smiiiley Skrevet onsdag kl. 20:26 #26813 Skrevet onsdag kl. 20:26 Sol 54 skrev (14 minutter siden): Slik jeg har sett Sidra så er det null engasjement så langt. Kan ikke utale meg om de to siste dagene, da hun er blokkert. Det er jo ikke så lenge siden hun lå på ca 30000 følgere og at hun nå ligger på godt over 50000 er jo bare helt utrolig….eller kanskje ikke , vi har jo RS. Syns hele pakka er merkelig. Det vet vi ingenting om. Hvordan vet vi hvor mange meldinger, likes osv hun får på sine innlegg? Tipper det ikke akkuratt var rolig på hennes snap når I tok seg fri. 1 4
refill Skrevet onsdag kl. 20:26 #26814 Skrevet onsdag kl. 20:26 Sirah skrev (7 timer siden): Jeg syntes det ble sagt at hun Emily ikke jobbet for Snap lenger? Måtte sjekke litt. Hun sluttet hos Snap i september 👍 (skjermbilde fra Emily McDonnell sin IG konto) 2
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:27 #26815 Skrevet onsdag kl. 20:27 refill skrev (6 minutter siden): Sånn for the fun of it, hva skulle Snapchat tjene på å ha Sidra (og forsåvidt Rami og Shehed) som snapstars? De er jo nobodies i influencerverden, selv i Norge. Tror dere virkelig at Isabel har makt over noen i Snapchat? Det er å gi henne mer cred enn selv Raadsquad gjør. Har ikke noe håndfast å vise til men Isabel er jo en av de største innen inntjening, det fikk vi jo høre da hun var i England sammen med flere andre influensere på Snapevent. Så ja det forundrer meg ikke om hun har en finger med i spillet.
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:29 #26816 Skrevet onsdag kl. 20:29 smiiiley skrev (1 minutt siden): Det vet vi ingenting om. Hvordan vet vi hvor mange meldinger, likes osv hun får på sine innlegg? Tipper det ikke akkuratt var rolig på hennes snap når I tok seg fri. Så ikke noe uvanlig på Sidras snap den tiden, noen flere snap men ikke noe som vil tilsi gul stjerne, spør du meg.
smiiiley Skrevet onsdag kl. 20:39 #26817 Skrevet onsdag kl. 20:39 Sol 54 skrev (6 minutter siden): Så ikke noe uvanlig på Sidras snap den tiden, noen flere snap men ikke noe som vil tilsi gul stjerne, spør du meg. Du vet hva engasjemang betyr, sant? Likes, meldinger, delinger osv, ting som vi som følgere ikke har noe form for innblikk i. Du kan poste to snaps å ha et helt sinnsykt engasjemang. Man kan poste 300 innlegg og ingen bryr seg. Jeg sier ikke at jeg tror verken det ene eller det andre når det gjelder hennes snap. Hele poenget mitt er at dere snakker som om dere vet alt, mens dere vet jo egentlig ingenting. 4 9
Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 20:47 #26818 Skrevet onsdag kl. 20:47 (endret) Hun poster nå da, bare ser på utforsk. Litt fra jobb idag, litt mathaul og nå en seanse hvor hun lager mat. Hun må jo poste noe for å tjene noe penger - men på samme måte som Shehed, interessant er det ikke. Men RS gjør vel sitt for at penger blir det - 40-70 år gamle damer skal nok sørge for at lille skjønne Sidra skal klare seg i livet så Isabel kan skryte av dem for å være så fine elsklinger som supporter hele Raad familien samme hvor dritkjedelig content det er - sorry, jeg bare har hele den gruppa langt oppi halsen Endret onsdag kl. 20:48 av Hatsumomo 3 5
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:50 #26819 Skrevet onsdag kl. 20:50 smiiiley skrev (9 minutter siden): Du vet hva engasjemang betyr, sant? Likes, meldinger, delinger osv, ting som vi som følgere ikke har noe form for innblikk i. Du kan poste to snaps å ha et helt sinnsykt engasjemang. Man kan poste 300 innlegg og ingen bryr seg. Jeg sier ikke at jeg tror verken det ene eller det andre når det gjelder hennes snap. Hele poenget mitt er at dere snakker som om dere vet alt, mens dere vet jo egentlig ingenting. Hersketeknikker følger jeg ikke på. Hvis du mener hun har ett så stort engasjement så må du gjerne vise til det. Av det som er blitt vist er det lite engasjement som har blitt vist på Sidras snap.
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:57 #26820 Skrevet onsdag kl. 20:57 refill skrev (25 minutter siden): Måtte sjekke litt. Hun sluttet hos Snap i september 👍 (skjermbilde fra Emily McDonnell sin IG konto) Om du leser videre så står det hun er bransjens mest innflytelsesrike stemme innen digital markedsføring og influenser- økonomi. Hun er med i Creators Ventureselskaper accelerator og er med i start up som heter Ifluense. Så at hun kan ha en finger med i spillet søskene Raad ville ikke overraske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå